Η αντεπίθεση του ανανά

Ο ανανάς βγήκε από τις κονσέρβες και μπήκε στη διακόσμηση!


Θυμάμαι κανά δυο χρόνια πριν, όταν είχα πρωτοδεί μία φωτογραφία με ένα διακοσμητικό ανανά πόσο με είχε ξενίσει και με είχε παραξενέψει η επιλογή. Από τότε, στα διαδικτυακά μου σεργάνια όλο και πετυχαίνω κάποιο δωμάτιο που έχει το λαχταριστό αυτό φρούτο ως διακοσμητικό, οπότε είπα απόψε να μαζέψω μερικές εικόνες και να τις μοιραστώ μαζί σας.

Ο ανανάς λοιπόν στην αντεπίθεση! Ως διακοσμητικό,
ως κουτί,
ως λαμπατέρ (δεν ακούγεται πολύ πιο σικ από την "λάμπα";)
αλλά και ως  τέχνη για τους τοίχους,
τα πιάτα, ακόμα & τα κρεβάτια
Κι αν είμαι σίγουρη πως δεν θα ήθελα μία ανανοταπετσαρία, δεν είμαι και πλέον τόσο βέβαιη πως έναν άσπρο ανανά δεν θα τον φιλοξενούσα ευχαρίστως στο Άσυλο. Εξάλλου, έχω δηλώσει αρκετές φορές πως λίγο χιούμορ ποτέ δεν έβλαψε ένα σπίτι κι ο ανανάς, ως ένα αλλοτινό 50s καβούρι, αντεπιτιθεται πολύ παιχνιδιάρικα.

Εσείς; Θα τον βγάζατε από την κονσέρβα για να τον βάλετε στη διακόσμηση;

Την καλησπέρα μου

30 σχόλια:

  1. Κάνοντας ποδαρικό σαν πρώτο σχόλιο και διαβάζοντας την ειδοποίηση που μου ήρθε για την "εκδίκηση του ανανά", καλά δεν μπορώ να γράψω από τα γέλια, νόμισα πως θα διάβαζα για δίαιτα... :) Λοιπόν τα έχω δει σε βιτρίνες κάποιων καταστημάτων, διακόσμηση με ανανά και μου φαινόταν πολύ περίεργο. Τώρα που τα είδα στημένα μέσα σε χώρο νομίζω πως μου αρέσει! Μπράβο μ αρέσει να βλέπω καινούργιες προτάσεις με ασυνήθιστα αντικείμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα... εγώ πάλι όταν μου ήρθε η ιδέα για την ανάρτηση σκεφτόμουν κάτι σαν το παραπάνω πόστερ, βλ. " Η εκδίκηση των φονικών ντομάτων" κλπ!!! Όσον αφορά την αντίδρασή σου, μοιάζουμε. Νομιζώ τελικά πως είναι από αυτά τα είδη που όταν τα πρωτοβλέπεις σε ξενίζουν άσχημα, αλλά όσο περνά ο καιρός και τα βλέπεις περισσότερο, τόσο πιο πολύ τα συμπαθείς!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Like πρωτα πρωτα για τον "πονηρουλι"τιτλο!Μου αρεσει ο ανανας σαν διακοσμητικό ειδικά στους πινακες π εχει χρωμα και μ αρεσει ακριβως επειδη τ βρισκω πολύ πρωτοτυπο!Ολο τ ιδια κ τ ιδια,ωρα γι την αντεπιθεση τ ανανα λοιπον!φλκ
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίμενες τίποτα στρουμπουλές κυρίες να παρελαύνουν;;; Χεχεχε Κοίτα να δεις που εμένα ούτε που μού πέρασε από το μυαλό η δίαιτα, αλλά όλες σας αυτό θα σκεφτείτε!!! Πάντως συμφωνώ κι επαυξάνω: ώρα για αντεπίθεση και στοπ στα ίδια και τα ίδια!! Πολλά φιλιά Νάσια

      Διαγραφή
  3. Και γω όπως και η Χριστίνα σκέφτηκα "τη δίαιτα του ανανά"...χαχα!
    Κοίτα κάποιε εκδοχές μου άρεσαν πολύ και η ταπετσαρία και ο καμβάς και η πιατέλα....όμορφα και θα μου ταίριαζαν.
    Υπήρχαν και κάποια άλλα που ειναι υπερβολικά για τα γούστα μου....!!
    Όμως θα τολμούσα, γιατί όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το και το 3ο!!! Βρες μπας να άλλαζα τον τίτλο μην περάσουν το Άσυλο για τα Μποντυλάιν;;;
      Πάντως Ράνια, τι να πω, για εμένα διάλεξες το πιο εξτρίμ από όλα: την ταπετσαρία, οπότε νομίζω πως τα άλλα δεν θα σου ήταν τίποτα από θέμα τόλμης!!! Καλό βράδυ τολμηρό κορίτσι :)

      Διαγραφή
  4. Περιττό να σου πω ότι είναι το αγαπημένο μου φρούτο κι όταν δεν το βρίσκω φρέσκο καταφεύγω στην αποξηραμένη του μορφή ή στις κονσέρβες κομπόστα.Η μορφή του έχει κάτι από φοινικόδεντρο-νανάκι κι επειδή μου θυμίζει θάλασσα και καλοκαίρι , θα μου άρεσε να το δω σε μια γωνιά του εξοχικού μου.Σε ποπ χρώμα (έντονο κίτρινο ,πορτοκαλί) ,σα focal point στο δωμάτιο ,θα το προτιμούσα, ή στην πρώτη φωτογραφία σε πιο μικρό μέγεθος θα μου άρεσε σαν πρες-παπιέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου θύμισες τώρα Αλέκα: αποξηραμένο ανανά, έχω χρόνια να φάω!! Συμφωνώ 100% με το ποπ χρώμα, δίνει πολύ ξεχωριστή χροιά και στα πιο απλά αντικείμενα, πόσο μάλλον στον ανανά! Εγώ πάντως περάν των διακοσμητικών όπως της 1ης φωτογραφίας, θα τολμούσα και μία λάμπα! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  5. Και εγώ για δίαιτα ήμουν προετοιμασμένη χαχαχαχα φοβερή ανάρτηση! Να είστε καλά βρε κορίτσια με κάνατε και γέλασα!! Πάντως ο πρώτος ανανάς ως διακοσμητικό , πολύ μου άρεσε!Καλό βράδυ Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να έλεγα πως είχα σκεφτεί τον συσχετισμό με τη δίαιτα, να έπερνα και τα εύσημα για την πρωτοτυπία του τίτλου!! Κι εμένα όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο φιλικά τον κοιτάζω Λίλια! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  6. ΑΜΑΝ ΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ....ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ.....ΤΟ ΜΑΥΛΟ ΜΟΥ ΠΗΓΕ ...ΚΑΤΙ ΣΕ ΣΥΝΤΑΓΗ.....ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ....ΜΑΣ ΕΞΕΠΛΗΞΕΣ......ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΙΔΕΕΣ.....ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟ .....ΩΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.....ΦΑΣΗ ΕΙΧΕ ΚΑΙ Η ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ......ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ......ΚΙ' ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ .....ΙΔΕΕΣ....ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νάνσυ! Τελικά ο ανανάς κατάφερε να πρωταγωνιστήσει και σε άλλους τομείς! Οι άσπροι είναι και εμένα οι αγαπημένοι μου από τις παραπάνω φωτογραφίες. Την ταπετσαρία, το ομολογώ, δεν θα την τολμούσα! Άντε να δούμε ποιο φρούτο ή λαχανικό έχει σειρά :)

      Διαγραφή
  7. Δεν λέω καλό σαν διακοσμητικό και με γειά σας κορίτσια μου , εγώ κορίτσι από Λατινοαμέρικα μόνο τον τρώω και μυρίζει υπέροχα !!
    Ανανά!!!!!!!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλ. Πολύ καλά κάνεις γιατί όντως είναι λαχταριστός!!

      Διαγραφή
  8. Βρε τον ανανά! εντάξει δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα κιολας, ούτε ότι θα έδινα χρήματα για να αγοράσω κάτι τέτοιο αλλά την επόμενη φορά που θα έχει τιγκάρει η φρουτιέρα και δεν θα έχω που να βάλω έναν κανονικό....θα τον στολίσω στο σαλόνι! αμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα και άμα πεις κιόλας πως πήρες την ιδέα από ένα μπλογκ με την λέξη "Άσυλο" στον τίτλο του, θα έρθει να δέσει το γλυκό! Το "ωραίο" είναι πως όταν έψαχνα φωτογραφίες για την ανάρτηση, είδα και μπουφέ στολισμένο με κανονικό ανανά, αλλά σκέφτηκα να μην το παραχοντρύνω το θέμα! Καλημέρα Μάχη :)

      Διαγραφή
  9. χμ αυτή η λευκή λάμπα δεν είναι καθόλου μα καθόλου κακή και επίσης αναρωτιέμαι τί να κρύβει στο εσωτερικό του ο κομμένος ανανάς στο νιπτήρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Δήμητρα; Τον βλέπεις, σε ξενίζει, τον ξαναβλέπεις και σκέφτεσαι "μωρέ μπας;" :) Όσο για το μπάνιο, ίσως τίποτα σαπουνάκια ή μπορεί να τον έχει έτσι κενό, μόνο για διακόσμηση...ποτέ δεν θα μάθουμε!! Καλημέρα

      Διαγραφή
  10. Πράγματι ο τίτλος μας πήγε λίγο προς κουζίνα,συνταγές κτλ.Ωραίος ο ανανάς και ως ταπετζαρία και στην πιατέλα αλλά και στην πρώτη φωτογραφία ο άσπρος-χρυσός ανανάς είναι τέλειος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ξεγέλασα Ιωάννα! Το Άσυλο συνταγές δεν διαθέτει :) Η ταπετσαρία παραείναι τραβηγμένη για τα δικά μου γούστα αλλά ο πρώτος -που στην ουσιά είναι ένας κεραμικός λευκός που τον έχει περάσει με σπρέι χρυσό- είναι όντως αναπάντεχα εντυπωσιακός! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  11. Τελικά ισχύει αυτό που λέμε ότι δεν είναι όλα όπως φαίνονται....ανανάς σε διακόσμηση μια υπέροχη πρόταση διακόσμησης εφόσον προτιμάς και το φρούτο του ανανά....η πρώτη και η δεύτερη φωτό είναι καταπληκτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία :) Υπέροχη ή όχι, είναι σίγουρα ξεχωριστή και αναπάντεχη. Όντως, οι 2 πρώτες φωτογραφίες έχουν στηθεί πολύ όμορφα. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Μα εχεις κατο ψαρωτικους τιτλους λεω κι εγω τι θα διαβασω!!! Παντως οσο ωραιοι κ αν ειναι σαν διακοσμητικα δε νομιζω να τους προτιμουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα.. τουλάχιστον δεν φαίνεται να σκέφτηκες και εσύ τη δίαιτα του ανανά! Όσο για τη διακόσμηση, περί ορέξεως & διαθέσεως :) Καλημέρα

      Διαγραφή
  13. Αφού ξεπέρασα και εγώ το σοκ του τίτλου... νομίζω ότι θα αρχίσω να κοιτάω με άλλο μάτι τον ανανά!
    Σκέφτομαι κάτι σαν τον ανανά του μπάνιου αλλά για την κουζίνα και να βάζω μέσα μπισκοτάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ο τίτλος νομίζω πως έκλεψε την παράσταση από την ανάρτηση! Πολύ ωραία η σκέψη σου για το μπισκοτοανανοδοχείο! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  14. Πολύ αστειος ο ανανας-λαμπατέρ!
    Μου αρεσει σε ταπετσαρια και σε πινακα, καθως και σε σχεδιο για πιάτα.

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε λαμπατέρ & πίνακα θα τον τολμούσα, σε ταπετσαρία όχι, παραείναι υπερβολικό για τα γούστα μου :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
    2. Την ταπετσαρία στην κουζίνα ίσως? Να σου ανοιγει την όρεξη!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα... είμαι ορεξάτο παιδί από μόνη μου ;) Φιλιά!

      Διαγραφή