Οφθαλμόλουτρο

Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας αύριο, οπότε σκέφτηκα η σημερινή ανάρτηση να είναι ένα οφθαλμόλουτρο αποκλειστικά για εμάς, τις γυναίκες!

Και πριν πάει το μυαλό σας στο πονηρό, να εξηγήσω πως οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι καθ'όλα κόσμιες -ιστολόγιο δια τη διακόσμηση έχομεν άλλωστε- αλλά αυτό δεν τις σταματά από το να προκαλούν μία αυξημένη λειτουργία των σιελογόνων αδένων (βλ. σκυλάκια του Παβλόφ!)

Ο λόγος κυρίες μου λοιπόν -είμαστε και πολιτικαλι κορέκτ στην εν λόγω ανάρτηση κι αποδεχόμαστε μόνο την προαναφερόμενη προσφώνηση, με ή άνευ συζύγου- για τις τουαλέτες και τα βεστιάρια!


Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από τις τουαλέτες, τα γνωστά σε όλες μας πλέον vanity tables, κοινώς δηλ. τα τραπέζια ματαιοδοξίας και αυταρέσκειας, όπου η Γυναίκα, κόντρα σε όλη την Φύση, αναλαμβάνει τον ρόλο του πλουμιστού εκ των δύο φύλων, προκειμένου να βρει ταίρι και να ζευγαρώσει! 






Και ως Ελληνίδες -εν δυνάμει Καρι Μπράντσοου-, με τον κο. Μεγάλο παραμάσχαλα κατά προτίμηση, ας συνεχίσουμε στα βεστιάρια, δηλ. τα γουολκ ιν κλόζετς που έλεγαν και στο χωριό μου




Πριν σάς καλημερίσω, επιτρέψτε μου κι έναν βιντεοσκοπημένο οδηγό για παντρεμένες, σύμφωνα με τις κοινωνικά αποδεκτές συμπεριφορές των μέσων του περασμένου αιώνα, μία  ξεχωριστή πρωτοβουλία του Ελληνικού eshop Pennie, που δείχνει πως θα έπρεπε να είναι η ζωή μίας παντρεμένης γυναίκας. Ή μήπως όχι;


Όλα αλλάζουν! Ακόμα και η στάση των Ελληνικών εταιρειών απένταντι στις σοβαροφανείς διαφημίσεις -κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα-. Το μόνο που μένει σταθερό; Η αγάπη μας για όμορφους χώρους, που αν βοηθούν και στο να γίνουμε κι εξωτερικά- και μόνο- ομορφότερες, εμένα τουλάχιστον δεν με χαλάει.

Άντε, καλή Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας να έχουμε και Χρόνια μας Πολλά. Άλλωστε, εξακολουθούν να υπάρχουν 364 ημέρες για τους υιούς της Ελληνίδας μάνας.


Την καλημέρα μου






Πηγές
Cover: Rosie the Riveter   Τουαλέτες: 1  | 2  | 3  |  4 Emily Followill     Βεστιάρια:  1  | 2  | 3  |  4
Βίντεο: Pennie

Σχόλια

  1. Ααααα δεν θ ειχα καλυτερο απο υπέροχα δωμάτια-ντουλάπες για ρουχα και παπούτσια και μπουντουάρ για να κάνω τις ετοιμασίες-beaute!!Το 3 και το 4 τραπέζι είναι τα ιδανικάααα♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι κάποια στιγμή να τα αποκτήσεις Νάσια!! Στα δωμάτια-ντουλάπες, μαζί σου κι εγώ! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο μου αρέσει η τρίτη φώτο! Χρόνια μας πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πολύ ιδιαίτερο το επιπλάκι με τα βαμμένα πόδια! Καλημέρα και Χρόνια Πολλά Ειρήνη :)

      Διαγραφή
  4. Αχ φέρτε μου ένα χαρτομάντηλο, ένα μωρομάντηλο, κάτι να σκουπίσω τα σάλια μου! Τέτοιες ντουλάπες δεν θα αποκτήσω ποτέ! Και να τις είχα δηλαδή, μάλλον πάλι τσαπατσούλα θα ήμουν:(
    Το βιντεάκι δεν το σχολιάζω γιατί δεν μπορώ να το δω στην δουλειά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Ποτέ μην λες ποτέ!!! Το ωραίο ήταν πως όταν έψαχνα φωτογραφίες με τέτοιες ντουλάπες, βρήκα ένα σωρό με ελάχιστα ρουχαλάκια μέσα! Τι τις θέλουν ολόκληρα δωμάτια, ντε το κατάλαβα!
      Και να πεις στην κυρία S.Λογική (υποθέτω τώρα) να μην σάς κόβει τα βίντεο (πάλι υποθέτω). Έχουμε κι εμείς οι εργαζόμενοι ψυχή!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Και για μένα οι ντουλάπες είναι μεγαααααααλη αδυναμία πόσο μάλλον αυτές οι ντουλάπες...για τα vanity tables θα πω πως μ αρέσουν όλα σαν έπιπλα και όχι για την χρήση τους (εγώ και τα φτιασιδώματα έχουμε πάρει διαζύγιο εκ γενετής). 'Οσο για την γιορτή μας τι να πω βρε κορίτσια...μήπως κι αυτό δεν είναι ένα εύρημα για την κατανάλωση ανάλογων δώρων όπως και η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου; Χρόνια μας καλά λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύο πράγματα ξέρω Χριστίνα πως θέλω να έχει το σπίτι μου (αυτό που ονειρεύομαι πως θα φτιάξουμε κάποτε), κυρίως υπνοδωμάτιο με δικό του μπάνιο και ένα βεστιάριο. Όχι τίποτα το τεράστιο όπως τα παραπάνω, αλλά αρκετό για τα ρούχα μας, κυρίως γιατί έχω βαρεθεί το βάλε- βγάλε καλοκαιρινά-χειμωνίατικα! Τώρα τα μπουντουάρ, ωραία είναι αλλά τα βλέπω πιο διακοσμητικά παρά χρηστικά, τουλάχιστον για κάθε μέρα! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!!!!
    Μπορεί να μην είμαι φαν της χρήσης μπουντουάρ, αλλά τα λατρεύω σαν έπιπλα!
    Για τα δωμάτια ντουλάπες προσκυνάω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βάσω! Μαζί σου κι εγώ όσον αφορά τα μπουντουάρ :)

      Διαγραφή
  7. Οι τουαλέτες είναι υπέροχες! Πραγματικό οφθαλμόλουτρο!
    Τα βεστιάρια δε με συγκινούν. Μα μόνο στην Ελλάδα έχουμε σκόνη; Μόνο που σκέφτομαι τί σκόνη θα μαζεύουν τα καημένα τα ρούχα και τα παπούτσια έτσι εκτεθειμένα φρικάρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα αγγίζεις ευαίσθητο θέμα Δήμητρα, με την σκόνη!! Πάντως την ίδια ακριβώς απορία έχω κι εγώ όποτε βλέπω κουζίνα στας Αμέρικας όπου αντί για ντουλάπια έχουν ράφια για τα πιάτα, τα οποία και στοιβάζουν το ένα πάνω στο άλλο!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  8. Επιτρέψτε μου να δώσω τα χρόνια μου πολλά σε όλες μας, αλλά αρνούμαι να σχολιάσω βεστιάρια και vanity tables, που δεν θα αποκτήσω ποτέ! Αντίθετα ακόμα κλαίω από τα γέλια με το βιντεάκι. Η αισθητική του μου θύμισε "masters of sex" και πολύ με στεναχώρησε που πρέπει να κάνω υπομονή κάποιους μήνες για τον δεύτερο κύκλο.
    Μ'αυτά και με κείνα Δήμητρα μου θύμισες πως έχω ένα μαραθώνιο - βραβείο να απαντήσω και όλο το αποφεύγω. Κ
    Την καλημέρα μου σε όλες τις κούκλες και καλό μας Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ποτέ περικαλώ;; Κι εξάλλου, όλοι έχουμε δικαίωμα στα όνειρα :)
      Όσο για την σειρά, δεν την έχω δει Σοφία αλλά από τα λεγόμενά σου, φαίνεται να είναι καλή!
      Χρόνια σου Πολλά λοιπόν και καλό κουράγιο με το μαραθωνοβραβείο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. γτ καλη μου...ποια σου ειπε ότι φανταστηκαμε κατι διαφορετικο??? θελω και εγω μια τετοια ντουλαπα και αν ειναι ευκολο Γεματη!!!! τη δεχομαι και ως δωρακι Δημητρουλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κρατώ στα υπόψην μου Ζήνα και μόλις μπορέσω θα σου ντιλιβερίσω μία :p
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Τα κατάφερες ακόμη μια φορά να αποκτήσω μπιχεβιοριστική συμπεριφορά(Pavlof) και να μου τρέχουν τα σάλια με τα δωμάτια -ντουλάπες που μας δείχνεις.Παρεπιμπτόντως,και στο δικό μου το χωριό γουόκ ιν κλόζετς τα λέγαμε...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε, πολύ χαίρομαι Αλέκα!!!
      Λες να είμαστε από το ίδιο χωριό;; :p
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Ναί... εκείνο το πρώτο το βεστιάριο δεν θα με χάλαγε και ας μην φτάνουν τα ρούχα μου να το γεμίσω ούτε σε τρείς ζωές και επίσης το Video είναι Τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό για τις 3 ζωές ξαναπές το Σοφία. Όσον αφορά το βίντεο, κι εγώ το βρήκα πολύ πρωτότυπο & έξυπνο ως ιδέα. Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  12. Είδα το βίντεο και ξέχασα τελείως τις τουαλέτες και τις ντουλάπες.. Καλά τα λές... είναι μέχρι να ζευγαρώσει.. μετά οι προτεραιότητες αλλάζουν και ο χρόνος για λούσα λίγος. :)) Πάντα ονειρευόμουν walk in closet και νομίζω πως θα συνεχίσω να το ονειρεύομαι.. Το βίντεο αρχικά το παρακολουθούσα με το στόμα ανοικτό, στη συνέχεια γελώντας και προς το τέλος προβληματίστηκα.. Πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα.. καλύτερα-χειρότερα.. ο καθένας με διαφορετική άποψη. Είχα ξεχάσει τη μέρα της γυναίκας, όχι πως θα αλλάξω κάτι στο προγραμμά μου. Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελεάνα. Σχετικά με το μπιουτιφικασιόν, νομίζω πως μόνο στο ανθρώπινο είδος είναι τα θηλυκά που "στολίζονται". Αν ξέρει κανείς και κανένα άλλο ζώο, να μού το πει, να νοιώθω πως υπάρχει συμπαράσταση!!
      Το βίντεο, μέσα στην χιουμοριστική του ατμόσφαιρα, όντως δείχνει και τις αλλαγές στις σχέσεις αν και είμαι σίγουρη πως υπάρχουν πολλά αγοράκια ακόμα που αναζητούν την ζωή του πρωταγωνιστή ;)
      Όσο για τα όνειρα, πολύ καλά θα κάνεις που τα συνεχίζεις!
      Καλό βράδυ & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά μας καλέ! Και επειδή γιορτάζω και εγώ θα πάρω μια ντουλάπα - δωμάτιο μαζί με τα ρούχα! Φιλιά κοριτσάρα μου! Να μας χαίρονται^^

    Το βίντεο φοβερό! Λες και έχει γραφτεί για μένα, αλλά από την ανάποδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μάς χαίρονται 365ημέρες τον χρόνο, μην σού πω και παραπάνω...χεχεχε!
      Όσο για το βίντεο, αν είναι από την ανάποδη, είσαι σε καλό δρόμο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Η ανάρτηση σου είναι υπέροχη καθώς και η περιγραφή της,όσο για τις εικόνες έπιασες το πολυποθούμενο όνειρο κάθε γυναίκας....χρόνια μας πολλά και να μην ξεχνάμε ποτέ οτι είμαστε Γυναίκες...την καλημέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Μαρία μου, για αυτό κι εγώ έβαλα ως τίτλο οφθαλμόλουτρο ;)
      Χρόνια Πολλά για κάθε μέρα! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  15. Χρόνια μας πολλά!! Θα ήθελα και εγώ μια τέτοια ντουλάπα γεμάτη φυσικά χιχιχι!! Φοβερό το βίντεο!! Ακόμα γελάω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Κατερίνα, εννοείται όλον τον χρόνο ;)
      Όσο για την ντουλάπα την γεμάτη, σε προσθέτω κι εσένα στην λίστα για όταν θα γίνω πλούσια...χεχεχε
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  16. Τις γεματες ντουλαπες-δωματια τις προσπερναω αλλα το πρωτο δε μπορω να το προσπερασω με τιποτα!!!! Θελωωωω!!!! Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο εύκολα ικανοποιήσιμη η επιθυμία σου Μαρία!!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  17. Θελω οπωςδηποτε μια οργανωμενη τεραστια ντουλαπα!
    Γελαγα με το βιντεακι... μα συζυγες και νοικοκυρες εχουν αρχισει να εκλείπουν χα χα.

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μία Μ5 αλλά κρίση βλέπεις... κρίση!!!! Χεχεχε
      Σύζυγοι ίσως, νοικοκυρές όχι και τόσο :)
      Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις