Όταν ΔΕΝ σε θέλει: ένα diy φωτιστικό

Ένα diy επιτραπέζιο φωτιστικό, που αποδεικνύει πως θεωρία και πράξη είναι δύο έννοιες που απέχουν πολύ, μα πάρα πολύ, η μία από την άλλη!

Όλα ξεκίνησαν από την κάτωθι λάμπα, η οποία "συναρμολογήθηκε" από την βάση που περίσσεψε από το φωτιστικό "Πρώην βάζο ζυμαρικών" και ένα καπέλο από ένα ζευγάρι μικρές λάμπες κομοδίνων που είχαν σπάσει και είχα κρατήσει τα καπέλα καθώς και τα καλώδια.
Το καημένο το φωτιστικό έκανε μια χαρά τη δουλειά του, ήτοι να μου δίνει χαμηλό φωτισμό και από αυτή την πλευρά του καναπέ (ολόκληρη ιστορία καθώς η πλησιέστερη πρίζα βρίσκεται περί τα 3μέτρα μακρυά -προς τα δεξιά του φωτιστικού- και σιχαίνομαι να βλέπω καλώδια, οπότε και έπρεπε να κρυφτούν με θερμοκόλλα κάτω από το χείλος των διπλανών σκαλοπατιών...χμμμ... ναι! είμαι τόσο περίεργη!). Τη δουλειά του την έκανε λοιπόν αλλά έλα που δεν μου άρεσε ως φωτιστικό! Καιρό τώρα σκεφτόμουν πως θα μπορούσα να το ομορφύνω ελαφρώς αλλά όπως και να το σκεφτόμουν δεν έβγαινε αποτέλεσμα στο μυαλό μου!

Το Σάββατο λοιπόν αποφάσισα να ασχοληθώ με αυτό, σκεπτόμενη πως έστω ένα χέρι σπρέι θα έκανε καλύτερα τα πράγματα. Εκεί όμως που μάζευα τα υλικά, είδα το μπουκάλι της φωτογραφίας που ακολουθεί και τσουπ άναψε η ιδέα στο μυαλό μου!
Αν αυτό το μπουκάλι είχε όνομα θα ήταν "Οι χαρές των αποτυχιών" καθώς ότι κι αν του έχω κάνει, δεν έχει πετύχει (ακολουθούν κι άλλες αποτυχίες στην ανάρτηση)! Στην αρχική του κατάσταση ήταν ένα μαύρο γυαλί, το οποίο κάποια στιγμή πέρσι θέλησα να βάψω κίτρινο με σπρέι. Το χρώμα ομως δεν έλεγε σε καμία περίπτωση να κολλήσει στην επιφάνεια και απλώς έτρεχε! Αλλά επειδή δεν έλεγα να βάλω μυαλό, την περασμένη εβδομάδα είπα να το περάσω κι από πάνω με ένα χέρι diy κιμωλομπογιάς. Τώρα έφταιξε το ότι ήταν βράδυ, το ότι ήμουν κουρασμένη και δεν ανακάτεψα τόσο καλά το ανθρακικό ασβέστιο, το ότι δεν έχω υπομονή ή το ότι ο Ερμής ήταν ανάδρομος, θα σάς γελάσω! Πάντως το επόμενο πρωί, το μπουκάλι είχε τα παραπάνω χάλια!

Με το μπουκάλι πλέον στο παιχνίδι, το καινούργιο σκεπτικό ήταν: 1) τρίψιμο και βάψιμο του μπουκαλιού με λευκό γυαλιστερό σπρέι 2) νέο καπέλο, κολλώντας στο παλιό τη χρυσή δερματίνη που περίσσεψε από τα μαξιλαράκια μου & 3) επανασύνδεση του καλωδίου (δεν φαίνεται στην φωτογραφία αλλά είχε κάτι εξαρτήματα-ροδέλες κτλ- που για να βγουν έπρεπε να βγάλω και τα καλώδια από την βάση της λάμπας) & σταθεροποιησή του στο στόμιο του μπουκαλιού! Απλά πράγματα, ξεκάθαρα και... άκρως θεωρητικά!

Το νούμερο 1 πήγε αρκετά καλά δεδομένης της ιστορίας και της έχθρας του μπουκαλιού με κάθε είδος μπογιάς. Και το πρώτο μισό του νούμερο 3 πήγε καλά κι άρχισα να παίρνω θάρρος!
Εννοείται πως δεν έχω ιδέα από ηλεκτρολογικά και πως όταν ετοιμαζόμουν να δοκιμάσω την λάμπα, διάφορες εικόνες δωρεαν περμανάντ και καπνού περνούσαν από το μυαλό μου! Αλλά όταν "εγέννετο φως" δεν μπόρεσα παρά να αναφωνίσω όπως ο  κάτωθι:

Σειρά είχε το νούμερο 2 κι εδώ ήταν που αποδείχτηκε πως θεωρία και πράξη δεν συμβαδίζουν  πάντα καθώς και οι δύο απόπειρες να κολλήσω τη δερματίνη και στα δύο (!) καπέλα, κατέληξαν σε πλήρη αποτυχία και αρκετά τσουριφλησμένα από την θερμοκόλλα δάχτυλα! Όσο κι αν προσπαθούσα να φέρω στα ίσια τη δερματίνη, με ένα καθαρό κόλλημα εσωτερικά, δεν τα κατάφερα. Αν έβαζα λίγη θερμοκόλλα, ξεκολλούσε, αν έβαζα πολύ, δημιουργούσε ανομοιόμορφη επιφάνεια εσωτερικά, που δεδομένης της θέσης του φωτιστικού φαίνονταν πολύ άσχημα. Έτσι το πρώτο καπέλο στην προσπάθεια μου να αφαιρέσω τη δερματίνη, κατέληξε στο ακόλουθο:
Και το δεύτερο καπέλο ήταν πλήρη αποτυχία από άποψη επένδυσης με τη δερματίνη, με ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα. Ευτυχώς για το καπέλο, κάπου εκεί επέστρεψε στο Άσυλο ο καλός μου (μνημείο υπομονής), οπότε κι άρχισε σιγά σιγά να ξεκολλά την δερματίνη κι εγώ βρήκα τον χρόνο να τελείωσω το νούμερο 3, σταθεροποιώντας  το καλώδιο στο μπουκάλι, το οποίο και είχε στεγνώσει.
Το μπουκάλι γύρω από το στόμιό του εξακολουθεί να έχει δυο τρία σημεία όπου καμία μπογιά δεν πιάνει αλλά φαίνονται μόνο από πολύ κόντα. Επίσης για να μην κάνει μεγάλη αντίθεση το λαδί καλώδιο, το έβαψα κι αυτό, μέχρι σχεδόν τον διακόπτη, λευκό.

Η βάση και το καλώδιο ήταν λοιπόν έτοιμα και το μόνο που δεν είχα καταφέρει ήταν το καπέλο της λάμπας, οπότε κι αποφάσισα να αφήσω την δερματίνη στην ησυχία της και να δοκιμάσω το χρυσό μου σπρέι! Μετά από λίγα λεπτά διαφωνίας με την κα. Λογική, η οποία υποστήριζε πως το καπέλο ήταν εξωτερικά σουεντίνη, οπότε και δεν θα έπιανε το χρώμα, ήμουν στο μπαλκόνι, με το καπέλο μπροστά μου και το σπρέι ανά χείρας.

Και κάπου εδώ, δικαιολογείται ο τίτλος της ανάρτησης, καθώς παρόλο που η κα. Λογική διαψεύστηκε, το σπρέι -πιθανότατα από το πολύ κούνημα- άρχισε να έχει μικρές  εκρήξεις, με το χρώμα να αναβλύζει από κάθε σχισμή του δοχείου!
Εννοείται πως ποιος με άκουσε και δεν με φοβήθηκε! Κατσαδιάζοντας θεούς & δαίμονες, συνέχισα ακάθεκτη, αλά γκολντφίνγκερ,  κι έβαψα όλο το καπέλο (και λίγο τα ρούχα μου και τις παντόφλες μου και ότι υπήρχε τριγύρω μου!).

Κι αφού στέγνωσε και το καπέλο (ενώ όλη μέρα είχε ήλιο, όταν στέγνωνε έπιασε μπόρα!), πήρε τη θέση του στην βάση-μπουκάλι και το νέο μου φωτιστικό ήταν έτοιμο!



Το όλο εγχείρημα ήταν αν μη τι άλλο εκνευριστικό αλλά το αποτέλεσμα νομίζω πως άξιζε την ταλαιπωρία. Τώρα και τον χαμηλό φωτισμό από την πλευρά που θέλω έχω και ένα φωτιστικό που χαίρομαι να το κοιτάζω.

Το μόνο που περιμένω πλέον είναι να γίνει πόλος έλξης κανενός κεραυνού γιατί μόνο αυτό δεν πήγε στραβά στην όλη υπόθεση.

Άντε, καλή εβδομάδα να έχουμε!

Την καλησπέρα μου
 

56 σχόλια:

  1. Αν άξιζε λέει την ταλαιπωρία...έγινε υπέροχο! Πραγματικά φοβερό κομμάτι!! Άλλαξε όλη τη γωνιά!Μπράβο βρε Δήμητρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς Λίλια που είναι σε πρίζα που ανάβει με τηλεχειριστήριο γιατί κάτι μού λέει πως δεν έχει πει ακόμα την τελευταία του λέξη!! Φιλιά :*

      Διαγραφή
    2. Εμένα, Δήμητρα, μου φαίνεται ότι πρέπει να βρεις επειγόντως γκόμενο.

      Διαγραφή
    3. Άλλοι/ες είναι οι αγάμητοι/ες... έχω κάνει και σχετική ανάρτηση... διάβασε την και άσε το χεράκι σου να ξεκουραστεί ;)

      Διαγραφή
  2. Δήμητρα καλησπέρα!!! Δεν ξέρω τι να σου πω.. Χαρά στην επιμονή σου! τ\Το αποτέλεσμα μου φαίνεται πολύ όμορφο και "δεμένο" και σίγουρα σε αποζημιώνει! Πραγματικά όμως δεν ξέρω αν θα είχα το κουράγιο να συνεχίσω. Αν ήμουν στην θέση σου και μόνο από τον εκνευρισμό και τα νεύρα μου το πιθανότερο είναι πως θα τα έκανα λαμπόγυαλο όλα έτσι για να μου φύγει το άχτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά νομίζεις πως δεν μου πέρασαν από το μυαλό αυτά που λες;;; Μωρέ ας μην είχε γυρίσει το έτερον ήμισυ να βγάλει τη δερματίνη από το 2ο καπέλο και θα σου έλεγα εγώ που θα βρισκόταν τώρα όλο το εγχείρημα!! Χεχεχε
      Φιλιά!
      Υ.Γ. Ωραίος συντονισμόςπάντως Σοφία. Εγώ είμαι στο δικό σου ιστολόγιο κι αφήνω μήνυμα κι εσύ στο δικό μου!

      Διαγραφή
  3. χαχα τις γνωρίζω καλά αυτές τις αναποδιές. Συνήθως, το πιο οργανωμένο σχέδιο, που μοιάζει τόσο εύκολο, πάει στράφι, γιατί τίποτα δεν γίνεται όπως το φανταζόσουν. Στο τέλος βέβαια, πάντα βρίσκεις τη λύση ή προσαρμόζεσαι στα νέα δεδομένα, οπότε κατά την άποψή μου, σε αυτό ακριβώς το σημείο φαίνονται τα δημιουργικά μυαλά!
    Με λίγα λόγια, αντεπεξήλθες τέλεια, αφού το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τόσες αναποδιές βρε Λίτσα; Ναι, να σου πάει ένα πράγμα στραβά, το καταλαβαίνω, εδώ σχεδόν όλο μία αναποδιά ξεγυρισμένη ήταν :) Τέλος πάντων, τέλος καλό, όλα καλά! Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχα καλά φοβερό έγινε, παρά τα όσα τραβήξατε! Χαρά στην υπομονή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πείσμα Μαργαρίτα, πείσμα γαϊδουρινό!!! χεχεχε

      Διαγραφή
  5. Wooow!
    I love it! Love the golden touch ;)
    xx

    http://9lla.it/
    A fashion & DIY blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks Novella. The golden touch was what started the whole mess of a project :)
      Take care :*

      Διαγραφή
  6. Ήρωας!
    Νομίζω βέβαια ότι το αποτέλεσμα σε αποζημίωσε και με το παραπάνω!
    Καλή εβδομάδα με πολλές νέες δημιουργίες και καμία αναποδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ή το φωτιστικό;;; χαχαχαχα
      Αυτό το "καμιά αναποδιά" ξαναπές το!! Καλησπέρα

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Δήμητρα! Πάντως από τις φωτογραφίες δείχνει τέλειο το αποτέλεσμα, δε ξεχωρίζει ότι είναι φτιαγμένο (είχα την εντύπωση ότι έτσι ήταν το μπουκάλι εξ΄αρχής). Προσωπικά απογοητεύτηκα με τη θερμοκόλλα ύστερα από δύο αποτυχίες (αν και την είχα ξαναχρησιμοποιήσει παλιότερα) και βρήκα λύση με την χαρτόκολλα η ατλακολ, έχει και το Jumbο. Έκανες καλή δουλειά και σαν ηλεκτρολόγος, το ΄χεις!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελεάνα. Η θερμοκόλλα είναι μια χαρά για σκληρές επιφάνειες ή για επιφάνειες που δεν φαίνονται -αν καταφέρεις να μην κάψεις τα δάχτυλά σου-. Στη δική μου περίπτωση, όπως είδες, ήταν πλήρη αποτυχία και δεν είχα άλλου είδους κόλλας να δοκιμάσω. Ατλακόλ δεν έχω χρησιμοποιήσει αλλά την κρατώ στα υπόψη προς προμήθεια για μελλοντικές χειροτεχνίες. Σ' ευχαριστώ :) Όσο για το ηλεκτρολόγος, εντάξει, δυο καλώδια ήταν :)

      Διαγραφή
  8. χαχαχαχαχ γελάω με τον πόνο σου!!
    Πάντως τέλος καλό,όλα καλά!
    Επίσης,καλύτερα που έβαψες το καπέλο...ωραίο εγινε!!!!!!!
    εγώ αυτές τις ημέρες είμαι σε αναζήτηση χρωμάτων και έχω πελαγώσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ γελάω εγώ (λες να είναι από τα νεύρα μου;;;;) χεχεχεχε!
      Τι καλό σκοπεύεις να βάψεις;

      Διαγραφή
    2. Χμμ θα μείνω για λίγο διάστημα στο παλιό μας σπιτάκι (μέχρι να μετακομίσω μόνιμα με τον αντρα μου) και θέλουμε να βάψουμε χολ(μεγάλο τετράγνωο) και σαλόνι!Πάμε μάλλον για φούξια έντονο σε χολ(1 τοιχο) και Mint σε σαλόνι(2 τοίχους)...όχι όμως σαν το πρασινάκι που έχεις εσύ...πιο mint..και πιο απαλό!!
      Το δικό σου πράσινο που έχεις βάψει κα΄τι αγαλματάκια κλπ πως λέγεται?
      Στις φωτό φαίνεται σαν jade...

      Διαγραφή
    3. ΦΟΥΞΙΑ; τέλεια ιδέα και νομίζω με το μεντί σε σαλόνι θα είναι πολύ ήρεμη η ατμόσφαιρά σας.Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    4. χιιχχι ευχαριστώ!!!!!! :)
      Μ'αρέσει το mint με το φούξια!!!
      Ελπίζω να βγει καλό! :)

      Διαγραφή
    5. Το πράσινο που βλέπεις στον ελέφαντα στις παραπάνω φωτογραφίες είναι emerald green και σίγουρα δεν θα το συνιστούσα για τοίχο...χαχαχα. Ωραίο συνδυασμό έχετε επιλέξει πάντως και πολύ τολμηρό ;) Καλά βαψίματα!!

      Διαγραφή
    6. AΧ ναι emerald green...πανέμορφο!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!! :) :)

      Διαγραφή
  9. Eίχαμε όπως φαίνεται και οι δυο μας άσχημη μέρα στα diy(βλ. χτεσινή ανάρτηση )αλλά εσύ στο τέλος τα κατάφερες και μάλιστα με πολύ πρωτότυπο και αξιοθαύμαστο τρόπο.Συγχαρητήρια και πάλι για την υπομονή σου και την επιμονήσου!Η αλήθεια είναι ότι άξιζε τον κόπο γιατί έγινε πραγματικά υπέροχο!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο έγραψα, δεν στο έγραψα στην ανάρτησή σου; Όσο για την υπομονή/επιμονή... πείσμα από τα νεύρα μου ήταν...χεχεχε. Καλή εβδομάδα Αλέκα :)

      Διαγραφή
  10. Κατ αρχάς όσες περιπέτειες κι αν πέρασες τέλειο! Όσον αφορά το ντύσιμο του καπέλου μήπως θα έπρεπε πρώτα να το κολήσεις κάπου σε κάποιο χαρτόνι ίσως για να γίνει πιο σταθερό??? Τέλος πάντων ότι έγινε έγινε και κατέληξες με μία πολύ ωραία λάμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα πρόβλημα με τη σταθερότητα Χριστίνα, καθώς το καπέλο εσωτερικά είχε ήδη πλαστικό (το ύφασμα το καφέ . ήταν κολλημένο πάνω στο πλαστικό-φαίνεται στην φωτό με την αποτυχία της δερματίνης). Το πρόβλημα ήταν στο άσχημο τελείωμα που άφηνε η θερμοκόλλα -σαν καρουμπαλάκια ένα πράμα- που αναγκαστικά έπρεπε να μπει σε μεγαλύτερη ποσότητα, διαφορετικά ξεκολλούσε η δερματίνη.... φφφφφφ. Αν έπρεπε να δοκιμάσω κάτι, ήταν άλλη κόλλα, αλλά δεν είχα και είχα πεισμώσει να το τελειώσω!! Καλησπέρα :)

      Διαγραφή
    2. Για την δερματίνη μιλάω την χρυσή ίσως να επιανε πάνω σε μία χαρτονένια βάση...α στην περίπτωση δερματίνης η καλύτερη κόλα είναι η βενζινόκολα :)

      Διαγραφή
  11. Ένα πολύ πετυχημένο αποτέλεσμα παρά την ταλαιπωρία σου Δήμητρα...θα αποζημιώνει κάθε φορά που θα το βλέπεις...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Μαρία πως παρόλη την ταλαιπωρία & τσαντίλα μου, με το που τελείωσε το συμπάθησα αμέσως!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Καλά !!!!!!!!!!!Τέλειο έγινε,άρα άξιζε τον κόπο η ταλαιπωρία!!!!!!!!!!!Δοκίμασε και την ατλακόλ που κάνει θαύματα !Η θερμόκολλα είναι για γρήγορο κόλλημα ,αλλά η ατλακόλ είναι καλύτερη σε κάποιες περιπτώσεις π.χ. υφάσματα(γλιτώνεις και την ταλαιπωρία),εμείς από τότε που την ανακαλύψαμε την χρησιμοποιούμε συνεχώς!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυτώνεις και τα καμμένα δάχτυλα!! Θα πρέπει να την προμηθευτώ! Ευχαριστώ κορίτσια. Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
    2. Εξαιρετικό το φωτιστικό αλλά αυτό που με αποτελείωσε ήταν το εμβόλιμο video!!! Ακόμα γελάω...

      Διαγραφή
    3. Επιτέλους και κάποια που το αναγνώρισε :) Καλησπέρα Σοφία!

      Διαγραφή
  13. τι να σου πω παιδακι μου, χαρα στο κουραγιο σου! respect για το video κι απο εμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματική μεταμόρφωση !... Έχω φτιάξει 3 καπέλα απο λάμπες που ήθελα να αλλάξω, απλώς κολώντας στο καπέλο με λίγη αραιωμένη ατλακολ το καινουργιο ύφασμα που έίχα διαλέξει.(Σημείωση, το παλιό καπέλο ήταν χάρτινο).
    Μήπως ξέρεις ποια είναι η αναλογία για την home chalk paint ? σε νερό,μπογια και ανθρακικο ασβέστιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αρεθούσα! Η ατλακόλ έχει μπει στην λίστα με τα ψώνια :)
      Όσον αφορά την σπιτική κιμωλομπογιά οι αναλογίες είναι :1-3-3 ήτοι 1 φλυτζάνι χρώμα, 3 κουταλάκια του γλυκού ανθρακικό ασβέστιο και 3 κουταλάκια του γλυκού νερό. Απλώς θέλει πάρα πολύ καλό ανακάτεμα το ανθρακικό ασβέστιο με το νερό, πριν το προσθέσεις στο χρώμα, προκειμένου να μην έχεις τα αποτελέσματα του μπουκαλιού παραπάνω (πριν γίνει φωτιστικό). Τώρα όσον αφορά το νερό, θα το δεις και στην πράξη, καθώς ανάλογα με το χρώμα και τη ρευστότητα που θέλεις, ίσως χρειαστεί να προσθέσεις λίγο ακόμα. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστω πολύ θα το δοκιμάσω. Χαίρομαι που βρήκα το blog σου το έβαλα στα αγαπημένα μου!

      Διαγραφή
    3. Καλές δημιουργίες Αρεθούσα και σ' ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  15. Τέλειο το φωτιστικό Δήμητρα,η γωνιά μεταμορφώθηκε!!!Άσχετο,αλλά ωραία και τα ελεφαντάκια δίπλα στο καινούργιο φωτιστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γωνία όντως άλλαξε με το λίγο λευκό της λάμπας :) Όσο για τα ελεφαντάκια, είχε περισσέψει λίγη μπογιά και είπα να μην πάει χαμένη! Καλημέρα Ιωάννα

      Διαγραφή
  16. Νομίζω ότι το αποτέλεσμα αποζημιώνει όλο τον κόπο και την ταλαιπωρία σου!! Από όλο αυτό βγήκε και μια διασκεδαστική ανάρτηση (για μας που τη διαβάσαμε) οπότε όταν "δε σε θέλει" να μην το βάζεις κάτω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να επιδιώκω από δω και πέρα να πηγαίνουν στραβά τα diy μου Κατερίνα, προκειμένου να είναι διασκεδαστικές οι αναρτήσεις;;; Χεχεχεχε!
      Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  17. Moυ αρεσει που δεν το βαζεις με τιποτα κατω!!!Εγινε υπεροχο,οποτε αξιζε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν πεισμώνω και δεν αφήνω τα νεύρα μου να πάρουν το πάνω χέρι, κάτι γίνεται :) Καλησπέρα!

      Διαγραφή
  18. Σήμερα από τη μια με έχεις συγκινήσει κι από την άλλη με έχεις κάνει να πέσω κάτω από τα γέλια! Κι επειδή κάνω δουλειά με κόσμο, κάθονται και αναρωτιούνται αν είμαι στα καλά μου!
    Ααα,χα,χα,χα! Δεν παίζεται αυτή η περιγραφή!!!! Μπράβο στο μεράκι σου και στην υπομονή σου! Εγώ θα το είχα κάνει κομματάκια από την τσαντίλα!
    Όμως το αποτέλεσμα σε αποζημίωσε. Βγήκε πραγματικά υπέροχο! Χρυσοχέρα είσαι!
    Καλό απόγευμα και φυσικά... καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε... εμ τι νόμιζες; Έτσι τυχαία το αποκαλώ "Άσυλο";;
      Ας μην είχε γυρίσει το έτερον ήμισυ κι ας μην είχα πεισμώσει σαν γαϊδούρα και θα έβλεπες που θα κατέληγε και το μπουκάλι και το καπέλο και το πιστόλι της θερμοκόλλας!
      Καλώς όρισες λοιπόν & καλημέρα!

      Διαγραφή
  19. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 40 ΚΥΜΑΤΑ.... ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ...ΤΕΛΕΙΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Μαριαννα, 40 κύματα! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  20. ενταξει...προσκυνω...ειναι υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να φανταζόταν τέτοια μεγαλεία το μπουκάλι Ζήνα!!! :*

      Διαγραφή
  21. Δεν έχω να σου τίποτα κορίτσι μου! Έχω μόνο μία ερώτηση: το παλικάρι σου πότε θα το αποκαταστήσεις? Δλδ τι άλλο θες να κάνει πια και δεν το ξέρω και τον άνθρωπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Εδώ κάνει υπομονή με μένα, σ' ένα καπέλο φωτιστικού θα κώλωνε;;;

      Διαγραφή
  22. OK μπορεί να έχασες ένα ζευγάρι παντόφλες αλλά κέρδισες ένα σούπερ φωτιστικό! Και ο νόμος του Μέρφι δεν επιβεβαιώθηκε. Ξεκίνησε στραβά αλλά ολοκληρώθηκε εξαιρετικά.
    Σκέφτομαι ότι το χρώμα στο μπουκάλι ίσως να μην έπιανε επειδή είναι λείο το γυαλί. Μήπως ήθελε ένα ελαφρύ περασματάκι με λεπτό-λεπτό γυαλόχαρτο πρώτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δήμητρα. Ίσως αλλά το γυαλί στην αρχική του μορφή δεν ήταν γυαλιστερό όπως πχ ένα μπουκάλι μπύρας και κυρίως το συγκεκριμένο σπρέι δεν έπιανε σε καμία επιφάνεια και τελικά το πέταξα! Όπως και να έχει, το φωτιστικό μέχρι στιγμής καλά κρατεί!

      Διαγραφή