Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

Αυστηρά αρσενικό

Αυστηρά αρσενικό αλλά και στυλάτο.

Εχτές σάς είχα στα ροζουλιά και τα θηλυκά. Σήμερα, καθώς το σηκώνει η μέρα -ψήστες γαρ- η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στο αντίθετο φύλο, με δωμάτια άκρως αρσενικά, χωρίς όμως θυσίες στην άνεση και την απόλαυση.

Όπως αυτό το καθιστικό, με τα υπέροχα μαύρα κουφώματα
ή αυτό, με το ζεστό σοκολατί, να στέκεται-και να αντιστέκεται- στο κατάλευκο του φόντο,
ενώ το κάτωθι είναι απόδειξη πως το ασπρόμαυρο, μέσα στην σοβαρότητά του, μπορεί να είναι εξίσου φιλόξενο και ζεστό.
Απλές γραμμές, ξεκάθαρα σχέδια και χωρίς περιττές προσθήκες. "Σταράτα" δωμάτια, χωρίς την ψύχρα του μινιμαλισμού, όπως η παρακάτω τραπεζαρία,
ή αυτή η κουζίνα, που μεταξύ μας δεν θα με χάλαγε καθόλου να την είχα στο Άσυλο.
Ακόμα και οι πιο ιδιωτικοί χώροι, ξεχωρίζουν με την επιλεκτικότητα των στοιχείων και τα σκούρα χρώματα αντισταθμίζουν το κενό που μένει από την έλλειψη πολλών διακοσμητικών.
Και μην μου πείτε πως αν ο καλός σας, είχε μία τέτοια κρεβατοκάμαρα, όπως οι παρακάτω, πως θα θέλατε να του αλλάξετε στυλ!
Το αρσενικό σίγουρα έχει στυλ. Το να βρει κανείς Αρσενικά που να ενδιαφέρονται για αυτό όσον αφορά το σπίτι, είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα!

Καλή Τσικνοπέμπτη να έχετε!

Την καλησπέρα μου

28 σχόλια:

  1. Στην τελευταία κρεβατοκάμαρα και γω δε θα'λεγα ''όχι'' παρ'όλο που είμαι του χρώματος.Καλό τσίκνισμα,Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως το φουξ σου θα έδειχνε υπέροχο σαν προσθήκη σε οποιονδήποτε από τους παραπάνω χώρους ;) Επίσης Αλέκα!

      Διαγραφή
  2. Τώρα καλή μου Δήμητρα κι αυτά τα ασπρόμαυρα πολύ βαριά τα βλέπω... άσε κι αυτές τις σκακιέρες τις έχω χορτάσει!Λίγο χρωματάκι καλό θα ήταν.Είμαι λίγο απ' όλα απ' όσο αντιλαμβάνομαι..!χαχααα!Όσο για την κρεβατοκάμαρα(χωρίς την κρεβατομουρμούρα) σούπερ τη βρίσκω, όπως επίσης και την τελευταία φωτογραφία!
    Χαρούμενη Τσικνοπέμπτη εύχομαι και να 'στε πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι θέμα διάθεσης Νίκο! Αν έχεις όρεξη για χρώμα, βάλε χρώμα! Κι αν το βαρεθείς, ξαναγύρνα στο ασπρόμαυρο. Τα χρώματα στην πραγματικότητα δεν έχουν φύλο, εμείς τούς βάζουμε! Όπως και να έχει, εκφράσου! Στην φύση εξάλλου, τα αρσενικά είναι τα πιο πλουμιστά!
      Καλό τσίκνισμα & ευχές για βραδιές άνευ κρεβατομουρμούρας!

      Διαγραφή
  3. Love, love, love!!!!!
    Σε αντίθεση με τον καλό μου που ακομη μου χτυπάει οτι δεν ειχε λόγο στο θέμα deco!
    Εννοείται οτι θα του δειξω την ανάρτηση σου για να εξιλεωθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Άναψαν τα αίματα βλέπω! Καλά τσικνίσματα-έστω και με λαχταριστές σκορδοπατάτες & καλές εξιλεώσεις Vasso!

      Διαγραφή
  4. Νομίζω οτι κυριολεκτείς με το τίτλο "αυστηρά αρσενικό" και έτσι είναι.... ενδιαφέρον το βρίσκω και ιδιαίτερα τον χώρο της κουζίνας....την καλησπέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία. Η κουζίνα είναι όντως πολύ ξεχωριστή!

      Διαγραφή
  5. Τέλειο το αρσενικό !!!! Πολύ μου αρέσει η πρώτη κρεβατοκάμαρα
    Καλή σου μέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαρία :) Καλή ημέρα να έχεις

      Διαγραφή
  6. Διάβασα αυστηρά αρσενικό και τσίμπησα!! Έχει μια γοητεία αυτή η minimal γραμμή χωρίς πολλά πολλά μεν αλλά ταυτόχρονα να δείχνει την προσωπικότητα του ιδιοκτήτη ...1,3,4 και 8 φώτο τις ξεχώρισα! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε... ιστολόγιο για τη διακόσμηση έχουμε, όχι για +18 :P
      Καλό είναι πάντως να θυμόμαστε λίγο και τα αρσενικά στη διακόσμηση :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Τι τέλειες που είναι οι πολυθρόνες στη δεύτερη φωτογραφία! Ψηφίζω δαγκωτό φώτο 2 :-)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ειρήνη. Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  8. Μετά το ανδρόγυνο στυλ στο ντύσιμο λες να υιοθετήσουμε και το ανδρόγυνο στυλ στην διακόσμηση. Κάποια στοιχεία θα τα δανειζόμουν με ευχαρίστηση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι νομίζω κι εγώ Χριστίνα. Καλό είναι να δανειζόμαστε στοιχεία, ακόμα κι αν αυτά προέρχονται από το "αντίθετο στρατόπεδο" ;) Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  9. Αρσενικά το ομολογώ και στυλάτα ναι συμφωνώ αλλά στην τελευταία φράση συμφωνώ πιο πολύ .
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κρίνω από τον δικό μου καλό, έτσι είναι Νικόλ! Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  10. Μαλλον ο καλος μου ειναι απο τις λιγες εξαιρεσεις που ασχολειται με την διακοσμηση του σπιτιου κ του αρεσει! Να πω την αληθεια κ εμενα μ´αρεσει!
    Παντως ολα τα αρσενικα πανω ειναι πολυ ενδιαφεροντα! Ξεχωρισα το ασπρομαυρο καθιστικο! Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι τυχερή Μαρία! Ο καλός σου μάλλον είναι Η εξαίρεση του κανόνα, τυχερούλα :)
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  11. Τελικά το χρώμα είναι γυναικεία υπόθεση!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι αναγκαστικά! Εξάλλου μια ματιά στα κάτωθι σχόλια δείχνει πως και στις γυναίκες αρέσει μία πιο καθαρή ματιά στη διακόσμηση, επομένως το αντίστροφο θα ισχύει και για τους άνδρες :)
      Πάντως χρώμα σε πολλά φρουφρού, ναι, μάλλον δεν είναι για "Α"ρσενικά ;)

      Διαγραφή
  12. Ως λάτρης του μαύρου και του γκρι μπορώ να πω ότι βρήκα ενδιαφέρουσες ιδέες σε όλες τις φωτογραφίες σου!! Μήπως να το κοιτάξω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να το κοιτάξεις Κατερίνα; Μια χαρά σε βρίσκω! Εξάλλου η αγάπη μου για το μαύρο είναι μία κολώνια που κρατά χρόνια! Καλημέρα

      Διαγραφή
  13. τωρα αν σου πω οτι το στυλ αυτο μου αρεσει...θα με πεις χαζη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαζή; Αχμμμ.. καθέ άλλο. Θα σε πω άτομο που του αρέσουν οι ξεκάθαροι-χωρίς περιττά αξεσουάρ- χώροι! Εξάλλου όλους τους παραπάνω χώρους τους βρίσκω πολύ ξεκούραστους & φιλόξενους :*

      Διαγραφή
  14. Super cool and stylish...
    να μου στειλεις το τηλεφωνο του αυστηρου αυτου αρσενικου χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή