Μία star φωτογραφίζεται

Και μπορείτε να φανταστείτε την χαρά μου, όταν η star είναι τόσο όμορφη!

Την περασμένη Πέμπτη, ο ταχυδρόμος, ανάμεσα σε λογαριασμούς και λοιπά χαρτιά, άφησε κι ένα μικρό πακετάκι με αποστολέα την Ζήνα, από το EfZin Creations, μία κοπέλα που, παρόλο που δεν γνωρίζω από κοντά, με έχει κάνει να αισθανθώ πολύ όμορφα κι άνετα- πράγμα κομμάτι δύσκολο για τον χαρακτήρα μου- και την οποία κάποια στιγμή ευελπιστώ πως θα μπορώ να αποκαλώ φίλη, χωρίς το επίθετο διαδικτυακή!

Πέραν λοιπόν των αρχικών ιαχών μου (ωωωω, ιιιιιι, αααα, έφτασεεεε, κουλουπού, κουλουπού), αποφάσισα το Σαββατοκύριακο να το παίξω φωτογράφος και το μοντέλο μου να είναι φυσικά η υπέροχη star της Ζήνας.

Ανάμεσα λοιπόν σε αντιβιώσεις, παυσίπονα- αποφάσισα στα 37 να φρονιμέψω καθώς και να έχω ένα δόντι που βρήκε την ώρα να κουνιέται από φλεγμονή! το $#^&**%# μέσα!-  αλλά κι έναν ήλιο που  εμφανιζόταν για λίγα μόνο λεπτά, το κομψό κολιέ star βρέθηκε πάνω σε διάφορες επιφάνειες κι αντικείμενα -κι εγώ σε διάφορες καθόλου κομψές στάσεις- και έγινε η "φωτογράφηση" που ακολουθεί!

Πάνω στην τελευταία προσθήκη στην συλλογή παχυφύτων μου....

στα diy κέρατα μου....
 και φυσικά με φόντο το faux δέρμα προβάτου μου!



Αν δεν έχετε δει τις δημιουργίες της Ζήνας στο Etsy, σάς προτείνω να το κάνετε καθώς τα κοσμήματά της και ειδικά τα λεπτοκαμωμένα κολιέ της, αποπνέουν έναν υπέροχο αέρα αθωότητας, που ακόμα κι ένα διαβολάκι σαν κι εμένα βρίσκει άκρως ελκυστική!



Εναλλακτικά, μπορείτε να βρείτε την Ζήνα στο ιστολόγιό της Ef Zin Creations αλλά και στο Facebook ΕυΖην Creations

Καλή εβδομάδα να έχουμε (που στην περίπτωσή μου, δεν το βλέπω).

Την καλημέρα μου

Σχόλια

  1. Πολύ γλυκιά χειρονομία, εξαιρετικό κόσμημα, ωραία φωτογράφιση! Όταν η ομορφιά πηγάζει μέσα απο τον άνθρωπο εξωτερικεύεται και στα αντικείμενα και ανταμώνει και με άλλους όμορφους ανθρώπους.. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία & σε ευχαριστώ για το πολύ όμορφο σχόλιό σου!
      Καλή εβδομάδα να έχεις :)

      Διαγραφή
  2. Καλοφόρετο Δήμητρα! Μας έχει σκλαβώσει η Ζήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ειρήνη! Όντως η Ζήνα μάς έχει αγγίξει και με κολιέ αλλά και την γενικότερη στάση της :)
      Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη και η βεραμάν εκδοχή της σταρ! Φωτογράφε, αν και ταλαιπωρημένη έκανες εξαιρετική δουλειά!
    Καλοφόρετο και ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πανέμορφο Δήμητρα!
      Ευχαριστώ πολύ αλλά η εβδομάδα θα είναι αρκετά δύσκολη καθώς αύριο πάω για εξαγωγή του φρονιμίτη και συνέχεια έχει η απονεύρωση στο άλλο δόντι.... Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
    2. ωχ κουράγιο! θα ταλαιπωρηθείς λίγο ακόμη αλλά μετά θα ηρεμήσεις! παίδεμα οι φρονιμίτες...

      Διαγραφή
    3. Εγώ πάλι πιο πολύ την απονεύρωση σκέφτομαι Δήμητρα! Τέλος πάντων, ό,τι έχει να κάνει με δόντια είναι άστα να πάνε! Σ' ευχαριστώ πολύ πάντως :*

      Διαγραφή
  4. Καλοφόρετο και το τιρκουάζ αγαπημένο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χριστίνα, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Και ναι, το χρώμα του είναι πολύ ιδιαίτερο :)

      Διαγραφή
  5. Ο φωτογράφος μεγαλούργησε!!! Περαστικά σου κούκλα μου και καλοφόρετο!!!
    Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία! Μερικές φορές στο πόνο καλό είναι να ξεχνιέται το μυαλό με πιο όμορφες ασχολίες :)
      Καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  6. ειναι πολύ πολύ όμορφο, να το χαρείς.
    Να προσθέσω όμως ότι και η φωτογραφίες σου ειναι υπέροχες!
    περαστικά και υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια! Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Τι ωραίες φωτογραφίες! Τώρα με κάνεις να περιμένω τον ήλιο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν ωραίο το μοντέλο Αριάδνη :)
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Καλά αστέρι είσαι!!!! Τέλειες οι φώτο! Εμενα το αστεράκι μου ειναι κατάλευκο και πολύ μου αρέσει! Περαστικα, σε νιώθω όσο δεν φανταζεσαι! Πέρυσι τέτοιο καιρό είχα ακριβώς τα ίδια με σένα ΣΥΝ ένα εμφύτευμα! Αουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα αστεράκια της Ζήνας είναι πανέμορφα! Όσο για τα δόντια, να 'σαι καλά! Τα έχω ξαναπεράσει στο παρελθόν και από την μία πονάω και από την άλλη είμαι εκνευρισμένη για τον πόνο που έχω να τραβήξω ακόμα!!! Ο οδοντίατρος να δεις τι έχει να ακούσει!!!

      Διαγραφή
  9. Ποσο μου αρεσουν αυτα τα κοσμηματακια...τοσο ομορφα και διακριτικα!!!Το χρωμα υπεροχο!!!πολυ καλοκαιρινο!!Να το χαρεις και περαστικα στο πονεμενο δοντακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πολύ λεπτεπίλεπτα :) Όσο για το χρώμα, αφού δεν σταμάταγα να μιλάω για μεντί, μου δώρισε το πιο κοντινό που υπήρχε! Σ' ευχαριστώ για τα περαστικά!

      Διαγραφή
  10. Αρχικά σου εύχομαι γρήγορη ανάρρωση και καλή εβδομάδα,όσο για το υπέροχο αυτό κόσμημα με αυτό το αστεράκι σ'ενα χρώμα που λατρεύω το βρίσκω τέλειο Δήμητρα.......και οι φωτογραφίες σου επίσης πολύ καλές!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία. Το αστεράκι είναι όντως ονειρεμένο! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  11. Τις πέρασα στο pinterest Δήμητρα,τόσο πολύ μου άρεσαν....φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περαστικά σου Δήμητρα να τελειώνει γρήγορα αυτό το μαρτύριο (γιατί μαρτύριο είναι τα δόντια και οι οδοντίατροι).
    Υπέροχο και το βεραμάν αστεράκι, παέι γάντι με το μπλογκ (μπράβο στη Ζήνα)!! Συνεχίζω να μετράω τα ταλέντα... και φωτογράφος.. ;) χαχαχαχαχα!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό περί μαρτυρίου ξαναπές το Ελεάνα! Δύο πράγματα είπα στον οδοντίατρο την Παρασκευή. Το 1ο ήταν "καλησπέρα "το 2ο ήταν "δεν μου είστε συμπαθείς 'σεις οι οδοντίατροι"! Χεχεχε
      Όσο για το αστεράκι, όνομα και πράμα :)
      Καλό βράδυ να έχεις :*

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχα είπα κάτι παρόμοιο πριν τα Χριστούγεννα στην οδοντίατρο (πως δεν είναι το καλυτερό μου οι οδοντίατροι) αλλά όχι όμως και από το πρώτο ραντεβου... :))))

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχα... μπααα Ελεάνα, εγώ είμαι βουρ και πάμε!! Εξάλλου γιατί να δημιουργώ ψευδαισθήσεις στον άνθρωπο;;;; χεχεχεχε

      Διαγραφή
  13. Ένα αστεράκι από ένα αστέρι σε έναν αστέρα!Περαστικούλια και καλοφόρετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αλέκα! Αν και ο αστέρας μάλλον διαττοντας είναι με τα βρωμόδοντα!!!
      Καλό βράδυ εύχομαι :*

      Διαγραφή
  14. Εκτός από το υπέροχο άστρο που απέκτησες,βλέπω ότι έχεις άστρο και στη φωτογράφηση!!!Μεγειές!
    Περαστικά Δήμητρα και γρήγορα. Και μένα οι οδοντίατροι δεν είναι και το καλύτερό μου. Να είμαι ειλικρινής κανένας γιατρός.
    Καλή και ανώδυνη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Βάσω, να 'σαι καλά! Όσο αφορά τους γιατρούς, κι εγώ μαζί σου!!
      Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  15. Το αστέρι φωτογραφήθηκε όπως του αρμόζει !!! Ομορφο χρώμα , λεπτοκαμωμένο και να το χαρείς κοριτσάρα !!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αστέρι Νικόλ είναι όνομα & πράμα! Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  16. καλημερα!!! καθυστερημενα οι ευχαριστιες μου ΔΗμητρουλα γτ εχθες η μερα ηταν δραμα! χαχαχαχα

    κουκλα καταρχην περαστικουλια σου! γερη και δυνατη γρηγορα κ να τρως ντακους κ μπριζολιδια γρηγορα παλι!

    κατα δευτερον, χιλια ευχαριστω για την υπεροχη αναρτηση! οι φωτο τελειες αλλα πιο τελεια απο όλα ήταν τα λογια σου! ειναι μεγαλη μου χαρα κ τιμη που σε γνωρισα και πιστεψε με εναν ανθρωπο με τετοιο χιουμορ οπως εσυ κ τετοια αισιοδοξια, θα ηταν χαρα μου να την εχω κ φιλη. αναμενε λοιπον να κατεβω Νεα Κιο και σου ερχομαι!!!!!

    φιλουθκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ζήνα!

      Σ' ευχαριστώ! Μην μου λες για μπριζολίδια και μου τρέχουν τα σάλια γιατί σε λίγο μόνο με σουπίτσες με βλέπω να την βγάζω (με το ζόρι δίαιτα γγγκκκκρρρρ) Χεχεχε

      Η ανάρτηση ήταν αυτό που αρμόζει σε μία πράξη που γίνεται από καρδιάς :)

      Όσο για τη συνάντηση, το Άσυλο είναι πάντα ανοιχτό κι εσύ πολύ πολύ ευπρόσδεκτη!! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  17. Πάρα πολύ καλή η φωτογράφιση της σταρ αλλά φυσικά και η ίδια η σταρ!!
    Πολλά περαστικούλια σου! Πιστεύω να ξεμπερδέψεις σύντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κατερίνα, το μοντέλο της φωτογραφήσης έκανε τη δουλειά πανεύκολη :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  18. Περαστικά Δήμητρα,ελπίζω να είσαι ήδη καλύτερα!!!!Τέλεια η star (όπως και οι φωτογραφίες),έφερε το καλοκαίρι!!!

    Και εγώ την προηγούμενη εβδομάδα πήρα ένα υπέροχο δώρο!!!Τι να πω...είναι υπέροχος ο φάκελος και ότι έχει μέσα!!!Συνδύασες όλα αυτά που μου αρέσουν,τους χάρτες,τα ταξίδια,τις γραφομηχανές,τα χρώματα και έστειλες ένα φάκελο γεμάτο αγάπη!!!Ευχαριστώ πάρα,πάρα πολύ Δήμητρα και ελπίζω να στείλω άμεσα και τον δικό μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ιωάννα! Η star αστέρι κανονικό!

      Ωωω, έφτασε! Πολύ χαίρομαι που σού άρεσε!! Μην αγχώνεσαι για τον δικό σου! Εξάλλου, στο έχω ξαναπεί, δεν το έκανα για να λάβω κάτι :)
      Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
  19. Περαστικά σου Δήμητρα! Ου μπλέξεις με τα δόντια!
    Όσο για το αστεράκι είναι πολύ όμορφο και του έδωσες και κατάλαβε με την φωτογράφιση! Πανέμορφο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαργαρίτα! Ου μπλέξεις δεν θα πει τίποτα!!
      Να ΄σαι καλά!
      :*

      Διαγραφή
  20. Χαριτωμενο!
    Καλοφόρετο :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις