Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

Καλωσορίζοντας την Άνοιξη

Σήμερα δεν πρέπει να έχετε παράπονο! Η Άνοιξη έχει κάνει για τα καλά αισθητή την παρουσία της, με ένα ηλιόλουστο ουρανό και μία πολύ γλυκιά θερμοκρασία. Και αφού, στις διαδικτυακές μου βόλτες, είδα πως κάποιοι από εσάς μάζεψαν λουλούδια το Σαββατοκύριακο που μάς πέρασε, τι θα λέγατε για ένα  Ανοιξιάτικο καλωσόρισμα με στεφάνια για την εξώπορτα;


Κι όταν λέω στεφάνια, δεν εννοώ τα κλασσικά και δοκιμασμένα, ούτε και τα στεφάνια με την γνώριμη στρογγυλή μορφή τους, αλλά κάτι πιο πρωτότυπο!

Όπως το υπέροχο στεφάνι με τις γαλότσες του Refresh restyle, που αναπάντεχα θα μπορέσει να φιλοξενήσει τα αγριολούλουδα που συλλέξατε.

Ή αν σάς αρέσει η ιδέα αλλά δεν έχετε γαλότσες,ένα γαλβανιζέ κασπώ μπορεί να σταθεί εξίσου όμορφα με κομμένα ή φυτεμένα λουλούδια!

Αν πάλι προτιμάτε τις γωνίες, ένα άδειο κάδρο, ένα κλαδί & μερικά διακοσμητικά και έχετε μία ωραίοτατη σύνθεση στεφανιού

Οι βροχές φαίνεται να μάς έχουν αφήσει, τουλάχιστον προς το παρόν, οπότε χρησιμοποιήστε μία από τις ομπρέλες σας και φτιάξτε ένα αναπάντεχα όμορφο κρεμαστό βάζο!

Το επόμενο το λάτρεψα από την πρώτη φορά που το είδα, τόσο για την πρωτοτυπία του, όσο και για το χρώμα του λάστιχου! Δείτε πως μπορείτε να το φτιάξετε στο Create Craft Love

Και για να είμαστε πιο κοντά στην Ελληνική πραγματικότητα, στην οποία δεν νομίζω να βρίσκονται βεραμάν λάστιχα, κι ένα με πράσινο λάστιχο που σίγουρα μπορείτε εύκολα να προμηθευτείτε.

Αν πάλι, προτιμάτε ένα στεφάνι με πρωτότυπα υλικά, ρίξτε μία ματιά σε αυτό που ετοιμάστηκε από το Silly old suitcase με κομματάκια υφάσματος

αλλά και αυτό, από τις hello Lucky,  που είναι εξ' ολοκλήρου από χαρτί

Τέλος, επειδή το Πάσχα πλησιάζει, συνδυάστε την Άνοιξη με την γιορτή και ετοιμάστε ένα στεφάνι στο σχήμα ενός από τα πιο αντιπροσωπευτικά πλάσματα της εποχής, το λαγουδάκι! Είτε ολόκληρο
είτε με το χαρακτηριστικό κεφάλι με τα μεγάλα αυτιά

Ποιο σάς αρέσει περισσότερο; Έχετε βάλει κάποιο Ανοιξιάτικο στεφάνι στην πόρτα σας;

Την καλημέρα μου





στεφάνι cover: πηγή

38 σχόλια:

  1. Αυτό με τα κομματάκια υφάσματος είναι υπέροχο!Γουστόζικο, χρωματιστό, εύκολο στην κατασκευή.Νομίζω ότι ''ψήθηκα'' και μάλλον θα φτιάξω ένα κι εγώ...Καλή εβδομάδα,Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που βρήκες έμπνευση στην ανάρτηση Αλέκα! Καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  2. Μου άρεσαν αρκετά!Από το πιο τρελιάρικο με το ύφασμα ως την ομπρέλα με τα λουλούδια!Εμείς ακόμα δεν έχουμε βάλει κάποιο στεφάνι ή κάποια διακόσμηση ιδιαίτερη...που χρόνος αλλά κάτι θα κάνω! Χαρούμενη βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάνεις, να κάνεις, βοηθάει και στη διάθεση η διακόσμηση ;)
      Καλή εβδομάδα Λίλια μου :*

      Διαγραφή
  3. Το βεραμάν λάστιχο - στεφάνι είναι φανταστικό, το θέλω!!! Και η ιδέα με την ομπρέλα είναι ξεχωριστή, αλλά τι να το, δεν με αφήνει ο κ. Σωτήρη να βάλω καρφιά στην εξώπορτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το λάτρεψα το συγκεκριμένο! Πάντως για την εξώπορτα σου, αν είναι ξύλινη, μπορείς να κάνεις αυτό που έκανα εγώ ήτοι στεφάνι με μακρυά κορδέλα ή σπάγκο που κρεμόταν από μία πινέζα στην κορυφή της πόρτας (στο οριζόντιο κομμάτι ξύλου που εφάπτεται με την κάσα)!
      Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
    2. καλό ακούγεται, θα το δοκιμάσω!!!

      Διαγραφή
  4. Είναι υπέροχα όλα! Ξεχώρισα τις γαλότσες και τα πουλάκια με τη φωλιά τους!
    Παλιότερα κρεμούσα διαρκώς στεφάνια στη μέση της πόρτας από ένα οριζόντιο χερούλι που έχει εκεί, αλλά τώρα με το μικρό μας θηρίο, δε μπορώ. Πρέπει να βρω ένα τρόπο να κρεμάω και πάλι αλλά ψηλά πλέον. Αν έχετε καμιά ιδέα για αλουμινένια πόρτα πείτε την, θα σας χρωστάω χάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δήμητρα! Γιατί δεν βάζεις στην πόρτα ένα από αυτά τα γαντζάκια που είναι για να κρεμάμε πράγματα σε πόρτες χωρίς να τις τρυπήσουμε για κρεμάστρες; Εννοώ αυτά που κάθονται στο οριζόντιο μέρος της πόρτας που εισέρχεται στην κάσα. Με ένα πιο μακρύ σπάγκο ή κορδέλα θα μπορείς να φέρεις το στεφάνι στο επιθυμητό ύψος, ενώ με λίγο παταφιξ, θα μπορείς να το κάνεις να μην γλυστράει πάνω στο αλουμίνο.

      Διαγραφή
    2. Εννοώ κάτι σαν κι αυτό http://goo.gl/3xy91Z

      Διαγραφή
    3. Τέτοιο είχα πάρει όλο χαρά και τελικά δεν έκανα τίποτα γιατί αυτά προϋποθέτουν ότι η επάνω πλευρά της πόρτας είναι επίπεδη, αλλά η δικιά μου δεν είναι. Είναι κάπως έτσι: |--
      Αν ήταν ξύλινη θα είχα κρεμάσει γαντζάκι χωρίς δεύτερη σκέψη. Ευχαριστώ πάντως Δήμητρα, για την ιδέα και για τον κόπο που μπήκες να το βρεις!

      Διαγραφή
  5. Όλα πραγματικά υπέροχα! Λάτρεψα αυτό με το πράσινο λάστιχο και το ποτιστήρι καθώς και το λαγουδάκι! Δυστυχώς, δεν έχω βάλει ακόμα στεφάνι στην πόρτα του σπιτιού μας, αλλά η ιδέα του να συνδυάσω την Άνοιξη με το Πάσχα που πλησιάζει, με ξετρέλανε... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να εμπνεύστηκες Μαρία και να φτιάξεις κάτι για την πόρτα του σπιτιού σας! Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα!!! Αγαπώ γαλότσα και λάστιχο ποτίσματος!!! Ευχαριστούμε για τις ιδέες Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Σοφία! Όσο για το λάστιχο, είναι όντως αναπάντεχα όμορφο :)

      Διαγραφή
  7. οκ..τα λαστιχα ποτισματος τα σπανε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ομόρφυνες το blog σου Δήμητρα με τόσες υπέροχες φωτο ,ξεχώρισα για τα δικά μου γούστα την 5η και 9η τα φιλιά μου και την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντασία και δημιουργικότητα να υπάρχει Μαρία μου!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν :) Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Τα στεφάνια λάστιχο (πως λέμε το κορίτσι λάστιχο) ειναι φοβερά!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, δεν το 'χα σκεφτεί αυτόν τον συνειρμό!

      Διαγραφή
  10. Μου άρεσαν τα γαλοτσάκια και η κορνίζα! Με έβαλες σε σκέψεις με αυτή σου την ανάρτηση.... πρέπει κάνω κάτι διαφορετικό και θα φέρω μια βόλτα το σπίτι να δώ τι θα βρώ να κρεμάσω. :)) Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι Ελεάνα! Ο καλός diyer πρώτα "ψωνίζει" στο σπίτι του ;)
      Καλές δημιουργίες! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  11. τα αγαπώ πολύ τα στεφανια, και γενικά ότι μπορει να κρεμαστεί στην πόρτα. .....παντα την έχω στολισμένη!!
    Σημετα μας εδωσες υπέροχες ιδέες, όμορφα ανοιξιάτικα χρώματα και προτότυπες κατασκευες!!
    Εδώ και καιρό φλεταρω με την ιδέα της κορνίζας στην πορτα.....η προταση σου με φερνει πιο κοντά νομίζω......!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια πως ομορφαίνουν πολύ μία είσοδο Ράνια! Ελπίζω τελικά να "πείστηκες" και να ετοιμάσεις ένα κορνιζοστεφάνι! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  12. Ψηφίζω βεραμάν λάστιχο, δαγκωτό! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αλλά που να το βρεις εγχωρίως;;;; Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  13. Κι εγώ με το λάστιχο θα πάω...κι αν δεν έχουμε τέτοιο χρώμα μήπως να το ντύσουμε με ταινία (washi tape) σε ότι χρώμα ή σχέδιο θέλουμε; Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Washi tape δεν έχω, σκέφτηκα μήπως το έβαφα με σπρέι αλλά νομίζω πως θα ξεφτίσει και το ίδιο φοβάμαι και για τα ακρυλικά χρώματα! Άτιμη κοινωνία που να μην έχεις ένα βεραμάν λάστιχο....φφφ ..χεχεχε
      Πολλές καλημέρες Χριστίνα :)

      Διαγραφή
  14. Διαλέγω για μένα το στεφάνια με τα λάστιχα και άκου έχει η διπλανή μου ένα κατακίτρινο κροκί λάστιχο , υπέροχη ιδέα..
    Φιλιά ανοιξιάτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλ! Νομίζω τελικά πως τα λάστιχα κέρδισαν στην εν λόγω ανάρτηση. Όσο για τη διπλανή σου, βούτα τοοοοοοοοοο..... χεχεχεχε :) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Φυσικά ψηφίζω γαλότσες, ομπρέλα και λάστιχο ποτίσματος!!! Υποκλίνομαι στην έμπνευση κάποιων ανθρώπων. Τι όμορφο χάρισμα!!!
    Σ'ευχαριστούμε για τις μαγικές ιδέες που μοιράστηκες μαζί μας συνονόματη!!! Ακόμα και εγω η ακαμάτρα που δεν εχω φτιάξει ποτε στεφάνι, εχω ψηθεί να το τολμήσω:)
    Να εχεις μια υπέροχη ηλιόλουστη εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, πολύ χαίρομαι που πήρες ιδέες και σκέφτεσαι να φτιάξεις ένα Δήμητρα! Άμα το ετοιμάσεις, να το μοιραστείς και μαζί μας :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  16. Το βεραμάν λάστιχο είναι τέλειο, τα φιογκάκια, το χάρτινο αλλά και η ομπρέλα! Τι να πρωτοδιαλέξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι και να διαλέξεις Ειρήνη, τη δημιουργικότητα την έχεις, οπότε σίγουρα το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να ομορφύνει την πόρτα σου :)
      Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφα που είναι όλα!!!!!Πιο πολύ όμως λάτρεψα τη φωλίτσα, απλά υπέροχο στεφανάκι!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Sophie! Το στεφανάκι με την φωλίτσα είναι νομίζω πως το ρομαντικό από όλα :)
      Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  18. Πολύ πρωτότυπες ιδέες!! Τρέχω να βρω βεραμάν λάστιχο αλλά δεν το βλέπω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή