Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2014

Αμυγδαλιά

Ποιος καλύτερος σύμβουλος χρωμάτων από την Φυσή;

Κανείς! Και  καθώς η αμυγδαλιά, που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό ομορφαίνει το μπαλκόνι του υπνοδωματίου μας, άρχισε να φουντώνει με μπουμπούκια και λουλούδια, είπα και φέτος, να τη χρησιμοποιήσω ως αφετηρία και να μοιραστώ μαζί σας χώρους όπου το άσπρο και ροζ έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο.

Όπως αυτό το καθιστικό, που ακόμα και το ελάχιστο ροζ στον πίνακα, τα βιβλία και το μαξιλάρι, τραβά την προσοχή.
Ή αυτό το υπνοδωμάτιο, με τον τόσο μα τόσο απαλό ροζ τοίχο και τις ροζ τουλίπες.
Στο παρακάτω σαλόνι, το ροζ είναι πιο "παρόν" αλλά ο συνδυασμός του με το γκρι και τα λιτά έπιπλα δεν το αφήνει να γίνει υπερβολικά ρομαντικό.
Ενώ αυτή η γωνία είναι αν, μη τι άλλο, ήρεμα αισιόδοξη
Στις ακόλουθες δύο φωτογραφίες, το ροζ σίγουρα κάνει πιο έντονη την παρουσία του αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ καθώς το υπνοδωμάτιο το βρίσκω υπέροχο για ένα μικρό κορίτσι,
ενώ το μπάνιο, αν και προσωπικά δεν θα το έκανα, είναι σίγουρα αναπάντεχο & ξεχωριστό.
Αν θέλετε μεγαλύτερες δόσεις ροζ, μπορείτε να κοιτάξετε την ανάρτηση "Γυναικείες υποθέσεις" καθώς και να δείτε ποια ήταν η περσινή "Αμυγδαλιά για έμπνευση". 
Εγώ σάς αφήνω με τα υπέροχα άνθη αυτού του όμορφου δέντρου.
Αλλά και με αυτή την καταπληκτική φωτογραφία που μού έστειλε η +Sofia Velkou  Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία!
 
(κλικ στην φωτογραφία για μεγένθυση)
Την καλησπέρα μου

25 σχόλια:

  1. Κυριαρχεί το ,αρωμα της άνοιξης ,και μια θηλυκή ατμόσφαιρα με στοχεία ρομαντισμού πλανάται στις 2 τελευταίες εικόνες....Την καλημέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία. Σίγουρα είναι πιο θηλυκά :)

      Διαγραφή
  2. Yπέροχοοοοοοοοοοοοοοο το μπάνιο!!!!!!!!!!!! :D
    (αν και εσύ δεν θα το έκανες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή δεν θα το έκανα, δεν σημαίνει πως δεν το εκτιμώ κιόλας ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Εμένα το βλέμμα μου το τράβηξαν τα gallery wall στα οποία μπορείς να παίξεις τόσο ωραία με τα χρώματα. Κάποτε δεν θα φανταζόμουν καν να βάλω ποστερ.
    Τώρα; Απλά δεν μπορώ να διαλέξω.
    Τι τυχερή που ξυπνάς κάθε πρωί με την αμυγδαλιά απ'έξω... Απαιτεί τουλάχιστον άλλη μισή ώρα χουζούρεμα κάτω από το πάπλωμα, χαζεύοντας την...
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό είναι το ωραίο με τα πόστερ, τα αλλάζεις ανάλογα διάθεσης ή χρωμάτων που θέλεις ;) Όσο για την αμυγδαλιά, μόνο σε καμία σιέστα το σκηνικό που περιγράφεις καθώς το βράδυ τα μπατζούρια κλείνουν! Πάντως έχω λουλουδάκια για τα βάζα μου (αν κι τα άτιμα μαδάνε!) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μετά το άσπρο χρυσό ένας ακόμα σίκ συνδιασμός και συμφωνώ με αυτό που είπε η Μαρία, ρομαντικό! Θα ήθελα το σαλονάκι με τις ροζ καρέκλες και το παιδικό δωματίο (ποτέ δεν τα είχα όλα ροζ ή νεραίδε όταν ημουν μικρή). Απωθημένα! :) Καλή Τσικνοπέμπτη να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ Ελεάνα! Αλλά δεν θα το άντεχα σε μεγάλες δόσεις. Τα πολύ ρομαντικά δεν είναι του γούστου μου! Επίσης, καλό τσίκνισμα :)

      Διαγραφή
    2. Η φωτογραφία της αμυγδαλιάς που ανέβασες έχει και το πράσινο (μεντί?) στα σέπαλα , το ροζ-φούξ στην αρχή των πετάλων και το χρυσοκίτρινο στους στήμονες.Έτσι η αμυγδαλιά σου μου δίνει κι εμένα έμπνευση ,γιατί όντως είναι πνιγηρά ρομαντικές αν και πανέμορφες οι φωτογραφίες.Τοίχος πράσινο της μέντας ,χρυσόλευκες κορνίζες ,λευκός καναπές και μαξιλαράκια ριγέ και φλοράλ σε φουξκαι χρυσομεντί! ΑΠΛΑ Τ Ε Λ Ε Ι Ο !

      Διαγραφή
    3. Ακούγεται υπέροχη η έμπνευση σου Αλέκα :) Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  6. απλα πανεμορφα! αγαπω παλ χρωματα αν κ στο σπιτι μου ειμαι των πιο natural!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ροζ δίνει τελικά μία πολύ ήρεμη αισιοδοξία στους χώρους! Φιλιά:*

      Διαγραφή
  7. Είναι πανέμορφα!
    Σίγουρα δε θα το τολμούσα στο σαλόνι ή την κραβατοκάμαρα, όπου είναι εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας, όμως άνετα θα μεταμόρφωνα το δωμάτιο της κόρης μου με ένα τόνο πιο ανοιχτό ροζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αν είχα παιδάκι/κοριτσάκι πολύ θα μου άρεσε ένα δωμάτιο σαν της φωτογραφίας! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  8. Όμορφες και με φιλοσοφία διακοσμήσεις! Πολύ όμορφα όσο και πρωτοποριακά για χώρους εκτός νεανικής κρεβατοκάμαρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Τζίνα. Μερικές φορές τα ρίσκα, όταν συνοδεύονται από γούστο, οδηγούν σε πολύ όμορφα αποτελέσματα. Καλό βράδυ να έχεις :)

      Διαγραφή
  9. Ααα πολύ όμορφες εμπνεύσεις, Ανοιξιάτικες και παλ...Το μπάνιο είναι όντως φοβερό.Η φωτογραφία με τη ανθισμένη αμυγδαλιά ονειρική...μιας και είναι από τα αγαπημένα μου δέντρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως από τα πιο όμορφα δέντρα της Ελληνικής υπαίθρου Λίλια! Καλό τσίκνιμα :*

      Διαγραφή
  10. Ηρθα να δω την προαναγγελθείσα αμυγδαλιά που την έχεις στο παράθυρό σου ... Αλλά οι φωτεινές και αεράτες ιδέες ήρθαν και έδεσαν . Αυτά τα χρώματα με το μεντί χαλαρώνουν.....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρόλο που δεν έχω ούτε ένα ροζ αντικείμενο στο Άσυλο, χαζεύω τα δωμάτια των φωτογραφιών! Καλημέρα & καλό τσίκνισμα :*

      Διαγραφή
  11. Εγώ δεν θα σταθώ στις φωτογραφίες γιατί αυτές μπορούμε να τις αναπαράγουμε οποιαδήποτε στιγμή. Όμως η αμυγδαλιά έξω από το παράθυρο είναι κάτι μοναδικό, κάτι που δεν μπορούμε δυστυχώς να το έχουμε όλοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ήταν από τις όμορφες εκπλήξεις του χωραφόκηπου του Ασύλου Χριστίνα κι όσο περνάει ο καιρός τόσο φουντώνει :) Καλημέρα & καλό τσίκνισμα :*

      Διαγραφή
  12. Αχχ αυτές οι εικόνες μου αποπνέουν μια μεγάλη δόση ηρεμίας και γαλήνης!! Thanks Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Κατερίνα! Καλό τσίκνισμα & καλημέρα :)

      Διαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή