Η σικάτη δεσποινίς

Εχτές φέραμε σπίτι μία πολύ σικάτη δεσποινίδα. Την εικονιζόμενη! Κι επειδή η Άνοιξη έχει μπει για τα καλά στις σκέψεις και τα ιστολόγια όλων μας, θεώρησα όμορφο να μοιραστώ μαζί σας μερικές ιδέες για διακόσμηση με αυτό το υπέροχο φυτό.

Η δική μας για την ώρα κατοικεί στο κλασσικό-για ορχιδέες & την Ελληνική πρακτικότητα-κασπώ αλλά υπάρχουν μερικές απλές κινήσεις που μπορούν να δώσουν έξτρα ομορφιά σε μία σύνθεση με τα ω!-τόσο-σικάτα άνθη της ορχιδέας.

Η πιο απλή; Το γκρουπάρισμα δύο και άνω φυτών σε ένα όμορφο κασπώ, όπως έκανε η Ρεμπέκα από το Woven Home στις ακόλουθες δύο συνθέσεις


και το ηλεκτρονικό περιοδικό Heart Home  από την Αγγλία

Αλλά και τα αντιαισθητικά κλιπς και καλάμια μπορούν να αντικατασταθούν με όμορφα κλωνάρια κληματαριάς & άλλων φυτών, δίνοντας ένα πολύ πιο φυσικό και οργανικό αποτέλεσμα. Δείτε πως στο Lia Griffith


Τέλος, λίγη δημιουργικότητα στην επιλογή του δοχείου/γλάστρας και η σύνθεση απογειώνεται. Είτε αυτό είναι κάτι το εξεζητημένο, όπως το κάτωθι από το Enchanted Home

είτε κάτι πιο λιτό και μοντέρνο όπως το δοχείο κύβος του Michael Dawkins

Όπως κι αν επιλέξετε πάντως να διακοσμήσετε (με) την ορχιδέα σας, μην ξεχάσετε πως η σικάτη δεσποινίς είναι ένα ζωντανό φυτό που χρειάζεται πότισμα και φροντίδα, οπότε λάβετε κι αυτά υπόψη σας κατά την επιλογή των "συνοδευτικών".

Κι αν σάς έκαναν δώρο μία ορχιδέα η οποία πλέον έμεινε ορφανή από λουλούδια, ρίξτε μία ματιά και στο "Ορχιδέα, η παρεξηγημένη", για να δείτε πως μπορείτε και πάλι να την κάνετε να γεμίσει τον χώρο σας με την ομορφιά της.

Μέχρι τότε, εγώ σάς αφήνω με ένα "κοντυνό" από την νέα δεσποινίδα μας.

Έχετε κάποια ορχιδέα σπίτι σας; Σε τι χρώματα είναι;

Την καλησπέρα μου

Σχόλια

  1. Πολύ ωραία η προσθήκη της ορχιδέας!!!!! :) :)
    Ειδικά το λευκό είναι πολύ σικ! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα οι αγαπημένες μου είναι οι λευκές, όχι βέβαια πως και οι χρωματιστές υστερούν σε ομορφιά.
      Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  2. Δήμητρα είναι υπέροχη η ορχιδέα σου, όπως και ιδιαίτερες και προσεγμένες είναι και οι προτάσεις που μας παρουσίασες.
    Έχω ενθουσιαστεί με την Lia Griffith πρόταση, δείχνει τόσο φυσική και φρέσκια!!!
    Η δική μας ορχιδέα ήταν λευκή όπως λευκό ήταν και το απλό κλασσικό τετράγωνο κασπώ της.
    Την καλησπέρα και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σοφία! Έφαγα το διαδίκτυο να βρω το site που είχα πρωτοδεί πέρσι να χρησιμοποιούν κλαδιά αντί για καλάμια αλλά δεν τα κατάφερα.Πάντως και οι προτάσεις της Lia δείχνουν καταπληκτικές!
      Ήταν; Παρελθόντας χρόνος;
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφες όλες οι δεσποινίδες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο αυτή η δεσποινίς και μία άλλη που ακόμα αναρρώνει! Καλησπέρα Σοφία :)

      Διαγραφή
  4. Καλά το είπες..'η Άνοιξη έχει μπει για τα καλά στις σκέψεις και τα ιστολόγια όλων μας' μόνο λέω εγώ, γιατί το μέσα μας δε συμβαδίζει με το έξω ;) Την έχω ζηλέψει πολλές φορές!! Είναι απο μόνη της ένα στολίδι και όπως βλέπω μπροστά σε καθρέφτη η δίπλα απο φωτιστικό είναι απίθανη! Μου αρέσει η σύνθεση του Michael Dawkins, σικάτη ορχιδέα σε μοντέρνο απλό μάυρο κασπό!! Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελεάνα! Δεν χρειάζεται να την ζηλεύεις, καθώς, αντιθέτως με την κοινή πεποίθηση, οι ορχιδέες είναι πολύ ανθεκτικά φυτά, αρκεί να τους δώσεις χρόνο και την κατάλληλη φροντίδα!
      Όσο για την βροχή, στην δική που περίπτωση, είναι άκρως καλοδεχούμενη :)
      Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  5. Μα τι στυλ, τι ομορφιά, πόσο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, οι ορχιδέες καταφέρνουν να τα συγκεντρώνουν όλα Gina. Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  6. Καλορίζικη η όμορφη δεσποινίς!
    Εγώ αρκούμαι σε δυο απλές υφασμάτινες. Μια λευκή και μια ροζ σαν της τρίτης φωτο. Τις βλέπω και τις θαυμάζω αλλά κρίμα είναι οι καημένες να πέσουν στα χέρια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Δήμητρα! Όλα καλά;
      Εγώ πάντως σου προτείνω να δοκιμάσεις και τις αληθινές :)
      Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
    2. Την επόμενη φορά που θα βρεθώ μπροστά τους μάλλον θα την πάρω την απόφαση. Είναι τόσο όμορφες!
      Όλα καλά αν εξαιρέσεις μια φρικτή έως ανύπαρκτη σύνδεση και ένα κάταγμα του μικρού στο χέρι. Μετράμε δυο βδομάδες ακόμα στο γύψο αλλά αυτά παθαίνει όποιος θέλει να παίζει κρυφτό και κυνηγητό με το Σκίππερ γύρω από τους καναπέδες...

      Διαγραφή
    3. Περαστικά τόσο στον μικρό σου, όσο και στο ADSL σου! Εδώ παίζουμε κρυφτό και κυνηγητό εμείς, κοτζάμ μαντράχαλοι με το Τέρας, δεν θα παίζει το μικρό παιδί; :))

      Διαγραφή
  7. Η ορχιδέα,σε όλες τις εικόνες πρωταγωνιστεί με περίσσια ομορφιά και καμάρι.... αγαπημένο και μοναδικό λουλούδι Δήμητρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Μαρία! Είναι από τα πιο όμορφα φυτά εσωτερικού χώρου. Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα τα "κορίτσια σου'', ομορφαίνουν τον χώρο! Είναι τελευταία ανάρτηση που είδα σήμερα και πραγματικά μου χάρισε ηρεμία, φαντάσου! Σε φιλώ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο φυτό η ορχιδέα και, όπως όλα τα λουλούδια, ομορφαίνουν άμεσα ένα χώρο! Να βάλεις μία, να την κοιτάζεις κάθε βράδυ πριν πας για ύπνο ;)
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  9. Είναι υπέροχο λουλούδι,απλά υπέροχο!Τόσα και τόσα έχω αγοράσει,μια ορχιδέα όμως ποτέ.Την φοβάμαι είναι η αλήθεια γιατί είναι ευαίσθητη!Μια φορά την έκανα δώρο σ'έναν αρραβώνα ,στο ζευγάρι δηλαδή.Την έχει ακόμα η κοπέλα....γιατί ο αρραβώνας χάλασε...!
    Πάντως με έχεις μαγέψει με τις φωτογραφίες σου,το ξέρεις?Το blog σου γενικά μου αρέσει πάρα πολύ,όλο το στήσιμο,με τα θέματα!!!Μπράβο Δήμητρα!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λαμπρινή. Δεν χρειάζεται να την φοβάσαι και δεν είναι καθόλου ευαίσθητη! Αντιθέτως είναι από τα πιο διαδεδομένα φυτά παγκοσμίως και κάθε χώρα-ακόμα κι η Ελλάδα- έχει ντόπιες ποικιλίες :) Πολλοί τις πετούν αφού χάσουν τα λουλούδια τους και δεν βλέπουν να βγαίνουν νέα αλλά με λίγη φροντίδα και αρκετή υπομονή -ήτοι αφήνουμε το φυτό στην ησυχία του- μπορούν να σου χαρίσουν πολλές πολλές ανθοφορίες!
      Σ' ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  10. Λατρεύω τις ορχιδέες.... πάρα πολύ! Δυστυχώς η τελευταία που μου είχαν κάνει δώρο ήταν στη γέννηση του δεύτερου υιού τον περασμένο Μάιο! Και λέω δυστυχώς γιατί δεν επέζησε... κάτι κάνω λάθος με τις ορχιδέες... μάλλον στο πότισμα!
    Διάβασα την ανάρτησή σου "ορχιδέα η παρεξηγημένη" και ελπίζω την επόμενη φορά να σταθώ πιο τυχερή...
    Καλό βράδυ,
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εύχομαι κι εγώ Μαρία και αξίζει να τούς δώσεις μία 2η ευκαιρία γιατί είναι πανέμορφες και σίγουρα θα σε ανταμείψουν με τα υπέροχα άνθη τους. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  11. Είναι πολύ ωραίο λουλούδι και οι ιδέες που προτείνεις λαμπερές!!! Αλλά εγώ βρε παιδί μου κατάφερα να ξεράνω και κάκτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Μπράβο βρε Χριστίνα, με έκανες να γελάσω!!!
      Οι κάκτοι θα έλεγα είναι πιο ιδιότροποι από τις ορχιδέες, οπότε αξίζει να δοκιμάσεις την φροντίδα μίας. Ειδικά με τα κρεμ λευκά τραπεζάκια που έχεις φτιάξει, θα πήγαιναν μούρλια! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  12. αγαπω ορχιδεα αλλα μου τη βιδωνει κιολας...δυσκολο φυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είπα και παραπάνω Ζήνα, ακριβώς το αντίθετο! Αρκεί να της δίνεις σωστό πότισμα και να έχεις υπομονή :)
      Πάω να δω πως εξελίσσεται το παιχνίδι σου :)
      Την καλημέρα μου από εδω!

      Διαγραφή
  13. Εζησα σε μια χώρα που αφθονούν οι ορχιδέες , τα χρώματα τους είναι μαγικά ! Στο σπίτι έχω μια κίτρινη και μία ροζ ,υπέροχες οι ιδέες σου , σικάτες ιδέες .
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή, τυχερή! Πρέπει να ήταν/ είναι παράδεισος σε ότι αφορά τα φυτά & τα λουλούδια!
      Είχα παλιότερα μία κίτρινη, πολύ πριν μάθω να τις φροντίζω, και δυστυχώς δεν επέζησε!
      Πολλά φιλιά και καλημέρα

      Διαγραφή
  14. Λατρεύω τις ορχιδέες και την ανάρτηση σου!
    Από το 2009 έχω 6 γλαστράκια, τα οποία ανθοφορούν κάθε χρόνο.
    Και θα συμφωνήσω ότιδεν είναι τόσο δύσκολη η περιποίηση της.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω, πολύ χαίρομαι που έχω ένα ακόμα άτομο που επιβεβαιώνει τις δηλώσεις μου περί ευκολίας :)
      Πολλές καλημέρες Βάσω!

      Διαγραφή
  15. Μπορεί και να είναι το μόνο φυτό που βάζω συχνά στο σπίτι. Δυστυχώς για λίγο γιατί είμαι απαράδεκτη στο να φροντίζω φυτά:) Ειδικά τώρα που τις φέρνουν τα ΙΚΕΑ σε λογικότατες τιμές, είναι κρίμα να μην το εκμεταλευτούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Μαργαρίτα! Έγω την εικονιζόμενη την πήρα από σούπερ μάρκετ με μόλις 10ευρώ ! Θυμάμαι που παλιότερα ήταν απλησιάστες! Όσο για την φροντίδα, ένα "λουλούδι" να μην ξέρει να φροντίσει ένα άλλο;;; :p
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Κούκλα η δεσποινίδα!!! Ειδικά το κοντινό της είναι θεσπέσιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ανναστέλλα. Η δεσποινίς σ' ευχαριστεί για τα κομπλιμάν :) Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφα λουλουδια!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  18. Incredible style and blog!

    I would like to invite you to my BLOG to take a look at my ideas! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Bloglovin or Instagram? I will follow right back, just let me know!
    Blog | Facebook | Bloglovin | Instagram

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for stopping by Reneta and for the invitation to your blog :) Have a nice evening

      Διαγραφή
  19. Πανέμορφη η 'κούκλα' σου!!!!Εμείς είχαμε κάποτε μία ,αλλά δεν έχουμε αρκετό φως μέσα στο σπίτι και χάλασε δυστυχώς!!Πολύ ωραίες και οι ιδέες διακόσμησης!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κορίτσια! Ελπίζω κάποια στιγμή να τους δώσετε μία δεύτερη ευκαιρία και σίγουρα θα βρείτε κάποιο μέρος που θα ικανοποιούνται οι ανάγκες του φυτού σε φως :) Καλό βράδυ να έχετε!

      Διαγραφή
  20. Ωραιες ιδεες!!! Μ αρεσει αυτο το λουλουδι, ειχα κατα καιρους στο σπιτι, ταιριαζει σε ολους τους χωρους νομιζω. Καλοριζικη η δικια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζει και τούς ομορφαίνει αλλά αυτό νομίζω είναι ειδικότητα όλων των λουλουδιών :)
      Σ' ευχαριστώ Άλεξ, την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  21. Καλορίζικη η σικάτη δεσποινίς!! Φοβερή η κοντινή φωτογραφία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κατερίνα. Σ' ευχαριστώ!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  22. Αγαπάμε ορχιδέες!! Δεν είναι δύσκολα φυτά, θέλουν απλά άλλο τρόπο μεταχείρισης! Το πότισμα είναι ο βασικός λόγος που τις χαλάμε και θέλει προσοχή να στραγγίζει το γλαστράκι τους καλά πριν τις βάλουμε στο κασπώ..οι φωτογραφίες είναι τέλειες, αλλά θα επιβιώσουν τα φυτά αυτά χωρίς τρύπες αποστράγγισης?νομίζω ότι το δικο σου κασπουδάκι είναι καλύτερο κι ας μην είναι τόσο εντυπωσιακό!! καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Μαίρη! Όσο για τις φωτογραφίες, ακριβώς για τον λόγο που αναφέρεις, έγραψα κι εγώ στην ανάρτηση πως δεν πρέπει να ξεχνάμε πως είναι ένα ζωντανό φυτό και χρειάζεται περιποίηση. Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις