Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2014

Νέον

Εχτές ήταν οι διαφάνειες και τα αόρατα έπιπλα. Τι θα λέγατε λοιπόν αν σήμερα βλέπαμε διακόσμηση με νέον χρώματα;

Σίγουρα μία επιλογή που δεν περνά απαρατήρητη, καθώς η ένταση των χρωμάτων αυτών μαγνητίζει αμέσως το βλέμμα και, αν μη τι άλλο, προσδίδει μία χαρούμενη νότα σε όποιο δωμάτιο κι αν χρησιμοποιηθεί. 

Είτε αυτό αφορά σε πινελιές μέσω υφασμάτων, διακοσμητικών στοιχείων και μικροεπίπλων
είτε σε πιο τολμηρές καταστάσεις, με τα νέον χρώματα να ντύνουν τοίχους & μεγαλύτερα έπιπλα

Θα το τολμούσατε; Έχετε κάποιο αντικείμενο σε νέον χρώμα;

Την καλησπέρα μου

29 σχόλια:

  1. Δήμητρα μου είναι φανερό πως σ έχει "χτυπήσει" η άνοιξη!!! Το γραφείο της τελευταίας φωτογραφίας δαγκωτό, το είχα διαλέξει κι εγώ στην ανάρτηση με τα γραφεία και την προτελευταία φωτογραφία με τις καρέκλες της τραπεζαρίας!!! Τυφλωθήκαμε από τόσο χρώμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Άνοιξη;;; Μπαα, απλώς μία διάθεση για χρώμα! Εδώ να σκεφτείς κατσουφιάζω κάθε σούρουπο που η νύχτα αργεί λίγο παραπάνω να έρθει!
      Όσο για τη φωτογραφία του γραφείου, ουπς!!, τώρα το είδα πως την είχες βάλει κι εσύ! Πάντως σε αντίθεση με εσένα, τα δικά μου συναισθήματα για αυτό, δεν είναι και τόσο δαγκωτά :)

      Διαγραφή
    2. Εντάξει δεν σημαίνει και τίποτα που την βάλαμε και οι δύο, τιμή του φωτογράφου που τον τιμήσαμε δις. Ύστερα από τόση σοβαρότητα στους εργασιακούς χώρους ναι θα μου άρεσε να μπαίνω και σ ένα τόσο χρωματιστό χώρο...

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα, λες να το πάρει κι επάνω του;
      Όσο για τους εργασιακούς χώρους σε καταλαβαίνω από παλιότερες προϋπηρεσίες. Ευτυχώς στην εταιρεία διαλέξαμε γκρι & κιτρινολαχανί για τα κύρια χρώματα, οπότε παίρνω μπόλικες δόσεις καθημερινά :)

      Διαγραφή
  2. Love all the pics, but especially the second one.
    The one with the fuchsia dots, it's so pretty!
    xx
    Novella

    http://9lla.it/
    A fashion & DIY blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Novella. The sheets are by artist/designer Rachel Castle and she has a whole range of neon dot bedlinen.
      Thanks for stopping by.
      Take care :*

      Διαγραφή
  3. Αα ναι δε τ συζητάω τ νέον ειναι η αδυναμία μου ακομη κ στα ρουχα!Οπότε δεν έχω καλύτερο από ομορφα φωτεινά αντικείμενα κ σχεδια που φωτίζουν τς χώρους τ σπιτιού!Πολύ ωραίο ποστ Δήμητρα,πολυχρωμο<3
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε, μάς έχει πιάσει μία χρωματιστή διάθεση :) Πολύ χαρούμενο "ακούγεται" το σπίτι σου αλλά και η γκαρνταρόμπα σου Νάσια. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. Αν θα το τολμούσα λέει.. απλά πρέπει να είναι ,(όπως πολύ σωστά δείχνεις), σωστά εναρμονισμένο με το χώρο για να εντυπωσιάζει και να μην γίνει κουραστικό! Θα ψηφίσω και εγώ τη τελευταία φώτο ως τη καλύτερη! Καλημέρα Δήμητρα μου! Να έχεις καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Λίλια, μικρές πινελιές είναι αρκετές γιατί αν το παρακάνει κανείς με τα νέον χρώματα μάλλον πονοκεφάλους θα προκαλεί! Πάντως η τελευταία φώτο αν και όντως πολύ χαρωπή, παραείναι πολύπλοκη για τα γούστα μου. Πολλές καλησπέρες

      Διαγραφή
  5. Δεν θα ταίριαζε στο χώρο μου με τα χρώματα των τοίχων που έχω τώρα. Αν όμως οι τοίχοι μου ήταν σε λευκό/γκρι όπως αυτοί στις φωτογραφίες θα 'θελα να δοκιμάσω. Όλα μου αρέσουν εκτός από τον κόκκινο τοίχο, ζαλίζομαι και μόνο που τον βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως με ουδέτερα χρώματα σε τοίχους & έπιπλα ταιριάζουν πολύ. Ο καρπουζί τοίχος είναι όντως πολύ έντονος αλλά μάλλον αυτό ήταν και το ζητούμενο (μεταξύ μας ούτε εγώ θα έβαφα κάποιον τοίχο έτσι) Καλησπέρα

      Διαγραφή
  6. H αληθεια ειναι οτι ειμαι του πιο κλασικου ομως μικρες πινελιες, για αρχη,θα τις τολμουσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν είμαι του τελείως κλασσικού, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σχετικά με τις πινελιές. Εξάλλου είναι τόσο έντονα χρώματα που και η μικρότερη δόση "ξεπηδάει" σε ένα δωμάτιο. Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  7. Δήμητρα το τι ευχαρίστηση παίρνω με τα τρελά χρωματάκια που ανεβάζεις,δε λέγεται!το κίτρινο καναπεδάκι με το γαλάζιο βοηθητικό τραπεζάκι και τους φουξ ρόμβους το ΘΕΛΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήξερα πως τουλάχιστον ένα άτομο θα λάτρευε αυτήν την ανάρτηση, εσύ!!! Αυτό το μουσταρδοκίτρινο του καναπέ, μ΄ αρέσει πολύ σαν χρώμα. Πολλές καλησπέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Ωραία φανταχτερά ,παιχνιδιάρικα χρώματα,αποπνέουν και μια αισιοδοξία στο χώρο ,πάντως με επιφύλαξη θα το τολμούσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό για την αισιοδοξία ξαναπές το Μαρία! Όσο για την επιφύλαξη, μικρές πινελιές νομίζω είναι αρκετές :) Καλησπέρα

      Διαγραφή
  9. M'αρέσειιιι! Παιδί των 80's βλέπεις! χαχαχα...
    Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!! Εγώ πάλι που δεν είμαι παιδί των 80s, μού αρέσουν επίσης! Λες να έχει να κάνει με το γεγονός πως θεωρώ την συγκεκριμένη δεκαετία από τις καλύτερες μουσικά;; Χεχεχε
      Καλημέρα Αναστέλλα!

      Διαγραφή
  10. απλα υπεροχα!! μου αρεσει τρελα στο λευκο οι πινελιες απο νεον χρωματακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Ξεπετάγονται αμέσως και δίνουν πολύ χαρωπό ύφος σε λευκό φόντο. Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  11. Τέλεια τα νέον
    και τι ομορφα που πάνε με γκρι και λευκό!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δείχνουν καλύτερα σε λευκό /ανοιχτόχρωμο φόντο. Πολλές καλημέρες

      Διαγραφή
  12. Αν πιάνεται ως neon το χρώμα της αυτοκόλλητης κολόνας μου (ε??) ναι το έχω τολμήσει!! Αλλά νομίζω δεν θα τολμούσα κάτι παραπάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιάνεται, πιάνεται κι είναι και πολύ ξεχωριστή η πινελιά σου! Κάνε επιτέλους την παρουσίαση του σπιτιού σου, να δούμε τι άλλες ξεχωριστές γωνίες έχεις δημιουργήσει :)) Καλησπέρα

      Διαγραφή
    2. Λες ε?? Νομίζω έχω αρχίσει να πείθομαι!! Θα το βάλω στο πρόγραμμα!!

      Διαγραφή
  13. δεν εχω τιποτα σε νεον στο σπιτι, αλλα μετα απο τις φωτο που ειδα & τον ηλιο που εχει εξω αυτες τις μερες, το σκεφτομαι σοβαρα. Αν οχι νεον, καποιο πολυ εντονο κιτρινο καπου. Καλημερα! ωραιο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Ο ήλιος σίγουρα βοηθάει για σκέψεις έντονων χρωμάτων κι από ό,τι άκουσα αυτή την εβδομάδα θα έχουμε κανονικότατη Άνοιξη, οπότε καλές προσθήκες! Κι αν εννοείς καναρινί με το έντονο κίτρινο, κι εγώ μαζί σου!! Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή