Ως έμπνευση

Εγώ πάντως αρχικά σκεφτόμουν να κάνω μία ανάρτηση σήμερα με έμπνευση την ανθισμένη αμυγδαλιά έξω από το υπνοδωμάτιο μας.

Αλλά αφού μία κοπέλα μου έστειλε την παραπάνω φωτογραφία, ρωτώντας με αν γνωρίζω που θα μπορούσε να βρει ή πως να φτιάξει μόνη της ένα παρόμοιο έπιπλο, κι αφού έκανα την την εργασία μου (από μικρή καλή μαθήτρια γαρ -->φύτουλας αντιδραστικός), σκέφτηκα πως η αμυγδαλιά μπορεί να περιμένει -κι αύριο εξάλλου ανθισμένη θα εξακολουθεί να είναι- και να μοιραστώ μαζί σας αυτό που εγώ βρήκα ως λύση, καθώς ως γνωστόν "όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνο, φτιάχνει το βουνό έναν diy Μωάμεθ!"

Είναι να "σε θέλει" ώρες ώρες καθώς ο πρώτος διαδικτυακός τόπος που σκέφτηκα να επισκεφθώ, είχε στην πρώτη σελίδα με τα έπιπλά που διαθέτει αυτή την κονσόλα! Κι αφού βρήκα την κονσόλα, στο επόμενο λεπτό βρήκα και τον καθρέπτη! Και το καλύτερο; Η εταιρεία βρίσκεται στην ίδια πόλη με την κοπέλα! 

Όσο για το χρώμα; Μία ριπολίνη νερού στο χρώμα της φωτογραφίας και λίγο χρυσό για να αναδειχθούν τα σκαλιστά μέρη του ξύλου και νομίζω πως πλησιάζουμε πολύ στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Υπάρχει όμως και το "έξτρα βήμα" με τα παρόμοια πόμολα καθώς και διακοσμητικά πηχάκια προκειμένου να γίνουν τα διακοσμητικά πλαίσια που το έπιπλο της φωτογραφίας έμπνευσης φέρει στα συρτάρια του.

Και το αποτέλεσμα -άνευ του βαψίματος-;

Πως σάς φαίνεται; Έχετε και κάποια άλλη πρόταση;

Την καλημέρα μου





φωτογραφία έμπνευσης: Ν/Α (αν γνωρίζει κάποιος, ας με ενημερώσει)

Σχόλια

  1. Μια χαρά το σκέφτηκες! Ριπολίνη νερού , λίγο τριψιματάκι να φαίνεται η παλαιότητα,μετά το χρυσό και έδεσε το αριστούργημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Λίλια! Σ' ευχαριστώ που πρόσθεσες τα βήματα :)

      Διαγραφή
  2. Είναι πολύ ωραίο κομμάτι ,αλλά μπορεί να γίνει και εξ'ολοκλήρου diy.Ένα παλιό συρτάρι από μια συρταριέρα,4 πόδια για το έπιπλο,ξύλινο διακοσμητικό γείσο (από Mdf ) και ξύλινα σκαλισμένα διακοσμητικά στοιχεία ή ένα παλιό τραπέζι με σκαλιστά πόδια ,ένα συρτάρι και τα σχετικά διακοσμητικά πηχάκια .Ο δε καθρέφτης κόβεται από κομμάτι Mdf στο σχέδιο που θέλουμε και κολλάμε όσα διακοσμητικά θέλουμε.Το βάψιμο μπορεί να γίνει και με ριπουλίνη όπως συμβουλεύει η Δήμητρα και με chalkpaint.Φυσικά το diy θέλει πολλή υπομονή και χρόνο ,αλλά θα είναι ένα και μοναδικό κομμάτι στον κόσμο και θα είναι φτιαγμένο από τα χεράκια μας.Καλή επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ενθουσιασμός σου για diy Αλέκα είναι αξεπέραστος! Όπως λες κι εσύ θέλει πολύ χρόνο αλλά σίγουρα δίνει κάτι μοναδικό. Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει αυτό το στύλ επίπλων. Δεν ταιριάζει με εμένα αλλά είναι πολύ όμορφο. Βέβαια βλέποντας αυτά τα λεπτεπίλεπτα σκαμπό, αναρωτιέμαι πόσα κιλά αντέχουν!
    Επίσης κάθε φορά που τα βλέπω σκέφτομαι τι ωραία που θα ήταν να είχα ένα τέτοιο δημιουργικό χόμπι και γενικά όπως κατάλαβες ο νους μου ταξιδεύει:)))

    Και για να απαντήσω στην ερώτηση σου, εμένα μου αρέσει στο χρώμα του ξύλου, περισσότερο. Αυτό το πρασινο-γαλάζιο δεν μου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, μου θύμισες μία φίλη που είχε ένα ξύλινο καναπεδάκι από λεπτά ξυλαράκια και μόνο που το έβλεπες νόμιζες πως δεν θα άντεχε ούτε γάτα πάνω του, πόσο μάλλον άνθρωπο!
      Αυτό το περί σκέψης και ταξιδιών δεν το καταλάβα! Γιατί δηλ. να μην έχεις; Στο χέρι σου είναι :)) Το πολύ πολύ είτε να δεις πως τελικά δεν σου αρέσει και να το αφήσεις είτε να καταστρέψεις κάποια πραγματάκια μέχρι να βρεις τον τρόπο να τα φτιάχνεις ;) Να σου θυμίσω το πρωινό στα Τίφανις;;;; χεχεχε

      Διαγραφή
  4. Molis eida thn fwtografia sthn arxh t arthrou h alitheia einai pws mageythka!!Latrevw t mint xrwma kai eidika se vintage epipla kai deco antikeimena apo palaioteres epoxes!Ax den eimai vevaia toso xrysoxera san esena Dimitra alla pragmatika m aresei na vlepw tetoies kataskeyes kai na pairnw idees gt kata kairous trww flasies kai tsoup ftiaxnw kt!!poly omorfi douleia dimitra,euxaristoume
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας Νάσια από κάπου αντλούμε ιδέες και εμπνεύσεις και πειραματιζόμαστε μέχρι να πετύχουμε αυτό που θέλουμε! Χαίρομαι που σου άρεσε κι ελπίζω κάποια στιγμή να σε δούμε με το δικό diy έπιπλο ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Η αγάπη μου για αυτά τα έπιπλα είναι δεδομένη γι αυτό και προσπαθώ κάποια έπιπλα του σπιτιού μου να τα μετατρέψω σε κομμάτια εποχής... μια άλλη diy εκδοχή μπορεί να είναι ένα τραπέζι από παλιατζίδικο. Τα παλιά τραπέζια ήταν πολύ μικρότερα από τα σημερινά και πιο στενά, ειδικά αυτά που χρησιμοποιούσαν στις κουζίνες τους, χωρίς να στερούν σε τίποτα από ομορφιά Και ποδαράκια τέτοια έχουν, και συρτάρια έχουν που έβαζαν τις πετσέτες ή το τραπεζομάντηλο. Τέτοια τραπέζια επειδή δεν έχουν και πολύ ζήτηση και ίσως θέλουν και αρκετή δουλειά στο Μοναστηράκι της Αθήνας μπορείς να τα βρεις από 50-80 ευρώ. Στη συνέχεια επισκέπτεσαι ένα μαγαζί με γύψινα, αγοράζεις διάφορα διακοσμητικά γύψινα όπως αυτά που έχει το τραπέζι της έμπνευσης, μπορείς να παραγγείλεις και καθρέφτη με περίτεχνη κορνίζα κι όλα αυτά μαζί να στοιχίσουν όχι πάνω από 100 ευρώ. Με πολύ δουλειά και μεράκι και με 200 ευρώ το πολύ καταφέρνεις να φτιάξεις ένα τέτοιο έπιπλο που μπορεί σε άλλη περίπτωση να σου στοιχίσει από 700 ευρώ και πάνω. Ε για το σκαμπό όλο και κάτι θα βρεις στην κρεβατοκάμαρα της μαμάς, της γιαγιάς, της θείας.... Καλή μας επιτυχία με όποιο τρόπο κι αν το προσπαθήσουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό το Μοναστηράκι! Σ' ευχαριστώ για τις προτάσεις σου Χριστίνα :)

      Διαγραφή
  6. Ελα και εγώ προσπαθώ να μάθω , έχω βαλθεί να αλλάξω ένα κομοδίνο και δύο καρέκλες και εκεί προσανατολίζομαι , άποψη δεν έχω , αλλά όταν βρω σε σένα θα την πάρω ναι;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορώ να βοηθήσω κάπου, πολύ ευχαρίστως Νικόλ :*

      Διαγραφή
  7. Πέτυχες στο στοιχείο μου!Όλα αυτά τα παλιά κι οι αντίκες γενικά μου αρέσουν και προξενούν το ενδιαφέρον μου!Σε κάτι τέτοια έχω πάντα ιδέες, αλλά πάσχω από χώρο!Εκτός αυτού βέβαια έχω και τη μουρμούρα της καλή μου... "τι θα τα κάνεις αυτά..!" και τα σχετικά!χαχααα!Να 'σαι πάντα καλά και τη δημοσίευση σου τη βρήκα πολύ ενημερωτική κι ενδιαφέρουσα!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Νίκο! Καθένας βλέπει τα αντικείμενα με τη δική του ματιά :)

      Διαγραφή
  8. Μήπως να το σκεφτόσουν σοβαρά και να το κάνεις επαγγελματικά; :-) τι να πω.. έγραψες και σα συμβουλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες; Να ξαναγυρίσω στα θρανία στα "γεράματα"; :) Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία η πρόταση σου!! Και το έπιπλο φτιάχνεται οικονομικά και έχεις και τη χαρά της δημιουργίας (αξία ανεκτίμητη)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι νομίζω Κατερίνα! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  10. Άσχετο... αν και κάπως σχετικο: πηγα και ρωτησα ποσο έχει το χρυσό χρώμα, 30 ευρω το κιλό.
    Μα καλα μόνο στα 24 καράτια βγαίνει η μπογια? Δεν υπάρχει στα 18 χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μεταλλικά πάντα τα βαράνε οι άτιμοι! Πάλι καλά που δεν χρειάζονται μεγάλες ποσότητες!
      Πάντως εγώ όταν είχα πάρει χρυσό χρώμα για να βάψω μία μικρή βιβλιοθήκη & δύο τραπεζάκια (νομίζω ήταν κιλό η συσκευασία) πλήρωσα αν θυμάμαι καλά 18 ευρώ (προσπαθώ να θυμηθώ μάρκα)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις