Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014

Πινέζες ντέκορ

Αν νομίζατε πως οι πινέζες είναι μόνο για τους πίνακες ανακοινώσεων, ξανασκεφτείτε το καθώς με  λίγη φαντασία μπορούν να γίνουν ένας πρώτης τάξεως σύμμαχος στη διακόσμηση!

Ένα τελάρο, γίνεται ένα ασυνήθιστο έργο τέχνης,
τα κεριά, μεταμορφώνονται,
κι ο καθρέπτης αποκτά λίγη επιπλέον δόση γκλάμουρ.
Με αρκετές πινέζες και ακόμα περισσότερη υπομονή, μπορείτε να φτιάξετε ένα ξεχωριστό στεφάνι,
να δημιουργήσετε ένα διακοσμητικό για το σπίτι σας,
να μεταμορφώσετε απλά έπιπλα,
ακόμα και να μετατρέψετε έναν άδειο τοίχο στο σημείο αναφοράς και θαυμασμού όλου του χώρου!
Τι λέτε, θα τις ξανακοιτάξετε με το ίδιο μάτι;

Την καλησπέρα μου.





φωτογραφία cover:πηγή

31 σχόλια:

  1. Αχ αυτό το τελευταίο είναι απίστευτο!!!! Καλησπέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίθανος ο τοίχος Μαρία!! Πως τα πας με τις ιώσεις; Όλα καλά;

      Διαγραφή
    2. Πφφφφ άσε με κι έχω σκάσει...σταματάει ο ένας ξεκινάει ο άλλος! Έτσι για ν'ασχολούμαστε χαχα! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Καλός σε βρήκα Δήμητρα!!!!!!. καταπληκτική η ιδέα με τις πινέζες.
    Θα χαρώ να τα λέμε σε περιμένω έχω δωράκια!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα φιλάκια πολλά...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Σούλα!! Είδες τι κάνουν ορισμένοι άνθρωποι με τις απλές πινέζες;; Θα τα λέμε καθώς πέρασα κι από το διαδικτυακό σου εργαστήρι! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες ιδέες,η τελευταία μας ξετρέλανε,υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελευταία είναι όντως πολύ ξεχωριστή!! Καλησπέρα :)

      Διαγραφή
  4. Tι ιδέα μου έδωσες!Να'σαι καλά,ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Αλέκα. Είμαι σίγουρη πως θα το πας πολλά βήματα παραπέρα!

      Διαγραφή
  5. Καλά τι απίστευτες ιδέες είναι αυτά που είδα? Ρε σι Δήμητρα μπράβο που τα μάζεψες και μας τα έδειξες! Ειδικά οι τελευταίες φωτογραφίες μου αρέσουν πολύ! Προβλέπω να πινεζώνω το δωμάτιο μου χαχαχα...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, είδες; Φαντασία & μεράκι να υπάρχει!!! Να το κάνεις και να του κάνουμε αφιέρωμα στο Άσυλο!! Σμουτς!

      Διαγραφή
  6. Α τι ωραίες εικόνες κ πολύ εξυπνη κ απλή ιδέα!Εχω κάτι γυαλιστερες πινέζες!Ετοιμάζομαι γιατι υπάρχει κ ο καμβάς!Τελειο ποστ!
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, είσαι έτοιμη για όλα!!!! Όποτε το ετοιμάσεις, στείλε φωτογραφία να την προσθέσω στην ανάρτηση! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ένας αναμαλλιασμένος κύριος που ασχολούνταν με την φυσική είχε πει πως η φαντασία είναι πιο σημαντική από την γνώση και οι δημιουργοί των παραπάνω το αποδεικνύουν! Καλησπέρα :)

      Διαγραφή
  8. καταπληκτικές ιδέες όλες! ειδικά το πουλί πάνω στο φυσικό ξύλο (ένα αγαπημένο υλικό) μου άρεσε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίθανο πως απογειώνουν κάποιοι άνθρωποι ένα απλό προϊόν! Καλημέρα Δήμητρα

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Φαντασία κι όλα γίνονται Zina! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  10. Τελειες ιδέες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι τέλειαααααα η ιδέα με το κερί!!Σούπερ!!
    Και η τελευταία φωτό!!Δεν κατάλαβα όμως...είναι σε τοίχο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή με το κερί, είναι πανεύκολη και τα κεριά δείχνουν πολύ ξεχωριστά. Η τελευταία, ναι, σε τοίχο είναι. Τολμηρό αλλά άκρως εντυπωσιακό ;)

      Διαγραφή
    2. εντελως εντυπωσιακό!εχω κολλήσει!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίεες ιδέες με ένα τόσο απλό υλικό! Νομίζω πως την επόμενη φορά που θα βρεθούν πινέζες μπροστά μου θα τις αγοράσω σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε, έτσι, να παίρνουν σιγά σίγα την δόξα που τους αρμόζει και οι καημένες οι πινέζες! Καλημέρα Κατερίνα

      Διαγραφή
  13. Τέλειες ιδεες ομολογλω έχω ενθουσιαστει!!!! Να ρωτήσω κάτι ασχετο είναι οι απλές πινέζες ή κάποιες ειδικά για τέχνη;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία! Χαίρομαι που σού άρεσαν. Απλές, κοινές πινέζες είναι :) Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  14. Τέλειες ιδεες ομολογλω έχω ενθουσιαστει!!!! Να ρωτήσω κάτι ασχετο είναι οι απλές πινέζες ή κάποιες ειδικά για τέχνη;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειες ιδεες ομολογλω έχω ενθουσιαστει!!!! Να ρωτήσω κάτι ασχετο είναι οι απλές πινέζες ή κάποιες ειδικά για τέχνη;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή