46,4515

Θεωρείτε πως όσο μεγαλύτερο, τόσο καλύτερο; Ξανασκεφτείτε το!

Γιατί μετά από αυτήν την εικονική επίσκεψη στο παρακάτω studio, θα δείτε πως γούστο και η εξυπνάδα υπερτερούν των περιορισμένων τετραγωνικών καθώς και πόσοι "μύθοι" μπορούν να καταριφθούν σε έναν μικρό χώρο. Εγώ πάντως σάς προϊδεάζω με 5 λέξεις: φωτεινό, χρωματιστό, τολμηρό, σικ & ευφυές.  


Ποιος είπε πως σε μικρούς χώρους, πρέπει να βάζει κανείς μόνο μικρά έπιπλα; 



Ποιος είπε πως σε ένα μικρό διαμέρισμα δεν μπορείς να είσαι περιτριγυρισμένος από όμορφα αντικείμενα & πράγματα που σού αρέσουν;

 

Ποιος είπε πως σε μικρούς χώρους οι τοίχοι πρέπει να είναι πάντα λευκοί;


Και τέλος ποιος είπε πως η ονομασία καθορίζει και την χρήση;

  -Ω ναι! Η κρεβατοκάμαρα είναι στην ουσία μία μεγάλη χτιστή ντουλάπα!-



Σίγουρα όχι η ιδιοκτήτρια του studio Sarah, όπως αυτό παρουσιάστηκε στο Apartment Therapy. Αν θέλετε να δείτε περισσότερες φωτογραφίες -ήταν τόσες που δεν ήξερα ποια να πρωτοδιαλέξω- μπορείτε να επισκεφθείτε το σχετικό άρθρο εδώ.

Κι αν ακόμα αναρωτιέστε για τον τίτλο, 46,4515 είναι τα συνολικά τετραγωνικά μέτρα του χώρου (500sq. feet)!

Την καλησπέρα μου

30 σχόλια:

  1. Pragmatika poly omorfo kai zesto spitaki!Mou aresoun ta spitia p exoyn mesa polla mikroantikeimena kai epipla aneta kai cozy!!Dinoun thn aisthisi pws ontws katoikountai kai oxi pws apla einai "nekroi" xwroi mono gia ekthesi!!Makari na kataferoyme oloi na exoume ena tetoio omorfo diamerismataki <3
    filakiaa dimitra!!!
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νάσια. Ναι, παρόλο που είναι μικρό, φαίνεται πολύ άνετο κι όπως λες κι εσύ, είναι σπιτικό, όχι σπίτι φωτογράφησης, χωρίς όμως να χάνει σε ομορφία! Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Pretty inspirational pictures!
    I love them!
    xx
    Novella

    http://9lla.it/
    A fashion & DIY blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το διαμερισματάκι,μικρό μεν αλλά ιδιαίτερα ζεστό και ωραία διακοσμημένο μου αρέσει πολύ Δήμητρα την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου :)

      Διαγραφή
  4. Η κρεβατοκάρα ειναι πολύ έξυπνα σχεδιασμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως η κρεβατοκάμαρα είναι το κερασάκι στην τούρτα!

      Διαγραφή
  5. Ωραία αντικείμενα, σοφά τοποθετημένα, μικρός χώρος που τα έχει όλα! Ενώ σαν ιδέα η κρεβατοκάμαρα είναι ευρηματική κάτι στο σκούρο χρώμα με χαλάει γιατί είναι πολύ μικρός ο χώρος για να είναι τόσο σκούρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι νομίζω πως ακριβώς στους πολύ μικρούς χώρους ταιριάζει το σκούρο και τούς κάνει εντυπωσιακούς καθώς είναι τόσο περιορισμένοι που το λευκό δεν θα έδινε καμία ψευδαίσθηση περισσότερων τετραγωνικών :) Την καλημέρα μου Χριστίνα

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσουν τα διαμερίσματα με τα πολλά έπιπλα και ''βαριά''. Το σαλόνι είναι πολύ φιλόξενο αλλά τα ζώα στο τοίχο με τρομάζουν.. :) Ελπίζω να δεχτείς το βραβείο μου http://myhomemymemories.blogspot.com/2014/02/blog-post_26.html
    Καλό Βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελεάνα. Αυτό με τα ψευτοταριχευμένα ζώα είτε το λατρεύεις (όπως εγώ) είτε το απεχθάνεσαι! Πάντως η κυρία μία εμμονή με τα φτερά και τα πούπουλα την έχει :)
      Το είδα το βραβείο και σ' ευχαριστώ πολύ :) Το έχω ήδη κάνει πριν λίγο καιρό αλλά θα κοιτάξω να απαντήσω τουλάχιστον στις δικές σου ερωτήσεις. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφο σπίτι!!Μικρό και χαριτωμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δέσποινα, όπως τα λες, μικρό & χαριτωμένο!

      Διαγραφή
  8. Δεν χρειάζομαι παραπάνω χώρο! Απλά να το νιώθω δικό μου! Είναι τέλειο :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ συνετή σε βρίσκω Λίλια! Κι εγώ νομίζω πως δεδομένων των τετραγωνικών, η ιδιοκτήτρια έκανε το καλύτερο που μπορούσε! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφο!Η κρεβατοκάμαρα είναι ευρυματικότατη!
    Προσωπικά βέβαια θα ήθελα την άπλα μου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι νομίζω κι εγώ Βάσω, πιο έξυπνη λύση για την κρεβατοκάμαρα δεν θα μπορούσε να δώσει!
      Όσο για την άπλα, όλα έχουν την χάρη τους!
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο χώρος παράτα λίγα τετραγωνικά του!! Ιδιαίτερα εντυπωσιάστηκα με την κρεβατοκάμαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα η ευφυής λύση της κρεβατοκάμαρας ήταν που με τράβηξε στην αρχή και κατόπιν όλοι οι κανόνες που δεν υπακούει το studio. Την καλημέρα μου Κατερίνα :)

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο!!!Θέλουμε και άλλα σπίτια,να πέρνουμε ιδέες,που σε ανύποπτο χρόνο θα εφαρμόσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιωάννα. Όποτε βλέπω κάποιο με ιδιαίτερο στυλ ή έξυπνες λύσεις, θα το μοιράζομαι! Χαίρομαι που σού άρεσε :)

      Διαγραφή
  12. Εξαιρετικό mix n'match παρά το μέγεθός του! Παράδειγμα προς μίμηση. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Ανναστέλλα :) Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  13. καλα εγψ εκει θα παθαινα κλειστοφοβια! ειναι πανεμορφο ομως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, ακόμα και με τις κουρτίνες ανοιχτές;

      Διαγραφή
  14. παρόλο που είναι τόσο μικρό και έχει τόσα πράγματα, δεν είναι καθόλου βαρύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Δήμητρα. Η ιδιοκτήτρια έχει καταφέρει να φτιάξει ένα πολύ αεράτο χώρο :)

      Διαγραφή
  15. Όταν βλέπω ιδέες για μικρούς χώρους, ενθουσιάζομαι!!! Ζουμε σε ενα μικρο σπίτι (72 τμ) με τα δυο μας παιδια. Καταλαβαίνεις φυσικά πως οι δυνατότητες αλλαγών είναι περιορισμένες. Επειδή ομως λατρευω τις αλλαγες, τις ανανέωσεις, κλπ, παντα βρίκσω λυσεις και τρόπους και δυο φορες το χρονο, αλλάζω τη διαρύθμιση των επιπλων. Παλι προχτες τα άλλαξα και αισθάνθηκα τόσο τελεια!!!
    Δηλωνω φαν λοιπον αναρτήσεων με προτάσεις και λύσεις για μικρούς χώρους Δημητρούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου συνονόματη! Τότε μάλλον θα σου αρέσει και η σημερινή ανάρτηση για ένα διαμέρισμα 70τμ γεμάτο απλότητα και χρώμα!
      Πάντως σε καταλαβαίνω απόλυτα καθώς κι εγώ τρελαίνομαι για μικρές αλλαγές στο σπίτι :)) Αλλάζεις κάτι μικρό και βλέπεις τον χώρο με τελείως διαφορετικό μάτι!
      Ίσως θα βρεις ενδιαφέρουσα και αυτή την ανάρτηση: http://decorasylum.blogspot.gr/p/blog-page_4186.html
      Φιλιά!

      Διαγραφή