Άνοιξη στο τραπέζι



Ο ήλιος σήμερα κάνει λίγο πιο αισθητή την παρουσία του και με το Πάσχα καθ' οδόν, τι θα λέγατε να βλέπαμε μερικές όμορφες και απλές ιδέες για να φέρετε την άνοιξη στο τραπέζι σας;

Μην φας
έχουμε γλαρόσουπα! Έ, όχι ακριβώς. Έχουμε όμως αγκινάρες, ένα "αρχιτεκτονικό" λαχανικό που αντικαθιστά πολύ όμορφα και πρωτότυπα τα καθιερωμένα λουλούδια στο βάζο. Αν δε αντί για βάζο χρησιμοποιήσετε μία κανάτα, το αποτελέσμα θα είναι ακόμα πιο ρουστικ!
 
Γαύρος
Μπορεί να είμαι γαύρος στην ομάδα -να λείπουν τα σχόλια εεε;;;;- αλλά το κίτρινο είναι σίγουρα ένα χρώμα που "φωνάζει" άνοιξη! Πάρτε λεμόνια και κίτρινα λουλούδια και φτιάξτε τη δική σας ανοιξιάτικη σύνθεση
 
Τα βάζα είναι προαιρετικά
Ποιος έχει ανάγκη τα βάζα όταν υπάρχουν τα κλουβιά; Αν έχετε ένα όμορφο κλουβί, λίγο σφουγγάρι ανθοδετικής και μερικά λουλούδια κι έχετε έναν πανέμορφο "εσώκλειστο" κήπο!

Για να μην γκρινιάζετε
πως το γρασίδι είναι πάντα πιο πράσινο στην άλλη πλευρά, καλλιεργήστε το δικό σας από σιτάρι. Κι αν δεν βρίσκετε σιτάρι, θυμηθείτε τα χρόνια στο δημοτικό και κάντε ξανά το πείραμα με φασόλια και φακές.

Αντιπροσωπείες
Ναι, τα λουλούδια μπορεί να είναι η πρώτη σας σκέψη όταν φαντάζεστε την άνοιξη αλλά υπάρχουν τόσα άλλα πράγματα που συμπληρώνουν ένα ανοιξιάτικο τοπίο. Σκεφτείτε πεταλούδες, ξυλαράκια, χρώματα και φτιάξτε το δικό σας επιτραπέζιο μικρόκοσμο!

Ανάκατα
Ποιος είπε πως όλα πρέπει να μοιάζουν; Συγκεντρώστε διάφορα δοχεία & βάζα, γεμίστε τα με λουλούδια ή φυτά και φτιάξτε μία άκρως eclectic ανοιξιάτικη σύνθεση

Οι καιροί είναι δύσκολοι για πολλούς και πολλά έχουν πλέον περάσει στην σφαίρα της πολυτέλειας αλλά στην τελική, ένα απλό βάζο γεμάτο με υπέροχα λουλούδια είναι ίσως η καλύτερη υπενθύμιση πως μετά τον χειμώνα, αναγκαστικά έρχεται η Άνοιξη!

Την καλημέρα μου

52 σχόλια:

  1. σορρυ φιλενδα αλλα τις αγκιναρες θα τις φαω κ οχι να τις βαλω σε βαζο! καθαρισμενες με λεμονακι κ αλατακι ο τελειος ρακομεζες!

    ολα τα υπολοιπα ειναι σουπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα! Δες το κι αλλιώς Ζήνα! Σου κάνουν δώρο ένα φαγώσιμο μπουκέτο ;)
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Ό,τι πρέπει οι επιλογές σου, Δήμητρα! Τις αγκινάρες συχνά τις έχω στον πάγκο της κουζίνας μου, μέσα σε λεκανάκι με νερό γιατί έτσι διατηρούνται καλύτερα απ' ότι στο ψυγείο. Να τώρα και πρόταση για το τραπέζι!
    Το σιτάρι πάλι, κάποια βλακεία θα είχα κάνει σίγουρα στη διαδικασία, αλλά δε μου πέτυχε. Πολύ πιο δύσκολο από τις φακές και το ήθελα γιατί οι οδηγίες που είχα βρει έλεγαν ότι μπορείς να το κόβεις όπως το γρασίδι και να ξαναμεγαλώνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πόσο μπροστά είσαι Δήμητρα;
      Όσον αφορά το σιτάρι, όπου το έχω δει είναι πάνω κάτω με την ίδια διαδικασία ήτοι το βάζεις για τουλάχιστον 24 ώρες στο νερό να φουσκώσει και μετά το στρώνεις είτε πάνω σε βρεγμένο χαρτί κουζίνας ή σε ένα πολύ λεπτό στρώμα χώματος, το οποίο είτε κάθεται πάνω σε λίγο χαλίκι για αποστράγγιση είτε είναι κατευθείαν πάνω στον δίσκο ή όποιο δοχείο τέλοσπάντων χρησιμοποιήσεις. Απλώς θέλει τουλάχιστον καμιά δεκαριά μέρες για να μεγαλώσει! Κάπου πήρε το μάτι μου και μία κοπέλα που παραπονιόταν πως δεν της φύτρωσε το αγοραστό σιτάρι από το σούπερ μάρκετ, οπότε ίσως να είχε να κάνει με την συγκεκριμένη ποικιλία ή πιθανότερα με τα χημικά που είχε φάει το σιτάρι! Όντως το κόβουν και για να φαίνεται πιο όμορφο αλλά και για να το κάνουν χυμό (μπλιαξ!)!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ σκεφτόμουν ή ότι φταίει το σιτάρι ή ότι ήταν πολύ το χρονικό διάστημα που έλεγε να περιμένω με ψέκασμα και φύλαγμα σε σκιερό μέρος προτού το φυτέψω στο χώμα. Γιατί ενώ ξεκίνησε καλά στην πορεία στράβωσε. Θα δοκιμάσω πάλι πάντως!

      Διαγραφή
  3. Αν λάχανο σε ανθοδέσμη (που πολύ παίζει τα τελευταία χρόνια) και μάλιστα πασπαλισμένο με glitter γιατί όχι και αγκινάρα σε βάζο :-). Η δική μου ψήφος πάντως, πάει στα λεμονάκια και αν και Παοκτσού σε συγχωρώ Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάντως μου αρέσει το διακοσμητικό λάχανο σε ανθοσυνθέσεις αλλά χωρίς γκλίτερ παρακαλώ!
      Τα λεμονάκια Σοφία τελικά όπου και να μπουν καλό κάνουν αν και στο δοχείο της φωτογραφίας παραπάνω θα πρέπει να αερίζονται για να μην σαπίσουν!
      ΠΑΟΚ εε;;; Πάω μαζί με τις ρέγγες για το κλάμα από την Κυριακή... χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. εγώ πάλι θα τιμήσω το σπίτι μου και θα ψηφίσω το κλουβι! (αυτό με τις τρελές, ξέρετε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχχα! Κουράγιο Μάχη μου, κουράγιο! Αν και στο Άσυλο, με το Τέρας, την Ψιψινέλ, τα γατάκια και τις καθημερινές τους μάχες κι εγώ με το κλουβί θα πρέπει να πάω!
      Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  5. Εν αντιθέση με την φιλεναδα Ζήνα, οι αγκινάρες σαν διακοσμητικό στοιχείο είναι σούπερ! Επίσης τρελαίνομαι για το κλουβί (με τα λουλούδια όχι τις τρελές ;)).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πρωτότυπες αλλά όπως είπα και στην Ζήνα, μπορεί κάλλιστα να ειδωθούν κι ως φαγώσιμη ανθοδέσμη :)
      Το κλουβί νομίζω πως είναι από τα πιο ρομαντικά!
      Την καλησπέρα μου Μάρω!

      Διαγραφή
  6. Μας πλημμύρισες άνοιξη,αλλά εδώ στη Βόρεια Ελλάδα δε λέει να βγει ήλιος.Μας σάπισε η βροχή.'Οσο για το σιταράκι πέρσι το έκανα και έπιασε .Θέλει 24 ώρες να μουσκευτεί και άλλες 24 ώρες να στεγνώσει πριν το εναποθέσεις στο χώμα.Καθημερινό ψέκασμα με νερό, και σε 10 μέρες θα είναι αρκετά ψηλό για να κουρευτεί.Μια που μου το θύμησες θα το κάνω πάλι φέτος.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμμ! άλλη "συνταγή" η δικιά σου Αλέκα και μου φαίνεται καλύτερη, θα την δοκιμάσω...

      Διαγραφή
    2. Κι εδώ τελικά το ξαναγύρισε σε συννεφιά αλλά ό,τι και να κάνει Αλέκα, η άνοιξη είναι προ πυλών! Σ' ευχαριστούμε και για την "σιταροσυνταγή"! Θέλω κι εγώ να το δοκιμάσω :)

      Διαγραφή
  7. Όλες οι ιδέες είναι τέλειες ,αλλά τις αγκινάρες τις λατρέψαμε!!!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σάς άρεσαν κορίτσια!! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  8. I love each of these ideas!
    xx
    Novella

    http://9lla.it/
    A fashion & DIY blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικές οι επιλογές σου Δήμητρα όπως πάντα βέβαια αλλά τώρα έφερες πραγματικά την άνοιξη στο σπίτι μας....θα αναρτήσω τις εικόνες σου στο pinterest δεν μπορώ να αντισταθώ....την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τις ανάρτησα στο"διακοσμητικά αντικείμενα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Μαρία & σ' ευχαριστώ πολύ για το Pinterest!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσει πολύ που επιτέλους ήρθε η άνοιξη και έχουμε και εμείς οι λάτρεις των χρωμάτων επίσημη δικαιολογία να γεμίσουμε χρωματα τν χώρο και τη ντουλάπα μας( μη ξεχνιόμαστε ααχαχχα) !Νομίζω πως το κίτρινο χρώμα είναι απίστευτα φωτεινό και θα έδινε στο χώρο τελείως διαφορετική ένταση!Όσο για τα βάζα με λουλουδια νομίζω πως είναι η απόλυτη και σιγουρη επιλογη πάντα και σε κάθε χώρο για φρεσκάδα και μια νότα άνοιξης μέσα στο χώρο!Λατρευω τα ποστ σου γτ ειναι πάντα τόσο χαρούμενα!Φιλάκιααα
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νάσια! Ναι, η άνοιξη είναι εδώ κι ας μην πολυφαίνεται! Όσο για το κίτρινο, είναι όντως πολύ αισιόδοξο χρώμα!
      Χαίρομαι που απολαμβάνεις τις αναρτήσεις! Πολλά φιλιά & καλημέρα :)

      Διαγραφή
  12. Γέμισε φως και χρώματα η οθόνη!!! Μου αρέσουν όλα γιατί σκέφτομαι αφού έρχεται άνοιξη τι ακολουθεί μετά; ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!! Πολλά ανοιξιάτικα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς που δεν θέλω να σκέφτομαι εγώ Χριστίνα! Χαχαχαχα Δεν γίνεται να σταματήσουμε στην Άνοιξη & μετά να πάμε κατευθείαν στο Φθινόπωρο;
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  13. Υπέροχες όλες οι ιδέες σου Δήμητρα!!!Ειδικά αυτή με τις αγκινάρες, πολύ θα την εκτιμήσει ο Βασίλης,που ούτε ζωγραφιστές δε θέλει να τις βλέπει,αλλά εμένα μου αρέσουν πολύ!!!Για τις φακές το είχα σκεφτεί και εγώ να το κάνω, για λίγη πρασινάδα, αλλά σε εμένα ούτε οι φακές δεν επιζούν!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλέον Ιωάννα θα έχεις "δικαιολογία" για τον Βασίλη όποτε αγοράζεις αγκινάρες. Πως τις θέλεις για το βάζο!!! χεχεχε
      Πάντως δοκίμασε το με τις φακές, δεν είναι δα και τίποτα σπουδαίο :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  14. Ωωωωω!!!
    Μύρισε Άνοιξη!
    Να πω την αμαρτία μου και μένα η αγκινάρα με κέρδισε! Νομίζω μαλιστα ότι την προτιμώ στο βάζο παρά στο πιάτο! Εκτός αν με πείσει το Ζηνάκι για το αντίθετο!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τις τής πάμε Βάσω και είτε θα μάς τις μαγειρέψει είτε θα δεχτεί να τις βάλει σε βάζο - η επιλογή να μάς τις φέρει στο κεφάλι δεν υπάρχει!!- Χεχεχε
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
    2. Αφού αποκλείσαμε την επιλογή αγκινάρα-κράνος, αναθεωρώ!!!
      Καλημερούδια!

      Διαγραφή
  15. Ό,τι πρέπει οι επιλογές σου. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι πρέπει για συννεφιασμένους ουρανούς :)
      Καλημέρα Τζίνα!

      Διαγραφή
  16. Λεμονάκι μυρωδάτο και απο περιβόλι αφράτο!!! Είναι πολύ ωραία ιδέα και θα το κάνω φέτος. Άσε που έχω πάθει και μια εμμονή τελευταία με τα λεμόνια και τις αγκινάρες, τα καταναλώνω σε ποσότητες!!! Άντε και δε θα σχολιάσω το γαύρο.... :)
    Καλό βράδυ από ένα βάζελο!! ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν τα καταναλώσεις Ελεάνα θα τα έχεις και για διακοσμητικά πλέον! Σε ένα γυάλινο τα λεμόνια σε ένα άλλο τις αγκινάρες ;)
      Ωχχ ωχχ.... πάλι ρέγγες και κλάματα σκέφτομαι!!!
      Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  17. Βρε κόλλησαν όλοι με τις αγκινάρες χαχαχ. Εγώ Δημητρούλα πάντως θα τις αφήσω στο βάζο γιατί δεν τις τρώω! Οπότε ο στολισμός είναι safe μαζί μου! Δεν ισχύει το ίδιο με τα λεμόνια βέβαια που τα βλέπω ως λεμονόπιτα.
    Το κλουβί με τα μπουκέτα των λουλουδιών είναι υπέροχα και σίγουρα έφεραν την Άνοιξη! Φιλιά και καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε μανία όλες σας να βλέπετε τους προτεινόμενους στολισμούς ως φαί!! Εσύ άφησες τις ακγινάρες κι έπιασες τα λεμόνια χαχαχαχαχα. "Συμβιβάζομαι" με την ιδέα πως προτού φαγωθούν, θα λειτουργήσουν κι ως διακοσμητικά!
      Καλημέρα Λίλια :*

      Διαγραφή
  18. Υπέροχες όλες οι ιδέες σου Δήμητρα! Μου έκανε πολύ καλό κλικ αυτή με τα λεμόνια και τις τουλίπες!
    Όσο για την κρίση και το τι είναι πολυτέλεια και τι όχι... άμα δεν έχεις κήπο με τα δικά σου λουλούδια και λαχανικά - όπως το πατρικό μου στο χωριό - τότε ακόμα και ένα μπουκέτο λουλούδια για να το βάλεις σ'ένα βάζο, είναι πολυτέλεια ρε γαμώτο! Συγνώμη για την κακιά λέξη (θα μου βάλω πιπέρι) απλά αισθάνομαι τόση οργή και θυμό για όσα μας αναγκάζουν να βιώνουμε που τρελαίνομαι!
    Τέλος πάντων, ας μη σκεφτόμαστε αρνητικά, είναι και ένα τέταρτο μετά τα μεσάνυχτα... δεν κάνει!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία! Τα λεμόνια και οι τουλίπες είναι πολύ αισιόδοξη σύνθεση!
      Όσο για τις πολυτέλειες και την οργή, υπάρχει και η άλλη όψη, αυτή που μάς κάνει να εκτιμούμε πλέον και πράγματα που παλιά ούτε που θα προσέχαμε -όπως ένα μπουκέτο λουλούδια- (τα γράφω για να τ' "ακούω" κι εγώ!).
      Και μην ζητάς συγγνώμη!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  19. Μύρισε άνοιξη για τα καλά στο Άσυλο!
    Και εγώ, μιας και το έχω εύκαιρο μάλλον το κλουβί θα χρησιμοποιήσω για την πασχαλινή - ανοιξιάτικη διακόσμηση!
    Αν και πραγματικά με μισή καρδιά θα βγάλω τα χειμωνιάτικα που διαλέξαμε μαζί Δήμητρα! Θα μου φαίνεται γυμνό το σπίτι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία Μαργαρίτα να "δεις" εκείνο το μωβ που λέγαμε! Εξάλλου το χρυσό το έχεις ήδη ;)
      Για ό,τι θέλεις, ξέρεις...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Πολύ μου αρέσουν τέτοιες "έξυπνες" και καλόγουστες νότες στο τραπέζι!!!! Εγώ βέβαια θα αρκεστώ σε γλαστράκια με λουλούδια μέσα σε κασπό γιατί τα προτιμώ "ζωντανά" παρά κομμένα! Πολλά φιλάκια κούκλα μου! Καλή Άνοιξη με τέτοιες και άλλες τόσες ομορφιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δική σου σύνθεση μιά χαρά ακούγεται Marie! Καλή Άνοιξη να έχουμε όλοι μας!!
      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  21. Σουπερ ιδεες!!Θα κανω την ιδεα με τα λεμονακια...εχω και ιδιο βαζο,μια χαρα!!Επισης ηθελα να σε ρωτησω για το σιταρι αλλα καλυφθηκα απο τα σχολια παραπανω,θα το δοκιμασω και ελπιζω να εχω το γρασιδακι μου!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχα αυτά τα βάζα με καπάκι!! Πολλές τελικά θα δοκιμάσουμε το σιτάρι! Άντε και μετά βουρ στην βοσκή!! Χεχεχε
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  22. Πολύ ομορφες και φρέσκιες συνθέσεις!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και άκρως κατάλληλες με τον σημερινό -πλέον ηλιούλουστο- ουρανό!
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφες ιδέες! Συνήθως στολίζω με πορτοκάλια!! Φοβερή ιδέα για τις αγκινάρες που στο φαγητό δες θέλω ούτε από μακριά να τις βλέπω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με χαλάνε με πατατούλες στην κατσαρόλα αλλά μ' αρέσουν πολύ και στο βάζο! Ωραία ιδέα και τα πορτοκάλια για πιο ζεστό χρώμα πάντως. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  24. Τέλειες οι αγκινάρες!!
    Μου αρέσουν και αυτές που βάζουν στις νυφικές ανθοδέσμες και στα σπιτικά θερμοκήπια!!
    υγ..δεν κατάλαβα αυτό με τον γαύρο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται να έχουν γίνει της μόδας τα λαχανικά ως λουλούδια!
      Δεν θέλω στεναχώριες! Γαύρος= Ολυμπιακός vs το κίτρινο που είναι ως χρώμα συνδεδεμένο με την ΑΕΚ ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Συνονόματη ενθουσιάστηκα με τις προτάσεις σου!! Αυτή με τις λευκές και κίτρινες τουλίπες με ξετρέλανε αλλά και η πρώτη με τις αγκινάρες με ιντρίγκαρε. Γουστάρω κάθε τι πρωτότυπο αλλά συγχρόνως καλαίσθητο.
    Και οι ιδέες με τα κλουβιά είναι όμορφες.
    Σ'ευχαριστούμε πολύ Δημητρούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δήμητρα!! Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες κι ελπίζω να βρήκες και κάποια που να ταιριάζει στους χώρους σου. Καλό απόγευμα να έχεις

      Διαγραφή