Τολμηρές επιλογές

 Οι ταπετσαρίες έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια δυναμική επάνοδο και πλέον τα σχέδια είναι τολμηρά και οι επιλογές αμέτρητες


Από, διαχρονικά σικ, μαύρα & γκρι,

μέχρι έντονα & πολύχρωμα σε γεωμετρικά σχέδια.
 Κι από κλασσικά ή ρομαντικά,

έως πιο τολμηρά & εξεζητημένα

Όποια κι αν είναι η "όρεξή" σας, σίγουρα θα βρείτε κάτι που να ταιριάζει στα γούστα και το στυλ διακόσμησης που προτιμάτε.

Θα το τολμούσατε λοιπόν ή παραμένετε πιστοί στο παλιό καλό χρώμα;

Την καλημέρα μου
φωτογραφία cover: ταπετσαρίες by Scand Des

28 σχόλια:

  1. Όπως τις βλέπω ταιριαστές στους ανάλογους χώρους εντυπωσιάζομαι και τις θαυμάζω! Δεν ξέρω όμως αν τολμούσα στο δικό μου σπίτι γιατί έχω μια τρέλα με το βάψιμο και αλλάζω σχετικά συχνά χρώματα. Δε σου κρύβω όμως ότι σκεφτόμουν να έβαζα ένα κομμάτι στον ένα μόνο τοίχο, (πίσω απ΄το κρεβάτι) και τελικά δεν αποκλείεται να το κάνω! Είμαι σε φάση ανανέωσης αυτή την εποχή, σχεδιάζω διάφορα στο μυαλό μου... Σε φιλώ!
    Υ.Γ. Κοίτα τα μέιλ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τις συχνές αλλαγές ξαναπές το!!! Πάντως ο τοίχος για τον οποίο σκέφτεσαι την ταπετσαρία, είναι κατά την γνώμη μου, από τους πιο κατάλληλους! Καλές ανανεώσεις. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Τέλειες!! Αγαπώ τις δυο πρώτες... πολύ σικάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα η πρώτη μου αρέσει πάρα πολύ αλλά εν μέρει οφείλεται και στο όλο στήσιμο του γραφείου. Καλησπέρα Διονυσία :)

      Διαγραφή
  3. Έχω μεγαλώσει σε σπίτι με ταπετσαρίες σε όλα τα δωμάτια...κάποτε ήταν μόδα και το πατρικό μου το είχαν ντύσει από την κορφή ως τα νύχια οι γονείς μου οπότε ήταν κάτι που δεν το ήθελα... εδώ και λίγο καιρό το σκέφτομαι για τον τοίχο πίσω από το κρεβάτι μου αλλά μπορεί να καταλήξω και σε τεχνοτροπία με βάψιμο. Όμως σε ένα μοντέρνο χώρο θα την σύστηνα όχι σε ολόκληρο τοίχο αλλά σε μια gallery wall δηλ. πολλές περίεργες διαφορετικές ταπετσαρίες σε μεγάλα κάδρα. Την καλησπέρα κι από εμένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολόκληρο δωμάτιο και εμένα πλέον μού φαίνεται παραφορτωμένο, παρόλο που στα φοιτητικά μου χρόνια το είχα δοκιμάσει, με μία πολύ πολύ απαλή ταπετσαρία. Ο τοίχος πίσω από το κρεβάτι πάντως είναι από τις πρώτες επιλογές για χρήση ταπετσαρίας! Όσο για την γκάλερι γουόλ που προτείνεις, την έχω δει και με καμβά-χωρίς κορνίζες- και το αποτελέσμα ήταν όντως πολύ ξεχωριστό, αλλά μάλλον για κάτι τέτοιο χρειάζονται δείγματα (δίνονται δείγματα;;;)-διαφορετικά θα ήταν πολύ ασύμφορο.
      Την καλημέρα μου Χριστίνα :)

      Διαγραφή
  4. Η ταπετσαρία αποτελεί βασικό παράγοντα στη συνολική εικόνα της διακόσμησης ενός σπιτιού, αφού με τον κατάλληλο συνδυασμό χρωμάτων και σχεδίων μεταμορφώνεται το στυλ ενός σπιτιού.Τελικά τα τελευταία χρόνια οιταπετσαρίες είναι ξανά στη μόδα.Μου άρεσαν οι προτάσεις σου Δήμητρα.... την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα Μαρία πρέπει να ταιριάζει με τον υπόλοιπο χώρο και σίγουρα απαιτεί αρκετή σκέψη αλλά όπως λες κι εσύ, μπορεί να μεταμορφώσει ένα σπίτι. Πολλές καλημέρες & φιλια!

      Διαγραφή
  5. Σίγουρα θα τολμούσα την ταπετσαρία, ειδικά αν μέναμε σε δικό μας σπίτι!!!Μ'αρέσουν ιδιαίτερα οι ταπετσαρίες με τα λουλουδάκια και αυτή με τις ασπρόμαυρες κορνίζες!!!Καλό βράδυ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ιωάννα. Αυτό ξαναπές το γιατί σε σπίτι με ενοίκιο δεν είναι και πολύ οικονομικά συνετό να βάλεις ταπετσαρία. Εγώ πάντως αν είχαμε δικό μας σπίτι, με ένα μικρό wc για επισκέπτες, θα τού έβαζα μία έντονη ταπετσαρία! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  6. Έχουν γυρίσει στη μόδα πράγματι και έχω δει κατά καιρούς εκπληκτικά σχέδια! Μου αρέσουν οι μοντέρνες ταπετσαρίες πλέον αλλά πιο πολύ μετράει το ύφος του σπιτιού και σε τι δωμάτιο θέλουμε να τις βάλουμε, για να ταιριάξουν! Οι 2 πρώτες είναι οι αγαπημένες μου, πάντως! :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λίλια. Τελικά όλα γυρίζουν :) Αλλά, όπως λες κι εσύ, θέλει σκέψη η επιλογής τους. Η 1η μαύρη μού αρέσει κι εμένα πολύ (βλ. ανωτέρω περί μικρόυ wc χεχεχε). Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Υπάρχουν εκπληκτικά σχέδια στις νέες ταπετσαρίες και δείχνουν απίστευτα με την ανάλογη διακόσμηση. Το μόνο μειονέκτημα, έτσι και σκιστεί σε κάποιο σημείο η αν φουσκώσει από υγρασία πρέπει να φύγει όλη. Θα τολμούσα τη λουλουδάτη σε κρεβατοκάμαρα! Καλημέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελεάνα. Σαν προειδοποίηση από δικό σου πάθημα φαίνεται το περί υγρασίας/σκισίματος. Όπως κι αν έχει πάντως, σωστά τα λες γιατί ωραία η αισθητική αλλά να κοιτάζουμε και το πρακτικό του θέματος! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα!
    Πολύ όμορφες οι επιλογές σου!
    Εγώ περιόρισα τη χρήση της ταπετσαρίας πισω απο το κρεβάτι. Οι λόγοι που με απέτρεψαν να προσθέσω και σε άλλους χώρους ηταν το οικονομικό (δεν είχε αρχίσει ακόμη η κριση & οι τιμές ήταν στο Θεό) και το γεγονός ότι δε σου δίνουν την ίδια ευελιξία για αλλαγές όπως το χρώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βάσω. Ναι, σίγουρα δεν σου δίνουν την ευελιξία του χρώματος αλλά -μιλώντας από δική μου πείρα- μήπως και με τους βαμμένους τοίχους μπαίνουμε συχνά στη διαδικασία να τούς αλλάξουμε όταν τους βαρεθούμε;
      Όσο για τις τιμές, όπως σχεδόν όλα, έτσι και οι ταπετσαρίες είναι υπέρτιμημένες σε αυτή την χώρα (& πως να μην είναι να μου πεις με τόσο ΦΠΑ που τρώνε μέχρι να φτάσουν στον καταναλωτή %$#@!)
      Πολλές καλημέρες -άνευ σκέψεων περί τιμών-!

      Διαγραφή
  9. Είναι πολύ ωραία επιλογή οι ταπετσαρίες σε ένα σπίτι, το στολίζουν και του δίνουν μια ζεστασιά!
    Θέλει βέβαια τόλμη να τις χρησιμοποιήσουμε αφού θεωρώ δεν είμαστε πολύ συνηθισμενοι να τις βλέπουμε στα ελληνικά σπίτια!!
    Σε ένα σπίτι που θα ήταν δικό μου θεωρώ ότι θα έβαζα , όχι ολόκληρο δωμάτιο.......αλλά ένα τοίχο, γιατί όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκο Ράνια. Προσπαθώ πόση ώρα να βρω ένα σπίτι που να έχω επισκεφθεί στην Ελλάδα και να έχει ταπετσαρία και δεν βρίσκω κανένα. Ίσως, όπως προανέφερε κι η Χριστίνα, να ήταν μία πιο παλιά μόδα που τις τελευταίες δεκαετίες, λόγω περασμένης υπερβολικής έκθεσης, να "σβήστηκε" ως επιλογή. Πάντως πλέον τα σχέδια τους, μόνο παλιομοδίτικα δεν είναι και όπως λες, γιατί όχι σε έναν τοίχο! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  10. Πολύ - πολύ τολμηρές για μένα!! Θα πήγαινα μόνο σε κάτι κλασσικό όπως αυτή με τις κορνίζες ή με τους γκρι ρόμβους. Τα χρωματιστά γεωμετρικά σχέδια και μόνο στις φωτογραφίες που τα βλέπω με ζαλίζουν χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τείνω περισσότερο προς τις δίχρωμες αλλά δεν μπορείς παρά να παραδεχτείς και το πόσο εντυπωσιακές είναι και οι πολύχρωμες :) Καλησπέρα Κατερίνα!

      Διαγραφή
  11. καλα ορισμενα ειναι απιστευτα!!! τα αλλα παλι με τα λουλουδια...Ατιθασα νιατα μου θυμιζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα που τα θυμήθηκες;;; Είχαν ταπετσαρίες τα σπίτια/σκηνικά; Ούτε που θυμάμαι!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Αν και μου άρεσε πολύ αυτή στη φώτο με το σκύλο-βασιλιά του καναπέ, δεν ξέρω αν θα τολμούσα να βάλω ταπετσαρία. Βαριέμαι εύκολα και μ' αρέσει να βάφω το σπίτι σχετικά συχνά. Πάντως γενικότερα έχουν βγει πολλά σχέδια και χρώματα ταπετσαριών, για όλα τα γούστα! Ίσως στο μέλλον να το ξανασκεφτώ!
    Καλό μεσημέρι Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου άρεσε περισσότερο ο συνδυασμός σκύλου & καναπέ! Χαχαχαχα
      Πάντως μπράβο σου για το βάψιμο! Κι εμένα με έχει πιάσει τελευταία μία σκεψομανία για λευκούς τοίχους αλλά και μόνο που τους κοιτάζω το ξανασκέφτομαι (είναι και καθαροί οι άτιμοι!!).
      Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  13. Να σου πω αυτες τις μερες σκεφτόμουν
    να βάλω σε εναν τοιχο ταπετσαρία...
    κάτι που να έχει χρυσό μεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν θα έβαζα γιατί μου φαίνεται πολύ μόνιμο. Είχε ένας φίλος μου στο σπίτι του και ο πατέρας του κάπνιζε μέσα στο σπίτι. Δεν φαντάζεσαι βρώμα και χρώμα που είχαν οι ταπετσαρίες μετά από κάποια χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σκεφτόμουν κι εγώ Μαργαρίτα αλλά -ξαναλέω- μήπως και τους τοίχους τους βάφουμε κάθε τρεις και λίγο; Όσο για την βρώμα, νομίζω πως υπάρχουν και πλενόμενες ταπετσαρίες και σίγουρα και οι τοίχοι αλλάζουν χρώμα με το τσιγάρο. Πάντως σίγουρα είναι μία επιλογή που θέλει περισσότερη σκέψη από ένα βάψιμο! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή