Κοσμήματα για το σπίτι

Ξεχάστε τα μικρά δεντράκια, στολισμένα με ημιπολύτιμους λίθους. Πλέον οι αχάτες είναι μεγαλύτεροι, εντονότεροι  & πιο επιφανείς στη διακόσμηση!

Και πολύ καλά κάνουν! Γιατί με τόσα σχέδια και χρώματα, όπου και όπως κι αν τους τοποθετήσει κανείς δεν θα βγει χαμένος.

Ως σουβέρ είναι σιγούρα πρωτότυποι  και τραβάνε το βλέμμα σε κάθε τραπέζι σαλονιού. Ειδικά όσοι έχουν χρυσές χρωματισμένες άκρες είναι, για μένα τουλάχιστον, θεϊκοί!


Ενώ ως βιβλιοστάτες, δίνουν μία νότα λάμψης σε βιβλιοθήκες και ράφια



Αλλά και ως απλά διακοσμητικά δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητοι



Τέλος, αν είστε του πιο τολμηρού και αντισυμβατικού στυλ, προτιμήστε τους ως πόμολα σε έπιπλα αλλά και ως μοτίβο για ταπετσαρία


Εγώ πάντως τα ακόλουθα κουτιά θέλω να τα "diyω" κάποια στιγμή!

Και φυσικά εννοείται πως οι αχάτες έχουν μπει για τα καλά στην λίστα επιθυμιών μου!

Πως σάς φαίνονται; Έχετε αχάτες στη διακόσμησή σας; Θα τους βάζατε;

Την καλημέρα μου


φωτογραφία cover: πηγή

35 σχόλια:

  1. Είναι πανέμορφα και θα τα έβαζα σίγουρα στο σπίτι μου. Πρώτη φορά άκουσα ότι τα λένε έτσι και αμέσως το googlara όντας βέβαιη ότι θα είναι πανάκριβα. Και όμως όχι! 1,20 η φέτα και φτιάχνεις ωραιότατα σουβέρ ή κουτιά!
    http://www.albandakis.gr/product.php?products_id=78&sess=da674037cb5e2b9829efc0587c975ceb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου βρε Μαργαρίτα με τις πηγές σου!!!
      Βάζω το link στα αγαπημένα για μελλοντική χρήση!
      Για σουβέρ πάντως, μάλλον θα χρειαστείς να πας στην επιλογή κιλού και ειδικότερα αυτή που παίρνεις 12 τμχ των 10εκ. Και πάλι όμως 18€ για ένα σετ 6 τέτοιων σουβέρ, νομίζω πως αξίζει :)

      Διαγραφή
  2. Ως σουβέρ και διακοσμητικά τα είχα ξαναδεί αλλά Δήμητρα μου με σαν πόμολο στο έπιπλο έπαθα πλάκα! Όχι τίποτα άλλο αλλά μάλλον θα το χρησιμοποιήσω σε ένα παλιό σερβάν που έχω της γιαγιά μου, μόλις το βάψω! Μου έδωσες τρελή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι καταπληκτική ιδέα Λίλια;; Και εγώ με το που το είδα, καθόμουν και το χάζευα!!
      Χαίρομαι πάντως που σ' εμπνέω ;)
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Με τρέλανες! Με άντρα γεωλόγο και φοβερή αγάπη για τα πετρώματα (έχουμε μια vintage βιτρίνα γεμάτη από πέτρες που έχουν βρει μαζί) τα βρίσκω όλα τέλεια!!!!! Ειδικά τα χερούλια του ντουλαπιού είναι ακριβώς αυτό που έχω στο μυαλό μου για την ντουλάπα μας!!!!! Αγαπώωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω τυχερούλα!!! Να μάς την παρουσιάσεις κάποια στιγμή την συλλογή σου!
      Όσον αφορά τα χερούλια κι εγώ τα έχω λατρέψει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Είναι απίστευτα και με τέλεια χρώματα...έχω 3-4 μικρά δεμένα με ασήμι από έναν συγγενή αργυροχρυσοχόο αλλά έτσι όπως τα είδα εδώ δεν τα είχα φανταστεί. Τέλειες ιδέες Δήμητρα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ, μετά το λινκ της Μαργαρίτας πολύ το σκέφτομαι και για τα σουβέρ Χριστίνα! Όπως και να έχει πάντως, ό,τι κι αν τα κάνει κανείς είναι πανέμορφα. Καλησπέρα :*

      Διαγραφή
  5. Α εσύ όλα τα ξετρυπώνεις!! Εχω πετρώματα αλλά αχάτες σε φέτες όχι και σίγουρα είναι εξαιρετική ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν γίνει μεγάλη μόδα τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό Νικόλ! Και τα πετρώματα είναι πολύ όμορφα και συνήθως πολύ πιο ακριβά από τις φέτες. Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
  6. τέλεια σε όλες τις μορφές που εικονίζονται!
    κι εγώ ως τώρα μόνο ως κοσμήματα πλεγμένα γύρω-γύρω τα είχα "καταγράψει" στα υπ' όψιν.
    http://www.pinterest.com/pin/80713018291900737/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Ελλάδα νομίζω πως κυρίως για κοσμήματα και για κρυσταλλοθεραπεία τα χρησιμοποιούν αλλά είναι τόσο κρίμα καθώς είναι υπέροχα διακοσμητικά!
      Πάντως το κόσμημα που διάλεξες έχει και την πινελιά από βελονάκι!
      Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  7. Απίστευτα χρώματα, πολύ ωραίες ιδέες! Εύγε Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχουν τόσο υπέροχα χρώματα και "νερά" που δεν ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις! Χαίρομαι που σού άρεσαν! Την καλησπέρα μου Σοφία

      Διαγραφή
  8. Τα είχα ξαναδεί αλλά σε διαφορετικό στυλ, καθόλου ελκυστικό. Απο τη πρώτη φωτογραφία έμεινα να κοιτάω με το στόμα ανοιχτό.. Συμφωνώ με τη Μαργαρίτα, δεν είχα ιδέα οτι τα λένε έτσι. Με τα σουβέρ έπαθα και εγώ πλάκα!! Πάντως και σα βιβλιοστάτες είναι εντυπωσιακά!! Γιατί δε τα έχω δεί σε μαγαζιά λιανικής, τα πουλάνε κάπου συγκεκριμένα? Κατι παρόμοια διακοσμητικά δεν υπήρχαν και παλιότερα? δε θυμάμαι ομως να τα λέγανε έτσι. Σήμερα με εντυπωσίασες Δήμητρα. Καλό Βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελεάνα! Στην Ελλάδα δεν έχω δει να τα πουλάνε κάπου ως διακοσμητικά (π.χ. σουβέρ ή βιβλιοστάτες) ή πρακτικά (π.χ. πόμολα) αλλά μπορείς να αγοράσεις φέτες (βλ. ανωτέρω λινκ) και να φτιάξεις τα δικά σου :)
      Για ποια διακοσμητικά μιλάς; Μήπως εννοείς τα πετρώματα/κρύσταλλους;
      Χαίρομαι πάντως που σού άρεσε η ανάρτηση! Καλό βράδυ να έχεις (και γλυκό, λόγω σοκολάτας!!!)

      Διαγραφή
    2. :)) σας τσάκωσα με τη σοκολάτα!!!
      Το είδα το link της Μαργαρίτας, δηλαδη τα παίρνω και τα βάφω εγω στα πλάγια πχ.?
      Ήταν διακοσμητικά (μικρά συνήθως τασάκια, 'μπολάκια' ας τα πούμε για κοσμήματα ή κλειδιά) με διάφορούς χρωματισμούς που έμοιαζαν αρκετά στην όψη με φίλντισι αλλά και με οστρακοείδη. Δε ξέρω, θυμάμαι διάφορα παράξενα στα σπίτια τη δεκαετία του 80 :)

      Διαγραφή
    3. Ω ναι, είναι τόσο απλό να γίνουν τα σουβέρ!
      Και βρήκα και βιβλιοστάτες ( http://goo.gl/Us6Pvd )
      Πάντως δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι ανάλογο με αυτό που περιγράφεις!
      Όπως και να έχει, καλημέρα :)

      Διαγραφή
  9. Πο πο !!!!!!!Υπέροχοι,ειδικά σαν χερούλια είναι φανταστικοί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κορίτσια! Τα πόμολα φαίνεται πως ήταν ο νικήτης από τις παραπάνω φωτογραφίες :) Καλό βράδυ να έχετε :*

      Διαγραφή
  10. Εγω πάλι αχάτες διακοσμητικά έχω τώρα και χρόνια,βιβλιοστάτες,διακοσμητικά αλλά οχι με χρώμα.....οι εικόνες και οι προτάσεις σου είναι όμορφες Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς έχεις αχάτες σε φυσικο χρώμα Μαρία μου και είσαι μέσα στην μόδα χρόνια τώρα ;)
      Καλό βράδυ & πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσουν πολύ οι αχάτες, αλλά νομίζω οτι δε θα τους έβαζα ως διακοσμητικά-τουλάχιστον στο υπάρχον σπίτι.
    Ωστόσο λάτρεψα την ιδέα των χερουλιων!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν σου ταιριάζουν, είτε στον χώρο είτε στο μάτι, πολύ καλά θα κάνεις! ;)
      Τα πόμολα είναι όντως υπέροχα.
      Την καλημέρα μου Βάσω

      Διαγραφή
  12. Τι ομρφα νερά και χρώματα, μίνι εργα τέχνης!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αν και οι φυσικοί αχάτες είναι γκριζοκαφετί αποχρώσεων και οι βαμμένοι είναι υπέροχοι γιατί φαίνονται περισσότερα τα νερά τους!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  13. λατρευω αχατη κ τα χρωματα του!!!! τελειες προτασεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελευταία μου εμμονή είναι Ζήνα! Ειδικά από τότε που είδα τα σουβέρ :)

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφα είναι! αλλά εγώ θα τα λυπόμουν να τα βάλω για σουβέρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην τα λυπάσει καθόλου Μαχή. Εξάλλου είναι πέτρα, δεν θα πάθουν τίποτα :)
      Πολλές καλημέρες

      Διαγραφή
  15. Πολύ μου αρέσει σαν πρόταση!! Βάζεις χρώμα στη στιγμή και το αποτέλεσμα είναι πολύ φυσικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα ΛΑΤΡΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!
    τα έψαχνα το τελευταίο διάστημα..αλλά είναι πανάκριβα! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μεγάλα κομμάτια ναι, είναι πολύ ακριβά. Σε φέτες όμως, αν δεις στα παραπάνω σχόλια τα links, μία χαρά είναι για σουβέρ :)

      Διαγραφή