Lego ♥


Είναι ίσως το εφυιέστατο και πιο φιλοσοφικό παιχνίδι που έχει δημιουργηθεί, με εκατομμύρια φανατικούς οπαδούς, κάθε ηλικίας, ανά τον κόσμο και εξίσου ισσάριθμές κατασκευές. Τι θα λέγατε όμως για την χρήση του διάσημου τούβλου και στη διακόσμηση;

Και ναι, αναφέρομαι στα κανονικά τουβλάκια Lego κι όχι σε προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για να μοιάζουν σε αυτά! Πρώτο, πρώτο 2 σε 1 diy  από το She's called Claire: μαγνητάκια και κολιέ!
Μετά, ο αρχιτέκτων Felix Grauer έχει τον τρόπο για να μην ξαναχαθούν ποτέ τα κλειδιά του σπιτιού & του αυτοκινήτου.
Και τι θα λέγατε για ένα διαφορετικό τραπέζι συσκέψεων; Φτιαγμένο από την Ιρλανδική εταιρεία abgc για λογαριασμό της διαφημιστικής Boys and Girls!
Αν πάλι νομίζετε πως η κουζίνα σας χρειάζεται λίγο χρώμα και μπόλικο χιούμορ, κάντε το όπως οι Simon Pillard & Philippe Rossetti στο Παρισινό τους διαμέρισμα!
Ενώ αν βαρεθήκατε επιτέλους εκείνον τον άδειο τοίχο, αρπάξτε την ευκαιρία τώρα που τα παιδιά λείπουν στο σχολείο και φτιάξτε το δικό σας αριστούργημα!
Τέλος, αν όλα τα παραπάνω σας φαίνονται λίγο υπερβολικά, εκτυπώστε ένα από τα έτοιμα Α4 πόστερ του Ασύλου. Ένα αφιερωμένο στις μαμάδες και τους μπαμπάδες, με τον ορισμό της λέξης πόδι που βρήκα στα αγγλικά, που θα το βρείτε εδώ!
Και ένα για όλους έμας τους υπόλοιπους που ακόμα αγαπάμε τα lego και διατηρούμε τα πόδια μας ατσάκιστα, που θα το βρείτε εδώ!
Την καλησπέρα μου


24 σχόλια:

  1. χαχαχα ωραίο αυτό με το πόδι:)
    Να τι θα κάνω τα lego όταν θα πάψει να τα παίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη πως θα το εκτιμούσες!!! Καλημέρα

      Διαγραφή
  2. Εγώ δεν έχω παιδάκι αλλά άμα είναι να παίζουμε θα κάνω ένα :P Σοβαρά τώρα, μου αρέσει ο logo - πάγκος και το τραπέζι! Φιλιά Δημητρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε έγω έχω αλλά στο παιχνίδι είμαι μέσα... χεχεχε... Το τραπέζι είναι όντως πολύ εντυπωσιακό! :*

      Διαγραφή
  3. καλα φοβερο ποστ! δεν ειχα ξαναδει lego σε διακοσμηση και ομολογω εντυπωσιαστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν οι άνθρωποι δεν είναι σοβαροφανείς, ακόμα και τα σπίτια τους αποκτούν μία δόση χιούμορ & εναλλακτικής διακόσμησης! Χαίρομαι που σου άρεσε! Καλησπέρα :)

      Διαγραφή
  4. Έχω δει παιδικό δωμάτιο να είναι φτιαγμένο με lego και είναι καταπληκτικό. Θα σου στείλω τις φωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τραπεζι & κολιε αγαπησα!!!! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κολιέ είναι και εμένα από τα αγαπημένα μου! Καλημέρα

      Διαγραφή
  6. Ειχα γνωρισει μια κοπέλα που εφτιαχνε πολύ ωραία κοσμήματα απο Lego.
    Πολυ ωραιες ιδεες μας δειχνεις... ετσι μουρχτετε να παω να παρω και να φτιάξω κατι για το σπίτι χα χα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φτιάξεις, να φτιάξεις και να το μοιραστείς μαζί μας!!!

      Διαγραφή
  7. Αυτή η ιδέα με την κλειδοθήκη είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι και τέρμα οι δικαιολογίες του δεν θυμάμαι που άφησα τα κλειδιά μου!

      Διαγραφή
  8. Καλέ εγώ που ήμουν όταν έκανες αυτή την ανάρτηση; Και να σκεφτείς ότι τα Lego ήταν το αγαπημένο μου παιχνίδι...ναι μη γελάτε είναι τόσο παλιά και στη συνέχεια πάντα έπαιζα με τα παιδιά μου και φτιάχναμε διάφορα. Το κολιέ το ερωτεύτηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλασσικό παιχνίδι Χριστίνα και μακάρι και οι νέες γενιές να παίζουν με Lego! Το κολιέ και εμένα μ' αρέσει πολύ!

      Διαγραφή
  9. Η κλειδοθήκη είναι η αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται να είναι πολύ πρακτική Ειρήνη! Την καλησπέρα μου κι από εδώ :)

      Διαγραφή
  10. Η κλειδοθήκη και το τραπέζι συσκέψεων τα σπάνε!!! Πάντως εγώ είμαι παιδί και το αγόρι μου είναι παιδί οπότε τα lego μας τα έχουμε για παιχνίδι και μόνο για παιχνίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσα ίσα που καθώς κατά βάθος είμαστε παιδιά, τα δεχόμαστε κι ως διακοσμητικά ;)
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  11. Lego!!! και ποιος δεν έχει παίξει με Lego.. Μου άρεσε η ιδέα για το λαιμο με χρυσό τουβλάκι και το ίδιο σε μπρελοκ! Η χαρά του παιδιού είναι αυτά τα σπίτια!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Ελεάνα! Εξάλλου όλοι κατά βάθος μικρά παιδιά είμαστε :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  12. Αγαπημένα lego !!! Και όλες οι ιδέες είναι τέλειες !!! Ειδικά η κλειδοθήκη !!! Πολύ ωραία ανάρτηση Dimitra !!! Καλό σου απόγευμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Joanna. Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή