Για μία χρονιά γεμάτη χρώμα

Αυτές τις ημέρες της ξεκούρασης, ανάμεσα στις προετοιμασίες και το πολύ φαγητό, μία σκέψη έκανε που και που την εμφάνισή της ως ένα μικρό ερωτηματικό: τι δημοσιεύει κανείς ως την πρώτη ανάρτηση της χρονιάς; Μετά έρχονταν τα τραπεζώματα, οι ταινίες υπό το φως του δέντρου & της σόμπας, τα χουχουλιάσματα κι η ερώτηση ξεχνιόταν. Μέχρι σήμερα, όπου κι αποφάσισα να ξεκινήσω αυτή την ιστολογιοχρονιά με το επίτημο χρώμα για το 2014!

Το radiant orchid λοιπόν είναι το χρώμα για την χρονιά που μόλις μπήκε, όπως αποφάσισε η Pantone, λίγο καιρό πριν και ποιος καλύτερος τρόπος για την πρώτη ανάρτηση του έτους από μία δημοσίευση γεμάτη χρώμα;

Ένα χρώμα έντονο, πλούσιο & ερωτικό, που, σε μικρές ή μεγαλύτερες δόσεις, σίγουρα τραβά το βλέμμα.
Συνδυάζεται άψογα με το χρυσό, το λευκό και το μαύρο και το αποτέλεσμα είναι, αν μη τι άλλο, εντυπωσιακό!
 Για μία χρονιά λοιπόν γεμάτη χρώμα, 14 είδη από την εγχώρια αγορά για μία δόση αισιοδοξίας στους χώρους μας.

Πως σας φαίνεται; Θα το βάζατε στο σπίτι σας;
Καλή χρονιά σε όλους!




φωτογραφία cover: ορχιδέα & pantone

Σχόλια

  1. Είναι πολύ γλυκό χρώμα και το λέω αυτό γιατί κατά κάποιο τρόπο το έχω βάλει σπίτι μου...το δωμάτιο της 17χρονης κόρης μου ...

    Καλή μας Χρονιά για άλλη μια φορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Χριστίνα! Εγώ πάλι δεν το έχω τολμήσει αλλά έναν πίνακα σαν αυτόν της 1ης φωτογραφίας, ευχαρίστως να τον κρεμούσα στο Άσυλο :)

      Διαγραφή
  2. Τολμηρό χρώμα για έπιπλα αλλά αν το ταιριάξουμε σωστά θα γίνει όνειρο. Χιχιιχ εγώ έχω το σαλόνι μου βαμμένο κατακόκκινο! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ , Δήμητρα , με ΥΓΕΙΑ , ΕΥΤΥΧΙΑ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌΤΗΤΑ !!!!!!!
    Το χρώμα απίθανο !!!! Μου αρέσει πολύ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ανδρονίκη! Χρόνια Πολλά & Ευτυχισμένο το Νέο Έτος! Το χρώμα είναι γεμάτο αισιοδοξία!

      Διαγραφή
  4. Όμορφο χρώμα, μάλλον δεν θα το τολμούσα. Καλή χρονιά Δήμητρα με υγεία ευτυχία και δημιουργία, Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ στις μεγάλες δόσεις των τελευταίων φωτογραφίων αλλά σε μικρότερες ίσως :) Καλή Χρονιά. Πολλές ευχές για ένα χαρούμενο & δημιουργικό 2014!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Δήμητρα ένα ασυνήθιστο χρώμα,αλλά πολύ εντυπωσιακό....ταιριάζει περισσότερο σε νέα άτομα που θέλουν να διακοσμήσουν το χώρο τους....όπως και νάχει είναι ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία! Είναι όντως "ζωντανό" χρώμα, αν και στις πιο "βουβές" εκδοχές του ταιριάζει σε κάθε ηλικία. Εξάλλου, αν βάζαμε ηλικιακά όρια και στη διακόσμηση του σπιτιού, όπως γίνεται στη μόδα, χαθήκαμε :)

      Διαγραφή
  6. Παίρνω ως θετικό οιωνό για τη νέα χρονιά αυτή την είδηση! Λατρεύω όλες τις αποχρώσεις του μοβ, τα περισσότερα ρούχα μου αυτές έχουν και για τη διακόσμηση του σπιτιού επίσης θα τις επέλεγα. Καλή χρονιά, Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά & Καλή Χρονιά Δήμητρα. Ναι, όλοι μας χρειαζόμαστε λίγη αισιοδοξία, οπότε μάλλον η Pantone σοφά επέλεξε :)

      Διαγραφή
  7. Πολύ χαρούμενο το φετινό χρώμα!! Ομολογώ πως δεν θα το τολμούσα σε μεγάλες δόσεις αλλά ίσως σε κάποιες λεπτομέρειες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα. Κι εγώ σε μικρότερες δόσεις θα το τολμούσα μόνο αλλά και στις μεγαλύτερες το βρίσκω τόσο, μα τόσο, ελκυστικό!

      Διαγραφή
  8. Η κρεβατοκαμαρα μου ειναι σ´αυτους τους χρωματισμους καθ´οτι αγαπημενο χρωμα! Αλλα μου λειπουν καποιες λεπτομερειες για να δεσει το σκηνικο! Αλλα πηρα μπολικες ιδεες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι άλλο τολμηρό κορίτσι στην παρέα :) Είμαι σίγουρη πως με τη δημιουργικότητα σου, οι ιδέες θα γίνουν μία υπέροχη πραγματικότητα!

      Διαγραφή
  9. φανταστικο χρωμα!!! υπεροχες ιδεες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, φωνάζει "ζωντάνια" Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ιδέες. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  10. Είμαι ένα χρωματιστό παιδάκι(λέμε τώρα παιδάκι),οπότε μ'αρέσουν τα χρώματα και στα ρούχα,αλλά και στη διακόσμηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας παιδάκια είμαστε κατά βάθος (και το εννοώ με κάθε σοβαρότητα)!! Στα ρούχα είμαι πιο πολύ του άσπρου, γκρι, μπεζ αλλά στη διακόσμηση το χρώμα είναι απολαυστικό παιχνίδι -παρόλο που το Άσυλο αυτόν τον καιρό είναι στα πιο γήινα του!

      Διαγραφή
  11. ΠΟλυ ωραιος ο χώρος στην πρώτη φωτογραφια.
    Το σκαμπό νουμερο 8 ιδιαίτερο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λευκό & χρυσό είναι αγαπημένος μου συνδυασμός και ο πίνακας είναι υπέροχος. Το σκαμπώ όταν το πρωτοείδα, νόμιζα πως ήταν επιδαπέδιο βάζο!! Καλημέρα

      Διαγραφή
  12. Υπέροχοοοοοοοοοοο χρώμα!!Το λατρεύω!!
    Εχω βάψει έτσι τον τοίχο πίσω από το κρεβάτι μου και το έχω συνδυασει με φυστικί κουρτίνα...!Εχω και φουξιομωβ-φυστικί αξεσουάρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι τους ανθρώπους που τολμούν ζωντανά χρώματα στο σπίτι τους! Εύγε, εύγε, εύγε. Το έχεις σε φωτογραφία στο ιστολόγιο;

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις