2 σοφοί κι ο ποιητής

Κι όχι, δεν πρόκειται για την αρχή κάποιου αστείου.

Αλλά για τις προετοιμασίες για τον τοίχο της κουζινάς. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής για εκεί τα ετοιμάζω αλλά ποτέ δεν ξέρει κανείς που θα καταλήξω. 

Πάντως μέχρι να στεγνώσουν όλες μου οι κορνίζες, είπα να μοιραστώ μαζί σας 3 πόστερ τυπογραφίας, δύο σοφές κουβέντες κι ένα ποίημα, που φυσικά, βεβαίως βεβαίως, μπορείτε να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε κι εσείς.

Πρώτος, πρώτος ο Πλάτων
που μπορείτε να κατεβάσετε εδώ
κατόπιν, ο Πυθαγόρας,
που μπορείτε να κατεβάσετε εδώ
και για το τέλος η πρώτη στροφή ενός ποιήματος που από την πρώτη στιγμή που το άκουσα, έχει μείνει στο μυαλό μου (και δεν είμαι και καθόλου της ποίησης)
 και το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε εδώ.


Όλα τα αρχεία είναι σε μορφή pdf και εκτυπώσιμα σε Α4 σελίδα.
Ελπίζω να σάς αρέσουν και να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, με ή άνευ ΑγιοΒαλεντίνικες εκδηλώσεις! 




34 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Και τα δύο είναι μεγάλες αλήθειες για αυτό είπα να τα εκτυπώσω και να τα βάλω στον τοίχο μου, μπας και βάλω μυαλό!!! Χεχεχε

      Διαγραφή
  2. Είναι υπέροχα!!!
    Για τις κορνίζες δεν το συζητάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Vasso :) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  3. Ε ναι, λόγια που αξίζουν να μπουν σε κορνίζα! Η δε κουκουβάγια επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι νομίζω κι εγώ Δήμητρα! Σ' ευχαριστώ και για τα λόγια σου για την κουκουβάγια- πάντα προσέχεις τις λεπτομέρειες :) Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα!! Σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ!
    Οι κορνίζες σου είναι φανταστικές!! Αλήθεια από που τις προμηθεύτηκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Κατερίνα, να 'σαι καλα!
      Η μακρόστενη κορνίζα (Πλάτων) είναι από το 1Ευρώ (μπορείς να δεις κι αυτή την ανάρτηση http://decorasylum.blogspot.gr/2013/02/blog-post.html ) ενώ οι άλλες από το εξωτερικό (πολύυυ παλιά αγορά), που στην ουσία ήταν φωτογραφοθήκες! Καλο Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Να πω για την ομορφιά των λόγων ή για την ομορφιά των χειροτεχνημάτων σου;Ό,τι και να πω θα είναι ελάχιστα λίγο.Γι'αυτό το λόγο κι επειδή θέλω να μιλήσω εν ολίγοις πολλά...ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!Ευχαριστούμε και για τις εκτυπώσεις.Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλύτερα για την ομορφιά των λόγων Αλέκα, καθώς τα χειροτεχνήματά μου εδώ ήταν απλώς μερικά χέρια μπογιάς και λίγο Illustrator! Χαίρομαι που σού άρεσαν. Καλό Σαββατοκύριακο :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μ' αρέσουν και τα 3 πολύ!
    αν και εγω ειμαι της ποιησης... ξεχωρισα λίγο παραπάνω το 2ο!
    περιμενω να τα δω στη θεση τους, να τα καμαρωσω!!!

    μπραβο για τις επιλεγες πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Στέλλα! Καθείς με τις προτιμήσεις του & τα "ξεχωριστά" του :))
      Ελπίζω να τα καταφέρω μέσα στο Σαββατοκύριακο καθώς πρωτάρα στο εγχείρημα! Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  8. Τελεια! Και οι κορνίζες και το περιεχόμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ(γ) μερσί αν και για το περιεχόμενο δεν μπορώ να λάβω τα εύσημα! Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  9. Nαι!!Τελειες οι κορνιζες και το περιεχομενο τους!!!Περιμενω να δω και το τελικο αποτελεσμα!!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν! Ελπίζω να σου φανούν & "χρήσιμα". Την καλησπέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  10. Τα είχα ακούσει αλλά χάρηκα που τα ξαναδιάβασα...μεγάλες κουβέντες από ανθρώπους τόσο σοφούς! Οι κορνίζες είναι θεϊκές. Έχω και εγώ πολλές σαν αυτές και είναι στολίδια.Τα ταίριαξες τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λίλια! Όντως οι κουβέντες είναι πολύ μεγάλες!! Όσο για τις κορνίζες, μεταξύ μας δεν νομίζω πως υπάρχει κορνίζα που με λίγο σπρέι δεν θα φαινόταν πολύ καλύτερη ;) Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Πολύ πολύ ωραίες!!! Θα ταίριαζαν πολύ σε μια wall gallery !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χριστίνα. Έτσι σκέφτηκα κι έπραξα κι εγώ ;)

      Διαγραφή
  12. Το θέμα σου και το αποτέλεσμα της εργασίας σου το βρίσκω πολύ ωραίο και πρωτότυπο...καλό σ/κο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία! Και τι εργασία! Έβαφα, έκοβα κι μετρούσα όλο το Σαββατοκύριακο! Καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  13. Και ηθελα να σου γραψω οτι κατι θελει ο τοιχοs ακομα. Νομιζω οτι τελικα θα γινει τελειοs και μαλιστα χωριs μεγαλο κοστοs.
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε, ακριβώς η σκέψη μου!! Έγινε κι όντως με ελάχιστο κόστος :) Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Καλά τα λένε αλλα ποιός τους ακούει.
    Πολύ ωραια δουλειά κυρία Decorista!

    Kαλό Σουκου :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. These are lovely!
    Must try as soon as possible ;)
    xx
    Novella

    http://9lla.it/
    A fashion & DIY blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I suppose you are referring to the spray painted frames! You "should" try it out!
      Have a great day Novella :)

      Διαγραφή
  16. Σωστος ο σοφος!!! Μ´αρεσουν πολυ οι κορνιζες με κειμενο μεσα! Ειναι διαφορετικο απο τα συνηθισμενα! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι νομίζω κι εγώ Μαρία. Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  17. Ο Γκούγκλ οτι γουστάρει κάνει , 14 λέει η ανάρτησή σου , πριν 9 ώρες μου ήρθε εμένα!!! Από που ήρθαν οι κορνίζες; Εντάξει λες να φταίνε τα λόγια των σοφών .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γκουγκλ μάλλον από τις πολλές αναβαθμίσεις έχει πάθει κοκομπλόκο! Μάλλον σού τα στέλνει με ..μία ανάρτηση καθυστέρηση Νικόλ! Οι κορνίζες είναι ο Πλάτων είναι από το τοπικό 1 Ευρώ κατάστημα ενώ οι άλλες είναι παλιότερες αγορές από το εξωτερικό! Φιλιά:*

      Διαγραφή