Ο.Χ.Ι. άλλο γλύκα

Το παραδέχομαι! Ποτέ δεν ήμουν των ροζουλί, των καρδουλίτσων και των ναζιαρογλυκούλικων καταστάσεων. Ούτε ως παιδί, ούτε τώρα ως μεγάλο παιδί! Δεν έχω τίποτα εναντίον όλων των μελιστάλαχτων πλασμάτων που βρίσκονται εκεί έξω, πλην ίσως μίας τάσης εκνευρισμού μετά από μία παρατεταμένη έκθεση -10 λεπτών- στην υπερβολική γλύκα τους!

Σε αντίβαρο αυτής της παραξενιάς μου -κι ευτυχώς δηλ. προς αποφυγή καταστάσεων όπου εικόνες προϊστορικής βαρβατίλας με αρκετά ουγκ ουγκ και ρόπαλα θα έρχονταν στο μυαλό κάποιων για την αφεντιά μου- καταφέρνω, σε καλό βαθμό ελπίζω, να αναγνωρίζω την ομορφιά ακόμα και σε πράγματα που εμένα προσωπικά δεν μ'αρέσουν (εννοείται πως εξαιρούνται παιδιά, σκυλιά, γατιά κι άλλοι εκπρόσωποι του ζωικού & φυτικού βασιλείου). Ως εκεί όμως, γιατί όσο όμορφα και να είναι, εγώ στο Άσυλο δεν τα βάζω.

Όχι άλλο κάρβουνο γλύκα λοιπόν με 7+2 ιδέες για του Αγ. Βαλέντινου που ακόμα κι εγώ θα μπορούσα να αντέξω (ασχέτως του ότι δεν γιορτάζω τη συγκεκριμένη γιορτή κι όχι, δεν είμαι γεροντοκόρη!)

1. τα βέλη του έρωτα
Μία μανία με τον συνδυασμό λευκού & χρυσού την έχομεν κι όταν αποτυπώνεται τόσο όμορφα όσο το πόστερ  του prettychicsf, τότε νομίζω πως τα βέλη του έρωτα γίνονται διαχρονικό κομμάτι

2. Λογοπαίγνιο εις την Αγγλικήν
Πανέμορφο γραφικό και πανέξυπνο λογοπαίγνιο! 2 σε 1 λοιπόν από το My vintage window

3. Δυνατός έρωτας
Τι μπορεί να μην σε κάνει να χαμογελάσεις από το κάτωθι; Όχι πες μου, τι; Το ότι είναι δεινόσαυρος; Το ότι είναι χρυσός δεινόσαυρος; Το ότι είναι χρυσός δεινόσαυρος με καρδούλες; Δείτε πως να τον φτιάξετε από τα παιχνίδια των παιδιών σας στο Lovely indeed

4. Δύο γράμματα, τόσες ερμηνείες
Το λέει ο Ελληνικός Άι Βασίλης. Το λέει  το Γκόσιπ γκερλ- το λένε όλες τώρα-, το λένε (ηχητικά εις την Ελληνική )και οι γκάνστα γιατί κάποιος τους είπε πως είναι μαγκία να κάνουν οικονομία στα γράμματα και να βρίζουν ανορθόγραφα, τι άλλο να ζητήσει κανείς από 2 μόλις γράμματα σε δύο μόλις γλώσσες; Αγκαλιές και φιλιά λοιπόν από την Lauren Conrad

5.Εις άπειρον
Ως χώρα έχουμε μία κάποια ιστορία στο θέμα των μαθηματικών, οπότε ένα πόστερ, όπως αυτό του Kerimade , που καταφέρνει να συνδυάσει τα μαθηματικά με τον έρωτα, είναι, αν μη τι άλλο, ελκυστικό.

6. Αποδείξεις του φτερωτού διαβολάκου
Σας λένε πως ο έρωτας έχει πεθάνει/δεν υπάρχει/έχει πάει μετανάστης στην Αυστραλία; Αποδείξτε τους πως κάνουν λάθος, δείχνοντάς τους τα όπλα του, φτιαγμένα από το I heart naptime

7. Διαχρόνικό ασπρόμαυρο
Είναι διαχρονικό, είναι απλό, είναι σταράτο. Εμένα τα 3 αυτά μου αρκούν και το πόστερ από το handz δεν θα μπορούσε να είναι πιο ξεκάθαρο.

Αλλά επειδή αρκετά βολτάραμε εις τα εξωτερικάς, δείτε και τα +2 από τη δική μας κουκίδα στο σύμπαν.

+1 Ερωτευμένη τρίλιζα
Το καδράκι της Κατερίνας από την Κυριακή στο σπίτι, με την τρίλιζα του Αγ. Βαλεντίνου ή αλλιώς Project 12 (πως φαίνεται ο οργανωτικός άνθρωπος, ακόμα και στις χειροτεχνίες του βάζει νούμερα!)

+2 Κ εις το τετράγωνο
Κουμπιά + Καρδιά= το -σε άκρως τρέντυ χρώματα- καδράκι της Αλέκας από το AlekaCraftaholic. Κι εύκολο και γρήγορο και μέσα στο κλίμα!
 Σας αφήνω με δύο δωρεάν αρχεία προς εκτύπωση του υπέροχου τραγουδιού Love από τον Nat King Cole
Το μεντί θα το βρείτε εδώ, ενώ το ροζ εδώ

Εσείς αντέχετε την πολύ γλύκα; Θα στολίσετε γλυκά για του Αγ. Βαλεντίνου;

XOXO Την καλησπέρα μου


28 σχόλια:

  1. Δημητρούλα μου πόσο σε νιώθω!! Θέλω να είμαι ερωτευμένη όλο το χρόνο εκτός από αυτή τη μέρα!Όπως και να έχει γέλασα πολύ με τα βέλη του έρωτα, αγάπησα την καρδούλα της Αλέκας αλλά ψηφίζω το 7! Είναι το στυλ μου...Λίτα και περιεκτικά! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πως να μην νοιώθεις έτσι Λίλια, όταν όπου κι αν κοιτάξει κανείς βλέπει εκρήξεις ροζ, καρδιών & τριανταφύλλων!! Εμένα από τα πόστερ πάντως, αγαπημένο μου είναι το 1ο :) Καλό μεσημέρι & πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. 4 Φλεβάρη, μόλις δέκα μέρες πριν τον μεγάλο χαμό... χτύπησες με το ποστ σου την έναρξη των προεόρτιων! Υπέροχα όσα μας έδειξες, όμως, ο δεινόσαυρος τα σπάει κυριολεκτικά! Εγώ βέβαια συμβιβάζομαι με μια τούρτα μισή - μισή (βανίλια +σοκολάτα+φράουλες) από τον "Αγαπητό" απλώς εδώ στην χώρα του πάγου που είμαι δύσκολο να την βρω. Τα πολλά φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία! Οι Αμερικάνοι θα έλεγαν πως άργησα κιόλας καθώς τούς πιάνει ένας πανζουρλισμός σε ροζέ αποχρώσεις...χεχε! Αλλά που να βρω όχι-και-υπερβολικά-γλυκοροζούλικα αντικείμενα; Ήθελε ψάξιμο η δουλειά! Δεν περίμενα να αρέσει σε κανέναν άλλον ο δεινόσαυρος (πέραν εμού), οπότε χαίρομαι που του αναγνώρισες την αξία του!! :) Φιλιά :*

      Υ.Γ. Τώρα είδα που είσαι! Δεν έχουν τούρτες εκεί πέρα;; Ντροπή!! Κι είναι και ευαίσθητες να σου στέλναμε με ταχυδρομείο :)

      Διαγραφή
  3. Το πρώτο και τελευταίο δώρο που έκανα για χάρη του "Αγίου" ήταν στα 14 μου χρόνια....τότε μού τέλειωσε και ο ρομαντισμός.....

    Δεν μπορώ καν να ακούω ζευγάρια να μιλούν μεταξύ τους και να προσφωνούν ο ένας τον άλλο "αγάπη μου".Παθαίνω αναγούλα....Η μόνη που λέω "αγάπη μου" είναι το κορίτσι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με τον ρομαντισμό Γεωργία. Νομίζω πως κι αυτός έχει και "υγιείς πλευρές" (παρόλο που δεν θεωρώ τον εαυτό μου ρομαντικό άτομο). Όσο για το "αγάπη μου" σε καταλαβαίνω απόλυτα καθώς ούτε εμένα μου βγαίνει και τις ελάχιστες φορές που έχω προσπαθήσει να το πω, καταλήγω σαν να ξεστομίζω βρισιά :)
      Το ζητούμενο εξάλλου δεν είναι να το δείχνεις με λόγια αλλά με πράξεις αλλά φαίνεται πως κι αυτό έχει περάσει στα ψιλά γράμματα στις διαπροσωπικές σχέσεις!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικές οι επιλογές που έκανες! Ούτε πολλες καρδούλες, ούτε πολλά ροζουλο-κόκκινα και όλα εύστοχα και περιεκτικά!
    You + Me = Awesome
    Απλά, λιτά και απέριττα!
    Όσο για τα βέλη του φτερωτού διαβολάκου συνοδευμένα από ένα σημείωμα, δεν έχω λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νίκη! Προσπάθησα να μείνω όσο το δυνατόν πιο μακρυά από τα ροζουλιά και τα κόκκινα! Η αλήθεια είναι πως πολλά από τα παραπάνω είναι εντάξει για όλον τον χρόνο κι όχι μόνο για του Αγ. Βαλεντίνου :)
      Την καλησπέρα μου & πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη η τρίλιζα και σ'ευχαριστώ που τίμησες τη ''φτωχή'' μου καρδούλα! Γνωρίζω ότι η γιορτή αυτή έχει να κάνει με τον έρωτα,αλλά φέτος θα στολίσω για πρώτη φορά,επειδή θέλω όλη αυτήν την ΑΓΑΠΗ στην ατμόσφαιρα του σπιτιού μου να την αφιερώσω σε πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο που χάθηκε πρόσφατα.Κι επειδή είσαι καλή φίλη,το diy που τελειώνω σήμερα το αφιερώνω σε σένα ξέροντας ότι θα είναι σίγουρα του γούστου σου.Υπομονή μέχρι αύριο! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι καθόλου φτωχή η καρδούλα σου Αλέκα κι το έχω ξαναπεί, άμα το έχουμε εδώ, γιατί να δείχνουμε των έξω; :) Όσον αφορά τη γιορτή, αυτή είναι προσωπική υπόθεση του καθενός κι όσο κι αν έχει εμπορευματοποιηθεί, είναι επιλογή του καθένα το πως κι αν θα την γιορτάσει. Το ίδιο μπορούμε να πούμε εξάλλου και για τα Χριστούγεννα και το Πάσχα και τις Αποκριές και τους γάμους και τα βαφτίσια και ένα σωρό άλλες δραστηριότητες.
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για την αφιέρωση! Ανυπομονώ να δω τι δημιούργησες πάλι :) Φιλιά :*

      Διαγραφή
  6. Ωραίες επιλογές, ε με κάτι τέτοιο κι εγώ θα στόλιζα. Δεινόσαυρο βέβαια ζήτησα από το γιο μου, αλλά μου το ξέκοψε. Χρυσό να τον κάνω, καρδιές όμως μην τολμήσω να του βάλω.
    Κατερίνα και Αλέκα τέλειες οι δημιουργίες σας! Όπως και η δική σου, Δήμητρα, καταπληκτική γραμματοσειρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα... εε εντάξει, αφού δέχτηκε να σου δώσει τον "Ρεξ", πάλι καλά!
      Η γραμματοσειρά είναι η jennifer lynne και μπορείς να την βρεις στο dafont! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  7. "Μαμά, τι δώρο να πάρω στον Σ; Γιατί κορίτσι μου πάλι επέτειο έχετε; Όχι καλέ του Αγ. Βαλεντίνου έρχεται"! Συζήτηση μεταξύ εμένα και της μικρής μου κόρης την Κυριακή το απόγευμα. Χωρίς να είναι η ροζ γατούλα, το αντίθετο μάλιστα θαλεγα, τους έχει περαστεί το μήνυμα αυτής της γιορτής που εγώ δεν την κατάλαβα ποτε! Εγώ αγαπάω κάθε μέρα, όλη μέρα άρα γιορτάζω συνέχεια.

    Μ αρέσουν όλα αυτά που μας παρουσίασες Δήμητρα και φυσικά περισσότερο ότι είναι φτιαγμένο από "ελληνικά χέρια" περισσότερο. Αλλά δεν το βλέπω σαν στολίδι της συγκεκριμένης γιορτής, μπορεί να υπάρχει όλο τον χρόνο!

    ΥΓ: Κάτι θα φτιάξω κι εγώ έστω και τελευταία στιγμή γιατί το υποσχέθηκα στην μικρή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε κάποια χρόνια Χριστίνα, μάς βλέπω να την γιορτάζουμε στην Ελλάδα σαν κανονική γιορτή.
      Όσο για τη διάρκεια των διακοσμητικών, ναι, έχεις δίκιο, καθώς τα βρίσκω πιο νορμάλ (vs υπερβολή του ροζ) και τα διάλεξα ως πιο κοντινά στα δικά μου γούστα, τα οποία δεν συμπεριλαμβάνουν γιορτασμό στης 14/2 :)
      Ανυπομονώ να δω τι θα φτιάξεις! Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  8. Αχ η καρδούλα με τα κουμπιά είναι καταπληκτική!!!! Εμένα μ'αρέσει η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου γιατί βρίσκω αφορμή να κάνω γλυκά (άλλο που δεν ήθελα)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καρδούλα με τα κουμπιά είναι πολύ ξεχωριστή & φαντασία για σχέδια να υπάρχει, μπορεί κάποιος να φτιάξει αμέτρητα πράγματα. Όσο για τη γιορτή, πολύ καλά κάνεις!!! Είμαι σίγουρη πως όλοι στην οικογένειά σου θα εκτιμούν δεόντως κάτι τέτοιες αφορμές! Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Εεεε...τωρα μετα απο τοσα ομορφα που μας δειχνεις αγαπαμε κι εμεις το λιτο αυτο και τοσο εκλεκτικο στυλ, φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαίρη! Ο πατέρας μου πάντα λέει "περί ορέξεως...κολοκυθόπιτα" Εγώ θα προσθέσω και το "¨περί διαθέσεως" γιατί και το λιτό & το περίπλοκο έχουν την θέση τους :) Πολλά φιλιά & καλημέρα

      Διαγραφή
  10. Ερωτευμένοι και καρδιοκατακτητές,όσοι είναι και πιστεύουν σ'αύτή την ημέρα θα το γιορτάσουν αισίως,ωστόσο, είμαι υπέρ του να γιορτάζει κανείς όποτε και όπως θέλει, φτάνει μα μη νιώθει εξαναγκασμένος να κάνει κάτι απλά επειδή "πρέπει" ή νιώθει πως το απαιτεί η ημέρα και η περίσταση. Όταν θέλεις να ευχαριστήσεις κάποιον, για οποιοδήποτε λόγο, μπορείς να δωρίσεις κάτι ή να ανταλλάξεις τρυφερές κουβέντες οποιαδήποτε στιγμή....όσο για τα ποστάκια σου Δήμητρα τα βρίσκω όλα μα όλα υπέροχα την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις Μαρία!! Πολλά φιλιά & καλημέρα :*

      Διαγραφή
  11. Μου ραεσουν τα βέλη στην φωτο 6, ετσι γενικα θα τα θελα.
    Επίσης μπορουν να μου στελνουν αξιαγαπητα ατομα: λουλούδια/σοκολατακια/δωράκια/ποιματακια κτλ. ολες τις μερες του Φεβρουαριου εκτος απο τις 14???

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, πολύ σωστή! Ειδικά σε ό,τι αφορά τα λουλούδια, τα σοκολατάκια και τα δωράκια (της ποίησης δεν είμαι και πολύ...) χεχεχε Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Όχι άλλο ροζ!! Ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με την αναφορά σου!! Έχω αρχίσει ήδη να ψάχνω για ιδέες να φτιάξω την Κυριακή!! Όλα είναι κατακόκκινα και ροζ λες τελικά να ενδώσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Κατερίνα! Όχι, να μην ενδώσεις!!! Είμαι σίγουρη πως θα σκεφτείς να φτιάξεις κάτι ΑγιοΒαλεντινίστικο χωρίς να υποπέσεις στην καταπίεση του ροζοκόκκινου!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφες οι ιδέες σου Δήμητρα!
    Κι εγω μέχρι πέρυσι δεν γιόρταζα τον Άγιο... Το θετικό τεστ εγκυμοσύνης όμως ανήμερα του βαλεντινου, έφερε τη γιορτή στο σπίτι μας με τον τροπο του. Έτσι φέτος θα γιορτάσω με τον άντρα μου και την 4 μηνών κορούλα μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι υπέροχος τρόπος! Ένα γεγονός γιορτής 365 ημερών! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη :)

      Διαγραφή
  14. Love the quotes :)
    xx
    Novella

    http://9lla.it/
    A fashion & DIY blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Glad you liked them Novella & thanks for stopping by!
      Take care
      P.S. ♥ your "About" page

      Διαγραφή