Ουράνια χαλάρωση

Παρασκευή σήμερα και η ξεκούραση του Σαββατοκύριακου είναι μόνο λίγες ώρες μακρυά για τους περισσότερους από εμάς, οπότε είπα να σάς δείξω μερικά υπέροχα κρεβάτια, ό,τι πρέπει για ώρες χουζουρέματος & χαλάρωσης.

Και πιο συγκεκριμένα, κρεβάτια με ουρανό, τα οποία εγώ λατρεύω και το έτερον ήμισυ απεχθάνεται και με βλέπω να μένω να τα λιμπίζομαι μόνο από την οθόνη του υπολογιστή!

Με κουρτίνες που δείχνουν τόσο μα τόσο αιθέρια, λες και βρίσκεσαι μέσα στα σύννεφα




Αλλά και, κατά προτίμηση, άνευ, για ένα πιο μοντέρνο μα και συνάμα οριοθετημένο αποτέλεσμα



Κι αν τα ονειρεύεστε -όπως εγώ- αλλά δεν είναι καιροί για αλλαγή κρεβατιού, δημιουργήστε τα με το ήδη υπάρχον κρεβάτι σας, κρεμόντας τις κουρτίνες από το ταβάνι, όπως στις ακόλουθες φωτογραφίες.


 Domino | πηγή


Πως σάς φαίνονται; Είστε με το μέρος μου ή με το μέρος του καλού μου; Εκφραστείτε, δεν θα σάς το κρατήσω  εναντίον σας!

Την καλησπέρα μου και καλή χαλάρωση


φωτογραφία cover: πηγή

Σχόλια

  1. τι τέλεια που είναι όλα...τρελένομαι για τα κρεβάτια με ουρανό....και τα προτοιμώ με κουρτίνες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, από ό,τι είδα από τις τελευταίες σου δημιουργίες Ράνια, είσαι του πιο ρομαντικού στυλ. Την καλησπέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  2. Θα σε σοκαρω αν σου πω οτι οι μετά από 40 χρόνια γάμου γονείς μου είναι ακόμα ερωτευμένοι και απολαμβάνουν τον ερώτα τους σε ένα χειροποίητο ξύλινο κρεβάτι με ουρανό που έφτιαξαν από τον αργαλειό της γιαγιάς μου? Πρέπει να βρω φωτο να σου στείλω! Του κρεβατιού εννοω! Όσο για μένα και τον δικό μου έρωτα κοιμόμαστε σε ένα πάλι χειροποιήτο κρεβάτι (δικό μου design, υλοποίηση του ερωτιάρη μπαμπά μου) που η ιαπωνική του φιλοσοφία δεν επιτρέπει ουρανούς και κεφαλάρια. Φερνει λίγο στο τελευταίο που έχεις στο ποστ.
    πι.ες.: το κρεβάτι δεν είναι τίποτα αν δεν έχει καλό στρώμα!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με σοκάρεις καθόλου! Αντιθέτως μου δίνεις ελπίδες για τις διαπροσωπικές σχέσεις :)
      Πολύ θέλω να δω φωτογραφίες και από τα δύο κρεβάτια! Ιαπωνικό εε; Κινεζικά εγώ, Ιαπωνικά εσύ, την καλύπτουμε σιγά σιγά την Ασία ;)
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!
      Υ.Γ. Πολύ μου άρεσε η διευκρίνιση...χεχεχε

      Διαγραφή
  3. Εννοειται μαζι σου!!!Ειναι φανταστικα ,ειδικα αυτα με τις κουρτινες...Αλλα και το δικο μου μισό δεν....Οποτε απλα θα τα χαζευω!!!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 2-0 το σκορ μέχρι στιγμής λοιπόν καθώς η Akamatra δεν έδωσε ψήφο!! Και μάλιστα από "συμπάσχουσα"! Πάλι καλά που έχουμε και το διαδίκτυο και τα βλέπουμε, έστω και ηλεκτρονικά!
      Πολλές καλησπέρες & καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. Πάντα αυτά τα κρεβάτια με τον ουρανό σε παραπέμπουν σε ρομαντικές και ονειρικές βραδιές...όλες οι εικόνες είναι πολύ όμορφες και καλόγουστες Δήμητρα,παρ'ολο που προσωπικά προτιμώ το υπνοδωμάτιο μου να είναι πιο απλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα Μαρία μου, έκανες το σκόρ 2-1... χεχεχεχε
      Καθένας με τα γούστα του και πάλι καλά γιατί διαφορετικά όλοι θα είχαμε τα ίδια ακριβώς σπίτια και την ίδια διακόσμηση.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ψηφίζω ουρανό με τα όλα του! Δεν το έχω δοκιμάσει ως τώρα γιατί νομίζω θέλει ένα μεγάλο δωμάτιο για να δείξει σωστά ή τουλάχιστον το κρεββάτι να έχει μια κάποια απόσταση από την είσοδο του δωματίου, αλλά μία κουρτίνα στο επάνω μέρος του κρεβατιού μόνο, στον τοίχο πίσω του δηλαδή, είναι πάντα στο μυαλό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό αρέσει και σε μένα!! Κάποια στιγμή λέω να το κάνω, πολύ θεατρικό!! :))

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την ψήφο σας :)
      Σίγουρα θέλει ένα μεγαλύτερο δωμάτιο για να αναδειχθεί σε όλη του την ομορφιά και σίγουρα όσο πιο ψηλοτάβανο τόσο καλύτερα.
      Αυτό με την κουρτίνα στον πίσω τοίχο, του κεφαλιού, το έχω κάνει στο Άσυλο, όχι όμως για διακοσμητικούς λόγους αλλά γιατί έχει παράθυρο :)
      Πολλές καλησπέρες Δήμητρα

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσει καλύτερα η ιδέα των κουρτινών από το ταβάνι αλλά ο συγκάτοικος μου στο δωμάτιο ούτε να το ακούσει... τα κρεβάτια με ουρανό δεν θα πνίγονται στις κρεβατοκάμαρες που διαθέτουν τα σημερινά σπίτια, το πολύ 15τμ; Anyway μου αρέσουν αλλά στη μινιμαλ εκδοχή τους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ συμπάσχουσα Χριστίνα!! Τι κακό αυτό με τα αρσενικά να μισούν τα κρεβάτια με ουρανό!! Δεν έχουμε και κανέναν άνδρα αναγνώστη να μάς το εξηγήσει!
      Και σίγουρα είναι όπως λες κατάλληλα για μεγαλύτερα από τα σημερινά υπνοδωμάτια αλλά αυτό δεν μάς σταματά από να τα χαζεύουμε!
      Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  7. Πιο μικρή ονειρεύομουν τη μέρα που θα αποκτούσα ένα τέτοιο κρεβάτι, φαινόταν πολύ ρομαντικό. Τελικά μεγαλώνοντας άλλαξανε τα γούστα μου..Συνεχίζω όμως να τα θαυμάζω!! Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμφιλεγόμενη η ψήφος σου Ελεάνα :)
      Πάντως, χωρίς κουρτίνες, εμένα δεν μου μοιάζουν και τόσο ρομαντικά κι αντιθέτως με εσένα, όσο μεγαλώνω, τόσο τα αγαπώ!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :)

      Διαγραφή
    2. Νιώθω να με πνίγει ο ουράνος και πως δεν έχω καλή οπτική του χώρου με τις κουρτίνες. Φόβοι!! Ελπίζω να ξεκαθάρισα τα πράγματα :)

      Διαγραφή
    3. Άκρως ξεκάθαρα Ελεάνα! Μία ακόμη ψήφος υπέρ του καλού μου..χεχε
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  8. Πωπωωω!τι κρεβατάρες είναι αυτές;Εκτός απ' τις κουρτίνες και τον ουρανό έχουν δυόροφα στρώματα!Με κάτι τέτοια ξεχνιέσαι και ταξιδεύεις πραγματικά... και γλιτώνεις και την κρεβατομουρμούρα!χαχααα!Τα εγκρίνω με θαυμασμό απόλυτα καλή μου Δήμητρα κι είμαι σίγουρος πως θ' αρέσουν και στο έτερον ήμισυ!Προς το παρόν βολευόμαστε σ' ένα απλό διπλό μεταλλικό!
    Την καλησπέρα μου αφήνω και να 'στε πάντα καλά!!!Χαρούμενο Σαββατοκύριακο να περάσετε!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. [Να τος ο άνδρας]
      Εσύ Νίκο μου πρέπει να είσαι η εξαίρεση που κάνει τον κανόνα γιατί όπως βλέπεις από τα παραπάνω σχόλια, στους δικούς μας καλούς δεν αρέσουν αυτά τα κρεβάτια!!
      Χαίρομαι πάντως που σού άρεσε η ανάρτηση και εύχομαι να λείπουν οι κρεβατομουρμούρες γενικότερα, είτε σε κρεβάτι με ουρανό, είτε σε διπλό μεταλλικο!!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :)

      Διαγραφή
  9. Πεθαίνω για κρεβάτια με ουρανούς!! Φυσικά εμένα μου αρέσει να είναι και υπερπαραγωγή... Όσο πιο μεγάλο, ψηλό και πλούσιο το κρεβάτι τόσο το καλύτερο! Να πεις στον καλό σου πως εμείς ψηφίσαμε υπέρ σου και να μην βγάλει κιχ περί του θέματος! χιχιχιχι δημοκρατικά πράγματα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μ' αρέσουν οι δημοκρατικές σου διαδικασίες Λίλια!! Πριγκηπέσσα μου εσύ :*
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  10. τελεια τα κρεββατια Δημητρουλα! οσο για τη διαφωνια σου με το ετερον ημισυ, απλα βαλε κουρτινα στη δικη σου μερια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπαπα... δεν μου το επιτρέπει η Mr. Monk πλευρά μου...χεχεχε
      Καλημέρα Ζήνα :)

      Διαγραφή
  11. Δημητρούλα μου μαζί σου με χίλια γιατί το έχω σε άλλη μορφή , αλλά το έχω και το απολαμβάνω!!!!!!!!!
    Φιλιά.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή, τυχερή, τυχερή :))
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα Νικόλ :*

      Διαγραφή
  12. Εννοείται ψηφίζω κρεβάτι με ουρανό!!!Δεν το τόλμησα όμως γιατί το υπνοδωμάτιο μας είναι μικρό,οπότε αρκεστήκαμε σε ένα μεταλικό κρεβάτι που μ'αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιωάννα. Κι εμείς με μεταλλικό είμαστε και δεν με χαλάει καθόλου αλλά αυτά με τον ουρανό τα ονειρεύομαι :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  13. Βάλε άλλη μια ψήφο στο "ναι" και από εμένα!! Μου άρεσαν πολύ οι προτάσεις σου και ειδικά οι μοντέρνες εκδοχές με τα μεταλλικά κρεβάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα προτιμώ στις πιο λιτές & μοντέρνες εκδοχές τους Κατερίνα! Τελικά τα γούστα μας φαίνεται να ταιριάζουν σε αρκετά σημεία :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Λάτρεψα την τελευταία εκδοχη!
    Για να είμαι ειλικρινής βέβαια, δεν ξέρω αν θα ήταν στις επιλογές μου ποτέ μιας και απεχθάνομαι τις κουρτίνες!Ένα χρόνο σχεδόν προσπαθούσα να αναβάλλω την αγορά και τοποθέτηση τους στο σπίτι!
    Καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί τις απεχθάνεσαι;; 2η φορά διαβάζω για περί απέχθειας προς κουρτίνες!! Όσο για την τελευταία, εμένα μου φέρνει πιο πολύ σε ανδρικό υπνοδωμάτιο :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  15. Όμορφες δημιουργίες!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, τυχεροί αυτοί που τα έχουν Gina. Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  16. Παραμυθένια αυτά τα κρεβάτια και μου αρέσουν πολύ οι κουρτίνες που ξεκινούν απ'το ταβάνι.Τις προτιμώ όμως see through ώστε να μπορώ να ελέγχω τι γίνεται όταν οι κουρτίνες είναι κλειστές.Κάτι σαν κουνουπιέρα δηλαδή.Οπότε ψηφίζω ,ΝΑΙ.Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές από το ταβάνι είναι ωραίο diy Αλέκα! Πρέπει πάντα να έχεις τον έλεγχο εε; Σαν κι εμένα, που μεταξύ άλλων, ένας λόγος που δεν μ' αρέσουν οι μεζονέτες είναι γιατί δεν ξέρω τι γίνεται στον άλλο όροφο! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  17. Μου αρέσουν τα κρεββάτια με ουρανό......
    δεν τρελλαίνομαι για τις κουρτίνες .....
    Βέβαια όσα μας έδειξες είναι πολύ όμορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου κι εγώ για τις κουρτίνες, καθώς τα παρακάνουν ρομαντικά για τα δικά μου γούστα :)
      Καλημέρα Σοφία & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Θα υποστηρίξω το έτερον σου ήμισυ!!! Όσο όμορφα και να δείχνουν δεν θα μπορούσα να κοιμηθώ, νιώθω κλειστοφοβία, κλεισούρα και να με πλακώνει ο ουρανός... Αλλά μην δίνεις σημασία στην άποψή μου, γιατί στο θέμα ύπνου φοβάμαι διάφορα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον υποστηρίξεις, δεν πειράζει! (εξάλλου φαίνεται πως "κερδίζω" στο σκορ...χεχεχε)
      Πάντως αυτό με την κλειστοφοβία, νομίζω πως θα το πάθαινα κι εγώ αν ήταν σαν του παλιού τύπου που είχαν ξύλο ή ύφασμα κι από πάνω, αντί απλώς για ένα πλαίσιο.
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  19. Ωραίος ο ουρανός αν έχεις τα συγκεκριμένα υπνοδωμάτια αλλιώς...........

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι θέλουν μεγάλα & ψηλοτάβανα δωμάτια αλλά αυτό δεν μάς σταματά από το να τα χαζεύουμε :)
      Καλή εβδομάδα Γεωργία :*

      Διαγραφή
  20. Ενα τετοιο κρεβάτι ονειρευομαι εδώ και καιρό!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αλλά μάλλον θα μείνω αρκετό καιρό στα όνειρα!

      Διαγραφή
  21. Aaaa δεν μ'αρέσουν τα ανευ!
    Αν είναι να έχω με΄σα στην μέση σίδερα,θέλω και κουρτίνες!
    Τέλεια τα τελευταία που είναι βιδωμένα στο ταβάνι!!
    Πιο μεγαλοπρεπή!!!!!
    Παλιότερα είχα κολλήσει με το κρεβάτι της Paris Hilton! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα..γούστα είναι αυτά! Τα τελευταία είναι ένα πολύ ωραίο diy ;)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις