Λίγη ακόμα λάμψη

Είμαι ανυπόμονο πλάσμα! Όσο δεν μπορώ να περιμένω να έρθει ο Νοέμβρης για να στολίσω για τα Χριστούγεννα, άλλο τόσο, με το που το ημερολόγιο θα δείξει 2 Ιανουαρίου, θέλω να ξεστολίσω και να επαναφέρω το Άσυλο πίσω στην καθημερινότητά του. Ίσως είναι γιατί όση προσμονή μου χαρίζει η πρόωρη διακόσμηση, άλλη τόση μελαγχολία είναι να βλέπω τα στολίδια αφότου έχουν περάσει οι γιορτές. Έτσι και φέτος, την Κυριακή, στρωθήκαμε στη δουλειά και ξεστολίσαμε αλλά δεν μου πήγαινε η καρδιά να διώξω και όλη την λάμψη των εορτών.

Έτσι αποφάσισα πως οι ταμπέλες είναι χρήσιμες μόνο για πληροφορίες (π.χ. τιμών, συστατικών κλπ) και πως τα χρυσά "Χριστουγεννιάτικα" κλαδιά που διακοσμούσαν τον επιδαπέδιο καθρέπτη μπορούσαν κάλλιστα να παραμείνουν και στην μετά-εόρτια διακόσμηση. 
Κι αφού είχα το πρώτο συστατικό, το χρυσαφί, και δηλωμένης της αγάπης μου για τον συνδυασμό άσπρου-χρυσού, το μόνο που έμενε ήταν να βρω τα λευκά της σύνθεσης, κάτι που δεν ήταν και τόσο δύσκολο καθώς στο Άσυλο τριγυρίζουν διάφορα αντικείμενα στο εν λόγω χρώμα ή  κατά καιρούς διάφορα αντικείμενα έχουν περαστεί με ένα άσπρο σπρέι!
Έτσι, πέραν της κεντρικής λευκά βαμμένης κορνίζας και του άσπρου-επίσης βαμμένου- κλαδιού,  στο αντίθετο άκρο την θέση του πήραν τα άσπρα diy κέρατα, μαζί με ένα ασημί (ψευτό mercury glass) κηροπήγιο και δύο χρυσαφί κουκουναροκεράκια.
Ήθελα όμως και κάτι για το κέντρο οπότε, βραδιάτικα, βγήκα στο μπαλκόνι με δυο μπουκάλια σπρέι ανά χείρας και ετοίμασα τα ρόδια μου (τα οποία είχαν ξεραθεί καθόλο το 2013 και δύο από αυτά είχαν βαφτεί κι άλλα χρώματα) στον συνδυασμό που χρειαζόμουν.
Και κάπως έτσι, στήθηκε το μετά-Χριστουγεννιάτικο τζάκι. Λίγο ανισσόροπο, λίγο άδειο μα και συνάμα λίγο λαμπερό.
Αλλά βασικό συστατικό των γιορτών είναι τα λαμπάκια, οπότε σειρά είχε η γυάλα που προηγουμένως φιλοξενούσε το ελάφι πάνω στην τραπεζαρία! Έτσι, διατηρώντας το ψεύτικο χιόνι-το οποίο εξάλλου είναι χειμωνιάτικο και όχι μόνο Χριστουγεννιάτικο-, τής έβαλα μία σειρά λαμπάκια και την μετακίνησα δίπλα στην τηλεόραση ως ένα πανεύκολο diy φωτιστικό με λίγη από την μαγική λάμψη των Χριστουγέννων.
Και κάπως έτσι, παράτεινα λίγο ακόμα την λάμψη των γιορτών που μάς άφησαν. Έτσι, ως μία ενδιάμεση στάση, πριν ξεκινήσουν άλλες νέες διακοσμητικές διαδρομές!
Την καλημέρα μου

23 σχόλια:

  1. Και εγώ ακόμα στολισμένα τα έχω όλα :) δεν μου πάει καρδιά να τα βγάλω ακόμα...Λίγη λάμψη επιπλέον λοιπόν χρειάζεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά μου φαίνεται η λάμψη είναι απαραίτητη 365 ημέρες τον χρόνο ;)

      Διαγραφή
  2. καλα λαμπακια κ εγω λατρευω και μετα τις γιορτες! πολυ όμορφα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δίνουν απίστευτο φωτισμό! Καλησπέρα :)

      Διαγραφή
    2. Τί να πρωτοθαυμάσω μου αρέσουν πολύ τα κέρατα, τυχαίο, δε νομίζω! χαχαχα Μου αρέσουν τα φωτάκια και τα κεριά όλες τις εποχές του χρόνου και έχω δοκιμάσει να βάψω λευκή κολοκύθα γίνεται υπέροχη όπως και τα ρόδια σου! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    3. Επιτέλους ένα άτομο που μοιράζεται την αγάπη μου για τα κέρατα :* Για τα φωτάκια & τα κεριά με βρίσκεις 100% σύμφωνη, όσον αφορά την κολοκύθα, την βάζω στα υπόψην! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Λίγη λάμψη είναι απαραίτητη με αυτό τον ουρανό γύρω μας. Κι εμείς ξεστολίσαμε αμέσως και αύριο που κάθε κατεργάρης επιστρέφει στον πάγκο του θα στολίσω επιτέλους όπως θέλω εγώ ένα υπέροχο ξερό δέντρο που βρήκα εδώ και καιρό αλλά κανείς δεν το ήθελε τα χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσα ίσα που μ' αυτόν τον ουρανό, η λάμψη φαίνεται καλύτερα ;) Ανυπομονώ να δω φωτογραφιές από το δέντρο σου!!

      Διαγραφή
  4. Οκ ολααα τελεια!Αγαπώ τα ροδια γτ δινουν κτ γραφικο κ ζεστο στην διακοσμηση.Το βαζο μ τα φωτακια,μαγικο ειδικα τη νυχτα!Πολύ όμορφο
    Www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νάσια & Καλή Χρονιά! Τα φωτάκια τα έχω λατρέψει! Τα ανάβω κάθε βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Ξεστολίσαμε και εμείς... Μου φαίνεται ότι άδειασε το σπίτι...
    Την κράτησες την ζεστασιά των Χριστουγέννων κλεισμένη σε γυάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα να πάνε...κοιτάζω συνέχεια το καθιστικό και προσπαθώ να βρω πως θα το γεμίσω για να μην φαίνεται τόσο άδειο.... κλασσικό σύμπτωμα μετά τις γιορτές!

      Διαγραφή
  6. Και εμείς ξεστολίσαμε αλλά μπορώ να πω ότι απολαμβάνω την ηρεμία του κενού!! Κάπου διάβασα ότι είναι γούρι να κρατάς λίγη από τη λάμψη των Χριστουγέννων όλο το χρόνο, οπότε έκανες την καλύτερη δουλειά!! Εγώ έχω αφήσει ένα μικρό ασημένιο ρόδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω... μην μου δίνεις αφορμές, μην μου δίνεις αφορμές!! Χεχε! Καλησπέρα Κατερίνα!

      Διαγραφή
  7. Πάντα διακοσμείς πολύ όμορφα το τζάκι!!!Σήμερα θα ξεστολίσουμε και εμείς,μάλλον θα ακολουθήσω την τακτική σου και κάπου θα αφήσω μερικά λαμπάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τζάκι είναι το μεγάλο μου πειραματόζωο!!! Όλο το παιδεύω :) Να αφήσεις, δίνουν μαγικό φωτισμό. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  8. Κέρατα προσπαθώ να φτιάξω με σύρμα και fimo.Μου αρέσουν πολύ ως ντεκόρ.Θα μας πεις για τον τρόπο που έφτιαξες τα δικά σου diy?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αλέκα. Για τα κέρατα χρησιμοποιήσα αυτοσκληρούμενο πηλό. Έφτιαξα τον σκελετό από σύρμα (στην ουσία απλώς έδωσα το σχήμα που ήθελα να έχουν) και πάνω του τύλιξα αλουμινόχαρτο, ώστε να του δώσω όγκο και να χρησιμοποιήσω λιγότερο πηλό. Κατόπιν το κάλυψα όλο με πηλό και όταν ξεράθηκε, το έτριψα ελαφρώς με γυαλόχαρτο ψιλό, προκειμένου να γίνει πιο λείο. Αν το δοκιμάσεις θα σου πρότεινα να βάλεις περισσότερο πηλό, προκειμένου να έχεις μεγαλύτερο περιθώριο πάχους κατά το τρίψιμο. Ελπίζω να βοήθησα!

      Διαγραφή
  9. Τα λαμπακια μου αρεσουν να παιζουν στο σπίτι όλο το χρόνο!

    Καλη χρονιαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν μαγικό φωτισμό τα άτιμα!! Καλή χρονιά, καλή εβδομάδα & καλημέρα :)

      Διαγραφή
  10. Έχω ένα σετ από λαμπάκια καθ'όλη τη διάρκεια του χρόνου. Φέτος όμως έσπασα ένα και ως γνωστόν έσβησαν όλα :( και δεν υπάρχουν πουθενά μετά τα Χριστούγεννα παραμόνο ως γιρλάντα. Κυρία κυρία!!! έχω απορίες! 1η ερώτηση τα ρόδια πρώτα τα άφησες να ξεραθούν και μετά τα έβαψες? 2η τα λαμπάκια δεν έχουν φόβο να καούν κλεισμένα μέσα στη γυάλα? 3η είναι LED οπότε είναι πιο safe πάνω στο χιόνι? Όπως πολύ σωστά κατάλαβες μου άρεσαν οι ιδέες σου και κρατάω σημείωσεις! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου είχα διαβάσει πως αυτό που λέμε πως έσπασε ένα και δεν ανάβουν όλα δεν ισχύει αλλά δεν θυμάμαι που! Αν το θυμηθώ θα σου στείλω ε-μέιλ! Τώρα με τις ερωτήσεις:
      1. Τα ρόδια ναι, είχαν ξεραθεί και μετά τα πέρασα με χρώμα σε σπρέι
      2. Την ίδια απορία είχα κι εγώ όταν τα έβαζα στη γυάλα αλλά ακόμα ανάβουν
      3. Όχι δεν είναι LED. Ζεσταίνονται αλλά όχι υπερβολικά. Και πάλι την ίδια απορία είχα με εσένα, οπότε τις πρώτες μέρες τα παρακολουθούσα συνέχεια, μην πάρουμε καμιά φωτιά αλλά μέχρι στιγμής -3 μήνες τώρα- όλα ΟΚ
      Σε κάλυψα;; :)

      Διαγραφή
  11. OO ναι και σ'ευχαριστώ! Έγω όταν έσπασα το ένα λαμπάκι μετά απο λίγες ώρες κάηκαν όλα ξαφνικά.
    Είμαι fan των ροδιών σε διακοσμητικά, έχω φτιάξει κιόλας. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή