Γεωμετρικό φως

Όταν η γεωμετρία συναντά το φως, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι όμορφο.


Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ ποτέ δεν ήμουν των πολυελαίων ή των βαριών πολύφωτων με τα πολλά μπιχλιμπίδια. Ανέκαθεν προτιμούσα αυτά που είναι πιο απλά και με λιτές γραμμές. Τα γεωμετρικά φωτιστικά από την άλλη, όταν τα είχα πρωτοδει, με είχαν ξενίσει και ήταν από τα αντικείμενα που  χρειαζόμουν τον χρόνο μου για να αποφασίσω αν τελικά αγαπώ ή μισώ (το παθαίνετε εσείς αυτό ή μόνο εγώ έχω τέτοιες παραξενιές;)


Από την μία αισθανόμουν άβολα με την "γύμνια" τους  κι από την άλλη λάτρευα τα σχέδια των γραμμών τους.




Όταν δε, τα είδα και σε διάφορα χρώματα, όπως το παρακάτω, η ζυγαριά έγειρε για τα καλά προς την "αγάπη".



Ψάχνοντας βρήκα και οδηγίες για το πως μπορείς να τα φτιάξεις μόνος σου, όπως το κάτωθι, από το Design milk, που συνδυάζει τη γεωμετρία με ένα ακόμα αγαπημένο υλικό, τον χαλκό


ή αυτό εδώ, από το Camille Styles, σε συνδυασμό χαλκού & μπρούντζου


και φυσικά για τους οπαδούς του έντονου χρώματος, το παρακάτω φούξια από το Say yes.



Πως σάς φαίνονται; Σάς αρέσουν ή προτιμάτε κάτι πιο συνηθισμένο;

Πριν σάς καλημερίσω, να σάς θυμήσω πως σάς περιμένω αύριο το πρωί για καφεδάκι & κουβεντούλα στα πλαίσια του νέου παιχνιδιού της Ζήνας Coffee break.... and chat!


Την καλημέρα μου





Φωτιστικό cover: πηγή

Σχόλια

  1. Δήμητρα θέλω τον χρόνο μου να αποφασίσω. Με την πρώτη ματιά με ξενίζουν, είναι και η γύμνια τους... δεν λέω, το χρώμα τους δίνει χαρακτήρα και οι φωτογραφίες που διάλεξες όντως τα υποστηρίζουν. Όμως πραγματικά δεν ξέρω...
    Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα Σοφία! Κι εγώ τις πρώτες φορές δεν τα είδα με πολύ καλό μάτι. Σιγά σιγά όμως...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Έχω ένα κακό, απορρίπτω κάτι αρχικά και μετά απο καιρό μπορεί να γυρίσω πίσω και να το θέλω, παραξενιά λέγεται?? χαχαχαχα. Το πολύφωτο θέλω να είναι πρωτότυπο και να μου κάνει ένα κλικ. Τα συγκεκριμένα είναι πρωτότυπα αλλά τελείως γυμνά... ταιρίαζει σε λιτούς χώρους.. δε ξέρω.. Έβαλες δύσκολα σήμερα.. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ παραξενιά το βαφτίζω Ελεάνα και είναι μάλιστα μία που την έχω, αν και σπάνια θα θελήσω κάτι που δεν μού έχει αρέσει αρχικώς. Συνήθως το παθαίνω όταν δεν μπορώ να αποφασίσω αν μού αρέσει κάτι :)
      Τελικά πάντως έχω καταλήξει πως "ντυμένα" θα έχαναν την ομορφιά τους. Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  3. Για μένα αποτελεί μια φρέσκια τάση διακόσμησης ,που καθιερώνει μια ευέλικτη αισθητική του χώρου,όπου τα φωτιστικά συνδυάζονται αρμονικά με το περιβάλλον...τα βρίσκω πολύ ωραία όλα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου άρεσε η επιλογή του επίθετου "ευέλικτη" Μαρία και το σχήμα τους, ειδικά στα diy είναι ακριβώς αυτό! :) Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  4. Ιδιαίτερα ναι, άσχημα όχι. Δεν θα τα απέρριπτα, αλλά επειδή με ξέρω, έτσι γυμνά δεν θα τα άφηνα. Ένα πλεκτό πουλάκι επάνω τους θα έδειχνε τέλειο. Ή μια κορδέλα κρεμασμένη με λουλούδια κατά μήκος. Ααα έτσι θα τα λάτρευα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως φαίνεται ο άνθρωπος που βάζει την υπογραφή του!!! Έχεις πλέξει και πουλάκια Δήμητρα; Δεν τα έχω δει :)

      Διαγραφή
    2. Τώρα που τα ξανά βλέπω έχω να πω ότι τελικά ναι, μου αρέσουν πολύ-πολύ. Όλα εκτός από τα δύο τελευταία -κουφός τελείως μου φαίνεται ο ιπτάμενος κύβος- και το δεύτερο. Όλα τα άλλα έγιναν αγαπημένα μου. Πουλάκια, Δήμητρα ναι, κυρίως κουκουβάγιες σε κλαδάκια. http://madebyluna.blogspot.gr/2013/02/blog-post_20.html
      Αν και γι' αυτά τα φωτιστικά θα ήθελα κάτι άλλο με ουρά.

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι αγαπώ τα πολύπλοκα φωτιστικά, όχι όμως τα υπερβολικά βαριά! Νομίζω ότι τα συγκεκριμένα ταιριάζουν σε χώρο ανάλογο του ύφους! Πχ η δεύτερη φωτογραφία με το ξύλινο τραπέζι το βρίσκω πολύ όμορφο και ταιριαστό!Δεν καταλαβαίνω ότι του λείπει κάτι. Από τότε που σπούδαζα καταλάβαινα ότι τα πάντα μπορείς να τα ταιριάξεις αρκεί να βρεις τον τρόπο. Την καλημέρα μου Δημητρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το τελευταίο ξαναπές το Λίλια!! Ειδικά στην 2η φωτογραφία, ένα άλλο οποιοδήποτε καπέλο θα έκρυβε την όμορφη θέα από τα παράθυρα. Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
  6. Την γεωμετρία και τα αντικείμενα που την χρησιμοποιούν δεν ξέρω γιατί την έχω συνδυάσει με τους εργασιακούς χώρους. Θα τα χρησιμοποιούσα σίγουρα στα γραφεία της εταιρείας μας για να φύγουν αυτά τα αντιαισθητικά που υπάρχουν στην οροφή από γυψοσανίδα και που τα χρησιμοποιούν οι περισσότεροι. Τώρα για το σπίτι στο γραφείο του σπιτιού αν είχα σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς τέτοια φώτα έχουμε Χριστίνα αλλά είναι αναγκαίο κακό σε δουλειές που δεν θέλεις σκιές... Πάντως αυτό με τον συνδυασμό γεωμετρίας & εργασίας δεν το είχα σκεφτεί αλλά μ' αρέσει σαν ιδέα!! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  7. minimal και πανεμορφα! αν και δεν ξερω αν θα τα εβαζα στο σπιτι μου...στο γραφειο ισως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι κι εσύ με το γραφείο! Μου δώσατε ιδέα για όταν ξεκινήσω να φτιάχνω το γραφείο στο Άσυλο!

      Διαγραφή
  8. Δεν ξέρω αν θα τα έβαζα ως κρεμαστά φωτιστικά, αλλά θα μου άρεσαν σε επιτραπέζια λάμπα. Αν έπρεπε όμως να διαλέξω από αυτά που έβαλες, δεν θα μπορούσα να επιλέξω άλλο από το πρώτο το χρυσό που είναι πιο large:)
    Δεν το είχα πάρει χαμπάρι το link party! Έκανα μια βόλτ ααπό τα 2 προηγούμενα πίνοντας τον πρωινό μου καφέ.
    Ελπίζω να το θυμηθώ αύριο(γιατί πάσχω από ένα alzheimer...) και να συμμετάσχω.
    Καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Το πρώτο είναι πιο "γλάμουρ" από τα υπόλοιπα. Όσον αφορά την επιτραπέζια λάμπα για δες αυτό http://knowncreative.com/2012/10/the-round-up/geometric-lamp/
      Θα σου το θυμήσω εγώ αύριο το πρωί....χεχεχε
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Χμμμμμ λιγο υφασματακι; Δεν ξερω μου φαινονται πολυ "σκληρα" στο ματι πως να το πω κρυα! Ασε που δε μ´αρεσει να σκαει απευθειας το φως! Χμμμμ δε μπορω ν´αποφασισω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι μου φαίνεται πως αποφάσισες Μαρία πως δεν σου αρέσουν :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Και να που είχε ξυπνήσει ο ηλεκτρολόγος μέσα μου (από την προηγούμενη ανάρτηση)!! Νομίζω θέλω και εγώ το χρόνο μου για να αποφασίσω αν τα συμπαθώ! Βέβαια αυτό με το χαλκό που μας παρουσίασες με σπρώχνει προς το diy!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τον χαλκό είναι diy Κατερίνα. Όσο για τον ηλεκτρολόγο και στην προηγούμενη ανάρτηση χρειαζόμασταν τα φώτα σου!

      Διαγραφή
  11. Εμένα πάλι μου αρέσουν πολύ γιατί στο σχήμα μοιάζουν με πρίσματα και πολύτιμους λίθους.Ειδικά αυτό το χρυσό καθώς και το αγαπημένο σου μεντί είναι όνειρο! Το δε μαύρο μοιάζει με διαμάντι.Κι αν τα βαρεθείς στην τελική ,πέταξέ τους μια δαντέλα, στόλισέ τα με μαλλί πλεξίματος σαν το φουξ της φωτογραφίας ,κρέμασέ τους κρυσταλάκια ή κορδελίτσες και γίνονται τελείως διαφορετικά.Οι γωνίες τους με εμπνέουν πολύ.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Αλέκα με τις λύσεις σου!! Το μεντί και το μαύρο (το κρεμαστό στο γραφείο) είναι αυτά που προτιμώ περισσότερο! Και εννοείται πως συμφωνώ με την χαρακτηρισμό "πρίσματα"!
      Πολλές καλησπέρες :*

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα η ανάρτησή σου Dimitra. Τα βλέπω εδώ και καιρό αυτά τα φωτιστικά και μου αρέσει το ασυνήθιστο στυλ τους. Καλό σου απόγευμα και από εδώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού αρέσουν εδώ και καιρό γιατί όπως φαίνεται από τα παραπάνω σχόλια, οι περισσότεροι -όπως κι εγώ- αρχικά δεν τα βλέπουμε με πολύ ζεστό μάτι. Θέλουν τον χρόνο τους για να μπορέσεις να τα εκτιμήσεις!

      Διαγραφή
  13. Ψηφίζω ναί, κάθε φορά που τα βλέπω μου αρέσουν και πιο πολύ! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι ikaxela!! Όπως λες κι εσύ, όσο τα βλέπεις, τόσο τα συμπαθείς :)
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  14. Αν και ειμαι μαθηματικόs δεν θα τα διαλεγα. Εγω παλι εχω διαλεξει κρυσταλενιεs σφαιρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μάλλον έχεις μπουχτίσει από γεωμετρία...χεχε :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  15. Ναι ναι!!!Μου αρέσουν πάρα πολύ!!Έχουν λιτότητα και απόλυτη αρμονία και είναι ο,τι πρέπει μεσα στο χωρο για να νιώθεις πως υπάρχει μια τάξη!!Πολύ όμορφα (τέτοια γεωμετρικά έχω και σε σκουλαρίκια αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού αρέσουν Νάσια! Πάντως κι ως σκουλαρίκια ακούγονται πολύ ενδιαφέροντα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Καλημερούδια!!!
    Μου αρέσουν παρα πολύ!Και όχι μόνο για τη γεωμετρική τους διάσταση,αλλά και για το μινιμαλισμό τους!
    Δε συζητάω για την πρακτικότητα τους σε σχέση με ότι έχουμε οι περισσότερες μας στους χώρους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βάσω! Χαίρομαι που είσαι και εσύ στην ομάδα των υπέρ.
      Εγώ όλο και περισσότερο καταλήγω πλέον στο συμπέρασμα ότι σαν χώρα είμαστε πολύ σοβαροφανείς στη διακόσμησή μας.

      Διαγραφή
  17. Παρα πολυ ωραια φωτιστκα, σα να λεμε γραμμικός πολυέλαιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου άρεσε ο χαρακτηρισμός σου!! Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις