Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2014

Αόρατα έπιπλα

Αόρατα έπιπλα που εξαφανίζονται στο σύνολο του χώρου, χωρίς όμως να χάνουν την ομορφιά τους και φυσικά την πρακτικότητά τους.

Σίγουρα όλοι θυμόμαστε την περίφημη "Λουί" καρέκλα που μερικά χρόνια πριν ήταν στην λίστα επιθυμιών για πολλές τραπεζαρίες, χωρίς βέβαια να περιορίζεται μόνο για εκεί
Στην πραγματικότητα όμως, το ακρυλικό γυαλί ή πλεξιγκλάς ή lucite είναι πολύ παλιότερο και αν ήταν άνθρωπος, θα κατατάσσονταν εδώ και καιρό στην τρίτη ηλικία. 

Όπως και να έχει όμως κι  ανεξαρτήτως ετών, το εν λόγω υλικό είναι ένας πραγματικός χαμαιλέοντας, με την ιδιαιτέροτητα της διαφάνειάς του να τού επιτρέπει να εντάσσεται τόσο σε μοντέρνους όσο και σε κλάσσικούς χώρους, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές για περιορισμένα τετραγωνικά, αφού κυριολεκτικά χάνεται και δεν έχει καθόλου οπτικό βάρος.

Η αλήθεια είναι πως η "Λουί-φάντασμα" καρέκλα ποτέ δεν με ενθουσίασε. Για καρέκλες όμως όπως οι παρακάτω (από το ικέα περικαλώ!), ευχαρίστως το συζητάω
ενώ εδώ και καιρό, στην λίστα των επίπλων που θέλω, έχω συμπεριλάβει και μία κονσόλα (μαζί με την εικονιζόμενη κουκουβαγιομπεροθήκη, ευχαριστώ!)
Το ακρυλικό γυαλί πάει παντού κι όσο άβολα και να φαίνονται, θα πρόσθετα ευχαρίστως στην εταιρεία αυτά τα καθίσματα επισκεπτών!
Πάντως, αν τα έπιπλα σάς ξενίζουν, υπάρχουν πάντα και οι επιλογές των αξεσουάρ και σάς αφήνω με ένα αγαπημένο, τον δίσκο.

Εχετε κάποιο έπιπλο ή διακοσμητικό από πλέξιγκλας; Θα βάζατε ένα τέτοιο έπιπλο;

Την καλημέρα μου
 




φωτογραφία cover: πηγή

46 σχόλια:

  1. Να σου πω καθόλου δεν μου αρέσει πλέον , στα φοιτητικά μου χρόνια μόνο τέτοια είχα!!!! λες να είμαι στην τρίτη ηλικία...Χαχαχου!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά να μην αφήναμε τα γούστα μας Νικόλ να ορίζουν την ηλικία μας (σωματική & πνευματική)! Τα έζησες & τα βαρέθηκες, τόσο απλά :) Φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Αχχχχχχχ χριστέ μου!!!!!!!!!!!!!!!!
    Το αδύνατο μου σημείο!!!!!!!!Τα λατρεύωωωωωωω!
    Θέλω οπωσδήποτε μια Louis Ghost για το vanity μου και ενα τραπεζάκι από Lucite για το σαλόνι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μ' αρέσει η ποικιλομορφία των σχολιών-100% αντίφαση στα δύο πρώτα! :)
      Η Λουί καρέκλα δεν με ενθουσίασε ποτέ, αν και όντως είναι πολύ ταιριαστή για την τουαλέτα του υπνοδωματίου. Ένα τραπεζάκι δεν θα με χάλαγε από την άλλη, αλλά όχι για το κυρίως τραπέζι του σαλονιού, θα το προτιμούσα ως βοηθητικό! Πολλές καλησπέρες

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει πολύ το τραπεζάκι στο άσπρο καθιστικό. Οποιοδήποτε άλλο τραπέζι εκεί, σ' αυτό το μέγεθος, θα βάραινε πολύ το χώρο. Και στην αμέσως επόμενη εικόνα η καρέκλα που αφήνει την κονσόλα να φαίνεται είναι ωραιότατη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς νομίζω πως είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα αυτών των επίπλων Δήμητρα! Δεν βαραίνουν τον χώρο και δεν εμποδίζουν την θέα. Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσουν ΠΑΡΑ πολύ!!!! Αν αγόραζα τραπεζάκι μέσης θα αγόραζα τέτοιο. Αν μπορούσα να πετάξω τις ασήκωτες καρέκλες τις τραπεζαρίας θα αγόραζα αυτές του ΙΚΕΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις καρέκλες της τραπεζαρίας κι εγώ μαζί σου Μαργαρίτα!!! Ασήκωτες, άβολες αλλά δεν λένε να πάθουν τίποτα οι άτιμες να τις πετάξω (τις έχω & σχεδόν μία δεκαετία). Φιλιά :*

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Δήμητρα!!!Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και το όμορφο σχόλιό σου το εκτιμώ πολύ!!!Τ ο μπλογκ σου είναι υπέροχο με φανταστικές ιδέες!!Φιλάκια και εύχομαι να τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σοφία & καλώς όρισες :) Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  6. Αν αγόραζα κάποιο έπιπλο από πλεξιγκλάς, αν το σπίτι ήταν δικό μου, θα το έβαζα στην είσοδο εκεί που έχω κάνει την επένδυση με τους καθρέφτες!!! Άρα καταλήγω σε κονσόλα!!! Φυσικά οι δίσκοι ότι και νάναι μ αρέσουν οπότε ναι ένας δίσκος από πλεξιγκλάς μπορεί να μπει στις άμεσες αγορές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις βρει πουθενα τέτοιο δίσκο στην εγχώρια αγορά Χριστίνα; Όσο για την κονσόλα, είναι εδώ και καιρό στις επιθυμίες μου αλλά είναι πανάκριβες! Πολλά φιλιά τυχερούλα :*

      Διαγραφή
    2. Πήγα σήμερα στο Πλαίσιο για κάποιες αγορές και κοίταγα μήπως έχουν, ξέρεις απ αυτούς που βάζουμε στο γραφείο για memosticks, συνδετήρες και διάφορα που βόσκουν δεξιά κι αριστερά. Δεν είχαν οι άχρηστοι! Από εκείνη την ώρα προσπαθώ να πείσω τον Γιώργο να μου φτιάξει έναν γιατί το πλεξιγκλας είναι από τις Α ύλες των φωτιστικών πάνελς που κατασκευάζουμε. Το πρόβλημα είναι το φιλέτο γύρω-γύρω που με ότι κι αν κολληθεί θα φαίνεται. Το επεξεργάζομαι άμα βρω λύση...πες διαστάσεις και στον έφτιαξα!

      Διαγραφή
    3. Σε διάφανο ακρυλικό δεν έχω βρει ούτε εγώ. Μόνο κάτι χρωματιστά στο Μπο Κόνσεπτ!
      Για το κόλλημα, το έψαξα στο ίντερνετ και βρήκα κάτι που λέγεται "ακρυλικό τσιμέντο" ένα υγρό ειδικό για ενώσεις ακρυλικών -πιθανότατα να το γνωρίζεις ήδη- το οποίο λέει πως αυτό που κάνει είναι στην ουσία να μαλακώνει τα δύο τμήματα του ακρυλικού, προκειμένου να γίνουν ένα σώμα.
      Εναλλακτικά, δεν υπάρχουν τίποτα πηχάκια μεταλλικά που θα μπορούσαν να "σταθούν" κι ως διακόσμηση στον δίσκο;
      Υ.Γ.Ελπίζω ο Γιώργος να μην μάς μουρμουράει και τις δυο...χεχε

      Διαγραφή
    4. Αλουμίνιο ή ξύλο τα πλαινά του δίσκου; Αυτά βιδώνονται δεν κολλάνε με βιδάκια αόρατα από κάτω...όσο για την κόλλα την γνωρίζω αλλά είναι απίθανο να πετύχει η ραφή γιατί σχεδόν το λιώνει σ εκείνο το σημείο.

      Διαγραφή
    5. Αυτές οι συζητήσεις με τρελαίνουν, αχ ρε κορίτσια γιατί να είμαστε τόσο μακρυά χιλιομετρικά... Λοιπόν, υπάρχει αρμοκάλυπτρο σκάλας για laminate ή πλακάκι σε διάφορους χρωματισμούς που μπορεί να κρύψει τις ενώσεις, ίσως κάποιο προφίλ από αυτά να βολέψει για την κατασκευή http://www.kottrim-kottas.gr/luseis_gia_tis_gwnies.html, ή ψάξτε στο google για αρμοκάλυπτρα σκάλας!

      Διαγραφή
    6. Τα είδα...ευχαριστούμε βρε κοριτσάκι για το λινκ...όντως η απόσταση είναι πολύ μεγάλη, μεγαλύτερη με εσένα :) λοιπόν για κάποιο προφιλ αλουμινίου σκεπτόμουν κι εγώ φαντάσου αυτό που βάζουμε στα κουρτινόξυλα για να πάει να φωλιάσει στο λούκι το πλεξιγκλάς ...

      Διαγραφή
    7. Πάλι καλά που έχουμε και το ίντερνετ και καλύπτεται η χιλιομετρική απόσταση :)
      Εγώ αυτό που εννοούσα είναι κάτι σαν κι αυτό http://goo.gl/kDM1Fi
      Τώρα Χριστίνα είναι και θέμα τι σου ταιριάζει και τι σού αρέσει
      Καλημέρα

      Διαγραφή
  7. Αυτές από το ΙΚΕΑ μου αρέσουν πάρα πολύ επίσης. Έχω γυάλινη διάφανη κονσόλα. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω τυχερούλα! Όσο για τις καρέκλες του ικεα, τις βρήκα πολύ αναπαυτικές παρόλο που είναι πλαστικό. Την καλησπέρα μου Αριάδνη

      Διαγραφή
  8. Κάποια στιγμή είχα κι εγώ 3 βοηθητικά τραπεζάκια από plexiglass.αλλά όλο σκόνταφτα επάνω τους, γιατί όντως είναι αόρατα.Το μόνο που έχω κρατήσει είναι ένας δίσκος -κοσμηματοθήκη κι ένα ζευγάρι σκουλαρίκια από αυτό το υλικό φυσικά σε φουξ!Άσε που οι δαχτυλιές φαίνονται κατευθείαν!Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρήκαμε και δύο μεγάλα μειονεκτήματα! Ειδικά αυτό με τις δαχτυλιές με έβαλε σε μεγάλες σκέψεις!! Πολλές καλησπέρες :)

      Διαγραφή
  9. Στη 2η εικόνα ο σχεδιασμός της καρέκλας είναι νεανικός, δυναμικός και μου αρέσει που είναι με το γραφείο,μια ξεχωριστή "αόρατη"γωνιά είναι ότι πρέπει μέσα στο σπίτι,επίσης βρίσκω ενδιαφέρουσα και την τραπεζαρία ....αν και θα είχα κάποιο πρόβλημα στο θέμα της καθαριότητας...θα έβαζα ταμπελίτσα μην "αγγίζετε"...ξέρεις Δήμητρα θα μου γινόταν εμμονή την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ανέφερε και η Αλέκα παραπάνω το θέμα "δαχτυλιές" αλλά βρε κορίτσια μήπως και με το ξύλο το ίδιο θέμα δεν έχουμε; Έχω σκούρες καφέ ξύλινες καρέκλες στην τραπεζαρία και με το παραμικρό φαίνεται η σκόνη επάνω τους. Τις δαχτυλιές το καταλαβαίνω, αλλά να φαίνεται και η σκόνη;;; Μην μου το χαλάτε κι είχα όνειραααααα .... χεχεχε
      Φιλιά Μαρία :)

      Διαγραφή
  10. Μπορεί να μην είμαι φαν του πλεξιγκλάς αλλά ομολογώ πως οι φωτογραφίες που διάλεξες σε κάνουν να το θέλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Νομίζω πως είναι θέμα του να το δεις κι από άλλη οπτική γωνιά. Τουλάχιστον εγώ το παθαίνω αυτό. Δεν μού αρέσει κάτι για πολύ καιρό και μετά, τσουπ, η "κατάλληλη" φωτογραφία και το ξανασκέφτομαι :)

      Διαγραφή
  11. Δε ξερω κατα ποσο θα το προτιμουσα απο θεμα βολικοτητας περισσοτερο! Καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω βρε Μαρία. Στο μυαλό μου φανταζόμουν πως θα είναι καλύτερα από θέμα σκόνης τουλάχιστον! Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
    2. Σκονη ε; Τωρα χτυπησες ευαισθητο σημειο...

      Διαγραφή
    3. Ευαίσθητο σημείων όλων Μαρία μου!! Κι ένας πόλεμος, χαμένος από χέρι!

      Διαγραφή
  12. Δεν μου αρέσουν καθόλου τα διάφανα, νομίζω δεν θα έβαζα τίποτα τέτοιο σπίτι μου!!
    Κανά αξεσουαρ μπορεί. ......αλλά πάλι δύσκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθείς με τα γούστα του Ράνια :))
      Πολλές καλημέρες

      Διαγραφή
  13. αυτά τα έπιπλα μου θυμίζουν έφηβα αδύναμα κοριτσια, έτσι λεπταίσθητα και διακριτικα που ειναι!!!!
    καλημερα απο μια νεα γειτοννεισα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Στέλλα! Δεν το είχα σκεφτεί καθόλου από την οπτική που το παρουσιάζεις. Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  14. Δημητρουλα εκτος απο αορατα επιπλα μηπως εξαφανιζουν κ τη σκονη??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω βρε κορίτσι μου. Έτσι νόμιζα κι εγώ(όχι πως δεν θα υπάρχει απλώς πως δεν θα φαίνεται), μέχρι που μπήκαν στην συζήτηση και τα περί δαχτυλιών κτλ! Κλαψ!

      Διαγραφή
  15. Νομίζω ότι θα έβαζα άνετα, ειδικά αν είχα περιορισμένο χώρο που δε θα ήθελα να "φορτώσω".
    Από χρηστικής άποψης, θα τα άλλαζα άνετα με αυτά που έχω ήδη στο σαλόνι μου. Προτιμώ τις δαχτυλιές, παρά τις δαχτυλιές ΚΑΙ τη σκόνη στις μαύρες γυάλινες ή λακαριστές επιφάνειες του Kalligaris :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μαύρες & λακαριστές; Άουτςς!! Οσο υπέροχα είναι αυτά τα έπιπλα, σε καταλαβαίνω απόλυτα! Δεν υπάρχει νίκη στην μάχη με την σκόνη- τέλος! Πάντως, να σαι καλά, μου αναπτέρωσες το "ηθικό" για την επιθυμία μου σχετικά με τις διαφανείς καρέκλες της τραπεζαρίας. Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  16. xaxaxa φαντασου να καθεσαι σε τετοια καρεκλα με τρυπα στο παντελονι ή κοντη φουστα!!!!

    οπως και να εχει υπέροχα ειναι ειδικα για μικρους χωρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Δεν το είχα σκεφτεί Μαρία αλλά έχεις δίκιο! Αν τελικά τις πάρω τις καρέκλες, όποτε έχω καλεσμένους στο Άσυλο θα φροντίζω να τούς ενημερώνω προκαταβολικά να προσέχουν τα παντελόνια, τις φούστες, για να μην πω και τα βρ@κι@ τους! Χεχεχε

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραίες η plexi καρέκλες
    αλλά καλοκαιρι στην Αθηνα
    δεν λέει να καθεσαι!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί με τις ξύλινες λέει;; Άστα, για το καλοκαίρι εγώ τουλάχιστον θέλω καρέκλα με ενσωματωμένο κλιματιστικό! χεχε

      Διαγραφή
    2. Eχω σηκωθει να φύγω και εχει έρθει μαζι μου η πλεξιγκλας καρέκλα χα χα!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχα! Κορυφαίο!!!
      Καλά κάνω γω και προτιμώ τον χειμώνα!!!

      Διαγραφή
  18. Μου αρέσουν πολύ όπως τα βλέπω στις φωτογραφίες αλλά δυστυχώς βγαίνει η νοικοκυρά από μέσα μου... Να σκεφτείς είχα επισκεφτεί πρόσφατα ένα γραφείο σε μια εταιρεία που είχαν αντίστοιχες καρέκλες και σκεφτόμουνα να κάτσω μη λερώσω!! Πάντως σε βοηθητικό τραπεζάκι νομίζω ότι θα μου άρεσε αρκετά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί;; Θεωρητικά θα πρέπει να διατηρούνται περισσότερο καιρό καθαρές (ή τουλάχιστον να φαίνονται) από τις ξύλινες ή τις υφασμάτινες. Και μην μου πεις κι εσύ το θέμα σκόνη, γιατί αυτό δεν ξεπερνιέται με τίποτα (πέραν γυναίκας για το σπίτι, κάθε ημέρα, με ένα ξεσκονόπανο διαρκώς στο χέρι!). Τώρα για τις δαχτυλιές, είναι άλλο θέμα! Πολλές καλησπέρες :)

      Διαγραφή