Πινελιές

Σιγά να μην περίμενα την Άνοιξη!


Καθώς, ως γνωστόν, στην βράση κολλάει το σίδερο κι άμα τραβά ο οργανισμός μου κάτι, κολλάει και το μυαλό μου στις επίσης γνωστές εμμονές μου.  Έτσι, μία επίσκεψη στην Αθήνα, συν κάτι αγορές, συν κάτι βαψίματα, συν κάτι diy , να μερικές πινελιές χρώματος στο Άσυλο!

Το περασμένο Σάββατο λοιπόν, "ανεβήκαμε" (το πάμε όπως ο χάρτης) στην πρωτεύουσα, οπότε το πρόγραμμα, πέραν καλών φίλων, είχε επίσκεψη σε γνωστή παιχνιδοϋπεραγορά -γιατί όλο και κάτι βρίσκεις- καθώς και στο πατρικό -γιατί επίσης όλο και κάτι βρίσκω-!

 Με τα μεντί & γενικότερα το "χρώμα" στο μυαλό (εμμονές είπαμε), βρέθηκε το παρακάτω βάζο, που ναι, το γνωρίζω, θέλει λουλούδια,
αλλά κι αυτά τα φούξια ποτηράκια για ρεσώ, τα οποία λατρεύω πως ξεπηδούν χαρωπά ανάμεσα στα υπόλοιπα ουδέτερα χρώματα αλλά και πως συνδυάζονται με τα μαξιλαράκια μου, τα οποία επιτέλους ήρθα στα συγκαλά μου και επέτρεψα να πάρουν την θέση για την οποία φτιάχτηκαν αρχής εξ'αρχής (παραδέχομαι πως όλο τα κοίταζα μην είχαν πάθει τίποτα από την χρήση αλλά παροδικό είναι, θα μού περάσει!)
Όχι κι άσχημα για 5-6 ευρώ, ε;;

Σειρά είχε το πατρικό, στο οποίο αρχικά πήγαμε καθώς ήθελα το κουτί του diy αυτής της ανάρτησης (περισσότερα κάτωθι). Αλλά τι κάνεις όταν βλέπεις μία μικρή, αβοήθητη κορνίζα στο μπαλκόνι, έρμαιο στα στοιχεία της φύσης; Μα φυσικά, την παίρνεις, την βάφεις, της κοτσάρεις και μία ζωγραφιά από παστέλς και να μία ακόμα πινελιά χρώματος στον μπουφέ. 

Όσο για το diy, είχε μπει στην σχετική λίστα από την ανάρτηση "Για την σκυλομάνα που είσαι" και που εκεί είχα αποκαλέσει η σωτηρία μου καθώς δεν έβρισκα μεγάλο δοχείο για την τροφή του τέρατος (η οποία τελικά είναι 20 κιλών κι όχι 14 όπως νόμιζα!) κι αναγκαζόμουν να έχω το σακί στο πάτωμα της κουζίνας! 

Μετά από την ερώτηση: "μα δεν σ'αρέσει όπως είναι το κουτί;;;;;;;;" -ναι, τα τόσα ερωτηματικά είναι εκεί για να δηλώσουν το μέγεθος της απορίας εκ μέρους του καλού μου- και εικόνων φρίκης στο μυαλό μου πως θα έδειχνε το Άσυλο αν είχε αναλάβει το καμάρι μου τη διακόσμηση, σηκώθηκαν τα μανίκια, στρώθηκαν τα τραπέζια με εφημερίδα (αν η τραπεζαρία είχε στόμα, θα με είχε σκυλοβρίσει!) και ξεκίνησε η μεταμόρφωση!

Το κουτί βάφτηκε με diy "κιμωλομπογιά",  που ετοιμάστηκε με χρώμα και ανθρακικό ασβέστιο. Την συνταγή την είχα βρει σε ένα ιστολόγιο του εξωτερικού, που φαινόταν να είχε δοκιμάσει κάθε συνταγή για μπογιά εφάμιλλη της γνωστής μάρκας Annie Sloan και είχε καταλήξει πως το ανθρακικό ασβέστιο ήταν η καλύτερη προσθήκη! 

Οι αναλογίες της συνταγής (σ' ευχαριστώ πολύ +Christina Makri ) είναι 1 φλυτζάνι χρώμα + 3 κουταλιές του γλυκού ανθρακικό ασβέστιο ανακατεμένο σε 3 κουταλιές του γλυκού νερό. Ανακατεύουμε πρώτα το ανθρακικό ασβέστιο με το νερό, μέχρι να γίνουν μία ομοιόμορφη κρέμα, το προσθέτουμε στο χρώμα μας, ανακατεύουμε και πάλι καλά κι έτοιμο. Το ανθρακικό ασβέστιο το βρίσκουμε στα φαρμακεία (2ευρώ για 200γρ και έχω ακόμα σχεδόν γεμάτο το σακουλάκι) ενώ εγώ για χρώμα χρησιμοποιήσα ακρυλικό.  

Οι διχρωμίες δεν ήταν στο πρόγραμμα αλλά προέκυψαν όταν ξέμεινα από την πρώτη ποσότητα χρώματος που είχα ετοιμάσει κι έπρεπε να φτιάξω και συμπλήρωμα -το κουβαδάκι μου ήταν όλο έντονα χρώματα και ήθελε αρκετά χέρια μέχρι να καλυφθεί- αλλά επειδή τελικά μου άρεσαν, επέλεξα να μην το περάσω ένα ακόμα χέρι και τις καλύψω. Το δε καπάκι, βάφτηκε με τον παλιό "παραδοσιακό" τρόπο, το σπρέι κι έγινε χρυσό για να ταιριάζει και με την κορνίζα του μαυροπίνακα! 

Θεώρησα καλύτερο να κόψω την σακούλα και να την χώσω όλη μέσα από το να ρίξω απευθείας την τροφή στον κάδο (ξέρω κι εγώ τι σόι μέταλλα είναι;;) και θα την κρατήσω εκεί, συμπληρώνοντας με νέα τροφή.

Και να το παρέα με τον μαυροπίνακα, το τρόλεϋ-που ξαναγύρισε στην κουζίνα...γκκκρρρ- και τα λοιπά αξεσουάρ της Ήρας
Πολύ πιο τακτοποιημένα -για την μίστερ Μονκ πλευρά μου- από ότι η σακούλα! 

Κι ετσί, σιγά σιγά, αρχίζουν οι πινελιές χρώματος στο Άσυλο (βρε μπας να έβαφα το τρόλεϋ;;;;)

Την καλησπέρα μου



Σχόλια

  1. Αρχίζω από το τέλος......το χρειάζεται το βαψιματάκι του το τρολευ.
    Αυτές οι εντονες πινελιές στο σπίτι μου αρέσουν πολύ.....παλιότερα ήθελα ομοιομορφία και ομοχρωμία......!
    Όσο για τον κουβά τέλειος αποθηκευτικός χώρος, καλή δουλειά κορίτσι και σήμερα! !!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτό νομίζω Ράνια αλλά ποιος ακούει την γκρίνια του πατέρα μου (δώρο του βλέπεις!)
      Για την ομοχρωμία, σε καταλαβαίνω! Κι εγώ βαρέθηκα τα ουδέτερα του Ασύλου!
      Όσο για τον κουβά, να τα πεις στο Τέρας που μ'εκανε πρωινιάτικα να τρέχω με τις πιτζάμες να την μαζεύω από αλητείες στον δρόμο.... :)
      Πολλά φιλιά Ράνια

      Διαγραφή
  2. Polyxrwma kai treliarika!!Moy arese paraaa poly to post!Eidika h prasinotyrkouaz korniza poly vintage!!Telika oloi eixame ena tetoio koyvadaki otan hmastan paidia nomizw!!Agapw ta diy soy vre dimitra!Bravo <3
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "τρελιάρικα" πολύ μού άρεσε και νομίζω ταιριάζει πολύ στο Άσυλο...χεχεχε.
      Τα κουβαδάκια μάλλον είναι σημείο αναφοράς! Σ' ευχαριστώ Νασία. :*

      Διαγραφή
  3. Πόσοοο πολύ μ'αρέσει να βλέπω το σπιτι σου!!Μαλλον τις αλλαγές στο σπίτι σου..
    ταιριάζει τέλεια το φούξια με το mint!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο δαύτες θα βλέπεις μπόλικες, καθώς τρεις και λίγο όλο και κάτι θα αλλάξω...χεχεχε!
      Όσο για το φούξια, ποιος θα μού το έλεγε και θα τον πίστευα πως θα έβαζα εγώ τέτοιο έντονο χρώμα :)
      Πολλές καλησπέρες!

      Διαγραφή
    2. Oi mikres pinelies apo entona xrwmata,einai oti prepei!
      eides pws sumplirwnei to mint/???stin ousia tonizei to mint!
      m'aresei polu polu!!

      Διαγραφή
  4. "Πάει το χιόνι, πάει το χιόνι, άνοιξη ήρθε στα βουνάαααα", που λέει και το τραγουδάκι των παιδικών καρτούν!
    Πολύ χαρούμενα όλα! Με κέρδισε η κορνίζα και το κουβαδάκι σου!
    Να τι δεν πήρα το Σάββατο από σούπερ μάρκετ! Σκόρδα! Και έλεγα τι ξέχασα....:)
    Εμένα πάλι μου αρέσει το σκούρο του τρόλεϊ, δεν θα το άλλαζα, αλλά αν μπει η ιδέα, δεν βγαίνει!
    Καλή εβδομάδα διαδικτυακή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ξέρω το λαλά! Να μού στέλνεις και τα δικά σου να τα γράφω στον πίνακα :P
      Αυτό το τρόλεϊ ...γκρρρ... όσο για το να βγει η ιδέα, μόνο με λοβοτομή (από το δικό μου κεφάλι)!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω με τη Μαργαρίτα. Κι εμένα μου αρέσει το τρόλεϊ έτσι όπως είναι. Καδράκι και κουβαδάκι έγιναν άψογα! (Το δικό μου ήταν ροζ πάνθηρας και αλήθεια τώρα που μ' έκανες να το θυμηθώ, πού να βρίσκεται άραγε...) Με γεια οι αγορές, ταίριαξαν τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι φαίνεται να είχαμε/έχουμε από ένα Δήμητρα. Όσο για το τρόλεϊ, δεν ξέρω, μού φαίνεται -και πάλι- πολύ κοινότυπο!
      Σ' ευχαριστώ! Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  6. Καλή η ιδέα για τη σκυλοτροφή. Κι εγώ αναρωτιέμαι πάντα που να τη βάλω!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όντως ένα τέτοιο κουβαδάκι βοηθάει. Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Δήμητρα απίθανα έγιναν! Κι εγώ θα το άλλαζα το τρόλεϊ ... εκεί που το βλέπω θα το εβαφα το χρώμα του κουβά, θα το πέρναγα ένα πολύ νερωμένο χρυσό από πάνω και θα το πάλιωνα (σκούραινα) όλο μαζί με σκούρο κερί η λούστρο. Τα καγκελάκια γύρω-γύρω σκέτο χρυσό αλλά από πάνω σκούρο λούστρο για να παλιώσει και να μη γυαλίζει πολύ. Χωρίς να έχω γενική άποψη του χώρου σου νομίζω πως κι αν το μετακινούσες και πάλι προς το σαλόνι σου θα ήταν πολύ ωραίο δεδομένης και της χρυσής ραφαρίας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Χριστίνα! Βοήθησαν πολύ και οι αναλογίες & συμβουλές σου! Για να ξαναμπεί στην τραπεζαρία, χλωμό το κόβω, καθώς, τώρα που πέρασαν οι γιορτές, δεν υπάρχει λόγος να έχω ποτά σε 2 ξεχωριστά μέρη (εξού και η επανατοποθέτησή του στην κουζίνα). Όσο για τη ραφιέρα, αυτή έχει πλέον φύγει από το σαλόνι κι έχει δώσει τη θέση της στην σόμπα :) Πάντως κι εγώ για το ίδιο χρώμα με το κουβαδάκι το σκεφτόμουν αν και από την άλλη σκέφτομαι πως θα παραπέσει μεντί. Κάτι προβλήματα που τα 'χω κι εγώ!! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες λεπτομέρειες σε λατρεμένα χρώματα! Και που να μπει η άνοιξη!!
    Perfect

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Λίτσα να το κάνω ακόμα πιο πολύχρωμο το Άσυλο με το που θα μπει η Άνοιξη;;; Καήκαμε! :) Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  9. Τέλεια τα χρωματάκια, τέλεια! Τρελή αγάπη το φουξ αλλά και το λαχανί -μεντί.Ποπ,ποπ ποπ! Ένα έντονο κίτρινο για το τρόλε'υ' θέλω...Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καναρινί λες Αλέκα ε;; Η αλήθεια είναι πως νοιώθω λες και ζωντάνεψε ο χώρος, οπότε το κρατώ το χρώμα προς περαιτέρω επεξεργασία! Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  10. Πολύ του πήγαν του σπιτιού σου τα χρώματα και ταίριασαν πολύ όμορφα μεταξύ τους!!!Το κουτί τέλειο!!!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αληθεία είναι πως τα χρειαζόταν (κι ακόμα τα χρειάζεται). Το κουτί από την άλλη, το χρειαζόμουν εγώ για να ξεμπερδεύω μια και καλή με τις συσκευασίες :) Καλό βράδυ κορίτσια!

      Διαγραφή
  11. Και εγώ όσο μεγαλώνω όλο και πιο πολύ χρώμα θέλω! Το χάνω παιδί μου λέμε!! Βάψτα Δήμητρα!! Βάψε και το τρόλεϊ !!
    By the way η κορνίζα η πρασινούλα είναι όνειρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία από τα ίδια Λίλια (λες να είναι ένδειξη πως γερνάμε;;;;) Να τα βάψω όλα και μετά να πάρω και εκείνες τις λευκές ρόμπες που δένουν τα μανίκια πίσω στην πλάτη, να γίνει κανονικότατο Άσυλο...χεχεχε Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Ο μαυροπίνακας με την κορνίζα είναι πολύ ωραίος,και το τρόλευ μαζι που θεωρώ ότι είναι καλύτερο να παραμείνει έτσι όπως είναι ...το χρώμα είναι φούλ ανοιξιάτικο ,δροσερό και πολύ ωραίο...την καλημέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία! Το τρόλεϊ, δεν ξέρω... είναι από τα έπιπλα που μού δημιουργούν ανάμεικτα συναισθήματα! Όσο για το χρώμα, ναι, το χρειαζόταν :)

      Διαγραφή
  13. Aν πω ότι έφερες την άνοιξη στη μπλογκόσφαιρα, θα είναι λίγο! Υπέροχο styling στο coffee table, τέλειο το transformation της κορνίζας και τα μαξιλαράκια σου, απλά τα λάτρεψα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αναστέλλα! Το τραπεζάκι του καναπέ έχει γίνει πλέον από τις αγαπημένες μου "γωνίες" στο Άσυλο :) Όσο για τα μαξιλαράκια, είναι απόδειξη του μαζοχισμού μου... χεχε (υπάρχει και σχετική ανάρτηση για τη δημιουργία τους!). Πολλές καλημέρες

      Διαγραφή
  14. Τα μαξιλάρια του καναπέεεεεεεεε....... Πεθαίνω, τέλεια! Το τρόλεϊ κάτι θέλει, κάτι θέλει! Μου αρέσουν οι κορνίζες αυτές και σε λευκό και στο χρώμα του 2014 επίσης. Μου αρέσουν οι αλλαγές σου!!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές καλημέρες! Τα μαξιλαράκια μου, τα καμάρια μου...χεχεχε... Το τρόλεϊ... αν δεν ήταν δώρο του μπαμπά, πέταμα θα ήθελε μου φαίνεται!! Για την κορνίζα και μένα η πρώτη μου σκέψη ήταν σε άσπρο αλλά έδειξα χαρακτήρα και δεν άλλαξα τις διαθέσεις μου για χρώμα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  15. Τι ομορφο ανοιξιατικο που εγινε!!!Πολυ μου αρεσει αυτη η κορνιζα...θελω να παρω 2-3 αυτου του στυλ να τις κρεμασω...Το σκυλοδοχειο ΑΨΟΓΟ!!!! εχω κι εγω τετοιο κουβα απο τα παιδικα χρονια μον που τα σκυλακι μας ειναι μικρουλακι ..χαχαχαφιλακιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγινε πιο χαρωπό από τα γνώριμά του "ουδέτερα" :) Οι κορνίζες αυτές νομίζω έχουν πολύ χαράκτηρα, όσο για τα κουβαδάκια, σταθερή αξία παιδικών χρόνων! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Πω πω κατασκευές.. πω πω χρώματα... δεν ξέρω τι να πρώτο-ξεχωρίσω!! Πολύ καλή δουλειά! Είμαι σίγουρη ότι η Άνοιξη ήρθε στο Άσυλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κατερίνα, σ' ευχαριστώ πολύ! Για Άνοιξη δεν ξέρω, αλλά μία νότα χρώματος σίγουρα ήρθε :) Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις