Καμπύλες στο χαρτί & υφάσματα

Εχτές το βράδυ, μετά από μία άκρως επιτυχημένη βόλτα στα μαγαζιά (περισσότερα παρακάτω), αποφάσισα, μετά από πολύ καιρό, να πιάσω μαρκαδοράκια στα χέρια μου και να κάνω μερικά από τα σχέδια που ένας καλός φιλός είχε καπότε αναρωτηθεί αν τα έχω δείξει σε ψυχίατρο!

Το αποτέλεσμα; Ενώ ξεκίνησα με το κλασσικό μαύρο μαρκαδοράκι, ανακάλυψα ένα πράσινο που έφερνε πολύ στο "μεντί" και εννοείται πως η επόμενη ώρα κύλησε με διάφορες καλικαντζούρες σε βεραμάν και χρυσό!
Να τα και σκαναρισμένα, γιατί η φωτογραφική, με τον έντονο πρωινό ήλιο δεν έλεγε να συνεργαστεί!
Ένα πουλί,
ένα ψάρι,
ένα πορτραίτο,
κι ένα φυτωειδές
Και η βόλτα; Αφού έφαγα τον διαδικτυακό κόσμο ψάχνοντας καλύμματα μαξιλαριών στο χρώμα της μέντας και πέρασα αρκετή ώρα σε μαθηματικά πειράματα, τα οποία πάντα μου έβγαζαν αποτελέσματα άνω των 150 ευρώ, αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου στα καταστήματα του Άργους! Και ευρήκα!
Σε ένα υπόγειο που ποτέ δεν τού είχα δώσει σημασία, βρήκα εκατοντάδες υφάσματα σε λογικότατες τιμές και έναν άνθρωπο που ήξερε τα χρώματά του (το αναφέρω καθώς στο πρώτο μαγαζί με υφάσματα που πήγα, ζητώντας το χρώμα της μέντας, μου έδειξαν από σκούρο μπλε και πετρόλ μέχρι γαλάζιο...). Και όσο χάρηκα που βρήκα επιτέλους το χρώμα που ήθελα, άλλο τόση ήταν η χαρά μου (πρωτάρα γαρ στο θέμα υφάσματα, δείξτε επιείκεια) με αυτό το χρυσό- σαν δερματίνη- ύφασμα, το οποίο όταν κόβεται δεν φαίνεται να ξεφτίζει!
Και νομίζω πως θα είναι τέλειο για διακόσμηση πάνω στο μεντί μου!! Εσείς τι λέτε;
Κι επειδή, δεν μοιράζονται όλοι τις δικές μου εμμονές, σάς αφήνω με κάτι πιο χρωματιστό!
Την καλημέρα μου

28 σχόλια:

  1. Όλα τα σχέδια μου αρέσουν αλλά και τα υφάσματα Δήμητρα είμαι και εγώ απο εκείνες που ασχολούνται με διάφορα καλλιτεχνικά για το σπίτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη Μαρία για την καλλιτεχνική σου ενασχόληση. Να τα μοιραστείς μαζί μας, αν το θελήσεις, γιατί αν κρίνω από τον τρόπο που συνδυάζεις χρώματα, θα είναι, χωρίς αμφιβολία, υπέροχα! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  2. Ti wraia sxedia emena de pianei toso to xeri moy kai zhlevw!!Kai omorfa yfasmata!!!Panta teleia kallitexnikh Dimitra :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλω στεναχώριες Νάσια!! Κοίταξε πιο προσεχτικά τα σχέδια και θα δεις πως είναι ακριβώς αυτό που λέει ο τίτλος της ανάρτησης! Λίγες δοκιμές και εξάσκηση και σίγουρα όλοι μπορούν! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Έχω μείνει άφωνη με τα σχέδιά σου! Καταπληκτικά! Δεν ξέρω αν πρέπει να τα δείξεις σε ψυχίατρος, σίγουρα όμως είναι ιδιαίτερα και ξεχωριστά. Όσο για τα υφάσματα, περιμένω να δω τι θα δημιουργήσεις!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας εκκεντρικός άνθρωπος δεν θα μπορούσε παρά εκκεντρικά να ζωγραφίζει....χεχεχεχε Για τα υφάσματα, έχω μεγάααλα όνειρα κι ελπίζω όχι μικρά αποτελέσματα! Φιλιά Νίκη!

      Διαγραφή
  4. Δήμητρα ! Έχεις ταλέντο... διαφορετική ζωγραφική αλλά με άποψη... να το κοιτάξεις (σαν να είναι αρρώστια μιλάω)... Λοιπόν εκπληκτικά τα σχέδια αλλά και τα υφάσματα βγάζουν ένα φως σαν κοιτάς φλας κατάματα... Η επιτυχία είναι σίγουρη ότι κι αν φτιάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρούσα! Χεχε... Με τη ζωγραφική Χριστίνα έχω μία περίεργη σχέση! Όσο κι αν θαυμάζω το ταλέντο της ρεαλιστικής απεικόνισης, τόσο με έλκουν τα σχέδια που δίνουν μία φανταστική ματιά και πλευρά στην πραγματικότητα. Τα υφάσματα τα έχω ερωτευθεί, αφού σε λίγο θα φοβάμαι να τα κόψω, μην τυχόν και τα χαλάσω....

      Διαγραφή
    2. Για τη ρεαλιστική απεικόνιση υπάρχουν και οι φωτογραφικές μηχανές. Κι εγώ αυτή τη φανταστική ματιά θέλω γι' αυτό λατρεύω τους εξπρεσιονιστές και τους ιμπρεσιονιστές.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ απολύτως μαζί σου Δήμητρα!!

      Διαγραφή
  5. απλα τελεια! και ο φιλος σου εχει αδικο...τα σχεδια σου ειναι λατρεμενα!

    αναμενω να δω και το αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα σου δείξω το σχέδιο που είχε δει ο φίλος ίσως συμφωνήσεις μαζί του :) Άντε να έρθει το Σαββατοκύριακο να καταπιαστώ με τις χειροτεχνίες! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Αααα εκτός από τρελό γούστο στην διακόσμηση είσαι και κρυφό ταλέντο στη ζωγραφική!!! Μπράβο Δήμητρα!!! Περιμένω να δω τι θα ετοιμάσεις!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ κι ο άλλος ο μουρλός με το τρελό μουστάκι Μαρία!!! Κι εγώ περιμένω να έρθει το σ/κ και κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα καθώς υπομονετικό πλάσμα δεν με λές! Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  7. Πολυ ωραια τα σχεδια και ο συνδυασμος των δύο χρωμάτων που επέλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ όμορφα τα σχέδιά σου, Δήμητρα! να κι άλλο ταλέντο!
    και τα υφάσματα που διάλεξες επίσης. περιμένω με αγωνία να δω τι θα εμπνευστείς μ' όλα αυτά.
    αχ αυτό το υπόγειο, έχω περάσει ώρες εκεί μέσα στο παρελθόν, ήμουν τακτική πελάτισσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γειτόνισσα! Εγώ ούτε που το είχα πάρει χαμπάρι,! Πάλι καλά που μία ξαδέλφη του καλού μου, μού είπε να κοιτάξω κι εκεί! Άλλες φορές θα πρέπει μου φαίνεται να σε ρωτάω, μέχρι να μάθω όλα τα κατατόπια!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα σχέδιά σου!!!!!!!!!!!Περιμένουμε να δούμε και πως θα αξιοποιήσεις τα υφάσματα(ωραία χρώματα!)Καλό βράδυ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κορίτσια! Κι εγώ περιμένω πως και πως το Σαββατοκύριακο :) Ελπίζω μόνο να μην τα χαλάσω καθώς δεν έχω και εμπειρία στο ράψιμο!

      Διαγραφή
  10. Το έχεις με την ζωγραφική!!!! Τέλεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα υφάσματα να δω τι θα κάνω Δέσποινα, που τα κοιτάζω και φοβάμαι να τα κόψω!

      Διαγραφή
  11. Πολυτάλαντη Δήμητρα,τέλεια τα σχέδια σου!!!Υπέροχα και τα υφάσματα,μας έφερες την άνοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιωάννα. Με τέτοιες λιακάδες είναι δυνατόν να μην σκεφτόμαστε άνοιξη & χρώμα; :)

      Διαγραφή
  12. Τέλεια και τα σχέδια και τα υφάσματα! Καταπληκτικά χρώματα!!! Καλώς σε βρήκα κι εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες κοιτάζοντας τις όμορφες ραμμένες δημιουργίες σου, να καταφέρω κι εγώ να ράψω κανένα μαξιλαράκι;;; Καλώς όρισες!

      Διαγραφή
  13. Ξετρελάθηκα με το ψάρι!! Πάρα πολύ ωραίο!
    Περιμένω με ανυπομονησία να δω τι θα φτιάξεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, μερσί, μερσί! Κοίτα να δεις που έχω αγχωθεί με τα μαξιλάρια. Εγώ απλά καλύμματα σκεφτόμουν να φτιάξω!!! :))

      Διαγραφή