Πρόσκληση σε πάρτυ

Και τι πάρτυ; Μα φυσικά αποκριάτικο! Έτσι για να μπαίνουμε σιγά σιγά στο κλίμα.

Ενημέρωση 7/2/2014
Επειδή χατίρια δεν χαλάμε (πληθυντικός μεγαλοπρέπειας είναι αυτός, δεν είμαι διχασμένη προσωπικότητα!) και κατόπιν δημόσιας απαίτησης (καλά ντε, δύο άτομα ήταν μόνο!), οριστέ και τα πόστερ άνευ "τίτλου"!

Τα αρχικά...
και ένα νέο που προέκυψε από μία λανθασμένη τοποθέτηση (πόσο μ'αρέσει όταν τα "λάθη" γεννούν κάτι καινούργιο)
Μπορείτε να τα κατεβάσετε ως σετ σε pdf μορφή εδώ ή και μεμονωμένα σε png μορφή εδώ: μυστήριο | αρλεκίνος | μαύρος αρλεκίνος

Θέτε λίγο τα μαγαζιά που έχουν βγάλει αποκριάτικα, θέτε λίγο οι αναρτήσεις που δειλά δειλά έχουν ξεμυτίσει στην μπλογκόσφαιρα, είπα κι εγώ να βάλω το Άσυλο σε διαδικτυακούς αποκριάτικους ρυθμούς με δύο σετ (προσκλήσεις & μίνι πόστερ) προς εκτύπωση.

Ένα σε μυστηριώδες μαύρο

που μπορείτε να βρείτε ως σετ pdf* εδώ και μεμονωμένα ως png εδώ: πρόσκληση  |  πόστερ

Κι ένα πιο παιχνιδιάρικο, αλά αρλεκίν

που μπορείτε να βρείτε ως σετ pdf* εδώ και μεμονωμένα ως png εδώ: πρόσκληση  |  πόστερ

Όλα εκτυπώνονται σε σελίδα Α4 και πιο συγκεκριμένα, μία σελίδα ανά πόστερ και δύο προσκλήσεις ανά σελίδα.

Δυστυχώς, φέτος στο Άσυλο δεν θα κάνουμε το καθιερωμένο μας πάρτυ μασκέ (δείτε παλαιότερα πάρτυ με θέμα Τρόμος -στο προηγούμενο Άσυλο- εδώ και θέμα Παραμύθια εδώ ) οπότε θα αρκεστώ στα ιντερνατικά μου σεργάνια, κρατώντας την κάπα της Κοκκινοσκουφίτσας και το καπέλο της Μάγισσας στην ντουλάπα.

Ελπίζω να σάς αρέσουν κι αν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα στο κατέβασμα ή στην εκτύπωση, μην διστάσετε να μού το πείτε (να μαθαίνω & να βελτιώνομαι κιόλας!).

Την καλησπέρα μου.







* δώστε στα pdf λίγο χρόνο να κατέβουν & να φορτώσουν καθώς είναι πιο μεγάλα αρχεία


32 σχόλια:

  1. Ζωγράφισες πάλι!Κυριολεκτικά και μεταφορικά.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Αλέκα :) Ελπίζω να σού φανούν και χρήσιμα! Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  2. Έχω να πάω σε αποκριάτικό πάρτι χρόνια. Πόσο μάλλον να οργανώσω ένα. Δήμητρα, τα ποστερ και οι προσκλήσεις σου γεννούν πειρασμούς μέσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι Σοφία να σε "κάνω" να ετοιμάσεις αποκριάτικο πάρτυ μετά από τόσα χρόνια που λες, να σου φτιάξω όσα Αποκριάτικα πόστερ θέλεις :) Καλησπέρα

      Διαγραφή
  3. Εκπληκτικά!!! Αν δεν υπήρχαν τα "πρόσκληση σε πάρτυ" θα τα χρησιμοποιούσα για καδράκια όλη την αποκριάτικη περίοδο στην είσοδο του σπιτιού μου! Μπράβο Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μόνος τρόπος που μπορώ να σκεφτώ για να τα χρησιμοποιήσεις για καδράδια είναι αν κόψεις το κομμάτι "αποκριάτικο πάρτυ" από τα πόστερ! Το κρατώ όμως στο μυαλό μου για μελλοντική αναφορά Χριστίνα! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  4. Μπήκα στο κλίμα!!Έχουμε τέλειες προσκλήσεις, τι περιμένουμε? Θέλω πάρτυυυυυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ!!! Δεν κάνεις ένα; Αναλαμβάνω εγώ προσκλήσεις, διακοσμητικά, κτλ κτλ! :*

      Διαγραφή
  5. θα συμφωνήσω με την Αλέκα. Πόστερ και προσκλήσεις είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κομψότατες οι προτάσεις σου Δήμητρα!!! Μπράβο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ανωαστέλλα & ελπίζω να φανούν χρήσιμες :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
    2. Εννοείται πως εννοούσα.... Ανναστέλλα.....

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφες και στυλάτες! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρα πολύ ωραια.. ποτε ειπαμε οτι το κάνεις?

    http://www.beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το κάνω (κάτι περί πένθους που ανέφερε το έτερον ήμισυ... ) Οπότε θα χαζεύω τα δικά σας! Καλημέρα

      Διαγραφή
  9. τελεια!!! βεβαια φετος θα ξεχασουμε τα παρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ έχει πλέον με τον νέο μπόμπιρά σου, καθημερινά πάρτυ ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφες και κομψές οι προσκλήσεις σου Δήμητρα,κάθε μια είναι ξεχωριστή.....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαρία! Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Θα συμφωνήσω και εγώ πως ζωγράφισες πάλι!! Είναι πολύ όμορφα όλα!!
    Θέλω και εγώ εκδοχή του "μυστηρίου" για να κάνω αποκριάτικο πινακάκι!! Είδες τελικά σε βάλαμε και σε δουλειές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι θα κάνουμε ;) Καλημέρα Κατερίνα!

      Διαγραφή
    2. Δεν έχω λόγια!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ!! Είναι τέλεια!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο,Χριστίνα για την ιδέα με τα καδράκια κι έτσι τώρα ισχύει για μένα το ''για χάρη του βασιλικού ποτίζεται κι η γλάστρα'',αφού θα μπορώ να τα χρησιμοποιήσω κι εγώ! Ο μαύρος αρλεκίνος είναι σίγουρο ότι θα γίνει κάποια στιγμή θέμα σε ανάρτησή μου!Ευχαριστούμε ,Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Αλέκα! Ελπίζω να σού φανούν χρήσιμα -αν και είμαι σίγουρη πως θα βρεις τρόπο να τα αξιοποιήσεις :) Καλό βράδυ & καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  13. Λατρευω τις αποκριες και τα αποκριατικα παρτι οποτε εκτυπώνω τις σουπερ μασκε σου ιδεες και ετοιμάζομαι..Ευχαριστουμε για το υλικο Δήμητρααααα♥♥
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μαζί σου στο θέμα αποκριές & πάρτυ. Καλό ξεφάντωμα Νάσια και καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι!! Περιμένω να δω τι θα δημιουργήσεις :) Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή