Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2014

Πουλιά, κεριά, το κάδρο & το τζάκι

Πουλιά, κεριά, το κάδρο και το τζάκι, για μία μίνι ανοιξιάτικη ανανέωση στο Άσυλο, μετά από πολύ καιρό. 

Όποτε με πιάνει η μανία της ανανέωσης, το πρώτο θύμα είναι, κλασσικά -εικονογραφημένα-, το τζάκι. Τους τελευταίους μήνες όμως, λίγο τα μαξιλαράκια, λίγο το τραπέζι του σαλονιού, λίγο το ένα & λίγο το άλλο, το τζάκι και ο γειτονικός μπουφές του είχαν μείνει στην μοίρα τους, με μόνο λίγες diy προσθήκες, όπως η κορνίζα και ο κος αχινός. Το δε τζάκι, δεν είχε υποστεί καμία αλλαγή και φόραγε ακόμα τα μετα-Χριστουγεννιάτικά του! 

Μετά λοιπόν από αυτήν την παράγραφο, ωδή στους συνδέσμους, ήταν ώρα για αλλαγή, βεβαίως βεβαίως! Διακοσμητικά κατέβηκαν, κλουβιά βγήκαν, πουλιά βρέθηκαν, κεριά συλλέχθηκαν, στεφάνια διαλύθηκαν και μπόλικοι συνδυασμοί δοκιμάστηκαν, για να καταλήξουν στα ακόλουθα αποτελέσματα. 

Τα περασμένα χρόνια, είχα την συνήθεια να κρεμάω κάποιο ανοιξιάτικο στεφάνι στο τζάκι και την περασμένη άνοιξη την τιμητική του είχε αυτό εδώ. Φέτος όμως δεν ήθελα και πάλι στεφάνι. Ήθελα κάτι διαφορετικό! Αλλά ήθελα και άνθη. Οπότε απλά μαθηματικά!  Διαφορετικό + άνθη = αποσυναρμολόγηση του στεφανιού. Τόσο απλά και κατά το γνωστό "ο σκοπός αγιάζει τα μεσα", τα λουλούδια πλέον φιλοξενούνται μία χαρά στο λεπτεπίλεπτο κλουβί, παρέα με ένα υφασμάτινο πουλάκι που είχα φτιάξει χρόνια πριν, καθώς και ένα diy διακοσμημένο κεράκι. (σημ1 για το τζάκι βγήκαν τα λουλούδια...)


Το διπλανό κλουβί (αν μετρήσω όλα τα κλουβιά που κατά καιρούς έχω αγοράσει, μάλλον το Κλουβί με τις Τρελες -ο τόνος στη διακριτικότητά σας- θα έπρεπε να το ονομάσω στο ιστολόγιο) για να μην μείνει παρεξηγημένο, δέχθηκε δύο κεριά καθώς το χρυσά βαμμένο ρόδι.



Και να τος όλος ο μπουφές (με τον μίνι κήπο στο κοχύλι να έχει αρχίσει να μοιάζει με μίνι ζούγκλα)

Κι αφού τελείωσε ο μπουφές (σημ2. για το τζάκι ξεκίνησαν όλα...), δεν μπορούσα να αναβάλλω άλλο το τζάκι. Κι εδώ με πολύ μεγάλη χαρά σάς ανακοινώνω πως είμαι το- πιο- θαρραλέο- πλάσμα- που- έχω- ποτέ- γνωρίσει- στην- ζωή- μου- και- φέρτε- μου- μια- γάτα- να- την- σκίσω- γιατί-λέμε- δεν- κολλάω- σε- τίποτα- και- όλα- τα- κάνω! Ή διαφορετικά και με λιγότερες λέξεις: κρέμασα- το -κάδρο- στο -τζάκι.  Ωωωω ναι! Σε μία στιγμή υπεράνθρωπης πιγμής & αποφασιστηκότητας, έφερα το δίσκαλο, πήρα καρφί και σφυρί, ανέβηκα, υπολόγισα με το μάτι που περίπου ήθελα το κάδρο και χωρίς καν να κρατήσω την αναπνοή μου, παρακαλώ!, το κάρφωσα! Όλα έγιναν τόσο γρήγορα που την μία στιγμή θυμάμαι να δοκιμάζω το κάδρο ακουμπισμένο στο τζάκι και την επόμενη να κάθομαι μπροστά στο τζάκι και να κοιτάζω το καρφωμένο καρφί! Εγώ εναντίον του εαυτού μου, η λογική μου κόντρα στον παρορμητισμό μου, η καρδιά μου σε εξέργεση κατά του μυαλού (κάτι έλεγα παραπάνω για κλουβί με τρελές- ο τονός δικός μου αυτή την φορά!). Ιδού και τα φωτογραφικά αποδεικτικά στοιχεία!


Με το κάδρο κρεμασμένο πλέον -να λείπουν τα γέλια παρακαλώ! Ξέρετε πόσο περιοριστικό μπορεί είναι ένα καρφί σε ένα τζάκι;;;;;- άρχισα να ασχολούμε και με τα υπόλοιπά. Στο κέντρο μπήκε ένα ξύλινο μπλωλ με τα λευκά βαμμένα ρόδια και τα μικρά πράσινα μηλαράκια που προήλθαν από το στεφάνι καθώς και ο κος αχινός (για αυτό και το κάδρο ακουμπάει στο καρφί και δεν κρέμεται από αυτό)


Στα δεξιά, η κουκουβάγια μου -κλασσική αξία παρόλο που έχει γκρεμοτσακιστεί και φέρει "τραύματα"-, ένα ακομά παλιό diy κερί κι ένα ακόμα λελούδι από το πρώην ανοιξιάτικο στεφάνι.(σημ. 3 επιτέλους τα άνθη από το στεφάνι στο τζάκι!)

Στα αριστερά, πήρα ένα δοχείο που μάλλον προορίζονταν για καφέ ή ζάχαρη, παλιο δώρο από τας εξωτερικάς, και το έκανα ανθοδοχείο καθώς λατρεύω πολύ το σχέδιό του για να το έχω σε ένα ντουλάπι,

αλλά και το δικό μου diy ανθοδοχείο, από επίσης ένα δοχείο για καφέ, και το λευκά βαμμένο κλωναράκι, το οποίο όμως τώρα φέρει άσπρα ανθάκια, επίσης από το πρώην ανοιξιάτικο στεφάνι.


Σάς είπα για το σούπερ-ντούπερ κατόρθωμά μου να κρέμασω επιτέλους το κάδρο από καρφί στο τζάκι; Σάς το είπα ε; Καλά τότε σάς λέω:

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε (που αφού εγώ κρέμασα το κάδρο από καρφί στο τζάκι, σίγουρα προμηνύεται συνταρακτική!)

62 σχόλια:

  1. Καλά τα κλουβιά σου είναι άπαιχτα! Τα διακόσμησες τέλεια και επιπλέον μου αρέσει και ο χώρος που βλέπουν παράθυρο.Όσο για το κάδρο σου μια χαρά το ταίριαξες αγαπητή μου! Ισορρόπησες και με λίγο ξύλο τη λευκότητα των υπολοίπων και όλα καλά!Χαλάλι τον κόπο και το ρίσκο του καρφώματος! (Αυτά συνήθως βάζουμε τους άντρες να τα κάνουν χαχαχα). Άξια κοριτσάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κλουβιά, αν συνεχίσω Λίλια, θα γίνουν συλλογή σε λίγο! Το δε κάδρο, συνήθως εκεί κατοικούσε, απλώς ακουμπιστό κι όχι κρεμαστο. Τώρα αυτό με τους άντρες, αν το έλεγα στον καλό μου, θα μου έλεγε πως η γυψοσανίδα θέλει ειδική βίδα και ειδικό τρυπάνι, οπότε ένα καρφάκι και ένα σφυρί κι έγινε η δουλειά..χεχε :)

      Διαγραφή
  2. Πω πω, χείμαρρος ήσουν! Ένιωσα την ορμή και την παρόρμηση σου και πολύ χαίρομαι που το σφυρί δεν πήγε μια στο καρφί και μια στο δάχτυλο. Αυτό σημαίνει πως παρά την συναισθηματική φόρτιση της στιγμής,είχες την ψυχραιμία να σημαδέψεις και να στοχεύσεις καλά! Η ανανέωση σου πέρασε από το άσυλο και άγγιξε κι τους δικούς μας χώρους κι αυτό νομίζω μεγεθυνθεί την χαρά του αποτελέσματος. Θα σου έστελνα την καλημέρα μου, αλλά μεσημέριασε... οπότε στέλνω ένα μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα... καλά δεν έκανα και κανένα άθλο βρε Σοφία μου :) Το θέμα δεν ήταν εξάλλου το κάρφωμα αλλά η συναισθηματική επένδυση -αχ πως τα λέω- του να έχω ένα καρφί στο τζάκι, καθώς τώρα θα πρέπει συνέχεια να έχω κάτι κρεμασμένο εκεί! Χαίρομαι πάντως που απόλαυσες την ανάρτηση. Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Έχω εντυπωσιαστεί με τα κλουβιά!!!!!!!!!!!!!! :O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ματίνα :) Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή
  4. Γέλασα πολύ αλλά και θαυμασα το κάδρο πάνω απο το τζάκι!!!! Είναι τέλεια ιδέα και αυτή όπως όλες όσες μας παρουσιάζεις συνονόματη δημιουργική φίλη:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δήμητρα! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ιδέες :) Καλό απόγευμα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Αχ τι γέλιο έχω κάνει με όλο το άρθρο και τις διάφορες ατάκες σου. Έχεις πολύ χιούμορ και αυτοσαρκασμό. Όσο για τη θέα από το παράθυρο, υπέροχη! Το κάδρο έχει μεγάλο νόημα και βάθος μπορώ να πω.Μπορείς να βρεις κι άλλο ένα και να κάνεις συνδυασμό! Πιστεύω σε σένα, θα έχουμε σίγουρα και συνέχεια.AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη, τι λες τώρα;;; Τώρα δηλ. που πήρα φόρα να καρφώσω κι άλλο κάδρο;;; Σιγά σιγά :))
      Όσο για το Άσυλο, όσο υστερεί σε άλλους τομείς, τόσο αναπληρώνει σε θέμα θέας. Όσο για την συνέχεια, αυτό είναι σίγουρο καθώς με μαθηματική ακρίβεια σε λίγο καιρό θα το έχω βαρεθεί ;) Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  6. Ωραίες ανοιξιάτικες γωνιές, στημένες με γούστο! Εκεί που θα κάνω την μεγαλύτερη επισήμανση όμως είναι το καρφί στο τζάκι! Βρε εσύ έγινες Bob ο μάστορας. Συγχαρητήρια!!! Πανέμορφα όλα Δήμητρα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, Μπομ ο μάστορας ήμουν ανέκαθεν. Να σου πει ο καλός μου που όλο τον ρωτάω αν έχει κάποιο εργαλείο ή που πηγαίνω και στέκομαι μπροστά από τον τοίχο με τα εργαλεία στην εταιρεία, και ψάχνω και με κοιτάει με ύφος "τι σκέφτηκες να κάνεις πάλι!" Χεχεχε
      Καλό απόγευμα Χριστίνα :*

      Διαγραφή
  7. Και ο μπουφες και το τζακι, σουπερ.όμορφα αντικειμενα στις σωστές θεσεις!!!
    .....και καρφί βρε θηρίο. ?..απιστευτη προοδο, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες είδες Ράνια; Μιλάμε για κοσμοϊστορικές αλλαγές στο Άσυλο...χεχεχε
      Καλό απόγευμα :*

      Διαγραφή
  8. Φιλενάδα,είμαι πολύ ενθουσιασμένη με τα diy σου αντικείμενα και υπερήφανη για το καρφί στο τζάκι .Μπράβο και πάλι μπράβο!Το πουλάκι στο κλουβί ...έργο τέχνης! Το'χεις,το΄χεις! Α ,το κοχυλάκι μου αρέσει ιδιαίτερα έτσι όπως ξεχύνεται ο κήπος του.Μην το πειράξεις καθόλου.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ!! Κι εγώ περήφανη είμαι ..για τώρα τουλάχιστον, γιατί όταν το βαρεθώ το κάδρο εκεί, να δω τι θα κρεμάσω...χεχε! Το πουλάκι ήταν πολύ εύκολο! Με είχε πιάσει κι τα έφτιαχνα για δώρα :) Το ζουγκλοκοχύλι καλό είναι, αλλά σε λίγο δεν βλέπω να είναι καλά και τα υπόλοιπα φυτά που κατοικούν εκεί! :*

      Διαγραφή
  9. Τα συγχαρητήριά μου για την υπέρβαση! Πέτυχε όμως, οπότε δεν θα έχεις παράπονο. (Κι εγώ προχθές το έβαλα το καρφάκι μου, παραπλεύρως του τζακιού μετά από καιρό αναβολών, σε νιώθω). Μπουφές και τζάκι ανανεώθηκαν πολύ όμορφα. Το δε πουλάκι είναι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπάσχουσα συνονόματη, πόσο χαίρομαι που με νοιώθεις! Το πουλάκι είναι από πατρόν που είχα βρει χρόνια πριν στο διαδίκτυο και είναι από μόνο δύο μικρά κομματάκια ύφασμα. Αν το βρω ξανά, θα το αναρτήσω :)

      Διαγραφή
    2. Κι επανέρχομαι με το link για το πουλάκι Υφασμάτινο Πουλί

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστούμε Δήμητρα!

      Διαγραφή
  10. Με τα κλουβιά απέκτησα και εγώ θέμα αλλά πόσα να βάλεις πια..σπίτι είναι.. (μακάρι δηλαδή να τα έβαζα όλα). Περιττό να σου πω, ψάχνω τη κουκουβάγια σουσα τρελλή- που έχει και κλουβί ;) (έχει story η κουκουβάγια). Μου αρέσει το σκηνικό που έστησες στο μπουφέ αλλά και τα άσπρα διακοσμητικα στο τζάκι, σαν να είναι αυτό που χρειαζόμαστε μετά το χειμώνα -καθαρό, άσπρο! Τα ανθάκια πάνω στα κλαδιά πως τα έπιασες? Είδα μια ανάλογη κατασκευή τα Χριστούγεννα σε ένα μαγαζί με χειροποίητα κοσμήματα (δεμένα όμως με μάλλινη κλωστή) και ήταν εντυπωσιακή! Καλή Εβδομάδα Δήμητρα!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ήρθε η άνοιξη στο Άσυλο!!! Μου άρεσαν πολύ τα διακοσμητικά και ο τρόπος που τα ανέδειξες! Όσο για το καρφί, νομίζω η απόφαση ήταν το επίτευγμα, γιατί και εγώ κάθε φορά που είναι να χτυπήσω ένα καρφί το αναβάλω μήπως και το μετανιώσω! Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Πολύ χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που το σκέφτεται διπλά και τριπλά πριν χώσει ένα καρφί στον τοίχο :)
      Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  12. Όπως κατάλαβες το καρφί δε με παραξένεψε.. Το άλλο μου μίσο έχει θέμα... κρεμάει τα πάντα όμως... και αργότερα όταν το βαριόμαστε ξάχνουμε να δούμε τι θα βάλουμε στη θέση του.. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, ακριβώς το αντίθετο από τον δικό μου, που για να βάλει κάτι στον τοίχο πρέπει να έχει την κατάλληλη για τον τοίχο βίδα και τα κατάλληλα εργαλεία! Εγώ μέχρι και ψαλίδι έχω χρησιμοποιήσει για να καρφώσω καρφί ;)

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχα ψαλίδι!!! αυτό λέγεται ευρηματικότητα!!! :))

      Διαγραφή
  13. Γεια σου Ελεάνα! Την κουκουβάγια την πήρα από Αγγλία μέσω ebay! Τα άνθη απλώς τα έμπηξα στα κλωναράκια τα έβγαλα από το πλαστικό του κλαράκι και τα έχωσα στο πραγματικό κλαράκι :)
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχαχαχ μπράβοοοοο για το κάδρο!!!!!!!!!!!! :D :D
    Σε καταλαβαίνω όμως...ετοιμάζω σιγά σιγά μετακόμιση και φρικάρω!!
    Αχ πολύυυ όμορφα τα κλουβιά σου!Και τέλεια τα μεγάλα παράθυρά σου με την θέα απ'έξω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ήταν μεγάλη δέσμευση! Καλό κουράγιο με την μετακόμιση. Έχω κάνει κι εγώ δεν ξέρω πόσες, αλλά μετράω ήδη 3 πόλεις, 2 χώρες & 2 ηπείρους!
      Η θέα είναι το ατού του Ασύλου :) Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Είσαι μεγάλο τρελοκομείο! Υπέροχα τα κλουβιά σου, η Κουκουβάγια λατρεία ( το πουλί της Σοφίας λέω πάντα, τελικά είναι και της Δήμητρας) αλλά πιο υπέροχο απ' όλα το καρφί στη γυψοσανίδα :-) . Τελικά όλοι οι άντρες ίδιοι είναι όσο κλισέ κι αν ακούγεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν ήμουν, θα το έλεγα Άσυλο;;; χεχεχε Λατρεμένες οι κουκουβάγιες και οι πραγματικές και οι διακοσμητικές και το Άσυλο έχει κι από τις δύο :))
      Τα ίδια όλοι οι άντρες ε;; Τι να κάνουμε που μάζι τους δεν μπορούμε και χώρια δεν κάνουμε;
      Καλό σου βράδυ Σοφία :*

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για το καρφί βρε Δήμητρα,άντε και σ' ανώτερα!!!!!!!!!!!!Το πώς μας αρέσει να χρησιμοποιούνται παλαιότερα αντικείμενα σε καινούριες θέσεις και χρήσεις ,δεν λέγεται!!Το τζάκι έγινε πολύ όμορφο ,εμείς όμως ξετρελαθήκαμε με τα κλουβιά,τέλεια!!!!!!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις πρόκες δηλ.; Χαχαχα!
      Όσον αφορά τα παλιά αντικείμενα σε νέες θέσεις και χρήσεις, πάγια τακτική στο Άσυλο: ψώνια πρώτα στο σπίτι μέσα, πριν αναζητηθεί κάτι στα καταστήματα :) Καλό βράδυ κορίτσια!

      Διαγραφή
  17. καλα εχω εντυπωσιαστει...Χρυσοχερα μου εσυ!!! τυχερος αυτος που θα σε παρει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες είδες;; Φτου μου φτου μου μην με ματιάσω!!! Χεχε
      Καλημέρα Ζήνα!

      Διαγραφή
  18. OMG, Δήμητρα το κάρφωσες; Δεν το πιστεύω! Φαντάζομαι την χαρά σου! Πάει τώρα το τζάκι θα απογειωθεί, με την κορνίζα στα ψηλά:) Όλα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι Μαργαρίτα, έκανα τελικά την υπερβολή!!! Πάντως, όντως τελικά το καρφί ανοίγει και νέες δυνατότητες. Φιλιά & καλημέρα :)

      Διαγραφή
  19. Ειναι η πρωτη φορα που μπαινω στο μπλογκ σου και πραγματικα ειμαι ενθουσιασμενη με τη δημιουργηκοτητα σου!!! Χαρηκα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χρυσαυγή & καλώς όρισες :) Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Ελπίζω να τα λέμε συχνά! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  20. Καλά βλέπω πλέον τα κλουβιά με άλλο μάτι! Έκανες πολύ όμορφους συνδυασμούς! Και καρφί στο τζάκι... είσαι ατρόμητη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ατρόμητη δεν λες τίποτα Κατερίνα!! Πάντως χαίρομαι που σε έκανα να δεις με άλλο μάτι τα κλουβιά γιατί δίνουν βάση για πολλούς διακοσμητικούς συνδυασμούς. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  21. Ε αφου κρεμασες κ το καδρο στο τζαμι τα λογια ειναι περιττα χαχαχα
    Λατρεψα τα κλουβακια υπεροχοι συνδυασμοι
    Φιλακια :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, μάλλον η ανάρτηση θα έπρεπε να ονομάζεται το καρφί στο τζάκι!!
      Τα κλουβιά, μεγάλη αγάπη :)
      Καλημέρα Μαρία :*

      Διαγραφή
  22. Μα τι ομορφιά εδώ! Όλα μαζί και ένα ένα τα έκανες πολύ όμορφα! Τα κλουβάκια αγαπημένα μου
    και το κάδρο και το κλαδάκι βαμένο λευκό :) Καλώς σε βρήκα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Lyriel και καλώς όρισες! Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση :) Κι εμένα μ'αρέσουν τα κλουβιά στη διακόσμηση! Ελπίζω να τα λέμε :) Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  23. Πάντα με το ιδιαίτερο και ευρηματικό στυλ που διαθέτεις Δήμητρα, αξιοποίησες την γωνία σου και μας έδωσες την χαρά να το δούμε και εμείς μια όμορφη καλημέρα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου! Χαίρομαι που σού άρεσαν γιατί σέβομαι πολύ το γούστο σου :) Φιλιά :*

      Διαγραφή
  24. Υπέροχος ο μπουφές με τα κλουβιά,τα κεριά,την πράσινη(υπέροχη!!!)κορνίζα,τη μικρή ζούγκλα...!!!!Και το τζάκι υπέροχο με την απλότητα και το κομψό λευκό και τις πράσινες πινελιές φρεσκάδας!!!Η κορνίζα(με το καρφί) στο τζάκι είναι υπέροχη μην ανυσηχείς!!!Ωραίο και το καφεγκρι χρώμα του τοίχου,του πάει η κορνίζα!!!Καλημέρα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :) Για την ώρα δεν ανησυχώ για την κορνίζα, για το καρφί, ίσως ανησυχήσω μελλοντικά. Φιλιά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  25. Φοβερή ανάρτηση !!! Από τη διακόσμηση των κλουβιών μέχρι το βάζα και το κάδρο στο τζάκι είναι όλα τόσο τέλεια και τόσο ανοιξιάτικα !!! Μας έφτιαξες τη διάθεση και μας έβαλες σε πολλές δημιουργικές σκέψεις !!! Καλή σου μέρα Δήμητρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αν οι εικόνες δίνουν τροφή για ιδέες Joanna!! Ελπίζω να μοιραστείς μαζί μας τυχόν δημιουργίες σου :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  26. Μου αρέσει όπως έχεις αξιοποίησει τα κλουβιά σου!Με τα κερία...πολύ ωραία ιδέα και για μπαλκονάκι!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καλός μου με πείραζε παλιότερα πως έβαζα τα πουλιά έξω από τα κλουβιά :) Ωραία η πρότασή σου πάντως και για το μπαλκόνι! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  27. Έχω λιώσει με το κάδρο!Μου θυμίζεις τον εαυτό μου!!!Και γω με τα καρφιά έχω έντονο θέμα!Ανατολικό ζήτημα το κάνω και συνήθως κάνω πίσω!Τα εύσημα μου για την τόλμη σου :)
    Όσο για τα κλουβιά τα λατρεύω! Από πέρσι τα έχω κρεμάσει στην ελιά της αυλής!Το μείον είναι ότι η κόρη μου έκανε την εικαστική της παρέμβαση και αντικατέστησε τα κεριά με κούκλες!Το αποτέλεσμα επιεικώς σουρεάλ!
    Να έχεις μία όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ (άξιο απορίας πόση περηφάνεια μπορεί να προκαλέσει ένα καρφί...χεχεχε)!
      Κλουβιά με κούκλες;; Έχει άποψη η μικρή σου Βάσω!!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
    2. μμμμμ για να ξέρουμε τι μας περιμένει όταν με το καλό κάνουμε παιδια :D Ξέχνα Δήμητρα αυτά που ήξερες.. Και εγώ θα πρέπει να ξεχάσω τις γλάστρες χαχαχαχα αν κρίνω απο τον ανηψιό μου ο οποίος της ξεπάτωσε όλες :))

      Διαγραφή
    3. Τέτοια λέγε μου Ελεάνα, να βλέπω την μητρότητα από κυάλια!!

      Διαγραφή
  28. Βρε κόρες, μην τρομάζετε!Υπάρχουν και νορμάλ παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι δε κατάλαβες...το δικό σου παιδί normal είναι, εσένα σου αρέσουν τα κεριά εκεινής οι κούκλες στη ηλικία που είναι, γιατί δηλαδή έχεις δικαίωμα εσύ να βάλεις αυτό που θέλεις και όχι αυτή? :)) O ανηψιός μου είχε και δικαιολογία, το χώμα είναι καλύτερα έξω από τη γλάστρα δε θέλει να είναι μέσα! χαχαχαχα ασε τα λαμπάκια του ήλιου απο τα Jumbo κάθε πρωί τα κοπανούσε γιατι δεν ανάβανε!! Να ταν και άλλα.. :D Έχεις δει πόσα μπιχλιμπίδια έχει το σπίτι μου?? Έχουμε εργαλεία παντού, γυάλινα βάζα.. Έχει να γίνει.....

      Διαγραφή
  29. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή