Απλότητα & χρώμα

Απλότητα & χρώμα, δύο έννοιες που ένα διαμέρισμα στη Σουηδία έχει αξιοποιήσει στο έπακρο και έχει ανάγαγει, επιτρέψτε μου να πω, σε πραγματική ωδή!

Ένας χώρος που το λευκό, ως καμβάς, δίνει το φόντο που χρειάζονται όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου να αναδειχθούν και να δημιουργήσουν ένα χαρούμενο, φιλικό και ζεστό σπιτικό.  Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, την πολύ αρχή, με την κάτοψη του διαμερίσματος, για να έχετε μία ιδέα για την κατόπιν ξενάγηση.

Το διαμέρισμα, το οποίο χτίστηκε το 1890 (!), βρίσκεται στο κέντρο της Στοκχόλμης, στην περιοχή Vasastan, στον 3ο όροφο ενός τετραόροφου κτηρίου και είναι συνολικά 70τ.μ. Διαθέτει ένα υπνοδωμάτιο, ένα μπάνιο, ενιαίο χώρο σαλόνιου & γραφείου καθώς μία πλήρως ανακαινισμένη κουζίνα αλλά και ένα πολύ όμορφο μπαλκόνι.

Ας ξεκινήσουμε όμως από την είσόδο κι ας απολαύσουμε τις εκρήξεις χρωμάτων σε κάθε γωνία του σπιτιού.
 


Κι αφού το χωλ της εισόδου έχει προετοιμάσει τον επισκέπτη για το τι θα ακολουθήσει, ας περάσουμε στο σαλόνι, όπου η απλότητα συνδυάζεται με τα έντονα χρώματα και δίνει ένα αποτέλεσμα, καθόλου, μα καθόλου, βαρετό.

 




Η ίδια απλότητα συνεχίζει και στο υπνοδωμάτιο, στο οποίο υπάρχει πρόσβαση κι από το σαλόνι μέσω μίας υπέροχης δίφυλης πόρτας.


Επόμενη στάση η υπέροχη κουζίνα, όπου το μοντέρνο δένει με τα παλαιά κόκκαλα του διαμερίσματος και φυσικά το χρώμα, σε πιο ψυχρές αποχρώσεις, εκμεταλλεύεται το φυσικό φως το μεγάλων ανοιγμάτων αλλά και του λευκού, που εκτός από τους τοίχους, πρωταγωνιστεί και στα λακαρισμένα ντουλάπια.






Τελευταία στάση, η όμορφη βεράντα που, παρόλο το περιορισμένο μεγεθός της, σφρίζει από χρώμα αλλά και χαρά.


Ένα υπέροχο διαμέρισμα που αποδεικνύει πως η ομορφιά μπορεί κάλλιστα να βρεθεί στα απλά, τα λιτά και τα λίγα. Κι αν δεν χορτάσατε με τις παραπάνω φωτογραφίες, δείτε περισσότερες στον ιστότοπο της εταιρείας που ανακαίνισε και, εν τέλει, πούλησε το διαμέρισμα της οδού Karl Gustavgatan , 24B,  Alvhem

Πως σάς φάνηκε; Βρήκατε κάποια έμπνευση στους χώρους του για το δικό σας σπίτι;

Την καλησπέρα μου

Σχόλια

  1. Πόσο θα ήθελα να μένω εκεί! Λατρεύω τα χρώματα και όλοι οι χώροι μαζί με το άσπρο φαίνονται τόσο ξεκούραστοι στο μάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου κι εγώ Ειρήνη! Και συμφωνώ πως παρόλα τα χρώματα το σπίτι είναι πολύ φιλόξενο & χαλαρό. Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σπίτι το θέλω!!!! Τώρα όμως! Και τον κήπο μαζί!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχμμ... τώρα τώρα δεν γίνεται, πουλήθηκε βλέπεις :P
      Δεν ξέρεις όμως, ίσως κάποτε ξαναβγεί στην αγορά... χεχεχε
      Καλησπέρα Σοφία :)

      Διαγραφή
  3. Λατρεμενο το ασπρο.μεγαλωνει κ το χωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιότερα δεν ήμουν και μεγάλος οπαδός των λευκών τοίχων, τούς προτιμούσα λίγο πιο "ζεστούς" προς το ζαχαρί. Πλέον είναι στην λίστα με τα "θέλω" για το δικό μας -κάποιααααααα στιγμή- σπίτι :)

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σπίτι το θέλω!!! Τώρα όμως! Και τον κήπο μαζί!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είτε όντως το θέλεις πάρα πολύ είτε το Google έχει κέφια με το Error 503 :)

      Διαγραφή
  5. Κι εμένα μου αρέσουν πολύ όλα αυτά τα άσπρα σπίτια με τα χρώματα. Όταν βέβαια τα βλέπω σκέφτομαι....1)Αυτοί οι άνθρωποι παρελθόν δεν έχουν, συγγενείς κλπ.? Γιατί στο δικό μου σπίτι και όλων των Ελλήνων γενικά βλέπεις πράγματα από την οικογένεια, κειμήλια, δώρα, κάτι που γενικά δεν το βλέπεις σ'αυτά τα σπίτια. 2) Πώς τα διατηρούν τόσο καθαρά?
    Και από όλα πιο πολύ μου άρεσε το μπαλκόνι που βέβαια αντέχει έτσι μια μέρα και μόνο για τη φωτογράφιση! ariadnesky(at)hotmail(dot)com
    AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Έχεις δίκιο Αριάδνη αλλά ένας από τους βασικούς "κανόνες" του staging είναι να κάνεις ένα σπίτι να φαίνεται αρκετά φιλόξενο ώστε ο επισκέπτης αγοραστής να θέλει να μείνει σε αυτό αλλά όχι με πολλά προσωπικά αντικείμενα ώστε να μην μπορεί να το φανταστεί με τις δικές του πινελιές & προσθήκες :) Πάντως το συγκεκριμένο έχει στον τοίχο πίσω από τον καναπέ φωτογραφίες ατόμων. Τώρα με το θέμα καθαριότητα, εε, φωτογράφηση ήταν αυτή, σίγουρα είχε προηγηθεί φασίνα. Για την καθημερινότητα δεν ξέρω, αλλά δεν έχει δα και τόσα μικροπράγματα για να καθαρίσει κανείς :)
      Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σκανδιναβικό στυλ το λατρεύω, αλλά όσο και να το προσπαθώ, εύκολα ξεστρατίζω εκεί που λέει η Αριάδνη.
    Τα τελευταία χρόνια όμως το παλεύω δυναμικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντί να το παλεύεις γιατί δεν συνεργάζεσαι μαζί του βρίσκοντας τρόπους και την απλότητα του σκαδιναβικού να έχεις αλλά και την ομορφιά των αντικειμένων που σημαίνουν κάτι για εσένα;

      Διαγραφή
  7. Είναι σαν ένα μεγάλο playroom με τα τόσα χρώματα του! Σίγουρα πολύ όμορφο για νέους ανθρώπους...την καλησπέρα μου Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας κατά βάθος είμαι παιδιά Χριστίνα και φυσικά αιώνια νέοι...χεχεχε Πολλές καλησπέρες :)

      Διαγραφή
  8. Τέλειο !!! Λατρεύω σκανδιναβικό στυλ, ειδικά όταν συνδυάζει λευκό με πινελιές έντονων χρωμάτων!!! Καλώς σε βρήκα κι εγώ Dimitra!! Καλό απόγευμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες! Κι από τα λεγόμενα σου, μάλλον έφτασες στην κατάλληλη για τα γούστα σου ανάρτηση :) Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  9. Αχ, μπρε,Δήμητρα,τι με κάμνεις?????? Κλαίω που δεν είναι δικό μου.Τόσα χρώματα! Αχ,αχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατί κλαις; Δημιουργικότητα & εξυπνάδα διαθέτεις. Ένα λευκό στους τοίχους και λίγο χρώμα στα ήδη υπάρχοντα διακοσμητικά σου και είσαι σε πολύ καλό δρόμο ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχοοοοοοοο και τόσοο φωτεινό!!!!!!!!
    Τρελάθηκα με την κουζίνα και το μπαλκόνι!!
    Ισως στο σαλόνι έβαζα κάποιο χρώμα στους τοίχους γιατί το τόσο λευκό χωρίς κάποιο άλλο χρώμα μου κάνει λίγο καλοκαιρινό αλλά και ψυχρό!!χαχα!!Είμαι λίγο περίεργη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επίσης μου μοιάζει σαν ασπρόμαυρη φωτό με pops of colour!!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθένας με τα γούστα του! Κι εγώ παλιότερα έβρισκα το απόλυτο λευκό πολύ ψυχρό χρώμα αλλά πλέον, κι όσο περνάει ο καιρός, το λατρεύω. Κι όταν συνδυάζεται με τόσα χρώματα δεν το βρίσκω καθόλου παγερό! Αλλά όπως είπα, αυτό βγάζει σε εμένα! Αλίμονο αν όλοι είχαμε τα ίδια γούστα. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  12. Είναι απίστευτα τα χρώματα, που υπάρχουν σε αυτό το σπίτι! Δεν καταλαβαίνεις καθόλου ψυχρότητα που πολλές φορές βγάζει το λευκό.Η κουζίνα-τραπεζαρία είναι φοβερή, η κρεβατοκάμαρα μικρή και χουχουλιάρικη και τον πολυέλεο του σαλονιού τον θέλω!! Ωραία ανάρτηση Δήμητρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω ναι, δεν λυπήθηκαν καθόλου την χρωματική παλέτα Λίλια αλλά είχαν και το φόντο για να το κάνουν! Κι εγώ νομίζω πως η κουζίνα είναι υπέροχη!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να αναφέρω πως το πολύφωτο στο σαλόνι μπορεί να γίνει και diy! Αν το κοιτάξεις στην ουσία είναι διάφορα καπέλα διαφορετικών χρωμάτων και κιτ λάμπας (καλώδιο +ντουί). Τώρα για το ηλεκτρολογικό κομμάτι, ίσως η Κατερίνα μπορεί να μάς δώσει τα ... φώτα της :)

      Διαγραφή
  13. Και εγώ το θέλω αυτό το σπίτι!!!Καλά για τα χρώματα το ξέρεις πως τα λατρεύω!! Το λευκό έχει γίνει αγαπημένο μου τελευταία!
    Είναι νομίζω το καλύτερο σπίτι που έχω δει, μας γέμισες υπέροχες εικόνες Δήμητρα!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ιωάννα! Χαίρομαι που απόλαυσες τις εικόνες :) Κι εγώ μαζί σου στο λευκό! Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  14. Ομολογώ ότι είναι πανέμορφο , με έκρηξη χρωμάτων , με φως το κυριότερο , με κέρδισε το χρώμα , λάτρεψα την κουζίνα τραπεζαρία!!
    Φιλάκια Δήμητρά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αυτό που λάτρεψα σε αυτό το σπίτι Νικόλ μου είναι πως τα διακοσμητικά, που στην ουσία είναι πολύ απλά, δίνουν τόση ομορφιά στον χώρο βασισμένα και μόνο στην ένταση των χρωμάτων!
      Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  15. Καταπληκτικό σπίτι!! Είναι από αυτά που σε χαλαρώνουν και σε ξεκουράζουν.. 1ον υπέροχο και μοναδικό το φωτιστικό στο σαλόνι 2ον θέλω τη κουζίνα!!! έχει και ψυγείο για τα κρασιά... τι άλλο να ζητήσεις? :)) Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελεάνα! Το φωτιστικό μάλλον μπορεί να γίνει diy ;) Η κουζίνα φαίνεται να έχει "κερδίσει" πολλούς :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  16. Αυτό το διαμέρισμα το συνοδεύει η απλότητα και το "ουράνιο τόξο".....είναι τόσο όμορφο που σου προκαλεί ένα συναίσθημα αισιοδοξίας,και απέραντης άνεσης ...το βρίσκω καταπληκτικό Δήμητρα....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς τα συναισθήματα μου όταν κοιτάζω τις φωτογραφίες Μαρία! Λιτό & αισιόδοξο. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφο είναι αυτό που μας δείχνεις πάλι! Πανέμορφο, παιχνιδιάρικο, απλό και συνάμα τόσο ξεχωριστό. Κοιτάω και ξανακοιτάω τις φωτογραφίες αλλά καταλήγω ότι τίποτα δεν θα ταίριαζε στο δικό μου σπίτι. Ίσως το καλοκαίρι.. που θα βγουν τα χαλιά και θα γίνει πιο ομοιόμορφο το χρώμα να προσθέσω μικρές λεπτομέρειες με έντονο χρώμα. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νίκη! Για να βάλει κανείς τόσα χρώματα, όντως χρειάζεται ένα λευκό ή ομοιόχρωμο "καμβά" διαφορετικά μπορεί να καταντήσει κουραστικό και πολυφορτωμένο. Ο λόγος πάντως που επέλεξα το διαμέρισμα αυτό είναι γιατί, πέραν από την ομορφιά του, μ' άρεσε η ιδέα των απλών πραγμάτων που μεταμορφώνονται λόγω της εντάσεως του χρώματος :) Πάντως σίγουρα θα μπορέσεις να προσθέσεις χρώμα και στους δικούς σου χώρους! Το θέμα είναι να το τολμήσεις (τολμήσουμε). Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Τελικα το να εχει ενα σπίτι λευκό
    ειναι η τελεια λύση
    για να αλλάζεις στυλ καθε 3 και λίγο
    χωρις να κάνεις φοβερες αλλαγές.
    Το μπαλκονάκι τελειο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα. Εγώ έχω αρχίσει να εφαρμόζω το λευκό στα πιατικά καθώς βαρέθηκα να έχω 3 πιάτα από το ένα σετ, 2 από το άλλο κ.ο.κ. Λευκά που και τα συνδυάζεις μεταξύ τους όπως θέλεις αλλά και με ότι χρώμα τραβά η ενιότε εμμονή σου! Σειρά τα υφάσματα του υπνοδωματίου!

      Διαγραφή
  19. Αν ξεπεράσω τον ηλεκτρολόγο μέσα μου, που αντί για το σπίτι έβλεπε πυρανιχνευτές, καλώδια και πολύμπριζα, μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ η επιλογή στο πάτωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν το έγραφες, ούτε που θα το είχα προσέξει! Όσο για τον ηλεκτρολόγο... για κοίτα λίγο παραπάνω στο σχόλια της Spoon stories

      Διαγραφή
    2. Τι πρόσεξες.... Where is Wally? ένα πράγμα...έκανα προσπάθεια για να τα βρω.. :)) μπράβο μάτι!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις