Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014

Χαρά & ενέργεια

Εαρινό ηλιοστάσιο σήμερα και η Άνοιξη είναι κι επισήμως εδώ. Οπότε μία άναρτηση για σήμερα, αφιερωμένη σε διακόσμηση με το πιο αντιπροσωπευτικό ανοιξιάτικο χρώμα.
 

Και αυτό δεν είναι άλλο από το κίτρινο φυσικά. Ένα χρώμα, Άνοιξη! Γεμάτο ενέργεια, αισιοδοξία & χαρά, μπαίνει στο σπίτι και δεν περνά απαρατήρητο. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο πως επιλέχθηκε ως χρώμα των ταξί, καθώς είναι το πρώτο χρώμα που αναγνωρίζει κι εστιάζει το ανθρώπινο μάτι.

Και ποιος δεν θα προσέξει τους χαρούμενους αυτούς τοίχους;


Ή, αν θέλετε μία μικρότερη επιφάνεια, αυτές τις κουρτίνες;


Ακόμα κι όμως αν το προτιμάτε σε μικρότερες δόσεις, το κίτρινο, σίγουρα θα σάς ανταμείψει και θα τραβήξει τα βλέμματα,




Ενώ για τους πιο τολμηρούς, υπάρχει πάντα και η επιλογή ενός κίτρινου καναπέ!



Πριν σάς καλημερίσω, τι θα λέγατε και για μία εικονη βόλτα στα μαγαζιά, με επιλογές του Ανοιξιάτικου κίτρινου;





Πως σάς φαίνεται λοιπόν; Θα τολμούσατε το κίτρινο σε μεγάλες δόσεις στη διακόσμησή σας ή προτιμάτε μία πιο διακριτική παρουσία του;

Την καλημέρα μου και καλό Ανοιξιάτικο Σαββατοκύριακο

50 σχόλια:

  1. Αγαπώ τις κίτρινες πινελιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ειρήνη. Κι εγώ ως πινελιές το προτιμώ αλλά ο 1ος εκ των δύο 2 κίτρινων καναπέδων... ♥ :)

      Διαγραφή
  2. Είχα βάψει πριν από χρόνια δωμάτιο όπως της 2ης φωτο αλλά από την ανάποδη. Λευκούς τοίχους, κίτρινο ταβάνι και καρώ κουρτίνες σε κίτρινες αποχρώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κίτρινο ταβάνι!! Πολύ τολμηρό Δήμητρα. Το έχεις ακόμα ή το άλλαξες;

      Διαγραφή
    2. Όχι πια γιατί στο μεταξύ γκρεμίστηκαν εσωτερικοί τοίχοι, ενώθηκαν χώροι, οπότε αναγκαστικά άλλαξε. Ο καημένος ο ελαιοχρωματιστής τί θα μου είχε σούρει μέχρι να το ξανακάνει άσπρο...
      Αλλά το είχα χαρεί πολύ αυτό το κίτρινο! Ήθελα οπωσδήποτε λευκούς τοίχους γιατί πριν από αυτό το δωμάτιο ήταν σε ένα σκούρο χρώμα με σκούρα κουφώματα, απελπισία. Αλλά είναι και αρκετά ψηλοτάβανο και δεν ήθελα να δείχνει σαν νοσοκομείο. Έτσι προέκυψε το κίτρινο.

      Διαγραφή
    3. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον δωμάτιο, και ψηλοτάβανο και με κίτρινο ταβάνι :) Πολύ χαίρομαι όταν κάποιος δοκιμάζει κάτι έξω από τα συνηθισμένα! Καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  3. Το κίτρινο είναι ένα χρώμα που μου περνούσε ανέκαθεν αδιάφορο...έχω αρχίσει και το σκέφτομαι όμως αλλά σε πολύ μικρές δόσεις. Πειράζει που από τις παραπάνω φωτογραφίες εγώ θα σταθώ στην gallery wall με τον σκύλο? Εύχομαι ένα ηλιόλουστο, ζεστό, Σαβατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά κάνεις που αρχίζεις να το σκέφτεσαι, γιατί, έστω και σε μικρές δόσεις, δίνει ένταση και αισιοδοξία! Όσο για τη φωτογραφία, καθόλου! Εξάλλου, αν δεν μου άρεσε στο σύνολο, δεν θα την έβαζα. Κι ο σκύλουρος είναι γλύκας!
      Καλό Σαββατοκύριακο Χριστίνα :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ μου αρέσει το κιτρινο, στο προηγούμενο σπιτι μου ειχα βαψει εναν μικρό τοιχο κιτρινο και ηταν τελειος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κι άλλη τολμήρή! Πολύ πολύ χαίρομαι :)
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις Ράνια!

      Διαγραφή
  5. Αυτά τα σπίτια είναι για μένα, φωτεινά και γεμάτα χρώμα! Εννοείται θα το τολμούσα, για την ακρίβεια το τόλμησα! Είχα βάψει παρακαλώ πολύ την κουζίνα μου -μια σταλιά ήταν η κουζινούλα. Το επάνω μισό των τοίχων το έβαψα κίτρινο καναρινή και το κάτω μισό ήταν κάθετες ρίγες σε δυο αποχρώσεις του πράσινου, μια ανοιχτή και μια σκούρα. Τα πολλά φιλιά μου κυρίες μου και καλό σας σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καναρινί!! Υπέροχο χρώμα! Και σε μικρότερους χώρους, νομίζω πως το έντονο χρώμα δίνει άλλη αίσθηση! Πρέπει να μας την δείξεις αυτή την κουζίνα, αν έχεις κρατήσει φωτογραφίες της!
      Φιλιά Σοφία & καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς Δήμητρα εδώ και πάρα πολύ καιρό, μεγάλο μέρος του φωτογραφικού μας υλικού, είναι εγκλωβισμένο σε ένα χαλασμένο εξωτερικό σκληρό δίσκο. Οπότε φωτογραφίες γιοκ! Όταν πάντως κάνεις αφιέρωμα στους κόκκινους τοίχους, θα έχω να σου στείλω τις -δυο όλες κι όλες- φωτογραφίες που κατά τύχη αποθήκευσα στο laptop και όχι στον εξωτερικό. Τα φιλιά μου Δήμητρα και καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

      Διαγραφή
    3. Ωχχ ωχχχ! Πόνεσε αυτό! Την είχα πάθει παλιότερα με εξωτερικό δίσκο γεμάτο χιλιάδες Mp3 που σβήστηκε από στατικό ηλεκτρισμό! Ωραία ιδέα για τους κόκκινους τοίχους πάντως, την κρατώ για μελλοντική ανάρτηση και σίγουρα θα επικοινωνήσουμε για τις φωτογραφίες! Φιλιά & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  6. So gorgeous as usual. Happy weekend!


    If you have time you might want to follow me on : Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your linsk)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία. Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση. Καλό βράδυ & καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :)

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Ωω ναι κι άκρως Ανοιξιάτικο. Καλή εβδομάδα κορίτσια :)

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Οπαδός του κίτρινου ε Ιωάννα; Και καλά κάνεις καθώς είναι πολύ αισιόδοξο χρώμα. Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  10. Τι να πω για το κίτρινο... για χρόνια το είχα στην κουζίνα να δένει με το γκρι, οι δύο τοίχοι στις κρεβατοκάμαρες του εξοχικού είναι κίτρινοι και το δωμάτιο του γιου όλο για όλο κίτρινο με μπλε πινελιές(τα χρώματα του Valentino Rossi).Πιστεύω ότι ...μάλλον μου αρέσει !Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι πιστεύεις ή μάλλον, σίγουρα είσαι οπαδός του Αλέκα :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  11. Οι κίτρινοι καναπέδες είναι όνειρο. Για τοίχο δεν ξέρω αλλά δεν είμαι αρνητική! Εξάλλου το κίτρινο είναι το αγαπημένο χρώμα του πατέρα μου!
    Καλό ΣΚ κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λίλια. Συμφωνώ, ειδικά το σχήμα του 1ου είναι υπέροχο! Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Ξεχύθηκαν οι ακτίνες του ήλιου στο blog σου Δήμητρα,το κίτρινο χρώμα είναι το αγαπημένο μου αλλά σε πιο πάλ αποχρώσεις....έχω πολλά στοιχεία αυτού του χρώματος στο χώρο μου το λατρεύω γιατί προσδίδει μια διαφάνεια κάτι που για μένα είναι σημαντικό ...ειδικά η τελευταία εικόνα είναι τέλεια...τα φιλιά μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία. Στις πιο παλ αποχρώσεις είναι πιο σοφιστικέ αλλά εξίσου χαρωπό! Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση. Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  13. Δήμητρα λατρέυω κίτρινο!!!!!!!!Έχει πολλές κίτρινες το σπίτι μου αλλά και η ντουλάπα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελεάννα! Στο Άσυλο έχω πινελιές κίτρινου, στην ντουλάπα μου όμως, τώρα που το σκέφτομαι, καμία :) Καλή εβδομάδα να έχεις

      Διαγραφή
  14. Λατρεύω το κίτρινο!
    Προσδίδει μία φρεσκάδα όπου και αν το χρησιμοποιησεις!
    Πανέμορφες οι προτάσεις σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι, φρεσκάδας και αισιοδοξίας! Κάπου διάβασα πως τα κίτρινα μπλοκ σημειώσεων που χρησιμοποιούν οι δικηγόροι έχουν το χρώμα που έχουν γιατί το κίτρινο διεγείρει την εγκεφαλική λειτουργία! Τι άλλο να ζητήσει κανείς;; Καλημέρα & καλή εβδομάδα Βάσω

      Διαγραφή
  15. Δεν πολυ-συμπαθώ το κίτρινο γιατί το έχω στο μυαλό μου ως χρώμα του μίσους!! Αλλά στη διακόσμηση βλέπω ότι δίνει μια πολύ ζεστή και φωτεινή πινελιά! Ταιριάζει πολύ και με το γκρι! Μήπως να το ξανασκεφτώ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τον κατάλαβα ποτέ αυτόν τον συνδυασμό Κατερίνα. Γιατί να έχει συνδυαστεί ένα τόσο χαρωπό χρώμα με ένα τόσο άσχημο συναίσθημα; Με το γκρι αλλά και με το μωβ κάνουν απίθανο δίδυμο. Να το ξανασκεφτείς λοιπόν :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  16. Πραγματικά πολύ ωραίες εικόνες. Για να σου πω την αλήθεια και εγώ το φοβόμουνα, είναι πολύ έντονο χρώμα, αλλά όταν η μητερά μου έβαψε κιτρινωπό το σαλόνι (λίγο πιο σπασμένο με άσπρο-λόγω αντιδράσεων της οικογενείας) ήταν πολύ ζεστό, δε το περίμενα!! Μπορώ να έχω τον κίτρινο κούνελο, τον αγαπώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου κι εγώ για τον κούνελο Ελεάνα! Τολμηρή η μαμά σου και συγχαρητήρια που τελικά το έβαψε κίτρινο το σαλόνι. Πάντα χαίρομαι τους ανθρώπους που δεν φοβούνται να δοκιμάσουν διαφορετικά πράγματα. Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  17. Καλή σου μέρα , Δημητρα !!!!!!! Ωραίο , ζεστό χρώμα το κίτρινο !!!!! Ωραίες φωτογραφίες !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ανδρονίκη! Χαίρομαι που σού άρεσαν. Καλή εβδομάδα να έχεις

      Διαγραφή
  18. Θα θελα το 1,2,3, 6, 7, 8... καλυτερα βάλτα όλα χα χα!
    Να εχεις μια όμορφη Κυριακη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Ένα πακέτο του γκόου ;)
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. Δινει τοση χαρα αυτο το κιτρινο, ετσι οπως μας το δειχνεις Δημητρα μου μας ξεσηκωνεις , μου αρεσει και ο τοιχος αλλα τελικα θα προτιμουσα να βαλω στοιχεια κιτρινα οπως τις κουρτινες αρκετα εντονα δηλαδη ...θα φωτιζε πολυ ο χωρος! πολλα φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαίρη! Χαίρομαι που σας εμπνέουν οι εικόνες :) Οι κουρτίνες είναι καλή λύση και λιγότερο δεσμευτική από τον τοίχο και όπως λες, σίγουρα δίνουν αρκετή ένταση και χαρά στον χώρο. Καλή εβδομάδα να έχεις. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  20. Το πόσο λατρεύω τις κίτρινες πινελιές μες το σπίτι δεν σου περιγράφω!!! Ήδη συλλέγω ιδέες μιας και θελω να γο βαψω τωρα την άνοιξη. Ενας κίτρινος τοίχος θα ήταν μούρλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που βρήκες ιδέες και στο Άσυλο Δήμητρα :) Πολλές καλησπέρες!

      Διαγραφή
  21. αν και δε με τρελαινει το κιτρινο, εχω ωχρα μεσα στο σαλονι και σελεπτομερειες στο σπιτικο μου! υπεροχες προτασεις Δημητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο χρώμα η ώχρα, την οποία θεωρώ μία υπέροχη εναλλακτική στο χρυσό! Την καλημέρα μου Ζήνα!

      Διαγραφή
  22. Δεν θα πρωτοτυπήσω... Και εγώ λατρεύω κίτρινο! Έχω βγει στους δρόμους και ψάχνω κίτρινο κασπώ. Θα βάλω μέσα, σκέφτομαι, μια αλόη. Με έπεισες με τα παχύφυτα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω!! Επιτέλους!!!! Νομίζω πως τα πράκτικερ έχουν μπόλικα χρωματιστά κασπώ! Άντε και με το καλό, ολόκληρη συλλογή από παχύφυτα!!

      Διαγραφή