Λουλούδια άνευ κηπουρικής


Τι κι αν δεν το έχετε με την κηπουρική και την φροντίδα λουλουδιών; Φοβου μη, καθώς υπάρχουν τρόποι να φέρετε άνθη στους χώρους σας και μάλιστα, χωρίς να ανησυχείτε για την φροντίδα τους!

Μία ανάρτηση λοιπόν αφιερωμένη σε όλους εσάς που παραπονιέστε πως τίποτα πράσινο δεν επιβιώνει στα χέρια σας και λείπουν τα λουλούδια από το σπίτι σας. Γιατί, τα φλόραλ μοτίβα έχουν εδώ και καιρό ξετινάξει από πάνω τους τις ετικέτες και πλέον μπαίνουν και στολίζουν και τους πιο μοντέρνους χώρους.

Ξεκινήστε τον εικονικό σας λουλουδόκηπο με κάτι απλό, όπως διακοσμητικά μαξιλάρια για τον καναπέ ή το κρεβάτι


και συνεχίστε με τους τοίχους, κρεμώντας είτε έναν λουλουδάτο πίνακα,  είτε ένα όμορφο φλόραλ ύφασμα


ή, αν είστε πιο τολμηροί και πάγιοι στις διακοσμητικές σας διαθέσεις, ένα ζωγραφιστό τεράστιο λουλούδι!


Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν καλά πως λατρεύω τους κρύους μήνες του έτους και πολύ θα ήθελα να μένω σε μία περιοχή όπου η χρήση καλοκαιρινών χαλιών επιβάλλεται. Αν λοιπόν ζούσα σε μία χώρα με κρύα καλοκαίρια, η καλοκαιρινή επένδυση των πατωμάτων μου δεν θα με χάλαγε καθόλου να είναι σαν τις ακόλουθες



Ενώ, αν το τραβάει ο οργανισμός σας αλλά και η ψυχή σας, επενδύστε σε έναν λουλουδάτο καναπέ



ή ένα φλόραλ κεφαλάρι κρεβατιού!



Τέλος, αν σάς αρέσουν τα λουλουδάτα μοτίβα και στη διακόσμηση του... εαυτού σας, ρίξτε μία ματιά στις αναρτήσεις της Μαρίας από το Mary...gr καθώς και της Βάσως από το i-messy, για στυλιστικές προτάσεις για την γκαρνταρόμπα σας αλλά και σε αυτήν εδώ την ανάρτηση της Aleka Craftaholic, η οποία ήρθε μέσω σχολίων!

Την-λουλουδάτη- καλημέρα μου






ταπετσαρία cover: πηγή

Σχόλια

  1. Συνεχίζεις με πυξίδα κολλημένη στην άνοιξη και μου φτιάχνεις την μέρα και την διάθεση! Ειδικά το σαλόνι με τους λουλακί (;) τοίχους και τους δυο καναπέδες (με λουλούδια και χωρίς) πολύ με άρεσε Δήμητρα! Γενικώς έχω ένα θέμα λατρείας με τους χαρούμενους χώρους και τα δυνατά χρώματα. Στέλνω την ηλιόλουστη καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με χτύπησε η Άνοιξη Σοφία μου κι είμαι και τρομάρα μου χειμωνιάτικος τύπος!!! Χαίρομαι που ευχαριστήθηκες πάντως τις εικόνες :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. ........!
    Yπέροχα, φωτεινά...!
    Σου φτιάχνουν τη διάθεση και ομορφαίνουν το χώρο...
    Καλημέρα Δήμητρα...΄Ομορφη μέρα να έχεις..
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχεδόν όπως τα αληθινά λουλούδια :)
      Την καλησπέρα μου Αννιώ!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες προτάσεις μία προς μία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Δήμητρα, που από όσα είδα είσαι σε αέρα ανανέωσης! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω τα λουλούδια! Ζωντανά, ζωγραφιστά , χάρτινα δεν έχει σημασία! Νιώθω σαν μελισσούλα που ζουζουνίζει όταν βλέπω τόση ομορφιά! Το στεφάνι είναι όνειρο με το παράθυρο σε θέα τον κήπο. Οι πίνακες απίστευτοι και έντονοι! Η floral πολυθρόνα με το επίσης λουλουδάτο χαλί όνειρο. Καλή συνέχεια κοριτσάκι μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα εσύ όντως λατρεύεις τα λουλούδια!! Κήπο ή τουλάχιστον γλάστρες , αν δεν με απατά η μνήμη μου από τις φωτογραφίες των πιάτων σου, έχεις, οπότε σίγουρα μπορείς να φέρεις λίγη από την ομορφιά της Άνοιξης και μέσα στο σπίτι σου :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφες πινελιές! Την πολυθρόνα απο το home life πολύ θα την ήθελα! Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία Σοφία! Εσύ την πολυθρόνα, εγώ το χάλι! Έκλεισε :))
      Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες ιδέες!!!! Μας εφτιαξες τη διάθεση! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λουλούδια είναι αυτά, είναι να μην σου φτιάχνουν τη διάθεση; Χαίρομαι πάντως που σού άρεσαν! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  7. Hey beauty you have a really nice blog,love it,taste and pictures .Visit my blog,and if you like it, follow me on gfc I will do the same =) Have a nice day =)
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Ines,
      If my eyes do not fail me tragically, I believe we already do!
      Take care

      Διαγραφή
  8. Λουλούδια παντού,θα ταίριαζε και αυτός ο τίτλος μιας και τα μοτίβα σου στόλισαν επαξίως την σελίδα σου....τα βρίσκω όμορφα,καθώς με πλημμύρισαν με μια αισιοδοξία βλέποντας τα ....2η,3η 5η 6η με απογείωσαν Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός κι αυτός ο τίτλος Μαρία αλλά είπαμε, αφιερωμένη η ανάρτηση στους μη κηπουρούς! Χαίρομαι που την απόλαυσες. Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
  9. Χρώματα, χρώματα, χρώματα και λουλούδια! Χαρούμενες γεμάτες φως εικόνες!!! Εμένα μου αρέσει και ο ριγέ τοίχος (άσχετο;) Φιλιά Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου άσχετο Χριστίνα καθώς η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι νομίζω απόδειξη πως διαφορετικά μοτίβα συνδυασμένα όμορφα μεταξύ τους μπορούν να δημιουργήσουν ένα εντυπωσιακότατο αποτέλεσμα! Συν ότι βρίσκω το κεφαλάρι της φωτογραφίας θεϊκό! Την καλησπέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  10. Αχ!!!!! Τι ομορφιές!!! Πολλά λουλούδια και χρώματα! Μου αρέσουν όλα αυτά που προτείνεις.
    Θα σταθώ επίσης και στα όμορφα αξεσουάρ και έπιπλα που έρχονται να ενισχύσουν τα λουλούδια. Το τέλειο ξύλινο επιπλάκι με τον κίτρινο λαμπατέρ και από κάτω το γαλάζιο επίσης έπιπλο!!! Τι όμορφο να ξεπηδούν τέτοια ωραία χρωματιστά αξεσουάρ μέσα από τα λουλούδια! Αχ, Χριστέ μου... Το στιλ στη ζωή είναι μεγάλο θέμα τελικά!!!

    Σε φιλώ! Χάρηκα πολύ που γνωριστήκαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χρυσαυγή! Πόσο μού αρέσει όταν κάποιος περιεργάζεται τις εικόνες και βλέπει τις λεπτομέρειες που δεν είναι το κυρίως θέμα!!! Όλα παίζουν τον ρόλο τους στην ομορφιά ενός χώρου κι όσο για το στυλ που λες, είναι μεγάλο θέμα σε όλα, όχι μόνο στη διακόσμηση!
      Την καλησπέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  11. Πόσο όμορφη είναι η ανάρτησή σου! Η άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή και δεν αντιστέκομαι σε κανένα γλαστράκι που θα μου κάνει κλικ. Φτιάχνω τις γλάστρες μου και ανεβαίνω ψυχολογικά! Η ιδέα με το τεράστιο ζωγραφισμένο λουλούδι πολύ ωραία και σίγουρα έχει μπει στα πλάνα για το σπίτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νίκη! Το είδα και στο ιστολόγιό σου πως άρχισες τις Ανοιξιάτικες ενασχολήσεις :)
      Χαίρομαι που πήρες ιδέες από τις εικόνες κι αν κάποια στιγμή φτιάξεις το λουλούδι, ελπίζω να το μοιραστείς μαζί μας!
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  12. :)) Συνεχίζω να γελάω... Τον ίδιο καημό είχαμε αυτές τις μέρες!! Τελικά ίσως πρέπει να βγάζουμε εβδομαδιαίο πρόγραμμα (όπως είπε και η Ν1ki στο δικό της μπλογκ). Για να πω την αλήθεια παλαιότερα δε μου άρεσε καθόλου floral πολυθρόνες και καναπέδες, τα είδα όμως σε σπίτι και άλλαξα αμέσως γνώμη (ένα -δύο κομμάτια και σπάγανε τη μονοτονία), τα χαλιά με τόσο μεγάλα λουλούδια δε τα είχα ξαναδεί. Η φωτογραφία 7, 10, 11 είναι αυτό που θα ήθελα σε floral διακόσμηση!! Μάλιστα σε μία απο αυτέ μου έδωσες και εμπνευση για κάτι ;) To επόμενο θέμα να το συζητήσουμε πρώτα χαχαχαχαχαχα Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου Ελεάνα!! Κι εγώ πιο μικρή δεν πολυσυμπαθούσα τα λουλουδάτα μοτίβα αλλά εδώ και καιρό και ειδικά σε έντονα χρώματα τα βρίσκω υπέροχα! Περιμένω να δω τι θα δημιουργήσεις ;)
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  13. Τα δικά μου γούστα περί χρωμάτων είναι πλέον γνωστά σχεδόν σε όλες οπότε αντιλαμβάνεστε ότι έχω ξετρελαθεί με τόση ομορφιά και χρώμα.Λουλούδια έχω ήδη ζωγραφισμένα στον τοίχο αλλά αυτό το τεράστιο είναι υπέροχο.http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2014/03/decor-asylum.html Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από εσένα Αλέκα περιμένουμε περιήγηση στο σπίτι σου γιατί με όλα τα χρώματα & μοτίβα που σού αρέσουν αλλά και με όλα αυτά που δημιουργείς, πρέπει να είναι πολύ χαρούμενο και εκλεκτικό!! Ευχαριστώ και για το link, το πρόσθεσα και στην ανάρτηση! Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Love each one of these rooms!!!
    So pretty!
    xx

    http://9lla.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να σου πω τώρα Δήμητρα... τα λουλουδάτα δε μας άρεσαν ιδιαίτερα, αφού τα είχαμε φάει στη μάπα σε καναπέδες απ' τα παιδικά μας χρόνια.Όμως εάν το δούμε σαν εναλλαγή μετά από τόσα χρόνια μονόχρωμης αντίληψης, φαίνεται πολύ καλή ιδέα.Αυτή η άποψή μου βέβαια δεν ήρθε ουρανοκατέβατη, αλλά διαμορφώθηκε απ' τις εικόνες της υπέροχης δημοσίευσής σου!Έχουν οι δημοσιεύσεις σου τελικά έναν τρόπο να μου αλλάζουν διάθεση!:-)
    Να 'σαι πάντα καλά και χαρούμενη βραδιά να περάσετε!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νίκο!
      Νομίζω πως όλοι μας -ή τουλάχιστον αυτοί μίας ηλικίας- έχουν απωθημένα με τα φλόραλ αλλά όπως είδες πλέον τα λουλουδάτα έχουν κι αυτά εκσυγχρονιστεί! Χαίρομαι πάντως που απολαμβάνεις τις αναρτήσεις :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  17. Ααααααχ μα να μην επιβιώνει ένα τόσο δα λουλουδάκι στα χέρια μου? Σίγουρα προτιμώ τις προτάσεις σου αντί να βασανίζω τα κακόμοιρα! Φιλάκια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Μαρία μου; Για όλα υπάρχουν όμορφες λύσεις, αν και θα επιμείνω και στα παχύφυτα για όσους φοβούνται τα λουλούδια. Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  18. Ενώ κι εγώ δεν τα αγαπούσα τα λουλουδάτα παλιότερα (ήταν νομίζω μέσα στα σπίτια σε υπερβολικό βαθμό ορισμένες φορές) τώρα μου αρέσουν σε μικρές δόσεις, όπως στα μαξιλάρια που είπες πχ, σε ένα πολυθρονάκι ή κι αυτό το ύφασμα στον τοίχο μου άρεσε πάρα πολύ!! Τέλειες ιδέες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Lyriel. Νομίζω πως όλοι είχαμε παθήματα από τα φλόραλς παλαιότερων δεκαετιών αλλά πλέον μπορούμε να δούμε τα λουλουδάτα με άλλο μάτι ;)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  19. Πω πω τι ωραια, όλα μου αρεσουν
    ακιτα χαλιά πιο πολύ.
    Και να φανταστεις οτι δεν μου πολυ αρέσουν τα floral.

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χαλιά είναι όνειρο!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  20. Καταπληκτικές ιδέες για διακόσμηση αλλά και για αλλαγή διάθεσης στο χώρος μας.........ΤΕΛΕΙΕΣ
    ειδικά το λουλούδι είναι υπέροχο και οι floral πίνακες .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιώτα! Το λουλούδι είναι όντως πολύ εντυπωσιακό αλλά και πολύ τολμηρό! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  21. Eκτός από το μεγάλο ζωγραφιστό πορτοκαλί λουλούδι στον τοίχο,όλα τα άλλα είναι υπέροχα!!!Τι κεφαλάρια,τι καναπέδες,τι μαξιλαράκια,τι χαλιά...όλα υπέροχα!!!Και είμαι και από τους ανθρώπους που στα χέρια τους δεν επιβιώνουν λουλούδια,οπότε ότι πρέπει να λουλουδάτα μοτίβα στην διακόσμηση!!!Καλημέρα Δήμητρα,υπέροχες εικόνες,υπέροχη ανάρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, δεν σού άρεσε Ιωάννα ε; Δεν πειράζει! Χαίρομαι που βρήκες τις υπόλοιπες ιδέες ωραίες και που ίσως τις εφαρμόσεις κιόλας :) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  22. λουλουδια εχω μονο στα σεντονια μου!!! τελεις επιλογες Δημητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός να τα βάλεις κι αλλού Ζήνα! Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  23. Μοσχομύρισε άνοιξη στη διακόσμηση! Πολύ όμορφες επιλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπτικά τουλάχιστον το καταφέρνουν Κατερίνα! Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  24. Τέλεια ανάρτηση και τέλειες φωτογραφίες, Dimitra !!! Λατρεύω τα floral !!! Αλλάζουν αμέσως τη διάθεση και την ατμόσφαιρα στο χώρο, ειδικά όταν συνδυάζουν έντονα χρώματα σε λευκό φόντο !!! Καλό σου απόγευμα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιωάννα! Συμφωνώ πως στις μοντέρνες εκδοχές του είναι πολύ πολύ χαρώπα!
      Καλό βράδυ να έχεις :)

      Διαγραφή
  25. Μπράβο Δήμητρα, μου έδωσες ιδέα γιατί είμαι μία από αυτές που ούτε ελιά δεν μπορώ να διατηρήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Ειρήνη όταν κάποιος βρίσκει ιδέες στις αναρτήσεις μου :))
      Εγώ πάντως θα σου πρότεινα και παχύφυτα!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις

      Διαγραφή
  26. Αυτό θα πει αέρας ανανέωσης!!!
    Τρελαίνομαι να βλέπω τις επιλογές σου, αλλά νομίζω ότι στο σπίτι δε θα το τολμούσα - εκτός αν άλλαζα όλη τη φιλοσοφία του!
    Καταραμένη λιτότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχμμμ, εκτός κι αν είναι αυστηρό μίνιμαλ (που κι εκεί κάτι γίνεται) δεν βλέπω γιατί δεν θα μπορούσες να βάλεις μικρές φλόραλ πινελιές ή κι έναν πίνακα (υπάρχουν τόσα στυλ ζωγραφικής εξάλλου)!!
      Πάντα υπάρχουν λύσεις που μπορούν να ταιριάξουν ομαλά στους χώρους μας, αρκεί να το τολμήσουμε!!
      Και στην τελική, πάρε καμβά και χρώματα και φτιάξε το δικό σου-άκρως προσωπικό- λουλούδι :))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις