Περιπεράστε για Coffee break.. and chat #3

Περιπεράστε για καφέ και κουβεντούλα! Step in for coffee and chat!

Αν παρακολουθείτε το ιστολόγιο της Ζήνας, Ef Zin Creations, σίγουρα θα έχετε δει το νέο παιχνίδι που διοργανώνει τις τελευταίες δύο εβδομάδες και πιο συγκεκριμένα, κάθε Πέμπτη, το Coffee break... and chat.  Αυτή την εβδομάδα , η Ζήνα μού πέρασε την πάσα και έτσι σήμερις ο καφές θα σερβίρεται εδώ στο Άσυλο!

Εάν είστε νέοι στην παρέα ή σάς ξέφυγαν τα βασικά του παιχνιδιού, δείτε εδώ. Χωρίς περαιτέρω αναμονή λοιπόν, η ερώτηση της εβδομάδας

 If you follow Zina's blog, Ef Zin Creations, then you surely have seen the new game she is hosting these last couple of weeks and more specifically every Thursday, Coffee break... and chat.  This week's  game is hosted by yours truly and coffee is being served here at the Asylum!

If you are new to our group or you missed the basics of the game, check here. So without further ado, this week's question! 


Εκτός από τις απαντήσεις σας, περιμένω φυσικά και τους συνδέσμους σας. Κι επειδή όλοι όσοι έχουμε ιστολόγια γνωρίζουμε τον χρόνο και κόπο που απαιτούν οι αναρτήσεις, σκέφτηκα οι σημερινοί σύνδεσμοι να έχουν να κάνουν με την λιγότερο δημοφιλή σας ανάρτηση για το 2014. Ναι, ναι, αυτή που με τόσο ιδρώτα συντάξατε και σχεδόν κανείς δεν διάβασε! Εάν πάλι, δεν έχετε ιστολόγιο, βάλτε το λιγότερο δημοφιλές post στο Facebook ή μία ανάρτηση άλλου ιστολογίου, η οποία θεωρείτε πως δεν έλαβε την απαιτούμενη προσοχή. 

Of course, except from your answers, I also expect  your links. And since, all of us bloggers know the time and effort blogposts demand, I thought today's links should be about your least popular post in 2014. And yes, I mean the one that you sweat to compose and almost no one read! In case you are not a blogger, then you can add your least liked post on Facebook or even another blog's post that according to you didn't receive its due credits.



Πάρτε τον καφέ σας λοιπόν κι ξεκινάμε! 
Get your coffee and let's start chatting then!


202 σχόλια:

  1. Καλημέρα σε όλους!
    Εγώ σε μουσική θα ήμουν epic rock/ symphonic metal γιατί είμαι άτομο που χαρακτηρίζεται από τον συνδυασμό των αντιθέτων :)
    Εσείς;
    Good morning everyone!
    I would be epic rock/symphonic metal since my main characteristic as a person is the combination of opposite qualities :)
    How about you?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα μου αρέσεις. Έχεις μια τάση να παντρεύεις και να συνδυάζεις οπότε δεν περίμενα κάτι διαφορετικό στην μουσική!

      Διαγραφή
    2. Σοφία θα σε παραθέτω κάθε φορά που μού λένε πως τα κάνω αχταρμά! Χεχεχε

      Διαγραφή
    3. Ε βέβαια! Όταν λέμε ότι μουσικο-συμφωνούμε το εννοούμε!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!!!!Αν λοιπόν ήμουν μουσική θα ήθελα να ήμουν μία ήρεμη μελωδία...όπως για παράδειγμα η μελωδίες του Moby που αγαπώ!Είμαι πολύ χαρούμενη που πίνω καφεδάκι σε αυτό το Άσυλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελεάννα & καλώς όρισες! Moby ε; Ωραία επιλογή γιατί οι μελωδίες του είναι, τουλάχιστον για τα δικά μου αυτιά, πολύπτυχες!

      Διαγραφή
    2. Έτσι ακριβώς!Καλώς σας βρήκα!!!

      Διαγραφή
    3. Ελεαννα καλως ηρθες!!! βεβαια γλυκο δε σε βλεπω να κρατας!!!!

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα και από μένα! Πολύ καλός ο Moby! Μου αρέσει ιδιαίτερα το It's Raining Again!

      Διαγραφή
    5.  Γεια χαρα! εμενα μου αρέσει το Extreme ways του Μόμπι.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Δήμητρα, ένα νες σκέτο, βαρύ, με λίγο γάλα...Λοιπόν στην τελευταία θέση ισοβάθμησαν 4 αναρτήσεις εκ των οποίων επέλεξα αυτή... Ωραίος ο καφές ... καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα! Μοιάζουμε κάπως στον καφέ, κι εγώ σκέτο τον πίνω και βαρύ αλλά πάντα κρύο και πάντα χωρίς χτύπημα!

      Διαγραφή
    2. Δήμητρα πίνουμε ίδιο καφέ....! "Κουταλίσιο" που λέω!

      Διαγραφή
    3. Καραβίσιος για την ακρίβεια λέγεται...

      Διαγραφή
    4. Καραβίσιος, εργοταξιακός... έχω ακούσει διάφορα ονόματα. Ωραίο και το κουταλίσιο Ελεάννα! Κάτι σαν James Bond... από την ανάποδη! χεχεχε
      Χριστίνα, που είναι το Link σου;;; Και τι είδος μουσικής είσαι;

      Διαγραφή
    5. Δεν μπορώ να ποστάρω δεν ξέρω γιατί! Α μουσική ... λατρεύω την τζαζ!

      Διαγραφή
    6. εγω παλι κουταλατο τον ξερω! χαχαχα

      Διαγραφή
    7. Εγώ κορίτσια τον ξέρω ως αχτύπητο... και λυπάμαι αλλά δεν μπορώ με τίποτα να τον πιο έτσι. Θέλω λίγο αφρό ή καϊμάκι ρε αδερφέ!

      Διαγραφή
    8. Σωστή Σοφία! Άντε να δούμε πόσα άλλα επίθετα έχει ο καφές :)
      Αφρό μόνο στον καπουτσίνο (που 'χαμε και στο χωριό μας...)

      Διαγραφή
    9. Λοιπόν! Εργοταξιακός λέγεται και το υπογράφω χιχιχι!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα κορίτσια! Δύσκολη ερώτηση, γιατί μου αρέσουν πολλά και διάφορα είδη μουσικής, αυτό που δεν θα ήθελα πάντως να είμαι σίγουρα είναι το είδος της ηλεκτρονικής μουσικής που έχει πολύ φασαρία τύπου techno, trance, νομίζω ότι πονάνε τα αυτιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σαν την Χριστίνα δεν μπορώ να ποστάρω

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Ειρήνη! Σ' αυτό περί μουσικής, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!

      Διαγραφή
    3. Η progressive trance ειναι πιο ηρεμη στα αυτια!

      Διαγραφή
    4. Μαρία μου κίνησες την περιέργεια θα ψάξω στο youtube να δω.

      Διαγραφή
    5. Παλι "βαραει" αλλα δεν ειναι τοσο χτυπητη.

      Διαγραφή
    6. Ειρηνουλα κοιτα να συνηθισεις την τεκνο κτλ γτ εχεις υιο!

      Διαγραφή
    7. Λοιπον θα μαζεψουμε τους γιους μας (κ εσυ Ζηνα) και θα τους κανω μαθηματα χαχαχαχα

      Διαγραφή
    8. ωχ...αυτο ειναι καλο δηλ?

      Διαγραφή
    9. Χαχαχα, δεν το είχα σκεφτεί αυτό με τον μικρό, την πάτησα!

      Διαγραφή
    10. Φαντασου ομως αντι για τεκνο να παιζει death metal...εκει κ αν χτυπας το κεφαλι αχαχαχα

      Διαγραφή
    11. Πες το μου και αυτό! Μέχρι Heavy αντέχω, χαχαχα!

      Διαγραφή
    12. Συμφωνώ με την Irene P, δεν αντέχω την techno, trance, electro και όλη αυτή την φασαρία που συνεπάγεται.
      Ακούνε οι φοιτητές στον επάνω όροφο και τρέμει η πολυκατοικία μαζί με το νευρικό μου σύστημα!

      Διαγραφή
    13. Καλησπέρα Ειρήνη!! ε όχι και καλύτερη η trance από τη metal!! Μα σας παρακαλώ κυρίες μου χαχαχα!!

      Διαγραφή
  5. Το κοιτάζω αυτό το με τα Links... ελπίζω σύντομα να διορθωθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα καλημερα!! Τι ειδος μουσικης θα ηθελα να ειμαι; Δυσκολη ερωτηση γιατι τα μουσικα μου ακουσματα δεν ειναι περιορισμενα σ´ενα ειδος μονο! Αν ομως πρεπει να διαλεξω ενα κλινω προς την electro που ακουω περισσοτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε συμπαθώ, σε εκτιμώ αλλά electro μουσική δεν αντέχω :)) Καλημέρα Μαρία!

      Διαγραφή
    2. Καθε μερα ακουμε στο ραδιοφωνο electro εκτος απο mainstream κ pop φυσικα! Κλασικο παραδειγμα electro που λατρευω ειναι οι Depeche Mode! Πρωτοποροι στο ειδος τους!

      Διαγραφή
    3. εμ...φαινονται τα τζοβενα της παρεας! Ελεκτρο ακουνε τα νιατα Δημητρα....

      Διαγραφή
    4. Γιατί εμείς δηλ. τι είμαστε; Γριές;;;;;

      Διαγραφή
    5. Καλε οι Depeche δεν ειναι κ τοσο νεοι!

      Διαγραφή
    6. Το χοντραίνες Μαρία μου, το χοντραίνεις... άκου εκεί οι Depeche δεν είναι και τόσο νέοι :PPP χεχεχε

      Διαγραφή
    7. ναι Μαρακι συγκρατησου...

      Δημητρα εμεις ειμαστε Τζοβενα με το ΤΖ κεφαλαιο!

      Διαγραφή
    8. Ωραίοι και οι Depeche δεν μπορώ να πω αλλά καρφωνόμαστε με ηλικίες έτσι :-)!

      Διαγραφή
    9. Εγώ πάλι Ειρήνη το θεωρώ καμάρι την μεγάλη ηλικία... λίγο το έχεις να καταφέρνει κανείς να επιβιώνει στην ζούγκλα της καθημερινότητας;;;

      Διαγραφή
    10. Σωστό και αυτό Δήμητρα, τιμή μας και καμάρι μας :-)!

      Διαγραφή
    11. Οι Depeche ακουγονται κ απο παλιους κ απο νεους! Ποιος νοιαζεται για την ηλικια;

      Διαγραφή
    12. Depeche Mode forever ενώνουν τις γενιές!! Πολύ μου αρέσουν!!

      Διαγραφή
    13. κατσε για να εχουμε δηλ και καλο ερωτημα..Μαρακι ποσο εισαι κουκλα μου κ σε λεω κ τζοβενο?

      Διαγραφή
    14. Ωχχχ... αρχίσανε οι δύσκολες ερωτήσεις :p

      Διαγραφή
  7. Λινκ μολις μπω απο τον υπολογιστη...το κινητο με σνομπαρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πήρα κι εγώ τον σκέτο μου και ήρθα! Χμμ είδος μουσικής... Επειδή είμαι φαν του Βασίλη (ποιού Βασίλη; Ένας είναι ο Βασίλης!) δε βάζω ταμπέλες στη μουσική, επομένως δεν μπορώ και να με "εντάξω" σε ένα μόνο είδος. Μπορώ να ακούσω και να απολαύσω οτιδήποτε εκτός από γαβ-γαβ και ηλεκτρονικούς φασαριόζικους και ακαταλαβίστικους για εμένα ρυθμούς, υποφέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βασιλης Τερλεγκας; Βασιλης Παπακωνσταντινου; Βασιλης Καρρας; Υποθετω το δευτερο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα κανόνισε να τσακωθούμε Μαρία! Καμία υπόθεση μόνο βεβαιότητα! :)

      Διαγραφή
    2. Πάλι καλά γιατί εμένα αρχικά που ήρθε ο Καρράς στο μυαλό!! χεχεχεχε

      Διαγραφή
    3. Αστειακια! Εχω παει δυο φορες σε συναυλια του! Ειναι απιθανος!

      Διαγραφή
    4. αγαπω Παπακωνσταντινου... θα ελεγα της γενιας μας, αλλα αυτος εχει πιασε πολλες γενιες!

      Διαγραφή
    5. Παντος καιρου ο Παπακωνσταντινου!

      Διαγραφή
    6. χαχαχαχαχαχαχα Τερλέγκας χαχαχαχαχαχαχα φαντάζεσαι!!!!!

      Διαγραφή
    7. Να και το ελληνικό rock από τη Luna!! Συμφωνώ και επαυξάνω για τον Παπακωνσταντίνου!

      Διαγραφή
  10. Κορίτσια, αν δεν κάνω λάθος, το θέμα με τα links διορθώθηκε και το καλό που του θέλω γιατί έχω αρχίσει ήδη τα Ω#%^%(@(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκιμάστε να πατήσετε στο "Add your link" απευθείας όταν ανοίξετε την ανάρτηση της Δήμητρας. Όχι αφού δείτε τα σχόλια γιατί αλλάζει το link που δίνει από εδώ σ' αυτή την περίπτωση. Αυτό κατάλαβα ότι συμβαίνει και δεν ολοκληρώνει την εγγραφή.

      Διαγραφή
    2. Δήμητρα, πλεκτές κορώνες, που είδα στον σύνδεσμο που άφησε η Ειρήνη, έχεις φτιάξει;;

      Διαγραφή
    3. Όχι δεν έχει τύχει. Είναι μεγάλα τα παιδιά μου για τέτοιες τσαχπινιές κλαψ...

      Διαγραφή
    4. Υπάρχουν πάντα και τα τετράποδα παιδιά μας Δήμητρα... χεχεχεχε
      Όχι πως το τρελό το δικό μου θα καθόταν να του φορέσω τίποτα αλλά την φαντάζομαι ήδη με κορώνα και εκείνο το περίφημο μπλαζέ ύφος της όταν βαριέται....

      Διαγραφή
    5. Σωστά Δήμητρα! Σ' αυτή την περίπτωση μια κορώνα για την Ήρα και ένα ζουρλομανδύα για το Σκίππερ που τον έχει άμεση ανάγκη! Από χθες, όταν είναι έξω κατάφερε να πηδάει επάνω στο πρεβάζι του παραθύρου και με κοιτάει!

      Διαγραφή
    6. Και δεν χαίρεσαι; Η Ήρα όταν είναι στο μπαλκόνι, ο μόνος λόγος που θα ασχοληθεί μαζί μου είναι όταν θέλει να μπει μέσα κι έχω κλείσει την μπαλκονόπορτα! Διαφορετικά, επιδίδεται στο αγαπημένο της σπορ, ήτοι να τρομοκρατεί ό,τι ιπτάμενο πλησιάζει στο μπαλκόνι, με ιδιαίτερη έμφαση στα περιστέρια!

      Διαγραφή
  11. καλημερα!!! εβαλα καφε, τον μικρο αγκαλια κ να μαι!!! λοιπον λινκ οκ Δημητρα...

    οσο για τη μουσικη...ακουω τα παντα! αλλα θεωρω τον εαυτο μου σκυλου! χαχαχα κ αυτο γτ σε καθε φαση της ζωης μου ειχα ενα σκυλαδικο ή ελαφρυ λαικο να με συντροφευει! και ναι, ακουω κ Καρρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΚ, να που μοιράσαμε τους Βασίληδες! χαχα

      Διαγραφή
    2. χαχαχα ολα καλα λοιπον...υπαρχει βεβαια κ ο Σκουλας!

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα σας! Για τον κώδικα με τα Links δεν το σχολιάζω... ακόμα μία φωνή στο μυαλό μου ψιλοβρίζει!

      Όσο για την μουσική.. γαβ γαβ;;; Οο
      Δεν το περίμενα ποτέ από εσένα... χαχαχαχαχα

      Δηλ. αν ήσουν μουσική, σκυλάδικο θα ήσουν βρε παιδί μου; χεχεχε

      Διαγραφή
    4. Θε μου κλεισεις το σπιτι μ´εχεις κανει αλητη λαλα λα λα

      Διαγραφή
    5. Όταν ακούω το όνομα «Σκουλάς» μόνο ένα τραγούδι μου έρχεται στο μυαλό.
      https://www.youtube.com/watch?v=h_58uzWn9tM
      Δεν ξέρω τί άλλο λέει αλλά αυτό το τραγούδι το λατρεύω...

      Διαγραφή
    6. οχι..βασικα θα ημουν ροκ, απλα ροκ αρχισα να ακουω ως φοιτητρια. και αλλη φαση εχει το σκυλαδικο βρε παιδι μου...αν θες να τα σπασεις να διασκεδασεις, νομιζω το σκυλαδικο ειναι πιο ευκολο.

      βεβαια σε καθημερινη βαση στο σπιτι παιζει ροκ κ Αμελι...ναι μη σχολιασετε...

      Διαγραφή
    7. Μπα...εγώ μια χαρά μπορώ να τα σπάσω και με hard rock :P

      Τώρα δαύτο το Αμελί, δεν ξέρει τι είναι...

      Διαγραφή
    8. Ζήνα έχεις και εσύ τα δίκια σου με τα λαϊκά! Εμένα τον τελευταίο καιρό μου έχει κολλήσει το "come back" της μίας και μοναδικής Λαίδης, το τραγουδάω και στον μικρό και λέω να το κόψω σιγά σιγά, χαχαχα!

      Διαγραφή
    9. Yann Tiersen! Πολυ ρομαντίκ σε βρισκω Ζηνα! Btw το λατρευω το soundtrack!

      Διαγραφή
    10. Μέχρι να καταφέρω να απαντήσω έφτιαξα και δεύτερο καφε.. 1ον Μαζί σου Ζήνα για τον Σκουλά!!! Για το λαικό no no no ... Amelie yes...!!!
      Ειρήνη μα LADY ANGIE????? και COME BACK????

      Διαγραφή
    11. Το ξέρω πρέπει να ντρέπομαι αλλά το βρίσκω τόσο αστείο, ελπίζω να ξεκολλήσω σύντομα :-)!

      Διαγραφή
    12. Επειδή δεν το γνωρίζω το "ασθμα" , πάω να το ακούσω κι επανέρχομαι

      Διαγραφή
    13. Oo

      Να σου Ειρήνη... τελικά γκρεμοτσακίζεται πουθενά με 'κείνα τα μακρυά που φοράει στο video clip ή την γλυτώνει;

      Διαγραφή
    14. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει το clip. Επειδή το πρωί πριν φύγω βάζω τηλεόραση, βλέπω λίγο επαναλήψεις Φωτη και Μαρία και καμιά φορά το πετυχαίνω που το βάζουν σαν υπόκρουση, αλλά μόλις το ακούω, δεν μπορώ να αντισταθώ :D!

      Διαγραφή
    15. Τώρα για να είμαι ειλικρινής έχει beat το κομμάτι αλλά δε παύει να είναι της Lady. Τη πρώτη φορά που το άκουσα σε ενα σποτ καναλιού παραλίγο να αρχίσω να το τραγουδάω...αλλά με κοίταξε ο Νεκ.... και συμμορφώθηκα αμέσως.. χαχαχαχαχαχα :D :D

      Διαγραφή
    16. Ειρήνη ... χάνεις τις χορευτικές ικανότητες της κύριας! Πρέπει να δεις το επίσημο video clip...
      Ελεάνα... τα θερμά μου συγχαρητήρια στον Νεκ!!!

      Διαγραφή
    17. Κοίτα ναι και εγώ μπορώ να τα σπάσω με rock και metal αλλά το γαβ γαβ προσφέρει και αυτό τις χαρές του!

      Διαγραφή
    18. Εεεε Δήμητρα.. τώρα θα με κάνεις να το βάλω και εγώ να το ακούσω..
      Κατερίνα με το γαβ γαβ σπάς και κανένα πιατάκι!!! ;)

      Διαγραφή
    19. καλα πατε σε κανενα γαμο ή bachelor και ακουτε ροκ...βρε αν δεν εχει γαβ γαβ δε γινεται κεφι!

      Διαγραφή
    20. Εγώ σκοπεύω να κάνω τον δικό μου χωρίς γαβ γαβ και κλαρίνα (και πιθανότατα και χωρίς γαμπρό και καλεσμένους αν παραεπιμείνω στο θέμα....) :P

      Διαγραφή
    21. όχι εδώ θα αντιδράσω!! το bachelor θέλει πολύ γαβ γαβ και κλαρίνα και ποτό για να ξεπεράσεις όλα τα άλλα που ακολουθούν!!

      Διαγραφή
    22. Στο bachelor ας κάνουν ό,τι τραβά η ψυχή τους Κατερίνα... για τον γάμο λέω 'γω ;)

      Διαγραφή
    23. καλημερα!!! και απλα για να διευκρινησω κατι...οταν λεω λαικα, εννοω λαικα καθε εποχης. Δηλ και ρεμπετικα!!! βεβαια δεν ειναι γαβ γαβ, αλλα τοτε ηταν απαγορευμενα! οποτε ακουω απο Καρρα μεχρι Τσιτσανη!! χαχαχα

      Δημητρουλα, ο γαμπρος το ξερει????

      Διαγραφή
    24. Ναι ναι Δήμητρα... και εγώ τα έλεγα και είμαι ακόμα ανύπαντρη χαχαχαχαχαχαχα ακόμα το παζαρεύω!!! :)))

      Διαγραφή
    25. Καλημέρα!
      Και ξέρει και το παραξέρει... αλλά ξέρει κι εμένα πολύ καλά, οπότε δεν του φαίνεται παράξενο Ζήνα.
      Λες αυτό να φταίει που δεν έχουμε ακόμα παντρευτεί Ελεάνα;; χααχαχαχαχα

      Διαγραφή
    26. χαχαχαχαχα δε ξέρω.... έχουμε θέματα να λύσουμε ακόμα.... :D
      Πάντως τα ονόματα των παιδιών έχουν αποφασιστεί σε εμάς... Για πέντε παιδία έχουμε βρει... χαχαχαχαχαα

      Διαγραφή
  12. Κορίτσια καλημέρα κι από μένα! Ήρθα στην παρέα με ζεστό τσάι μιας και τον καφέ της ημέρας τον ήπια πρωί - πρωί.
    Λοιπόν στην ερώτηση αν ήμουν μουσική, τι είδος θα ήμουν, θα ήμουν μάλλον ροκ όπερα. Έχω βλέπετε, ένα θέμα με τα άκρα, όταν είμαι δίνω ένταση είμαι loud και όταν ρίχνω τόνους, είμαι ήσυχη σαν γάτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία! Τσάι;; Μπλιαξ, μπλιάξ....
      Καθόλου μπλιάξ, βεβαίως βεβαίως, στην επιλογή του είδους της μουσικής :))

      Διαγραφή
    2. αγαπω οπερα ..καθε ειδος της!

      Διαγραφή
    3. Ζήνα επιτέλους βρήκα ταίρι για τη Λυρική Σκηνή!!!! Αλλά βρε παιδί μου, πως συνδιάζεις σκυλάδικο με όπερα?? :))

      Διαγραφή
    4. Πολύ εύκολα Ελεάνα.... ακούς Καρβέλα χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    5. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα έχετε ρέντα σήμερα...

      Διαγραφή
    6. Αααααα, θέλω και εγώ να με πάρετε μαζί σας!

      Διαγραφή
    7. Στον Καρβέλα; Στην Λυρική Σκηνή; Στα σκυλάδικα; Γίνε πιο συγκεκριμένη Ειρήνη, μην σε τρέχουν σε τίποτα τρελά μέρη!

      Διαγραφή
    8. Σαν καλόβολος άνθρωπός που είμαι (τουλάχιστον στην μουσική και το φαγητό) για Καρβέλα, λυρική, σκυλάδικο, ροκάδικο κτλ είμαι μέσα κούκλες, σε όλα λέω ναι με μια εξαίρεση: Κλαμπ και νταμπά ντούμπα!

      Διαγραφή
    9. Εγώ πάλι που είμαι στριμμένο άντερο, μόνο στο ροκάδικο είμαι μέσα και φυσικά στο φαγητό!
      Εκτός κι αν θέλετε να τραβήξετε αυτά που τράβηξε το έτερον ήμισυ κάποια χρόνια πριν που με πήγε καήμένη και ανυποψίαστη σε μία μουσική σκηνή με ένα γκρουπ και καλά έντεχνους -σταφίδες από το αλκοόλ- "καλλιτέχνες" κι ακόμα τού το φέρνω ως βέτο σε διάφορες περιστάσεις!!! Ονόματα δεν αναφέρω γιατί στριμμένο άντερο ΜΕΝ, με καλή ανατροφή ΔΕΝ (αθάνατε Αυλωνίτη!)

      Διαγραφή
    10. μμμ για μια rock όπερα είμαι μέσα φυσικά βλέπε Queen - Bohemian Rhapsody!!

      Διαγραφή
    11. Στη Λυρική γιατί είμαι κλασικός τύπος! :D!

      Διαγραφή
    12. bre πατε καλα? καθε ειδος στην ωρα του. παμε πρωτα μια οπερα κ μετα κ ενα σκυλαδικο να στρωσουμε!!!

      Διαγραφή
    13. Άκουσα για φαγητό και ήρθα... κάποιος είπε κάτι για ένα κατσαρολάκι -τα άλλα τα συζητάμε την ώρα του καφέ που θα είμαστε χορτάτοι(Εξαρχάκος) :) Ήθελα να πω πως συμφωνώ με Ειρήνη, Σοφία και Ζήνα αλλά με κέρδισε η Δήμητρα με το φαί!!! :DD Δε μπορώ να αντισταθώ...

      Διαγραφή
  13. μμμμ....μουσική εκτός το οτι λατρεύω την κλασσική και όπερα μπορώ να ακούσω κάθε είδος μουσικής αρκεί να μην ενοχλεί βάναυσα τα αυτιά μου....Σε καλημερίζω Δήμητρα ....ενα ελληνικό ελαφρύ καφέ είναι οτι πρέπει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στην παρέα Μαρία! Ελληνικό καφεδάκι εε; Πιστή στα παραδοσιακά! :)

      Διαγραφή
  14. Δε πρόλαβα να γράψω με το πρωινό cappuccino οπότε έφτιαξα μια φραπεδια!!!!! Αν και από το πρωί ο υπολογιστής τα έχει βάλει μαζί μου.. Anyway!
    Απο μουσική θα ήμουν οι μελωδίες και οι στίχοι του ελαφρού-μεταπολεμικού τραγουδιού (τύπου Γούναρη-Αττικ-Σουγιουλ). Τραγούδια του 50, καντάδες, οπερέτες και αυτό γιατί από μικρή είχα τέτοια ακούσματα και γιατί με τα χρόνια είδα ότι είναι τραγούδια που μου φτιάχνουν τη διάθεση και με κάνουν να ονειρεύομαι μια εποχή που θα ήθελα πολύ να έχω ζήσει!! Το ίδιο όμως μπορώ να πω και για τα ρεμπέτικα. Τα σχόλια δικά σας... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέρουσα η επιλογή σου Ελεανα! Για τα δε ρεμπέτικα, μαζί σου κι ο καλός μου, που είναι από τα ελάχιστα Ελληνικά που ακούει!
      Να σου πω, δεν πιστεύω να περιμένεις "άδεια" για να βάλεις το link σου ε;;

      Διαγραφή
    2. έχω ελαιόπιτάκια στο φούρνοοοοοο αν δε καούν θα βάλω και το link... :))

      Διαγραφή
    3. Έβαλα τo link- αν και αναφέρεται στα Χριστούγεννα νιώθω όμως ότι είναι μία ανάρτηση που την αγαπώ πολύ, γεμάτη νοσταλγία και αναμνήσεις που όσοι έχουν την ίδια ηλικία με εμένα τα έχουν ζήσει! και είναι και αυτή που διαβάστηκε λιγότερο.

      Διαγραφή
    4. Πολύ ωραία και αυτά Ελεάνα ειδικά Σουγιουλ, πολύ μου αρέσει! Έχω όμορφες αναμνήσεις με τον παππού μου να τα τραγουδάει με την κιθαρίτσα του.

      Διαγραφή
    5. Δεν φέρνεις και κανένα ελαιοπιτάκι; Πηγαινοέρχεσαι που πηγαινοέρχεσαι κουζίνα-υπολογιστή, να μην μείνει κι ο φούρνος παραπονεμένος!

      Διαγραφή
    6. Και εγώ απο γιαγιά και παππού κόλλησα Ειρήνη.
      Δήμητρα τα ελαιοπιτάκια με ελιές ΑΠΑΙΧΤΑ- ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!!! Δε ξέρω αν θα υπάρχουν μέχρι αύριο...

      Διαγραφή
    7. Θέλω και εγώ ελαιόπιτάκι μην με ξεχάσεις χιχιχι!

      Διαγραφή
    8. λατρευω ρεμπετικα!!! στα παιδια μου ολο τετοια τους τραγουδαω...τωρα που το σκεφτομαι..τι μανα ειμαι? τα απαγορευμενα τους λεω?

      Διαγραφή
    9. πέντε μάγκες στο Περαία πέρασαν απο το τεκέ τους τραγουδάς?? χαχαχαχαχα πιάσε τα καβουράκια.. Εγώ θέλω πριγκιπέσσα... τραγούδα τους πιο light ...

      Διαγραφή
    10. Αφού δεν τους τραγουδάς Παπαρίζες, σε καλό δρόμο σε βρίσκω Ζήνα!!!

      Διαγραφή
  15. Αυτό με το πρωινό καφέ πρέπει να πάει απόγευμα.. :)) προβλέπω να μας αφήνω νηστικούς καμμία Πέμπτη.. χαχαχαχαχαχα είμαι η μισή στη κουζίνα και η μισή στον υπολογιστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, Ελεάνα ελπίζω να κατάφερες να μαγείρεψες, ο δικός μου κιμάς δεν λέει να ξεπαγώσει. Δεν με χαλάει όμως, έτσι κι αλλιώς τα γιουβαρλάκια θα είναι για το βράδυ που θα φτάσει σπίτι και το έτερον ήμισυ.

      Διαγραφή
    2. Γιουβαρλάκια;;;; Σλουυυυυυυυυυυυρρρρρρρρρρρρππππππππππ!

      Διαγραφή
    3. Γιουβαρλάκιααααααααααααα ααααααααχχχχχχ έχεις δει κάτι cartoon με τη γλώσσα έξω? εε ετσι είμαι τώρα. Πόσους μήνες τα σκέφτομαι... Μαγείρεψα και τα ελαιοπιτάκια με ελιες γίνανε υπέροχα!!!!!!!!!
      Ζήνα έχω και από αυτό, Ι Pad αλλά δε με βολεύει καθόλου, το laptop έχει γίνει προέκταση των χεριών μου.. νιώθω παράξενα όταν κάθομαι χωρίς αυτό. To άλλο μόνο για συνταγές κάνει που το παίρνω στη κουζίνα για να τις βλέπω χαχαχαχαχα (αν το ήξερε αυτός που το σκέφτηκε με τις ντομάτες θα με έπαιρνε).

      Διαγραφή
    4. Ελεάνα, νομίζω πως το ακόλουθο link είναι ότι πρέπει για την περίπτωσή σου
      http://www.pinterest.com/pin/556687203909718205/

      Διαγραφή
    5. ναι το είχα δει!!!!!! :D :D :D χαχαχαχαχα μμμμ μου έδωσες ιδέα!!!

      Διαγραφή
    6. Με αυτά και με κείνα κι αφού από τον καφέ και την μουσική περάσαμε στην έξοδο και στο φαγητό έχω να προτείνω την άλλη Πέμπτη το μενού να περιλαμβάνει & ουζάκι ή κρασί και μεζεδάκια πολλά μεζεδάκια!

      Διαγραφή
  16. Αχ παιδιά δεν προλαβαίνω να απαντήσω σε όλες σας τις απαντήσεις, οπότε απλά θα δώσω το στίγμα μου...
    Αν ήμουν μουσική θα ήμουν rock, ελληνική ή ξένη ή ένα τελευταίο μου κόλλημα, electro swing! Όσο για το απποριπτέω μας post πως το βρίσκω στον blogger; Κόλλησα και δε μπορώ να το βρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαργαρίτα! Ωραία η επιλογή του swing!!!
      Όσον αφορά τα στατιστικά των αναρτήσεων, πηγαίνεις στο dashboard στην ενότητα Αναρτήσεις και βλέπεις τις προβολές!

      Διαγραφή
  17. Εγώ μαλλον θα πάω για απογευματινό, δεν προλαβα τον πρωινό!!
    Μουσική.......ναι θα ήθελα να ήμουν rock..!!
    .....και μη μου πειράζετε τη Luna, γιατί και γω αγαπαω, αγαπούσα και θα αγαπώ Βασίλη......και ναι δεν χριάζονται επίθετα γιατί στην ελληνική μουσική σκηνή ένας είναι ο Βασίλης. !!!!!
    Σας φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου βρε Ράνια! έτσι, τόσο απλά!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Ράνια! Δεν το περίμενα το rock! Σε φανταζόμουν σε κάτι πολύ πολύ πιο απαλό!
      Όσο για την Δήμητρα ή μάλλον για τον Βασίλη, είμαι σίγουρη πως δεν πειράζονται ;)

      Διαγραφή
    3. Πάντως Παπακωνσταντίνου ακούγαμε εμείς, ακούνε οι έφηβοι σήμερα και πιστεύω θα ακούνε και τα πιτσιρίκια μας σε λίγα χρόνια. Έχει πει ο άνθρωπος αθάνατα κομμάτια.

      Διαγραφή
    4. Καλως τη Ρανια...και οχι δεν πειραζουμε καμια!!! :)

      Διαγραφή
    5. Υπάρχει άλλος άνθρωπος με περισσότερο χιούμορ από το Βασίλη; Και όσοι τον αγαπάμε έτσι είμαστε!
      Σοφία, μόνο τα δικά μου παιδιά δε θέλουν να τον ακούν, πού να το πω και ποιός να το πιστέψει...

      Διαγραφή
    6. Δημητρούλα μου, τα φαινόμενα πολλές φορές απατούν, χαχα!
      ....Luna μου ένα θα σου πω κουβάλησα τον μεγαλο μου γιο πριν δυο χρόνια σε συναυλιά του Βασίλη (...τωρα ειναι στα 11φαντάσου) για να τον "μυήσω".......και ειμαι σε καλό δρόμο μπορώ να πω.....χαχα!!

      Διαγραφή
    7. Για αυτό είναι καλά κάτι τέτοια παιχνίδια Ράνια γιατί μερικές φορές οι αναρτήσεις μάς δίνουν άλλη εικονά από αυτό που είμαστε... Πάντως, εμένα καθόλου δεν με χάλασε η επιλογή σου για ροκ!

      Διαγραφή
    8. Ράνια, εγώ τα "έκαψα" από την υπερέκθεση... Της μεν κόρης μου ποτέ δεν της άρεσε (από μωρό με το που τον άκουγε έκλαιγε, μυστήρια πράγματα), ο δε γιος μου ενώ είχε ξεκινήσει καλά μπορώ να πω, όσο περνάει ο καιρός μου κάνει νερά. Σε συναυλία του, έχουμε να πάμε από το 2009 και έχει έρθει τόσες φορές ο άνθρωπος στα μέρη μας. Στην αρχή μου έβρισκαν δικαιολογίες, τώρα μου το πετάνε κατάμουτρα "σ' αυτόν θα πάμε!"...
      Εσύ, κράτα γερά!

      Διαγραφή
    9. Βρε Δήμητρα, μήπως άκουγες πολύ Βασίλη κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης; Σε μία συζήτηση με τον πατέρα μου τις προάλλες, μου είπε πόσο πολύ αγάπαγε να τρώει αχινούς η μητέρα μου όταν ήταν έγκυος σε μένα κι εγώ τους σιχαίνομαι σαν γεύση! Λες να έγινε κάτι αντίστοιχο με τα δικά σου;;;

      Διαγραφή
    10. Εννοείται Δήμητρα! Είχα φάει τις κλωτσιές της ζωής μου, αλλά δεν έλεγα να το πάρω το μήνυμα.. που θα πάει, θα στρώσει έλεγα. Της έβαζα Ρεμπούτσικα, Χατζιδάκι και ηρεμούσε το παιδί. Το πιο κουφό ήταν όταν ήταν μικρή και έκανε πιάνο, κάποια στιγμή η δασκάλα της, της έβαλε να παίξει το χάρτινο το φεγγαράκι. Και το έπαιξε τόσο ωραία! Να μην έχει σχέση ότι με αυτό κοιμόταν κάθε βράδυ μωράκι;

      Διαγραφή
    11. Εμ, στα "λεγε" το παιδί, εσύ τα δικά σου!

      Διαγραφή
  18. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΝΑ ΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ , ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ BLOG ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιώτα & καλώς όρισες! Δεν μάς είπες όμως τι είδος μουσικής θα ήσουν :)

      Διαγραφή
  19. Λοιπόν βάλε και για μένα ένα σκέτο (όχι ελληνικό όμως γιατί δεν τον πίνω) και έρχομαι!
    Link έβαλα την τελευταία μου ανάρτηση μια και ως πιο πρόσφατη υστερεί λιγουλάκι από τις υπόλοιπες!
    Τώρα για τη μουσική θα πω Symphonic metal αλλά και Doom metal (πως φαίνεται ο κυκλοθυμικός άνθρωπος!!
    Ανεβαίνω προς τα πάνω να τα πω και με τις υπόλοιπες τις παρέας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Doom metal εε;; Μία ευγενική χορηγία της Gillette!!
      Καλησπέρα Κατερίνα!

      Διαγραφή
    2. Κατερινα δε σε ειχα για τετοια...χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Πως σας αρέσει η metal?? από τότε που πήγαινα σχολείο την αντιπαθούσα... άγρια..

      Διαγραφή
    4. Εννοείς πως σαν μικρό κορίτσι δεν ακούσες ποτέ έστω και μία μπαλάντα των Metallica;;;;;;

      Διαγραφή
    5. Είναι το τι είδος είχες ακούσει!! Υπάρχει μεγάλη γκάμα και ποικιλία! Υπάρχει και metal που είναι σαν να ακούς κλασσική μουσική (βλ αγαπημένους Therion)!!

      Διαγραφή
    6. ναι άκουσα, και το Nothing else matters των Metallica είναι από τα καλύτερα όλων των δεκαετιων για μένα αλλά μέχρι εκεί, τα slow, τα πιο δυνατά δε τα μπορώ. Υπήρξε περίοδος που άκουγα Alice Cooper... ακόμα απορώ... :D

      Διαγραφή
    7. Εεε όχι να απορείς με την Αλίκη, έχει βγάλει κλασσικά-πλέον- κομμάτια... χεχεχεχε

      Διαγραφή
    8. Μα κάπου κάτι πήρε το μάτι μου, έγινε γυναίκα ..... ??? :D

      Διαγραφή
    9. Δεν έγινε, ήταν εξαρχής! Καθώς το όνομα ο καλλιτέχνης το πήρε από μία μάγισα του 17ου αιώνα :)

      Διαγραφή
    10. και είναι κι άσχημη...
      https://www.youtube.com/watch?v=nasJY2wSDB4

      Διαγραφή
    11. Και διάλεξες και γμ της σκηνές Δήμητρα!! Απίστευτο χιούμορ η συγκεκριμένη ταινία!

      Διαγραφή
    12. Από χθες μόλις έγραψες "Αλίκη" αυτό θυμόμουν και γελούσα...

      Διαγραφή
  20. Εδώ κι εγώ.Καλησπέρα κορίτσια. Στης Δήμητρας σήμερα ε? Ωραία και φιλόξενα.
    Λοιπόν το λινκ είναι από το μπλογκ μου είναι για το Μυστρά.Έχουμε τόσο όμορφα μέρη κι εγώ κοντεύω 50 και πήγα πρώτη φορά.
    Όσο για τη μουσική μάλλον θα ήμουν κινηματογραφική/θεατρική γιατί λατρεύω να ακούω ξανά και ξανά τις μουσικές από το Phantom of the Opera, το Les Miserables, το Cats, το Mission, το Amelie, και τόσα άλλα. Πάω να φτιάξω καφέ.
    AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αριάδνη, καλώς όρισες!
      Ωραία επιλογή :) Πολύ μού άρεσει ο κος Lloyd Webber

      Διαγραφή
    2. and my 12 points go to Ariadne!!!!!! Αυτά είναι!! Phantom of the Opera one of the best!! Jesus Christ Superstar?? West side story??

      Διαγραφή
    3. Αριαδνη μαζι σου! τα λατρευω ολα οσα ειπες!και το cats το ειδα κ απο κοντα :)

      Διαγραφή
    4. Κι εγώ, κι εγώ Zina Z επίσης! AriadnefromGreece!

      Διαγραφή
    5. Ειχα λιώσει τον δίσκο του Phantom μικρη από το παίξιμο!

      Διαγραφή
    6. Να κι άλλη οπαδός του κου Λόιντ Γουέμπερ. Ξεφτίλα πάντως βρε παιδί μου να πάει στην Γιουροβίζιον!

      Διαγραφή
  21. Τζαζ! Λατρεμένο είδος μουσικής που χωρίς να υπάρχει συνοχή στις νότες ,βγάζει μελωδία.Το άκουσμά της με χαλαρώνει.Ίσως επειδή είμαι κι εγώ έτσι ...2 νότες από δω,2 νότες από κει...τελείως ΤΖΑΖ! Καφεδάκι με μπόλικη ζάχαρη(ρίξε μέσα μια τουλούμπα!) ,παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αλέκα! Να λείπουν παρακαλώ οι αναφορές σε γλυκά, γιατί πριν λίγο φάγαμε μεσημεριανό (νωρίς νωρίς) και θέλω γλυκό!!! Έτσι για την χώνεψη!

      Διαγραφή
    2. αχα.. να ενα ειδος που δεν τρελαινομαι. ειναι ομως μοναδικο κ αυτο!

      Διαγραφή
    3. μμμ ποτέ δεν μπορούσα να την καταλάβω αυτή τη μουσική! Νομίζω ότι αυτό είναι που αγαπούν και οι fun της!!

      Διαγραφή
    4. Εγώ πάλι πιστεύω πως επειδή είναι τόσο ιδιαίτερο είδος μουσικής, όλοι μπορούν να βρουν κάποια ακούσματα που να τους αρέσουν

      Διαγραφή
    5. H τζαζ εμένα με χαλαρώνει... μου επιτρέπει να διαβάσω ή να γράψω παράλληλα, κάτι που δύσκολα μπορεί να κάνω με άλλο είδος. Aν είναι τραγούδια των Bing Crosby, Aretha Fraklin, Eartha Kitt, Ella Fitzerarld, Nat King Cole, Louis Armstrong, μπορώ να ακούω όλη μέρα αν είναι μόνο ορχηστρικά με κουράζει μετα από ώρα.

      Διαγραφή
    6. Βάλε και την Etta James Ελεάνα και φύγαμε :)

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα !!! Τη Dimitra και το Decor Asylum άρχισα να τα παρακολουθώ πριν από λίγες μέρες και δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο ! Αυτός ο καφές είναι ιδανικός• έχει πολύ ενδιαφέρον και κρατάει για ώρες. Από μουσική, μάλλον θα ήμουν rock, λίγο progressive, λίγο psychedelic και λίγο classic σαν του Pink Floyd και τους Led Zepellin. Λίγο πειραματισμός, λίγο ψάξιμο, λίγο ονειροπόληση και καμία επαφή με την πραγματικότητα (ειδικά έτσι όπως είναι τώρα) !!! Καλό απόγευμα σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Τζοάνα & καλώς όρισες. Αυτό για το ώρες ξαναπές το. Ελληνικό ταμπεραμέντο γαρ...
      Ωραία επιλογή στην μουσική και τα 2 συγκροτήματα, αγαπημένα!
      Πάντως αν σου αρέσει το κουβεντοπαιχνίδι, επικοινώνησε με την Ζήνα για μελλοντική φιλοξενία :)

      Διαγραφή
    2. ποιες ωρες καλες? μερες κραταει! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  23. Vashti Q-Vega: this chat game is open to everyone and truly everyone is welcomed participate. It is not however a place to just drop your links and go. So please do join the chat or the links, out of respect to every other participant here, will have to be removed. Thank you :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλέ πότε γράψατε τόσα και εγώ δεν πήρα χαμπάρι?Εμένα μου αρέσει rock, jazz, κάποιες τρελές ώρες κλασσική μουσική, και γενικά πολλά άλλα αρκεί να μη γαβγίζει ο τραγουδιστής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οπα οπα...τι εννοεις γαβγιζει???? ε????

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα Δήμητρα,ήρθα λίγο αργά,αλλά με καφεδάκο νες ζεστό,γλυκό με λίγο γάλα. Όσο για μουσική,ακούω διάφορα!Μεγάλη αγάπη ο Παπακωνσταντίνου αλλά και η Τσανακλίδου,ο Κότσιρας,ο Πλούταρχος,ο Πάριος,η Μαρινέλλα...τελευταία κολλάω σε διάφορα τραγούδια που ακούω στο ράδιο,χωρίς καν να ξέρω τον τραγουδιστή,σημασία έχει ο στίχος!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Ιωαννα... και ναι το ιδιο παθαινω κ εγω. ειδικα μετα τα μουσικα reality στην ΤιΒι, νομιζω ότι όλοι οι τραγουδιστες ειναι ιδιοι!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Ιωάννα & καλώς όρισες!
      Όσο για το ότι όλοι οι τραγουδιστές ακούγονται ίδιοι, φυσικό είναι, αφού είναι παιδιά της "μουσικής βιομηχανίας" κι όχι της "μουσικής τέχνης" :)

      Διαγραφή
    3. Ιωάνν ααυτό ελιναι το πρόβλημα μου χρόνια τώρα.... Ακούω ένα τραγούδι και όσες φορες και αν μου πούνε τον καλλιτέχνη δεν τον συγκρατώ, εκτός από σπάνιες περιπτώσεις...

      Διαγραφή
  26. Καλημερα!!!!

    I would like to inform you that the links you have added in the game are pinned to

    http://www.pinterest.com/efzin/coffee-break-and-chat/

    you may follow this board back and repin.

    Thank you!

    και τωρα ελληνικα... ετοιμος ο καφες, τελειωσαμε εδω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πρώτος της ημέρας καταναλώθηκε ήδη. Τώρα περιμένω τον πρώτο καφέ στη δουλειά!!

      Διαγραφή
  27. Απαπα!!!!!
    Έχασα συλλεκτικό καφέ!!!!!
    Σχωρεστε με κόρες, αλλά χθες έπινα γαλλικό στους αιθέρες!
    Και γω στη μπάντα με τα μέταλλα παρακαλώ!!!!
    Πολλές πολλές καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε εντάξει, αν είναι για καφεδάκι στους αιθέρες συγχωρήσε... όχι πως ποτέ λάτρεψα των καφέ των αεροπλάνων αλλά η θέα δεν συγκρίνεται ;)
      Και φυσικά, πολλά :)) για την μουσική επιλογή!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  28. Τι έγινε ρε κορίτσια... όλες στο metal?? Στο σχολείο σας δε τραγουδούσατε τη μικρή Ελένη? χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε σκληρές γυναίκες μεις Ελεάνα... τις μικρές Ελένες τις έχουμε για πρωινό! χαχαχαχαχα

      Εγώ πάντως στο σχολείο θυμάμαι να παίζω μία Metallica και μία Τσαικόφσκυ, τους είχα τρελάνει τους δικούς μου

      Διαγραφή
    2. Χαχα!!!!
      Εγώ πάλι έκανα μνημόσυνα στον Kurt Cobain!!!Μεγάλη θλίψη η Βασούλα!
      Βέβαια, αν το απαιτούσε η περίσταση, χτυπούσαμε και ένα Σαλονικιώτικο μπουζούκι για να σπάσουμε την παράδοση!!!

      Διαγραφή
    3. Αρχίζω να πιστεύω ότι σε λάθος σχολείο με στείλανε... :D :D Αλλού ήταν τα καλά!!!

      Διαγραφή
  29. Εβαλα τσάι με λεμόνι και σαφράν ( ο καφές κομμένος αυτή την περίοδο)
    και ηρθα.
    Λοιπον το τι μουσικη θα ήμουν καλυτερα να το απαντήσουν άλλοι για μενα.
    Αυτή την περίοδο χαιρομαι να ακουω ωραια εκτελεσμένη παραδοσιακή μουσικη!
    Οταν πηγαινα δημοτικο πάντως μου άρεσε ο Μανώλης ο Τραμπαρίφας χα χα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καταφέρνεις και ζεις χωρίς καφέ;;;; Χαράς το κουράγιο σου! Καλώς όρισες πάντως :)
      Παραδοσιακή μουσική εε;; Δεν είναι καθόλου, μα καθόλου, το φόρτε μου!

      Διαγραφή
  30. Τελευταία, καταιδρωμένη και μετά από πολλές μέρες αλλα ηταν οι μερες δυσκολες και δεν καταφερα να ερθω για καφε αυτη τη φορα :(
    Ελπιζω σε μια καλυτερη βδομαδα και σας φιλω!!!!
    Οσό για μελώδια θα (ήθελα να) ήμουν μάλλον το Casta Diva απο την οπερα Norma τραγουδισμενη απο την Καλλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή