Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014

Παν μέτρον άριστον

Παν μέτρον άριστον έλεγαν οι αρχαίοι ημων πρόγονοι, αλλά κάτι μου λέει πως δεν εννοούσαν αυτό.


Γιατί μπορεί οι περισσότεροι από εμάς να έχουμε τα παλιά μέτρα παρατημένα σε κάποιο συρτάρι, ορισμένοι όμως τα αναζητούν και φτιάχνουν με αυτά υπέροχα πράγματα.

Όπως αυτός ο δίσκος από το My repurposed life,

η κρεμάστρα από την Susie Harris,

κι αυτός ο καθρέφτης από το Made by Stephie

Αλλά τα μέτρα δεν σταματούν εδώ, καθώς γίνονται προσόψεις ραφιών στο Home sweet homemade,

μετατρέπονται σε χερούλια για μία παλιά συρταριέρα στο BHG,

και σε ένα καταπληκτικό φωτιστικό από το A case of the mundays

Ενώ για το τέλος κι αν το λέει η ψυχή σας, υπάρχει και η εντυπωσιακή επένδυση για τον μπουφέ από το Corner house

Μήπως σάς περισσεύουν τίποτα μέτρα;;

Καλό Σαββατοκύριακο!




φωτογραφία cover:πηγή

30 σχόλια:

  1. Έχω μόνο ένα παλιό τέτοιο μέτρο του μπαμπά μου αλλά είναι ενθύμιο και δε θέλω να το χαλάσω.Τα δικά σου τα μαγικά χεράκια όμως που ''πιάνουν'' από σχέδια ,μήπως θα μπορούσαν να χαρίσουν σε μας τις κοινές θνητές τέτοια μέτρα έστω και από εκτύπωση;Μια ιδέα ,είπα! Καλό Σαβατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα είναι ενθύμιο, βάλε το καλύτερα σε κορνίζα Αλέκα. Όσο για την ιδέα σου, θα την έχω υπόψη για τα επόμενα printables -ευκαιρία να μάθω και πως να τα φτιάχνω ;) Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  2. Τέλεια βρε Δήμητρα!! Είδη μου έδωσες ιδέες πολλές! Πρώτη φορά βλέπω τόσο όμορφα craft με ένα αντικείμενο τόσο ταπεινό όσο το μέτρο!Καλό ΣΚ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω ξαναπεί και θα το λέω συνέχεια Λίλια: ορισμένοι άνθρωποι έχουν το χάρισμα να μετατρέπουν και το πιο απλό αντικείμενο σε υπέροχη διακόσμηση! Ελπίζω να εμπνεύστηκες για κάποια δημιουργία :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες ιδέες! Τα παλιά μέτρα μας λείπουν μονο. Λες να βρω στο Μοναστηράκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ανναστέλλα. Αυτό ξαναπές το! Που θα βρούμε;;; Ιδέα δεν έχω, ειδικά εδώ στην επαρχία! Στο Μοναστηράκι ίσως να είναι μία καλή αρχή. Καλή εβδομάδα να έχουμε

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά πολύ ωραίες ιδέες! Κάπου είχα δει και μια μαριονέτα φτιαγμένη απο μέτρα και ήταν πολύ ιδιαίτερη! Καλό Σ/Κ κι απο μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριονέτα εε; Πρέπει όντως να ήταν πολύ ιδιαίτερη! Εσύ με την τεχνική εταιρεία, δεν έχεις τίποτα μέτρα να μάς προμηθεύσεις; :))) Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Τέλειες ιδέες, σκέτη έμπνευση... και έχω ένα σωρό μέτρα όλα σπασμένα, τα πόμολα μέτρο πάνε για copy paste!!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή, τυχερή, τυχερή!! Περιμένω να δω τι θα δημιουργήσεις :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Ωωω! Υπέροχα...
    Φοβερή ιδέα! Κάθε ανάρτησή σου σκέτη έμπνευση...
    Καλημέρα Δήμητρα και καλό Σαββατοκύριακο!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο Αννιώ!! Ελπίζω αν φτιάξεις κάτι με μέτρα να το μοιραστείς μαζί μας!
      Πολλές καλημέρες & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  7. σε περιμένω στο σπιτάκι μου να τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα & σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση! Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες ιδέες! Θα αρχίσω να ψάχνω για παλιά μέτρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βάζω σε δημιουργική αναζήτηση Κατερίνα :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  9. πολύ όμορφες ιδέες όλες! αυτόν τον δίσκο στην αρχή τον λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ πρωτότυπο φόντο για δίσκο! Καλημέρα Δήμητρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  10. Ε ναι δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο, το τελευταίο το επιπλάκι μου αρέσει πολύ πολύ . Ευχαριστούμε Δήμητρα !
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλ! Χαίρομαι που σε ξάφνιασα ευχαρίστα1 Το τελευταίο έπιπλο είναι πολύ εντυπωσιακό αλλά δυστυχώς χρειάζεται πολλά πολλά μέτρα!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  11. Οι ιδέες μας άρεσαν όλες μα όλες,ιδιαίτερα η τελευταία ,ξετρελαθήκαμε!!!!!!!!!Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μπουφές είναι όντως πολύ ξεχωριστός για αυτό και τον άφησα για το τέλος -σαν την απολογία του Σωκράτη ένα πράμα...χεχεχε
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  12. Τελειες ιδεες!!! Μ´αρεσε απιστευτα το ρολοι που ηταν σαν ηλιος! Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έχω μία αδυναμία στα "ηλιακά" διακοσμητικά τοίχου Μαρία. Πολλές καλημέρες και φιλιά :*

      Διαγραφή
  13. Τελειες ιδεες! Μέτρα θα βρούμε αλλά πως θα τα παλαιώσουμε; Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ... ωραία ερώτηση Τζίνα! Εγώ για παλαίωση σε χαρτί έχω δοκιμάσει σακούλες τσαγιού και καφέ. Αν τα μέτρα δεν έχουν βερνίκι, νομίζω πως ο καφές θα δούλευε (υγραίνεις λίγο την περιοχή, ρίχνεις 2-3 κόκκους, το μουντζουρώνεις με το χέρι και το σκουπίζεις). Δεδομένου όμως πως τα μέτρα είναι από ξύλο μπορείς επίσης να δοκιμάσεις κερί επίπλων σε σκούρο χρώμα ή και ακόμα πολύ αραιωμένο ακρυλικό χρώμα, το οποίο θα ακουμπήσεις απαλά με ένα σφουγγάρι και μετά θα σκουπίσεις.
      Επιπρόσθετα κι αν θέλεις να φαίνεται πολύ παλιό και χρειάζεται και να ξεδώσεις κάπου, βγάλε το μέτρο στην φύση (βλ. χώμα) ρίξτο κάτω, πέτα του κανένα χαλικάκι, πέρασε το πάνω από αναμένο αναπτήρα να καπνίσει λίγο και γενικότερα "κακοποίησε το" :)))
      (όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν βέβαια πως δεν υπάρχει βερνίκι αλλά και να υπάρχει ένα πάρα πολύ απαλό τρίψιμο θα βοηθήσει!).
      Ελπίζω να σου έδωσα ιδέες Καλημέρα

      Διαγραφή
  14. Υπέροχες κατασκευές!!!Και εγώ είχα κολλήσει σε έναν ξύλινο δίσκο από μέτρα που είχα δει εδώ γύρω,αλλά ήταν δύσκολη κατασκευή για εμένα!
    Έχω αγοράσει εδώ και καιρό κάποια πλαστικά μεν,αλλά σε υπέροχα χρώματα δε,μέτρα,οπότε ελπίζω κάποια στιγμή να υλοποιήσω μία εύκολη κατασκευή που έχω σκεφτεί!Καλημέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιωάννα! Ελπίζω να μοιραστείς μαζί μας τις δύο δημιουργίες και την υπάρχουσα και την μελλοντική! Αναμένουμε λοιπόν :)

      Διαγραφή
  15. Ωραία ιδέα για πόμολο
    και ράφι!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πόμολο είναι όντως ξεχωριστό! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή