Μέντας όνειρα

Μπορεί να μην έχουμε φτάσει καν στα τέλη του πρώτου μήνα του έτους αλλά στην μπλογκόσφαιρα, οι αναρτήσεις και τα σχόλια περί σχεδίων για ανανέωση, ενόψει της άνοιξης, έχουν ήδη ξεκινήσει. Κι όσο κι αν με λειπεί που η αγαπημένη μου εποχή σιγά σιγά φεύγει, αλλά τόσο με ενθουσιάζουν τα όνειρα που κάνω για το Άσυλο σε ανοιξιάτικους ρυθμούς χρωμάτων!

Το λευκό-χρυσό είναι κάτι που θέλω να κρατήσω και δεδομένων των λοιπών χρωμάτων του Ασύλου, τον τελευταίο καιρό όλο κι αναζητώ έμπνευση κυρίως στα χρώματα της μέντας, με μικρές δόσεις φωτεινών χρωμάτων , τα οποία πιστεύω πως θα του ταίριαζαν πολύ.
Ακόμα και με τα σκουρόχρωμα έπιπλα του Ασύλου, νομίζω πως το συγκεκριμένο χρώμα μπορεί να δέσει μιά χαρά (γιατί στο θέμα σκουρόχρωμα έπιπλα ακόμα δεν έχω αλλαξοπιστίσει!)
Κι επειδή είμαι γνωστή ως άτομο που βαριέται εύκολα χρώματα & συνδυασμούς, δεν μιλώ για τίποτα ριζικές αλλάγες αλλά για μικρές πινελιές, εύκολες & οικονομικές, όπως μαξιλαράκια κι άλλα διακοσμητικά.
Νομίζω πως το κοραλί, το κίτρινο και το φούξια είναι απίθανοι σύντροφοι για την μέντα. Εσείς τι λέτε;
Έχει πάρει το μάτι σας κάποιο όμορφο ύφασμα, μαξιλάρι ή άλλο διακοσμητικό, στην εγχώρια αγορά, στο χρώμα της μέντας; Θα χαιρόμουν αν μου το λέγατε στα σχόλια.

Την καλησπέρα μου




φωτογραφία μαξιλαριού cover: πηγή

24 σχόλια:

  1. Ωραία φωτεινή ανάρτηση Δήμητρα!!! Ωραία και η μέντα ... πλησιάζει λίγο την δική μου φετινή ψύχωση... το τιρκουάζ. Εκτός από τα zara που μπορεί να υπάρχουν, μπορείς να βρείς και σκέτα μαξιλάρια στην απόχρωση που θες και να προσθέσεις κάποια χρυσή κορδέλα ή ακόμη να ζωγραφίσεις επάνω με χρώμα υφάσματος χρυσό αφου σου αρέσει, γεωμετρικά σχέδια, το greek key (μαίανδρος) που λένε και οι Αμερικανίδες ή μια χρυσή φτέρη θα ήταν ωραία ή ότι αλλο εσυ νομίζεις πως ταιριάζει στο Ασυλο. 'Εχω ένα μαγαζί κοντά στην εταιρεία μας ΧΥΤΗΡΟΓΛΟΥ λέγεται, ξάδελφος του γνωστού στην Καπνικαρέα στην Αθήνα. Σου στέλνω το λινκ και μπορείς να παραγγείλεις και μέσω ιντερνετ (έχει καλές τιμές)

    http://www.newhome.com.gr/index.asp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι συναντιόμαστε διακοσμητικά Χριστίνα! Της μέντας εγώ, τυρκουάζ εσύ :) Ψάχνω, ψάχνω αλλά- διαδικτυακά τουλάχιστον- δεν βρίσκω.. Φαίνεται να μην είναι δημοφιλές χρώμα. Στο τέλος θα αναγκαστώ μου φαίνεται να ράψω μόνη μου τις θήκες και μετά να τα διακοσμήσω όπως προτείνεις και δεν έχω και ραπτική μηχανή!!
      Σε ευχαριστώ για το λινκ...αν και σε μία γρήγορη ματιά δεν βρήκα κάτι στο χρώμα που θέλω, εντόπισα άλλα είδη που θα μπορούσαν να συνδυαστούν/ διακοσμηθούν!

      Διαγραφή
  2. Μοναδικά φρέσκο χρώμα!!Και ταιριάζει τέλεια με το λευκό και το χρυσό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό ακριβώς το σκέφτομαι κι εγώ. Επειδή η εμμονή μου με το χρυσό-λευκό ακόμα καλά κρατεί! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  3. Μου θύμισε όντως Άνοιξη...και καλά καλά δεν έφυγαν τα Χριστούγεννα..!Το εξοχικό μου είναι βαμμένο στο χρώμα της μέντας και του δίνει μια αίσθηση δροσιάς!Θα συμφωνήσω πάντως ότι τα έντονα χαρούμενα χρώματα του πηγαίνουν! Δυστυχώς δεν έχει πάρει το μάτι μου τίποτα χαμπάρι σχετικά με αυτό που μας ρωτάς...και πως δηλαδή με το ωράριο που έχω?
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι κάνει μία ημέρα λιακάδας; Γενικά δεν φαίνεται να πολυπαίζει σαν χρώμα στα μέρη μας, σε αντίθεση με το εξωτερικό, όπου βρίσκει κανείς απίθανα υφάσματα με αυτό το χρώμα. Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Όλα καλά κι όμορφα καλή μου φίλη... και τα χρώματα και τα μαξιλάρια κι η μυρωδάτη άνοιξη, αλλά θα πω την αμαρτία μου.Χάζεψα μ' αυτά τα περίεργα φωτιστικά(οροφής πιο πολύ)... κι όχι τίποτα άλλο δηλαδή, είμαι στο ψάξιμο εδώ και πολύ καιρό για να βρω κάτι τέτοια!Αυτό το πράσινο μου κέντρισε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον!Να 'σαι πάντα καλά και χαρούμενη βραδιά να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκο! Δεν είναι δα κι αμαρτία! Εξάλλου όλα τα κομμάτια σε ένα δωμάτιο είναι που κάνουν το σύνολο και δίνουν την αίσθηση που θέλουμε. Καλή εβδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  5. Από εχθές προσπαθώ να θυμηθώ τι έχω σε αυτό το χρώμα της μέντας που μου αρέσει πολύ και το βλέπω συνέχεια μπροστά μου και δεν μπορώ να θυμηθώ! Και σήμερα το πρωί θυμήθηκα:)
    Όταν ήμουν Βρυξέλλες είχαν κάτι τσάγια (από το τσάι) σε κάτι τέλεια μπουκάλια και είχα πάρει ένα, το οποίο και έφερα Ελλάδα και το έχω ξεχασμένο, άδειο βέβαια, σε ένα ντουλάπι.
    Νομίζω ότι κάπου τα έχει πάρει το μάτι μου και Ελλάδα. Είναι αυτά. http://www.thegrocer.co.uk/pictures/620xAny/7/9/7/18797_arizona-green-tea.gif, εγώ έχω το μπροστά.
    Βέβαια είναι άσχετα διακόσμησης, αλλά αυτά μου ήρθαν στο μυαλό!!! χαχαχα
    Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο τσάι έχει απίστευτη συσκευασία! Κάπου είχε πάρει παλιότερα το μάτι μου κι ένα βίντεο στο ΥΤ με μία πιτσιρίκα που έφτιαχνε διάφορα διακοσμητικά για το δωμάτιο της από τα κουτάκια του συγκεκριμένου! Γιατί δεν το κάνεις βαζάκι; Καλημέρα & καλή εβδομαδα!

      Διαγραφή
  6. πάντα το είχα στο μυαλό μου αυτό το χρώμα συνδυασμένο με λευκό+ασημί, αλλά με το χρυσό που το βλέπω εδώ αλλάζει τελείως η αίσθηση. ζεστό και δροσερό ταυτόχρονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δήμητρα. Συμφωνώ απόλυτα. Συνδυασμένο με το χρυσό γίνεται πιο ζεστό, πιο φιλικό! Καλή εβδομάδα να έχουμε

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο και δροσερό χρώμα!! Δύσκολο όντως να βρεις διακοσμητικά στοιχεία! Θυμάμαι όμως αρκετά το χρώμα σε ρούχα και παπούτσια οπότε πιστεύω δεν θα αργήσει να φτάσει και η εκδοχή σε μαξιλαράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα μου βάζεις δύσκολα Κατερίνα γιατί μέχρι να φτάσει στην Ελλάδα να πωλείται και ως επιλογή σε διακοσμητικά, εγώ θα έχω περάσει στο επόμενο χρώμα (που και πάλι θα είναι σε έλλειψη!!) Χεχεχε! Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  8. Το χρώμα της μέντας είναι δύσκολοστο συνδυασμό και θα έλεγα οτι ταιριάζει περισσότερο με το λευκό χρώμα και μια πιο έντονη αντίθεση με το σκούρο μπλέ...πάντως όπως και να έχει είναι ένα δροσερό και απαλό χρώμα όπου και αν το βάλεις θα φωτίσει το χώρο...Την καλησπέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βρίσκω να ταιριάζει τέλεια με την άνοιξη, ειδικά στην περίπτωσή μου που θέλω να αποφύγω πιο ζεστά χρώματα! Καλημέρα Μαρία, καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  9. Αυτό το χρώμα για κάποιο ανεξήγητο λόγο με διχάζει! Ενώ μ'αρέσει σαν χρώμα δε μ'αρέσει στο σπίτι σε κάτι διακοσμητικό! Δε μπορώ να το προσδιορίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ... παλιότερα όποτε το σκεφτόμουν ως χρώμα μου έρχονται στο μυαλό παλιά υφάσματα (αυτά με το βεραμάν φόντο και τα ροζ λουλουδάκια)... και γενικότερα εικόνες παλιακές! Πλέον όμως και σε συνδυασμό με το λευκό & χρυσό το βρίσκω πολύ μοντέρνο! Καλημέρα & καλή εβδομάδα Μαρία.

      Διαγραφή
  10. Γιατί όχι ???? Θα μου άρεσε, αλλά μόνο σαν πινελιές,
    όχι σε μεγάλη έκταση......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα ούτε κι εγώ θα έβαφα τους τοίχους τέτοιο χρώμα-όχι επειδή δεν θα μου άρεσαν αλλά γιατί, καθώς άλλαζω συνέχεια σε ότι αφορά τα χρώματα, προτιμώ τις μεγάλες επιφάνειες σε ουδέτερα χρώματα πάνω στα οποία μπορώ να κάνω μικρές αλλαγές ανάλογα με την διάθεση! Καλημέρα Σοφία & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  11. απλα υπεροχο χρωμα και παντα επικαιρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και δυστυχώς δυσεύρετο, όσον αφορά τα διακοσμητικά είδη...γκρρρ... Καλησπέρα Ζήνα

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Σαν συνδυασμός χρωμάτων, ναι. Καρδούλες και συναφή, μ'αφήνουν αδιάφορη!

      Διαγραφή