Σκοτεινή πλευρά


Τώρα τελευταία όλο χρωματιστά και άερινα σάς δείχνω. Ώρα λοιπόν να περάσουμε στην σκοτεινή πλευρά των πραγμάτων!

Ο λόγος φυσικά για τους σκούρους τοίχους που, αν και εξακολουθούν να παρεμένουν "ταμπού" για αρκετούς, ολοένα και κερδίζουν την αναγνώριση που τούς αξίζει.

Γιατί, όπως και να το κάνεις, είναι από μόνοι τους δραματικοί



κι αυτή η δραματικότητα, μερικές φορές  είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται ένας μικρός χώρος. 


Ένας σκούρος τοίχος είναι το κατάλληλο φόντο για να αναδειχθεί το λευκό ή το ανοιχτόχρωμο, σε έπιπλα & επιφάνειες,



αλλά και για να ζωντανέψουν ακόμα παραπάνω τα χρωματιστά αξεσουάρ



Ενώ αν είστε λάτρεις των χουχουλιάρικων καταστάσεων αλλά και της λάμψης των μεταλλικών, τότε οι σκούροι τοίχοι είναι ο καλύτερος σύμμαχός σας καθώς και πιο φιλόξενο μπορούν να κάνουν ένα χώρο,


αλλά και να αναδείξουν, με το βάθος τους,  το χρυσό και τα άλλα μεταλλικά διακοσμητικά σας


Πως σάς φαίνονται; Είστε έτοιμοι να περάσετε στην σκοτεινή πλευρά; Το έχετε κάνει ήδη;

Την καλησπέρα μου &....
may the Force be with you!






Cover clipart: πηγή

Σχόλια

  1. μπα... υπεροχα ολα αλλα οχι για μενα! πολυ σκοταδι!!! ετσι κ αλλιως εγω ειμαι τζενται!!!! may the force be with you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ισα ίσα που οι φωτεινοί τύποι είναι που αντέχουν τα σκοτάδια ;) Φιλιά πολλά τζένταϊ Πένυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η προτελευταία φωτο μου αρέσει πάρα πολύ! Αν και τόσο σκοτεινό το χρώμα, το δωμάτιο δείχνει πολύ φωτεινό.
    Η ακόμα πιο πάνω βέβαια είναι έτοιμο σκηνικό για ταινία τρόμου. Μέχρι και ο Νταρθ θα φοβόταν εκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έχει φυσικό φως το σπίτι, ακόμα και το μαύρο φαίνεται φωτεινό!
      Οσο για την άλλη φωτογραφία, εγώ πάλι την βρίσκω φιλόξενη! Να το κοιτάξω λες;; Χεχε
      Την καλησπέρα μου Δήμητρα

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα! Έχουμε βάψει ένα τοίχο στο σαλόνι σοκολατί και δε το έχουμε μετανιώσει. Στο υπνοδωμάτιο βρήκαμε δύο διαφορετικά μωβ και στην άρχη είπαμε να τα αλλάξουμε αλλά τελικά είδαμε ότι δίνει πολύ ζεστασιά, απίθανο φωτισμό (ειδικά όταν πέφτει ο ήλιος το πρωί) ακόμα και τα έπιπλα αναδεικνύονται καλύτερα κατά την αποψή μου. Στην Αθήνα είχα ξαναβάψει ένα δωμάτιο στο χρώμα της λεβάντας, φούξια αξεσουάρ και άσπρα έπιπλα, ήταν απλά κουκλίστικο αν και δεν είμαι του girly style. Είσαι οκ με το δόντι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, εσύ έχεις αγκαλιάσει για τα καλά την σκοτεινή πλευρά Ελεάνα :)
      Το δωμάτιο με τα έντονα χρώματα και τα λευκά έπιπλα ακούγεται πολύ δελεαστικό!
      Πολλές καλησπέρες!

      Υ.Γ. Βγήκε το ένα και συνεχίζουμε με το άλλο. Σ' ευχαριστώ που ρώτησες :)

      Διαγραφή
  5. Το μαύρο είναι λίγο δύσκολο, αλλά σε μικρές επιφάνειες πχ. μια κολόνα ή ένα μικρό τοίχο με μπογιά μαυροπίνακα πάνω στην οποία μπορείς να κάνεις πολλές τσαχπινιές και συνδυασμένο με έντονα χρωματικές λεπτομέρειες όπως το νούμερο 8 σου, μου αρέσει πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Σοφία καθώς το μαύρο σε μεγάλη επιφάνεια θέλει πολύ φωτεινό δωμάτιο! Αν έχει κανείς όμως μπόλικο φυσικό φως, νομίζω πως δίνει ένα υπέροχο φόντο για τα έπιπλα και τα διακοσμητικά, που αν είναι έντονου χρώματος, όπως λες κι εσύ, ξεπετάγονται. Για πιφάνειες με μαυροπίνακα πάντως αν θέλεις μπορείς να δεις αυτή την ανάρτηση http://decorasylum.blogspot.gr/2013/08/chalkboard.html
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  6. Darth Vader !!! Πόσο μου άρεσαν τα Star Wars !! Φοβερή προσέγγιση του θέματος Δήμητρα! Είμαι μαζί σου και στη "σκοτεινή πλευρά" των πραγμάτων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι σύντροφε Τζένταϊ!!! Πάντως η αρχική τριλογία του Πολέμου των Άστρων εξακολουθεί να είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες!!
      Φιλιά πολλά και καλημέρα

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα!
    Είναι ίσως από τις λίγες σκοτεινές πλευρές που με δελεάζουν!
    Θα το δοκίμαζα σίγουρα -ως ένα βαθμό τουλάχιστον - αν έμενα σε ένα αρκετά φωτεινό σπίτι.
    Προσωπικά μου άρεσε ο συνδυασμός με τα ανοιχτόχρωμα έπιπλα, τα οποία θα μου μείνουν καημός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βάσω. Καλό είναι να αγκαλιάζουμε και το σκοτάδι (μας) που και που ;)
      Πάντως πολύ τολμηρή σε βρίσκω!
      Τα έπιπλα, είπαμε έχεις την μαύρη λάκα εσύ ή κάνω λάθος; Αν είναι έτσι και παρόλες τις δυσκολίες τους θα πρέπει να δείχνουν υπέροχα σε λευκούς τοίχους :)

      Διαγραφή
  8. Το σκούρο όπως και το λευκό είναι καμβάδες για μένα...Μπορούν να δεχτούν πάνω τους και να αναδείξουν έπιπλα και αντικείμενα. Ναι είμαι φαν των μπλε και μαύρων τοίχων αν και δεν το έχω επιχειρήσει μέχρι σήμερα ... Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόλυτα σωστή σε βρίσκω Χριστίνα για τους καμβάδες! Καθένα έχει την χάρη του αν και το μαύρο όντως απαιτεί τόλμη!
      Αν το επιχειρήσεις ποτέ, ελπίζω να το μοιραστείς μαζί μας! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  9. Συμφωνώ με την άποψη της Χριστίνας,οτι το μαύρο-άσπρο είναι καμβάς και διακοσμείς οτιδήποτε νομίζεις οτι ταιριάζει καλύτερα.έναν τοίχο σε σκούρο χρώμα θα τον έκανα στον χώρο μου...την καλησπέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που βρίσκω συντρόφους στην σκοτεινή πλευρά Μαρία μου! Πολλές καλησπέρες :)

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι!! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  11. Wow έχω εντυπωσιαστεί! Νομίζω ότι μου ταιριάζει το dark side!! Σίγουρα θα το δοκίμαζα για να το δω καλύτερα στην πράξη αν ήμουν σε δικό μου σπίτι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου κι εγώ Κατερίνα! Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  12. Όλα μου αρέσουν Δήμητρα, ωραίες επιλογές! Βέβαια τα πιο αγαπημένα είναι αυτά με τις χρωματιστές πινελιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ειρήνη. Το μαύρο και τα σκουρόχρωμα είναι ό,τι πρέπει για να κάνουν τα χρώματα να δείχνουν ακόμα πιο ζωντανά. Χαίρομαι πάντως που σού άρεσαν :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχοοοοο το μαύρο!!!!
    Βέβαια δεν θα το τολμούσα ποτέ..θέλω φωτεινά χρώματα!
    Στις φωτογραφήσεις φαίνονται σούπερ λόγω φλας κλπ...αλλά το απόγευμα-βράδυ θα είναι ψυχοπλάκωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι των πιο ανάλαφρων όντως μπορεί να φανεί ψυχοπλακωτικό. Με τις κατάλληλες δόσεις χρώματος και μεταλλικών στοιχείων όμως, νομίζω πως ακόμα και το βράδυ θα δείχνει υπέροχο. Φυσικά, απαραίτητη προϋπόθεση ένα πολύ φωτείνο δωμάτιο.
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις