Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2014

Στον τοίχο

Μην μου πείτε πως σάς κάνει εντύπωση!

Οι κορνίζες τέλειωσαν και μετά από ένα Σάββατο γεμάτο βαψίματα, κοψίματα και υπολογισμούς, την Κυριακή το πρωί βγήκαν τα σφυριά και τα καρφιά και υπό τις καλλιτεχνικές -χαχα- οδηγίες μου (τι ωραίος τρόπος να πω πως έχωσα το έτερον ήμισυ για τα καρφώματα;;), το γκάλερυ γουόλ έτοιμο!

Όσο απόλαυσα την προετοιμασία των κορνίζων, τόσο δεν χάρηκα τη διαδικασία του κοψίματος των δοκιμαστικών κάδρων (ανέκαθεν βαριόμουν τα διαδικαστικά), τα οποία, μετά από διάφορους συνδυασμούς, κατέληξαν σε αυτό
ενώ αφού βρέθηκε το μέσο του καθενός, σε αυτό
και επιτέλους 5 λεπτά αργότερα -ανυπόμονο πλάσμα γαρ- σε αυτό
Τα δύο "χρυσά" μπήκαν αρχικά ως προσωρινά, μέχρι να βρω/φτιάξω κάτι για εκεί, αλλά όσο τα κοιτάζω τόσο μου άρεσουν και μάλλον θα κατοικήσουν μόνιμα στον τοίχο.

Στα αριστερά, εκτός από τον Πυθαγόρα της Παρασκευής, μπήκε ένα μίνι ποστεράκι που έφτιαξα για λίγο χρώμα καθώς και η ζέβρα, μία καλλιτεχνική ζαβολιά που μπορείτε να βρείτε εδώ.
Στα δεξιά εκτός από τον Πλάτωνα & τον ποιητή, μπήκε η κουκουβάγια μου καθώς και η οφθαλμολογική μου εξέταση που μπορείτε να βρείτε πως να φτιάξετε εδώ.

Στα αριστερά, δεν μπορώ να προσθέσω άλλα κάδρα καθώς εκεί βρίσκεται η κουζίνα και κινδυνεύουν α) από πιτσιλές και β) από εμένα, όποτε χρησιμοποιώ τον φούρνο. Στα δεξιά όμως έχω κρατήσει ένα μέρος για λίγη σκυλοτέχνη, αφιερωμένη στο Τέρας, που εκεί ακριβώς μασουλάει (όταν δεν τρέχει με κάποια λιχουδιά στο στόμα προς το μπαλκόνι, καθώς ξέρει πως "έξω" σημαίνει "ούτε να σκέφτεσαι να μού γεμίσεις τον τόπο βρωμιές!").
Και το κερασάκι στην τούρτα; Το τρόλει φαίνεται πλέον πολύ καλύτερο μαζί με τις τόσες κορνίζες! (όχι πως η σκέψη να βαφτεί έχει διαγραφεί από το μυαλό μου!)

Τι θα προτείνατε για σκυλοτέχνη & σε τι χρώμα;

Την καλημέρα μου

38 σχόλια:

  1. Ε ναι!!! Τώρα μάλιστα!!!! Πολύ πολύ ωραίο...και έχεις την δυνατότητα όσο παίρνει να το συμπληρώνεις ... Well done Dimitra :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε ναι τώρα ολοκληρώθηκε ο τοίχος μπορώ να πω! Έτσι είναι οι άντρες, πρέπει να υποστηρίζουν και να βοηθάνε τις καλλιτεχνικές μας ανησυχίες, ( να κάνουν τις αγγαροδουλειες δηλαδή).Μπράβο Δήμητρα! Σκυλόχρωμα ε? Δεν ξέρω...ποιο είναι το αγαπημένο του τέρατος? :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι νομίζω κι εγώ Λίλια! Αγαπημένο χρώμα;;; Χαχαχαχα! Λες να έχει; Μάλλον το γκρι θα έλεγα, μιας και τα βλέπει κι όλα ασπρόμαυρα :)

      Διαγραφή
  3. Χα χα χα!!! Εκτός από ταλαντούχο πλάσμα έχεις και υπέροχο χιούμορ! Είμαι περίεργη να δω τι θα μπει στο "κάτι για το τέρας". Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αλλά μάλλον θα προσπαθήσω να συμπεριλάβω και τις πατούσες τις δεσποινίδος! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη :)

      Διαγραφή
  4. ααα τελειο!!Πολυ ολοκληρωμενο φαινεται!!Σε θαυμαζω που εκατσες και εκοψες δοκιμαστικα!!!Εγω στα κουτουρου θα τρυπαγα...χαχαχα Για το τερας...ειμαι σιγουρη οτι θα κανεις το καλυτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως κάπου στην μέση της προετοιμασίας των δοκιμαστικών, μού ήρθε πολύ η επιθυμία να τα πετάξω στα σκουπίδια, αλλά συγκρατήθηκα!! Για το τέρας, θα δείξει :) Καλησπέρα

      Διαγραφή
  5. Το πας καλά! ¨Όλο και πιο βελτιωμένο!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ! Αν μη τι άλλο, είναι πολύ καλύτερο από όταν ξεκίνησα. Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο έγινε και τα χρυσά του προσθέτουν ''γκλαμουριά''!Εγώ θα τα κρατούσα.Για το γλυκό σου τέρας θα μου άρεσε μια δική της φωτογραφία -σιλουέτα .Ευχαριστούμε πολύ και για τις καλλιτεχνικές ζαβολιές που μας χαρίζεις.Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρυσά από κοντά μοιάζουν σαν καθρέπτες! Κι εγώ πάντως σκέφτομαι να τα κρατήσω. Όσο για την Ήρα, θα δω, δεν έχω αποφασίσει ακόμα! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  7. Σούπερ!Και αχ αυτοί οι τοίχοι!Όλο λέω να τους γεμίσω και όλο δεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω! Κι εγώ πόσο καιρό τον είχα μόνο μέ ένα ρολόι :) Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Του πήγαν πολύ οι κορνίζες του τοίχου!!!!!!!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δήμητρα έγινε καταπληκτικός! Δηλαδή μπράβο!
    Εμένα μου αρέσει κάτι τέτοιο http://www.etsy.com/listing/112740092/dog-lover-art-personalized-custom-dog?ref=market
    Και η Ήρα είναι πολύ όμορφος σκύλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαργαρίτα κι ευχαριστώ πολύ για την πρόταση!!
      Και φυσικά το Τέρας σάς ευχαριστεί για το κοπλιμάν! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!
    Σου έχω και ιδέα για σκυλο-τέχνη!! Μπορείς να φτιάξεις ένα πίνακα με silhouette χρησιμοποιώντας μια φωτογραφία προφίλ του τέρατος και ως φόντο ένα χρώμα που ταιριάζει με τα υπόλοιπα της gallery!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κατερίνα. Νομίζω πως τελικά το χρειάζοταν ο τοίχος.
      Όσο για την σκυλοτέχνη, αυτή ήταν και η δική μου πρώτη σκέψη. Ψάχνοντας όμως τις φωτογραφίες του τέρατος, δεν βρήκα καμία που να κάνει και γενικότερα σνομπάρει και τις φωτογραφήσεις (πρέπει να βγουν τα γιαούρτια μάλλον!)
      Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  11. ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ.....ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΕΜΙΣΩ.......Μ' ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ......ΒΑΣΙΚΑ ΟΛΕΣ ΣΟΥ ΟΙ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΕΣ .....ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ-ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ....ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ....ΕΧΩ...ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ REVIEW....ΣΕ ΟΛΕΣ ......KAI ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ........ΤΟ ΕΧΕΙΣ ........ΠΕΡΙΜΕΝΩ.....ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ....ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ.......ME ΑΓΩΝΙΑ...........ΚΑΛΗΜΕΡΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νάνσυ! Ουάου! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια. Κάνω -όπως κι ο καθένας μας- ό,τι μπορώ κι ό,τι μου κατεβάσει το κεφαλάκι μου :) Σ' ευχαριστώ πάντως για την "ψήφο εμπιστοσύνης" και για τις επισκέψεις στο Άσυλο. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  12. Τώρα μάλιστα!!!
    Το αποτέλεσμα είναι άψογο!
    Μου βάζεις ιδέες να αρχίσω να ντύνω τους τοίχους του γηπέδου - σαλονιού!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι να βάζω -καλές-ιδέες :) Καλησπέρα!

      Διαγραφή
  13. Σαν σύνολο έδεσε τώρα ,και έγινε ξεχωριστός ο τοίχος σου μου άρεσαν τα χρυσά γιατί πρόσθεσαν μια πινελιά ιδιαίτερη,και όσο για την σκυλο-τέχνη νομίζω οτι θα έχεις την έμπνευση και θα είναι σούπερ...την καλημέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία! Ναι, τα χρυσά τελικά ήταν μία ευχάριστη έκπληξη. Όσο για την σκυλοτέχνη, μαζεύω ιδέες :)

      Διαγραφή
  14. Δοκιμαστικά????????Καλέ εσύ είσαι τέρας οργάνωσης!!!!!Εγώ κατευθείαν σφυρί και καρφί.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα. Ας πούμε Γεωργία πως εδώ επικράτησε η Mr. Monk πλευρά μου :)

      Διαγραφή
  15. Αυτό εννοούσα οταν ελεγα κάτι του λείπει! Τωρα είναι πολύ ομορφος ο τοίχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Σε κατάλαβα! Να 'σαι καλά και να περάσεις όμορφα:)

      Διαγραφή
  16. Εγώ βασικά λάτρεψα τα τελειώς χρυσά καδράκια!!!!!!
    Μπογιά είναι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσου!
      Χρυσό χαρτόνι πίσω από τζάμι ;)

      Διαγραφή
    2. Apisteutooooooo!8a to kanw ki egw...
      fainetai san ka8reftis!

      Διαγραφή
    3. Να το κάνεις γιατί όπως λες κι εσύ, όντως μοιάζουν με καθρέπτες! Για να βγάλω τις φωτογραφίες, μόνο από το ταβάνι δεν κρεμάστηκα για να μην αντικατοπτριζομαι!!!

      Διαγραφή