Μία γοητεία από τα παλιά

Μπορεί να ζούμε σ' έναν ολοένα και πιο ηλεκτρονικό κόσμο, όπου η χρήση του χαρτιού μειώνεται σταδιακά στην καθημερινότητά μας, αλλά τα πρες παπιέ, εξακολουθούν να είναι μία όμορφη προσθήκη σε ένα γραφείο ή τραπέζι.

Παραδοσιακά να ήταν φτιαγμένα εξ ολοκλήρου από γυαλί, αλλά πλέον, ακουλουθώντας τις τάσεις για χρήση απρόσμενων υλικών καθώς και την συνεχόμενα αυξανώμενη δημοτικότητα του diy, τα πρες παπιέ φτιάχνονται με χίλιους δυο τρόπους. Φαντασία να υπάρχει! 

Ακολουθείστε τους συνδέσμους για να πάρετε ιδέες αλλά και για να μάθετε να τα φτιάχνετε μόνοι σας, τόσο απλά όσο με ένα μικρό γυάλινο ρεσώ, χαρτί & κόλλα, για το γραφείο σας αλλά κι ως ένα ασυνήθιστο-πλέον- δώρο.
Κι αν δυσκολεύεστε να βρείτε το γυαλί, σκεφτείτε δημιουργικά και φτιάξτε τα από πέτρες μέχρι τσιμέντο ή και ακόμα από αντικείμενα που ήδη έχετε. Μοναδικό "πρέπει", το βάρος, καθώς εδώ όσο πιο βαριά τόσο πιο καλά. Επιτέλους!!!
 πηγή
Και για δείτε και αυτά τα πανέμορφα πρες παπιέ φτιαγμένα από τη "δική μας" Luna από το Made by Luna
 
Και για το τέλος, μετά από μία ενημέρωση της ανάρτησης, σάς αφήνω με τα πολύ ξεχωριστά πρες παπιέ της Αριάδνης, από το Ariadne from Greece

Έστω και χωρίς καμία πρακτική χρήση. Έτσι, για διακόσμηση!
Καλό Σαββατοκύριακο.




φωτογραφία cover: πρες παπιέ

Ευχαριστώ πολύ την +Made by Luna  & την +Ariadne Skyrianidou για τις φωτογραφίες τους! (ενημ. 27/1/2014)

Σχόλια

  1. Υπέροχες ιδέες !!!!!!!! Ευχαριστούμε Δήμητρα !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ανδρονίκη. Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Δήμητρα κι εμένα μου αρέσουν...Στο γραφείο μου έχω μεγάλα βότσαλα-λαλούδες από παραλία στην Μάνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα. Τι είναι τα βότσαλα λαλούδες; (το γοογλε δεν βοήθησε!) :) Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
    2. http://photorama.ning.com/photo/p1040982?commentId=2578499%3AComment%3A1041432&xg_source=activity

      Αυτός ο σύνδεσμος θα σε οδηγήσει στο σαιτ της Φωτογραφικής Λέσχης Πάτρας ... έχει φωτογραφία από παραλία της Μάνης. Άσπρα λεία βότσαλα πολύ μεγαλύτερα από τα συνηθισμένα είναι οι λαλούδες

      Διαγραφή
    3. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα! Υπέροχα αυτά τα βότσαλα, ό,τι πρέπει για ζωγραφική!

      Διαγραφή
  3. Εδώ είμαι και πάλι.. όποτε μπορείς πέρνα από το blog μου να πάρεις ένα βραβειάκι :)
    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/2014/01/blog-post_24.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά η πέτρες με το πλεχτό είναι απίθανες! Ευχαριστούμε κοριτσάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λίλια! Ναι, είναι πολύ ξεχωριστές :) Δεν τις είχα ξαναδεί αλλά, όπως φαίνεται κι από κάτωθι, η συνονόματη τις έχει κιόλας! Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  5. πέτρες πλεχτές έχω πολλές σε όλα τα χρώματα!
    όσο για τα πόμολα που έγιναν πρες παπιέ, είναι απίθανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δήμητρα. Δεν στέλνεις καμία φωτογραφία να τις προσθέσω στην ανάρτηση; Γιατί εξάλλου να βάζουμε φωτογραφίες από ξενικά μέρη, όταν έχουμε κι εδώ ; :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες ιδέες! Και εγώ έχω στο γραφείο μου πέτρες από ποτάμια αλλά και ένα γυάλινο που μου το κάνανε δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα. Πόσο χαίρομαι που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που χρησιμοποιούν πρες παπιέ και γενικότερα αντικείμενα που τείνουν να χαθούν από την ηλεκτρονική εποχή :)

      Διαγραφή
  7. Μια και μιλάς για πρες παπιέ να σου δείξω και τα δικά μου?
    http://ariadnefromgreece.blogspot.gr/2014/01/new-years-resolutions.html
    AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μάς τα δείξεις Αριάδνη γιατί είναι πολύ ξεχωριστά, σαν έργα τέχνης! Αν δεν σε πειράζει, θα ήθελα να συμπεριλάβω και κάποια στην ανάρτηση! Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
    2. Μπήκα στο blog της Αριαδνης και ναι... είναι πανέμορφα αυτά που φτιάχνει.

      Διαγραφή
    3. Ω ναι, είναι μοναδικά. Και αυτά της Luna που θα προσθέσω σε λίγο, είναι πολύ πολύ όμορφα! Φιλιά φιλενάδα!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Δήμητρα...αυτά τα vintange αντικέιμενα μου αρέσουν πολύ.Αυτή τη ρετρό αίσθηση,δεν την αναζητώ τόσο για την αισθητική της, διάσταση όσο για ψυχολογική της χροιά....μια χροιά συνυφασμένη μ'ενα καλύτερο χθές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία. !! Τι σχόλιο!! Δεν είχα ποτέ σκεφτεί αυτή την πλευρά των ρετρό διακοσμητικών :) Καλή εβδομάδα να έχουμε

      Διαγραφή
  9. Αχ αυτο με τις πετρες και το σεμεδακι ειναι τοσο χαριτωμενα! Αν ειχς γραφειο θα εβαζα ενα ετσι για διακοσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία. Ναι, είναι από τα πιο ιδιαίτερα. Κι επειδή δεν έχεις γραφείο, τι έγινε; Έγω έχω βάλει ένα στο τραπεζάκι του σαλονιού, έτσι για διακόσμηση! Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ τα λατρεύω. Γι'αυτό δεν τα περιορίζω στο γραφείο. Μπορούν να βρεθούν οπουδήποτε...

      Διαγραφή
  10. καταπληκτικα! μου αρεσουν όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρίσκω Δήμητρα με τις εξαιρετικές σου ιδέες ,με υλικά απλά και φυσικά από βότσαλα τα αγαπημένα μου
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Νικόλ! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Αφού σού αρέσουν τα βότσαλα, ίσως σου αρέσει κι αυτή η ανάρτηση του Ασύλου
      http://decorasylum.blogspot.gr/2013/08/painted-rocks.html
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις