Το νέο μου παιχνιδάκι





γιατί, ως παιδί κι εγώ, δικαιούμαι να παίξω!


Κι όπως ίσως καταλάβατε από την παραπάνω εικόνα, όχι δεν πρόκειται για κάποιο νέο ιστολογικό παιχνίδι που σκαρφίστηκα, αλλά για ένα νέο σετ μαρκαδοράκια που παρέλαβα πριν λίγο καιρό και όποτε βρίσκω την ευκαιρία, τα απλώνω στο γραφείο και παίζω ζωγραφίζοντας.


Και τα χρώματά τους είναι τόσο, μα τόσο, υπέροχα! 

Παρασκευή λοιπόν σήμερα και σκέφτηκα να σάς ευχηθώ καλό Σαββατοκύριακο με τις τελευταίες μου ζωγραφίες. Έτσι για ένα μίνι διάλλειμα από τα διακοσμητικά, να ξελαμπικάρει λίγο και το μυαλό!

Έχουμε λοιπόν μία ζέβρα (ναι! έτσι την βλέπω εγώ) και μία κοπέλα,


μερικά φύλλα,


αλλά και ένα σύννεφο γεμάτο χαρά!


Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

Την καλημέρα μου




73 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δήμητρα υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!Ειδικά το χαρούμενο σύννεφο με τα τόσα χρώματα!!!Καλό ΠΣΚ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ιωάννα. Με τόσα χαρωπά χρώματα μόνο χαρούμενο θα μπορούσε να είναι :) Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  2. Εύχομαι με τα καινούργια σου αποκτήματα να παίζεις συχνά γιατί παίζεις καλά! Υπέροχα όλα τα σχέδια και η ζέβρα πολύ ιδιαίτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χριστίνα! Η ζέβρα βγήκε από μόνη της καθώς ξεκίνησε ως μερικές σκόρπιες γραμμές στο χαρτί και ξαφνικά εμφανίστηκε χωρίς να το έχω σχεδιάσει στο μυαλό μου :) Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :*

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Δήμητρα, πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου, όλες μια και μια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαργαρίτα. Να 'σαι καλά, χίλια ευχαριστώ για την ενθάρρυνση! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. Είσαι απίστευτη!
    Όλα τους είναι Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Α!
    Αγάπησα τη ζέβρα για την πρωτοτυπία της και το σύννεφο για τα μοναδικά του χρώματα!
    Καλό Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βάσω. Ευχαριστώ πολύ πολύ
      Η ζέβρα είναι κι εμένα από τα αγαπημένα μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  5. με γεια και καλές δημιουργίες! η ζέβρα είναι μια κούκλα, η δεσποινίς σαν άγγλος δικαστής με την περούκα του μου κάνει περισσότερο, τα φύλλα είναι υ-πέ-ρο-χα και το σύννεφο μη μου πεις ότι αντέχεις και δεν το έχεις κρεμάσει ακόμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έλεγα, τι μου θυμίζει η δεσποινίδα, τι μου θυμίζει! Έχεις απόλυτο δίκιο Δήμητρα :)
      Το σύννεφό είναι ακόμα με τα υπόλοιπα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  6. Το σύννεφο έφερε βροχή!!! Με κέρδισε απο τα υπέροχα χρώματα γιατί αν και βροχερό είναι χαρούμενο!!
    Τα παιδία ζωγραφίζουν στο τοίχο δύο καρδίες και εναν ήλιο στη μέση!! :)) αυτή η Παρασκευή τα φταίει όλα... Εσύ ζωγραφίζεις εγώ τραγουδάω... τι ηλικία είπαμε ότι είμαστε?? χαχαχαχαχα Εσύ με τους μαρκαδόρους σου και εγώ με τις κόλλες και τις κορδέλες! Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι κατά βάθος μικρά παιδιά είμαστε, ασχέτως ηλικίας Ελεάνα ;)
      Περιμένω να δω το "ζωγραφιές" θα φτιάξεις με τις κόλλες & τις κορδέλες σου!
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  7. Χιχιχι παιχνιδιάρικο κορίτσι! Όλα έχουν γούστο! Το συννεφάκι είναι τέλειο και σε έναν άλλο κόσμο ίσως η βροχή να είναι χρωματιστή!! Δεν θα ήταν υπέροχη??
    Μου αρέσει η κίνηση που έχουν τα φύλλα σου! Η ζέβρα όντως μου φέρνει σε ζέβρα !! Και η δεσποινίς έχει ένα μαλλί τρέλα!
    Νομίζω ότι οι μαρκαδόροι σου άξιζαν την αγορά τους!
    Φιλάκια^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως κάπου να είναι χρωματιστή Λίλιά μου!
      Κι σ'ευχαριστώ για τη διαπύστωση της κίνησης! Αυτό ήταν που μού άρεσε :)
      Χαίρομαι που βλέπεις κι έσυ ζέβρα!
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  8. Όλα τα σχέδια Δήμητρα είναι εκπληκτικά....ήδη τα πόσταρα στο pinterest στο Τέχνη-σχέδιο....ξεχώρισα τα φύλλα,και την ζέβρα φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία μου για την υποστήριξη!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  9. Πριν απαντήσω σε κάθε μία σας ξεχωριστά, ήθελα να πω πόσο χαίρομαι που μου δείχνετε με τα λόγια σας τι είναι αυτό που μου αρέσει σε κάποια από τα σχέδιά μου. Ναι, εγώ τα φτιάχνω αλλά μερικές φορές δεν μπορώ να προσδιορίσω τι είναι αυτό που με κάνει να τα αγαπήσω! Και ναι, τα αγαπώ γιατί τα φτιάχνω με αγάπη... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω, πω τελεια!!!
    Ολα σουπερ, αλλά ξεχωριζω το συννεφο γιατί παρ ολη τη βροχή ειναι τοσο χαρουμενο και ανοιξιάτικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ράνια! Ναι, το συννεφάκι έγινε τελικά πολύ χαρωπό :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  11. Xaxaxax Καλημέρα!!!!
    Είσαι κι εσύ παιδάκι!! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ps...εσύ τα έφτιαξες ή τα χρωμάτισες μόνο??
      Χμμμ πιο πολύ μου αρέσουν τα "φύλλα"...δεν ξέρω γιατί..κάτι μου κάνουν!!
      Θα γινόταν τέλειο μαξιλαράκι-κουρτίνα!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα... είπαμε πως είμαι παιδί αλλά όχι και στο βαθμό του να χρησιμοποιώ εικόνες για να τις χρωματίσω :)
      Όσο για τα φύλλα, μπορεί να είναι η κίνηση που είπε παραπάνω και η Λίλια.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    3. Τώρα συνειδητοποιώ ότι τα έχεις σχεδιάσει κιόλας!!! Θα με τρελλάνεις!! :))

      Διαγραφή
  12. Τι υπέροχο το νέο σου παιχνίδι! Και το αποτέλεσμα εξαιρετικό. Ξεχώρισα το σύννεφο γιατί μου θύμισε ένα σχέδιο που είχα φτιάξει και εγώ πριν πολλά χρόνια και που δεν προσπάθησα να το ξαναφτιάξω ποτέ. αι τα φύλλα σου όμως είναι εξίσου υπέροχα. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το ξαναπροσπαθήσεις Νίκη & να το μοιραστείς μαζί μας βεβαίως βεβαίως!!
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  13. καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα!!! Μας γέμισες χρώματα και χαμογελαστες φατσες! Από τις χαρούμενες γραμμές σου φαίνεται οτι το διασκεδάζεις πολύ!!!!
    Keep up the good work, girl!!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμά δεν διασκεδάζουμε με τα hobbies καήκαμε :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  14. Αναμφισβήτητο το ταλέντο σου!!! :) Τώρα έχω ξεκινήσει να σε διαβάζω και θα συνεχίσω σίγουρα :)
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Ματίνα για το όμορφο σχόλιό σου!
      Καλό βράδυ & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  15. Όλα είναι τόσο τέλεια !!! Ν' "ανεβάζεις" συχνότερα δημιουργίες σου !!! Μας φτιάχνουν τη διάθεση με τα τόσο ωραία χρώματα και το έχεις το ταλέντο !!! Καλό σου απόγευμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια :)
      Καλό βράδυ & καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  16. όλα αυτά τα έκανες με το χέρι????? θες να κεράσω καφεδάκι που θέλω ένα θεματάκι για τον τοίχο?????φανταστικά είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία γυμναστική εε; Το ωραίο είναι πως πολλές φορές με πιάνω να κρατάω και την αναπνοή μου!!
      Όσο για το θεματάκι στον τοίχο, σε καφεδάκι δεν λέω ποτέ όχι..χεχεχε!
      Καλό βράδυ Μάχη & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  17. Αχ είναι τέλεια!!! Θέλω κι εγώ μαρκαδοράκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις Μαρίνα! Της συγκεκριμένης μάρκας έχουν απίστευτη απόδοση χρωμάτων!
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί Μάρω!
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  19. Το σύννεφο μπορώ να το εκτυπώσω; Συνέχισε τα παιχνιδάκια σου ,μας ευχαριστούν ιδιαίτερα τ'αποτελέσματα.Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αλέκα! Μπορείς αλλά δεν το έχω σκανάρει σε υψηλή ευκρίνεια!
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  20. Μα τι όμορφα που είναι!!!!!!!!!!!!!!!!Και τα μαρκαδοράκια σου έχουν φανταστικά χρώματα!!!!!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κορίτσια! Όντως τα συγκεκριμένα μαρκαδοράκια έχουν απίστευτα χρώματα κι πολύ καλή απόδοση! Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  21. Ποσο χαιρομαι που σε συναντησα. Ενα φτερο με εφερε στο μπλογκ σου πριν λιγο καιρο. Το φτερο που χαρισες στην φιλη σου και το παρουσιασε στο μπλογκ της. Μα δεν ειχα καταλαβει οτι εισαι πραγματικη καλλιτεχνης. Ειναι τρομερο ποσο πολυ θαυμαζουμε τα πραγματα που μπορουν να κανουν οι αλλοι και σε εμας φαινονται επιστημονικη φαντασια!! Μου εφτιαξαν την διαθεση οι εικονες σου!! Σκεφτηκα λοιπον το εξης. Πες οτι πχ το συννεφο θελεις να το βαλεις στον τοιχο. Ο μαρκαδορος με τα χρονια δεν θα ξεβαψει; Το λεω γιατι μου εχει συμβει αυτο με μαρκαδορο. Να ξεθωριασει δηλαδη με το περασμα των ετων. Μηπως αν τα εκανες με αλλο υλικο πχ πινελακι.. να διατηρουνταν για παντα; Το λεω γιατι ειναι μαγεια αυτα που φτιαχνεις και ειναι κριμα καποια στιγμη να χαλασουν!! Αυτα προς το παρον! Φιλια πααααρα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χρυσαυγή! Εγώ ποτέ δεν θεώρησα τον εαυτό μου καλλιτέχνη, χαίρομαι παρ' όλα αυτά που σού άρεσαν οι εικόνες :) Όσο για το ξέβαμα που αναφέρεις, δυστυχώς ότι εκτείθεται σε απευθείας ηλιακό φως με τα χρόνια ξεθωριάζει. Τα συγκεκριμένα μαρκαδοράκια έχουν -όπως κι όλα που προορίζονται για ζωγραφική- μία κάποια σχετική αντοχή αλλά στην τελική ο ήλιος όλα τα καίει. Για αυτό καλό είναι α) να μην μπαίνουν σε μέρος όπου θα τα χτυπάει απευθείας ο ήλιος και β) να κορνιζάρονται πίσω από γυαλί. Σ' εθχαριστώ πάντως πολύ πολύ για το ενδιαφέρον :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  22. Να το συνεχίσεις το παιχνίδι αυτό....το σύννεφο με γοήτευσε με τα χρώματα του αλλά η ζέβρα με κέρδισε τελικά
    Καλό σ/κ με όμορφες δημιουργίες.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία και καλώς όρισες :)
      Η ζέβρα είναι κι εμένα από τα αγαπημένα μου, ίσως γιατί δεν την είχα καν σχεδιάσει στο μυαλό κι απλώς ξεπήδησε από τις γραμμές!
      Καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  23. Έχεις πολύ καλό χέρι! Συγχρητήρια! Καλά, τα μαρκαδοράκια υπέροχα. Έχω κι εγώ ένα τεράστιο σέτ με ξυλομπογιές και πολύ το καμαρώνω (πιο πολύ το καμαρώνω παρά το χρησιμοποιώ). Ψηφίζω σύννεφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακώς, κακώς, κακώς Σοφία!! Να το ταράξεις το σετ σου (αφού πριν το βγάλεις μερικές φωτογραφίες). Είναι κρίμα να μην του δίνεις την ευκαιρία. Εξάλλου δεν ξέρεις ποτέ τι θα δημιουργηθεί και σίγουρα ό,τι και να φτιάξεις είναι 100% καλύτερο από το απλώς να κοιτάς τις μπογιές ;)
      Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  24. καλα απλα υπεροχα ΔΗμητρουλα!!! και δεν εννοω τα μαρκαδορακια, αλλα τα σχεδια σου! τελεια ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πόσο ωραία σχέδια;;;;;
    Εγώ ούτε τα απλά δεν μπορώ να κάνω! Μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριάδνη και καλώς όρισες :)
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τώρα όσον αφορά τα απλά... μερικές φορές αυτά είναι και τα πιο πολυσύνθετα και με την περισσότερη έκφραση.
      Καλή εβδομάδα να έχεις :)

      Διαγραφή
  26. Μου αρέσει πολύ το παιχνίδι σου!!! Οι δημιουργίες σου τέλειες!!!
    Καλό σ/κ
    Πολλά φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά για τα όμορφά σου λόγια :)
      Καλώς όρισες και στο Άσυλο! Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχεις :)

      Διαγραφή
  27. ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!
    Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑ!!!! (Όπως θα ΄λεγε κι η κόρη μου!)
    Μπράβο βρε ζουζούνι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα απιστευτικά εε;; Ωραίο!!
      Να 'σαι καλά Κυρικακή.
      Φιλιά & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  28. Α ΡΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Νάνσυ!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  29. Παίζε εσύ, να απολαμβάνουμε θέαμα εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Gina!
      Όποτε με πιάνει το ζιζάνιο, θα παίζω :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  30. Τα σχέδια σου είναι υπέροχα! Συνέχισε έτσι, η ζωγραφική είναι το καλύτερο αγχολυτικό.

    xxx,
    Froso,
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φρόσω.
      Σ' ευχαριστώ και συμφωνώ πως κάθε μορφή δημιουργίας βοηθάει με το άγχος!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  31. θα χαρώ να γίνεις μέλος στο Blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρομοίως :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχεις

      Διαγραφή
  32. Πολύ όμορφα όλα, το χαρούμενο σύννεφο το αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πω πω μαρκαδόροι!
    Πολύ ωραια σχεδια, ευγε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. αληθεια, το να εχεις τοσα μαρκαδορακια μπροστα σου και να χρωματιζεις, ειναι απο τις πιο αγχολυτικες ασχολιες. πολυ ωραιο το συννεφακι σου! καλη μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκεί να ξεπεράσει κανείς το αρχικό άγχος πως θα καταστρέψει ένα ...άδειο λευκό χαρτί ;)
      Καλημέρα

      Διαγραφή
  35. Αν και το νέο παιχνίδι "πάλιωσε" φαντάζομαι μέχρι να δω την ανάρτηση, να το χαίρεσαι!
    Φοβερές οι δημιουργίες σου και ειδικά η ζέβρα και το χαρούμενο σύννεφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κατερίνα! Όσο για το πάλιωσε, ακόμα το προσέχω το νέο σετάκι μου, οπότε νέο το θεωρώ ακόμα!
      Καλό απόγευμα & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  36. Είσαι ένα λαμπερό αστέρι Δημητρουλα μου!
    Είναι φανταστικά τα σχέδια σου. Ξεχώρισα το σύννεφο γιατί είναι χρωματιστό και χαρούμενο.
    Θαυμάζω τους ανθρώπους με καλλιτεχνικό ταλέντο και είσαι μία απο αυτούς:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Δήμητρα, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια :) Καλημέρα!!

      Διαγραφή