Κάλλιο αργά παρά ποτέ

Ε-Π-Ι-Τ-Ε-Λ-Ο-Υ-Σ!


Βρίσκεις ένα σπίτι που σου αρέσει και λες οκ, το νοικιάζουμε. Κατόπιν παίρνεις τα κλειδιά και πας με φωτογραφική, σημειωματάριο και μέτρο ανά χείρας, προκειμένου να έχεις το απαραίτητο υλικό για να περάσεις τις ελευθέρες-πακεταρίσματος- ώρες, κάνοντας σχέδια για το που θα μπουν τα έπιπλα, τι θα κάνεις εδώ, τι θα ήθελες για εκεί κ.ο.κ. 

Κι αφού έχεις περάσει, νοητικά, από το σαλόνι (αλήθεια έχετε δει την επιλογή των προηγούμενων ενοίκων για "κουρτίνες"; Αν όχι, δείτε εδώ ) κι έχεις τακτοποιήσει που θα πάει ο καναπές και που η τηλεόραση (και που το βάζο και το μπιμπελό), φτάνεις στην κάτωθι φωτογραφία:
Και λές, ώπα εδώ είμαστε! Επιτέλους ένας τοίχος σε μία κουζίνα ό,τι πρέπει για ένα μαυροπίνακα. Μόλις εγκατασταθούμε θα πάρω χρώμα και θα φτιάξω έναν. Πρώτο πρώτο στην λίστα των diy! Και θα του βάλω και vintage κορνίζα για να είναι πιο ξεχωριστός. Και θα έχω και μέρος να σημειώνω τι πρέπει να αγοράσω μόλις το βλέπω να τελειώνει και δεν θα γκρινιάζω που πήγα σ/μ και γύρισα με τα μισά από όσα χρειαζόμουν!

Αχμμμμ, ναι. Ή μάλλον, ΟΧΙ! Γιατί μπαίνεις στο σπίτι, τοποθετείς τα έπιπλα και όλα τα τσουμπράγκαλά σου και φτάνοντας σε ένα ρολόι, σκέφτεσαι: δεν το κρεμάω εδώ στην κουζινά μέχρι να φτιάξω τον μαυροπίνακα; Μέγα λάθος! Γιατί 1 1/2 χρόνο μετά, ο τοίχος της κουζίνας που λάτρεψες γιατί ήταν αυτό-που-έπρεπε-για-μαυροπίνακα είναι ακόμα με το ρολόι.
Και κάθε φορά, επί 1 1/2 χρόνο, κοιτάζεις το ρολόι, σκέφτεσαι: αυτός ο τοίχος θέλει μαυροπίνακα! Κι επι 1 1/2 χρόνο, κάνεις αυτό που πήγες να κάνεις στην κουζίνα και ρολόι μετρά τα λεπτά που περνούν χωρίς μαυροπίνακα στον τοίχο.

Και καλά άμα είσαι άνθρωπος με υπομονή. Αν είσαι όμως όπως εγώ, πως το αφήνεις; Δεν έχω απάντηση στην ερώτηση. Το μόνο που έχω να πω είναι πως σταμάτησα να το αφήνω κι επιτέλους έφτιαξα τον μαυροπίνακα.
Τα υλικά, πέραν του χρώματος μαυροπίνακα, δεν ήταν δύσκολο να συγκεντρωθούν και η κορνίζα και το ρολό υπήρχαν ήδη.
Τώρα το ότι το πεπιεσμένο χαρτί, είναι όντως αυτό που λέω, δεν παίρνω όρκο. Σίγουρα δεν είναι MDF (καθώς δεν έβρισκα στις διαστάσεις που ήθελα και θα έπρεπε να αγοράσω ολόκληρο φύλλο) και μοιάζει πολύ, αν και σε μεγαλύτερο πάχος, σε αυτό που αρκετά έπιπλα του ΙΚΕΑ χρησιμοποιούν για πλάτη.

Και πριν μου πείτε γιατί δεν έκανα μόνη μου το χρώμα τού μαυροπίνακα, επιτρέψτε μου να εξηγήσω. Η κορνίζα είναι 113*53 (εσωτερικές μετρήσεις μαυροπίνακα), σχεδόν μισό τ.μ. Το χρώμα που πήρα κόστισε 5.50€,  είναι 225ml και έλεγε  πως είναι αρκετό για 2.25τμ. (κάτι που όντως ισχύει καθώς χρησιμοποιήσα μόνο το μισό). Αν το έφτιαχνα μόνη μου, θα έπρεπε α) να αγοράσω χρώμα τοίχου μαύρο, τουλάχιστον 1 λίτρου και σιγουρότατα πολύ πιο ακριβά από 5.50€ και β) να  αποφασίσω αν θα το ανακάτευα με άμμο ή με σκόνη πλακιδίων ή με σκόνη αρμών, συστατικά που δίνουν και διαφορετικές συνταγές στο ίντερνετ. Κι επειδή, δεν έχω ιδέα πόσο διαφορετικά είναι τα παραπάνω (ή πόσο ίδια) και τελικά τι αποτέλεσμα θα είχαν, είπα να μην το ρισκάρω και μετά χρειαστεί ξανά μανά από την αρχή (αρκετές δόσεις μαζοχισμού είχα το σ/κ!).

Όπως και να έχει πάντως, τον λατρεύω και παρόλο που το συγκεκριμένο σημείο αλλά και γενικότερα η κουζίνα, χρειάζονταν ακόμα κάποια δουλειά (βλ. βούλες), νομίζω πως είναι ότι περίμενε ο τοίχος αυτός.

Βούλα νο 1: ό,τι έπιπλο έχω βάλει εδώ δεν μου αρέσει. Λέτε να τον γεμίσω όλον τον τοίχο, μέχρι κάτω, με κορνίζες (γκάλερυ γουόλ) να τελειώνω με δαύτο;
Βούλα νο 2: έβγαλα το παλιό χαλί και ψάχνω για καινούργιο
Βούλα νο. 3: πρέπει επιτέλους να σταματήσω να ακουμπάω ότι περισσεύει σε αυτό το τραπεζάκι!


Η κορνίζα, λόγω βάθους, συγκρατεί την σκόνη της κιμωλίας. Δεν το είχα σχεδιάσει αλλά δεν με χαλάει καθόλου που εν τέλει γίνεται!
Πως σάς φαίνεται; Εσείς έχετε κάποιο σχέδιο που ενώ είχατε πει θα κάνετε αμέσως, ακόμα περιμένει;

Την καλημέρα μου


50 σχόλια:

  1. Μου φαίνεται φανταστικό! Κάθε κουζίνα χρειάζεται τον μαυροπίνακά της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ Λίτσα. Τώρα γιατί από το "σκέφτομαι" μέχρι το "πράττω" μού πήρε 1 1/2 χρόνο, ανεξήγητο! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  2. Υπάρχει κι άλλη παροιμία: "Το καλό πράγμα αργεί να γίνει" ... είναι τέλειος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, λες αυτό να ήταν Χριστίνα; Να τον πέρασα για κρασί;; :)) Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Γελασα και παλι!!!
    Μια χαρα ο πινακας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο με χιούμορ αντιμετωπίζονται κάποια πράγματα! Την καλησπέρα Δέσποινα :)

      Διαγραφή
  4. Εμένα θα μου άρεσε να έβαφες όλον τον τοίχο μαυροπίνακα και να έβαζες επάνω κορνίζες, ράφια κλπ1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μετά να καλούσα την ιδιοκτήτρια και το 166 μαζί για τα απανωτά εγκεφαλικά...χεχεχε... (όχι πως δεν το σκέφτηκα....) χεχεχε

      Διαγραφή
    2. Δεν είναι απλή μπογιά ο μαυροπίνακας; Νόμιζα ότι είναι κάτι απλό:) Υπάρχουν και αυτοκόλλητα, αλλά φαντάζομαι ξεφεύγουν στην τιμή!

      Διαγραφή
    3. Απλή μπογία με την έννοια της μπογιάς που βάφουμε τους τοίχους όχι δεν είναι. Συνήθως οι diy συνταγές είναι μπογιά τοίχου (πλαστικό) + σκόνη πλακιδίων/αρμών/ άμμο (αν και το έτερον ήμισυ λεει πως στα σχολεία χρησιμοποιούν απλώς μαύρο πλαστικό και γιαυτό και μερικές φορές γλιστράει η κιμωλία χωρίς να γράφει ) Αλλά ο λόγος που είπα παρακάτω πως δεν θα το έβαζα σε ολόκληρο τοίχο σπιτιού που είμαστε με ενοίκο, είναι το χρώμα...δηλ. το μαύρο, το οποίο άντε όταν φύγουμε να βάψεις άσπρο ή κρεμ. Θα χρειαζόταν πολύ τρίψιμο και πολλά χέρια μπογιάς να καταφέρει κανείς να το καλύψει (θα ξέρναγε συνέχεια) Τα έχω δει αυτά τα αυτοκόλλητα αλλά γενικά δεν έχω και μεγάλη εμπιστοσύνη σε αυτοκόλλητες λύσεις για κάτι που θα δέχεται πίεση και σκούπισμα :)

      Διαγραφή
  5. Και τι πίνακας!!! Σε χρυσή κορνίζα! Το έχεις παιδάκι μου τελείωσε! Το style βγαίνει από μέσα σου και στα πιο απλά πράγματα! Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την κορνίζα ας είναι καλά ο μπαμπάς, ο οποίος στο πατρικό μου, έχει, με τα χρόνια, γεμίσει κάθε πιθαμή τοίχου του σαλονιού με πίνακες, οι οποίοι συνήθως έχουν τέτοιου στυλ κορνίζες. Οπότε όταν χρειάζομαι μία, κάνω μία βόλτα, παίρνω την κορνίζα και του αφήνω το τελάρο!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Τα μεγάλο δίλημμα στο σπίτι με ενοίκιο το πέρασα και το περνάω...
    ΄Εχω εφτά μήνες τώρα στο νέο μου σπίτι και σκέφτομαι να βάλω καρφί στον τοίχο...Αλήθεια!
    Είναι άκρως δεσμευτικό να μη μπορείς να φτιάξεις το χώρο σου, αφήνοντας κομμάτια σου γύρω του και σε καταλαβαίνω απόλυτα.
    Αnyway, ο μαυροπίνακας έγινε τέλειος...έχει χαρακτήρα, και ταιριάζει απόλυτα στην κουζίνα σου.
    Κάτω από αυτόν, το μόνο που θα μπορούσα να σκεφτώ είναι μια χαμηλή ξύλινη κάβα, βαμμένη στα χρώματα του άσυλου...δεν θέλω να σε βάλω σε έξοδα, είμαι σίγουρη ότι κάτι θα σκεφτείς. Διαθέτεις ευρηματικό μυαλό στην διακόσμηση...
    Καλή επιτυχία στην ολοκλήρωση...όποια κι αν είναι!
    Φιλιά...
    **Αννιώ**
    υγ.....ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΚΟΥΤΕΕΕ???
    ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΑΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΣΕ MOTEL!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το υστερόγραφό σου είναι όλα τα λεφτά Αννιώ!! Η αλήθεια είναι πως η ιδιοκτήτρια του Ασύλου δεν έχει τέτοιες παραξενιές (εδώ όταν αρχικά δεν καταφερναμε να χωρέσουμε το πλυντήριο κάτω από τον καινούργιο πάγκο της κουζίνας, μάς είπε να τον κόψουμε!!!) Εννοείται βέβαια και πως εμείς δεν κάνουμε ακραίες αλλαγές που θα απαιτούσαν- όταν φύγουμε- μεγάλο κόστος επιδιόρθωσης (βλ. όλοκληρο τοίχο βαμμένο μαυροπίνακα) αλλά κατανοώ απολύτως αυτό που εννοείς γιατί έχουν ακούσει πολλά -άκρως τρελά- τα αυτιά μου. Ας ελπίσουμε πως κάποια στιγμή θα καταφερούμε να έχουμε δικά μας σπίτια :)
      Όσο για την πρότασή σου, έχουμε "κάβα" και δεν είμαστε και πολύ του κρασιού αλλά οι λέξεις σου "χαμηλή ξύλινη" κάτι με έκανε να σκεφτώ :) Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Μήπως κανένα DIY καθιστικό με μαξιλάρες και παλέτες; Καλά εγώ δεν θα το τολμούσα, αλλά αυτό μου ρθε:)

      Διαγραφή
    3. Τσου! Καλές οι παλέτες δεν λέω, αλλά έχω βαρεθεί να τις βλέπω παντού και δεν νομίζω πως ταιριάζουν στο Άσυλο. Εγώ σκεφτόμουν κάτι σε μπαούλο :)

      Διαγραφή
  7. Πολύ μου αρέσει!!!Ταιριάζει στον χώρο σου!Στο δικό μου πάλι ΚΑΘΟΛΟΥ...!!!!Δεν υπάρχει ίχνος χρυσού,το σιχαίνομαι.
    Στο σπίτι που μένουμε τώρα είμαστε από το1999.Πάνω από τον καναπέ ένας τοίχος τεράστιος και άδειος...περιμένει ακόμα.....πριν από κανα μήνα αγόρασα πολλές κορνίζες.Θα εκτυπώσω ασπρόμαυρες φωτό μας και θα γεμίσω τον τοίχο με την απίστευτη μούρη της κοπέλας μου!!!!Βέβαια αυτό πιστεύω να μην μου πάρει άλλα 10 χρόνια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο το "το σιχαίνομαι" το καταλαβαίνω απόλυτα Γεωργία καθώς κι εγώ μέχρι λίγα χρόνια πριν δεν είχα ούτε ένα χρυσαφί αντικείμενο στο Άσυλο κι όλα τα κοσμήματα που αγόραζα για μένα ήταν ασημένια. Τώρα είμαι αλλιώς (λες να γερνάω;;;;;; )
      Πολύ μου αρέσει η ιδέα σου και οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες σίγουρα θα αναδείξουν ακόμα περισσότερο το υπέροχο κορίτσι σου (άφησε σε καμία - έστω μία- να φαίνεται το υπέροχο ροζουλί της!)

      Διαγραφή
  8. Kαταρχην τι ομορφο σπιτι!!!!Μου αρεσει που ειναι σε επιπεδα το σαλονι,το εχεις διακοσμησει υπεροχα..και τι θεα!!!!!Δεν θα σχολιασω τις ΄΄κουρτινες'' των προηγουμενων..ελεος!!!!!Η κορνιζα εγινε πολυ ωραια,νομζω καλυτερα ειναι να βαλεις και αλλες κορνιζες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κουρτίνες των προηγούμενων ήταν μεγαλο χιτ, όπως και το σχόλιο της ιδιοκτήτριας "έξυπνο ε;"... δεν το σχολιάζω... :) Η θέα νομίζω πως είναι και το καλύτερο χαρακτηριστικό του Ασύλου! Σ' ευχαριστώ για την "επίσκεψη" Στις κορνίζες τείνω κι εγώ αλλά λέω να δοκιμάσω και το μπαούλο! Καλησπέρα

      Διαγραφή
  9. Mας κατέπληξες πάλι!Αλλά και το ψυγείο σου δε μ'άφησε αδιάφορη.Έτσι αγοράστηκε ή χρησιμοποίησες κάποια τεχνική?Και με αυτοκόλλητο μοιάζει να είναι περασμένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αλέκα! Το ψυγείο είναι λευκό αλλά επειδή φαίνεται η μία του πλευρά από την τραπεζαρία και μού φαινόταν άσχημο, τού κόλλησα ένα αυτοκόλλητο -όπως πολύ σωστά έγραψες- που έχει την υφή ξύλου, σε απόχρωση wenge. Το αυτοκόλλητο είναι κολλημένο μόνο από αυτήν την πλευρά+ ελάχιστα στην καμπύλη που κάνουν οι πόρτες δηλ. αυτό που φαίνεται στην φωτογραφία,. Οι πόρτες μπροστά είναι λευκές και έγινε με την λογική πως από την τραπεζαρία το βλέπεις σκούρο και επομένως ταιριάζει με τα λοιπά έπιπλα, ενώ όταν είσαι στην κουζίνα, είναι λευκό, για να ταιριάζει με τις λοιπές λευκές συσκευές! (βγάζουν νόημα αυτά που γράφω; ) :))

      Διαγραφή
    2. Είναι δηλαδή όπως εκείνα τα μπουφάν διπλής όψης(double face).Πολύ έξυπνο και δημιουργικό! Δύο σε ένα! ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ

      Διαγραφή
    3. Δεν το είχα σκεφτεί έτσι αλλά ναι, έτσι είναι χαχαχα. Καλημέρα Αλέκα!

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτικός έγινε! Ολοταχώς τώρα για τη βούλα Νο 1!
    Όσο για σχέδια στην αναμονή αμέ, πρώτο και καλύτερο εδώ και μια 5ετία (από τότε που κάναμε ανακαίνιση) να δω τί θα κάνω επιτέλους με το υπνοδωμάτιό μου που από τότε και μετά, κατέληξε να φιλοξενεί ένα σωρό αλλοπρόσαλα μεταξύ τους έπιπλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η βούλα 1! Όχι τίποτα άλλο αλλά το μπαούλο που θέλω να δοκιμάσω για εκεί δεν σηκώνεται και ποιος ακούει το έτερον ήμισυ όταν του πω βραδιάτικα να κουβαλάει μπαούλα (γιατί εννοείται πως θα το δοκιμάσω με το που θα πάω σπίτι! χεχεχε) Πάντως Δήμητρα, το "ουδέν μονιμότερο του προσωρινού" είναι μεγάλη αλήθεια! Μήπως έχεις φτιάξει eclectic υπνοδωμάτιο και δεν το έχεις συνειδητοποιήσει; ;)

      Διαγραφή
    2. χαχα έτσι θα λέω για να παρηγοριέμαι, μέχρι να το πάρω απόφαση να δω τί στο καλό θα κάνω επιτέλους.
      Να τι χρειαζόμαστε! Ένα μέρος να στέλνουμε φωτο με τα προβληματικά μας σημεία και όλες εσείς που το 'χετε με τη διακόσμηση να ρίχνετε ιδέες!

      Διαγραφή
    3. Πολύ έξυπνη η ιδέα σου συνονόματη!!! Λες όμως να μας κρεμάσουν κουδούνια πως πήρανε τα μυαλά μας αέρα και το παίζουμε και ντεκορατρίς; (και ντεκορατέσσερις που λέει και ο καλός μου!)

      Διαγραφή
  11. Ουάου!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δήμητρα, κουκλίστικα ΟΛΑΑΑΑΑ!
    Ο μαυροπίνακας τέλειος!!!!! Είμαι σίγουρη ότι για κάθε μια κουκίδα θα βρεις σύντομα και την κατάλληλη ιδέα!
    Το δικό μου ρητό είναι "το κάθε τι έχει την ώρα του!" και σίγουρα η κορνίζα κι η ιδέα του πίνακα βρήκαν τη δική τους!
    Εύχομαι άπειρες ευτυχισμένες στιγμές στην πανέμορφη "φωλιά" σου!!!!!
    Φιλιά πολλά και καλές εμπνεύσεις!!!!!!!!!!!!
    Υ.Γ. Όσο για το αρωματικό, χρησιμοποίησα αιθέρια έλαια σε νερό, με οινόπνευμα αλλά δε δηλώνω ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα... Πολύ light η μυρωδιά στο μπάνιο,όσες φορές κι αν αναποδογυρίζω τα sticks. Ίσως να δοκιμάσω με παραφινέλαιο αλλά και πιο απορροφητικά καλαμάκια, αλλά αυτό έπεται βόλτας στο κέντρο προκειμένου να βρω υλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφό το ρητό σου βρε Κυριακή αλλά αφού αρχής εξαρχής έτσι ήθελα να το κάνω, τι περίμενα τόσο καιρό; Τέλος πάντων, όντως κάλλιο αργά παρά ποτέ γιατί, αν μη τι άλλο, βγήκε όπως τον ήθελα, οπότε βουρ τώρα στην βούλα 1! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τα γλυκά σου λόγια :) και λυπάμαι :( που τελικά το αρωματικό δεν σε ικανοποιήσε (θα το πω στον καλό μου για να πάρει τα πάνω του... "κι εμένα δεν μου μυρίζει, στο είπα" ....) Τι εννοείς με πιο απορροφητικά καλαμάκια; Έχεις κάτι στο μυαλό; Τα δικά μου χρωμάτισαν το υγρό (υποθέτω πως το χρώμα προέρχεται από αυτά)

      Διαγραφή
  12. Ένα μόνο σχέδιο;;;; αμέτρητα............. Μου άρεσε πολύ ο μαυροπίνακας και γέλασα με τις βούλες σου Φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα! Τελικά θα αρχίσω να πιστεύω πως τον έφτιαξα και στην ώρα του τον μαυροπίνακα! Όσο για τις βούλες, για την νο1 είμαι συνηθισμένη πλέον στον εκνευρισμό που προέρχεται από αυτή, η 3η είναι εύκολη, η 2η θα δείξει! Πολλά φιλιά & καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Εγώ έχω καταφέρει να έχω στην κουζίνα μου ένα μικρό πινακάκι σε σχήμα κόκορα με μια κιμωλία και ένα κόκκινο στρογγυλό πανακι για να σβήνω τα "γραμμένα"(εδω γελάμε)...εκεί κάνω όπως μπορώ τις σημειώσεις μου.....θα ήθελα όμως να είχα χώρο για να βάλω ένα μαυροπίνακα όπως τον δικό σου...εξαιρετική η ιδέα σου Δήμητρα...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία! Ωραία και η ιδέα του μαυροπίνακα σε σχήματα και ο κόκορας καταπλητικό θέμα για κουζίνα! Όσο για τα "γραμμένα" άστα να πάνε στην ευχή.... Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Εχω την κορνίζα , διαβάζω και τις οδηγίες αλλά άκρη δεν βγάζω , άσε που θα μου είναι άχρηστος γιατί που να τον βάλω οέο!!!
    Ο δικός σου βρήκε θέση πρώτη μούρη
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλ! Οι οδηγίες είναι πανεύκολε;: Δύο χέρια μπογιά μαυροπίνακα, το ένα οριζόντια και το άλλο κάθετα και βουαλά! Ούτε τρίψιμο, ούτε προετοιμασία (η συσκευασία υποστηρίζει πως πιάνει ακόμα και σε γυαλί) , απλώς πολύ καλό ανακάτεμα της μπογιάς πριν το βάψιμο. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Αγαπώ μαυροπίνακα!Έχω βάψει σε διάφορα σημεία του σπιτιού ακόμα και σε ένα τεράστιο ντουλάπι της κουζίνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελεάννα. Πολύ μου αρέσουν οι άνθρωποι που τολμούν τέτοιες διακοσμήσεις στους χώρους τους! Θα πρέπει να είναι πολύ εντυπωσιακό το ντουλάπι σου :)

      Διαγραφή
  16. Απίθανος.....!! και ταίριαξε πολύ στο χώρο σου....!!
    .....αν τον είχες από την αρχή ίσως και να τον είχες βαρεθεί.....τώρα ανανεώθηκε η κουζίνα σου!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα... πες το ψέμματα! Δεν το είχα σκεφτεί έτσι :) Η κουζίνα θέλει ακόμα δουλειά αλλά τουλάχιστον είμαι σε καλό δρόμο. Πολλά φιλιά & καλημέρες

      Διαγραφή
  17. Άργησε αλλά πέτυχε! Νομίζω δεν γινόταν να βρεις κάτι πιο ταιριαστό από τη vintage κορνίζα σου! Πάμε για τις επόμενες βούλες αν και εμένα το χαλί μου άρεσε να πω την αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα! Ναι, η κορνίζα του πάει πολύ! Το χαλί που είχα παρόλο που τού ταίριαζε δεν μου ταίριαζε εμένα στα νεύρα καθώς μάζευε με το παραμικρό, ήταν πολύ λεπτό και το μπεζ δεν βοηθούσε καθόλου με διάφορες κουζινικές πιτσιλιές!

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, κοίτα να δεις που το Άσυλο, όση αγάπη δεν είχε από τους πραγματικούς προηγούμενους ένοικούς του, θα την λάβει τώρα διαδικτυακά! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Καλορίζικος ο μαυροπίνακας και ας άργησε... Δεν ξέρω τι θα βάλεις στον τοίχο της κουζίνας, αλλά η θέα από το παράθυρο είναι καταπληκτική, θα μου άρεσε πολύ να κάθομαι και να βλέπω προς τα έξω. Βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω από τις φώτο την διαρρύθμιση της κουζίνας σου, μήπως χωράει ένα ροτοντέ τραπέζι στο κέντρο της κουζίνας και ο τοίχος να μην έχει έπιπλο αλλά μόνο κορνίζες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Σ' ευχαριστώ. Έχει ήδη μπει για τα καλά στην καθημερινότητα του Ασύλου (βλ. σημειώσεις για ψώνια). Η θέα της κουζίνας είναι ένα χωράφι μανταρινιές :) Η κουζίνα είναι στημένη σε δυο παράλληλες σειρές με κάθετο τον τοίχο που είναι ο μαυροπίνακας και παρόλο που η μεταξύ τους απόσταση δεν είναι μικρή (γύρω στα 2.5μ) δεν νομίζω πως είναι αρκετή για τραπέζι! Δοκίμασα και το μπαούλο που έλεγα παραπάνω και πάλι δεν μου άρεσε...γκρρρ.... οπότε με βλέπω μάλλον για έναν τοίχο κορνίζες! Καλό μήνα

      Διαγραφή
  20. Τέλειος ο μαυροπίνακας με τη χρυσή κορνίζα!!!Κάθε σπίτι που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να έχει έναν μαυροπίνακα!Για το σπίτι με το ενοίκιο το είχα και εγώ το πρόβλημα,δεν ήθελα να βάζω πολλά κάνδρα για να μην κάνω τρύπες στους τοίχους.Τώρα που κλείσαμε 5 χρόνια στο σπίτι,πείστηκα ότι θα βαφτεί σίγουρα άμα φύγουμε από αυτό,οπότε δεν πειράζει για τις τρύπες στους τοίχους,θα τις φτιάξουν!Τέλος για πράγματα που θέλω να κάνω και όλο αναβάλλω,υπάρχει ολόκληρη λίστα!Καλημέρα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιωάννα! Έτσι, έτσι όπως τα λες περί σεβασμού! Αρκεί βέβαια να ταιριάζει και με το στυλ του σπιτιού αλλά ευτυχώς στο Άσυλο όλα τα "καλά" χωράνε :) Όσο για τις τρύπες, εμένα ο μόνος ενδοιασμός μου είναι μην τυχόν και βαρεθώ να έχω κάτι κρεμασμένο εκεί (αλλάζω βλέπεις και καθέ τρεις & λίγο) γιατί όπως λες κι εσύ, σίγουρα αφότου φύγουμε από ένα σπίτι, πριν ενοικιαστεί ξανά, βάφεται! Καλές δημιουργίες!
      Υ.Γ. Δεν έχω λάβει ακόμα το email σου :)

      Διαγραφή
  21. Ουδέν μονιμποτερον του προσωρινού, δεν λενε?
    Να σου πω την αληθεια, θα εβαφα ολο τον τοιχο μαυρο!
    Νομιζω οτι η ιδέα σου να γεμισεις κάδρα τον υπόλοιπο τοιχο πουθ ασυνοδευουν τον μαυρόπινακα ειναι πολύ ωραια :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι λένε & πολύ πολύ σωστά λένε! Κι εγώ στην γκαλερί τοίχου κατέληξα. Τώρα μένει να βρεθούν οι κατάλληλες κορνίζες & φυσικά αυτό που θα περιέχουν :) Φιλιά

      Διαγραφή