Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014

τα Πασχαλινά

Νομίζω πως καιρός ήταν!

Και δεν πιστεύω να νομίσατε πως θα σάς άφηνα χωρίς  Πασχαλινά αρχεία προς εκτύπωση, ε; Καθώς φέτος από όλα έχει το καλάθι των εκτυπώσεων. Και πιο country και πιο ρομαντικά και πιο μοντέρνα και πιο αστεία. 

Ας τα πάρουμε όμως με την σειρά!

Νο. 1 το πιο country σετ

 
το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε εδώ

Νο. 2 Το πιο ρομαντικό σετ

 

το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε εδώ

Νο. 3 το πιο μοντέρνο σετ

 το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε εδώ

Νο. 4 το πιο αστείο σετ

το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε εδώ.  

Όλα τα σετ είναι σε μορφή .pdf  και εκτυπώνονται σε 2 σελίδες Α4, με εξαίρεση το σετ νο. 2 που είναι συνολικά 3 σελίδες.

Ελπίζω να σάς αρέσουν & να τα χρησιμοποιήσετε!

Την καλησπέρα μου

42 σχόλια:

  1. Μου αρέσει ο φιόγκος στο αυτάκι!!! Χαχαχα υπέροχη σκέψη! Το πρώτο είναι επίσης αφαιρετικό αλλά επίσης ωραίο! Το ρομαντικό με τα λουλούδια ως αυγό είναι τέλειο..δεν το περίμενα!! Ευχαριστούμε Δήμητρα που μας τα έχεις όλα τόσο εύκολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Λίλια! Χαίρομαι που σού άρεσαν. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ!!! και έψαχνα ένα λάγο για μία κατασκευή!!!! :)) On time!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα, ωραία! Περιμένω να δω την κατασκευή :)

      Διαγραφή
  3. Το άσπρο κουνελάκι φαίνεται πραγματικά χνουδωτό! Και τι τέλειο που είναι αυτό το λουλουδένιο αυγό! Σ' ευχαριστούμε Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Δήμητρα! Ελπίζω να σου φανούν χρήσιμα :)

      Διαγραφή
  4. τι ομορφα!!Μου αρεσε το 1ο και το 4ο παρα πολυ!!Καπου θα βρω να τα χρησιμοποιησω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι!! Σ' ευχαριστώ :)
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Εγώ θα τα κατεβάσω όλα! Μα έχω πάθει σύγχυση στυλ; Όλα μου αρέσουν... το ασπρόμαυρο θα το χρησιμοποιήσω σε κάδρο στην κρεβατοκάμαρα και θα βάλω και 2 κόκκινα χείλη χαχαχα! Thank you Dimitra one more time :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ασπόμαυρο είναι το αγαπημένο μου και πολύ χαίρομαι που σου αρέσει κι εσένα! Αυτό με το κόκκινα χείλη, ντε γκατάλαβε :)
      Καλησπέρα Χριστίνα!

      Διαγραφή
    2. Οτι του φανεί του λολοστεφανή Δήμητρα! Κοίταζα αβγό και έβλεπα λαγό...γι αυτό τα κόκκινα χείλη Lol!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχα, δεν πειράζει Χριστίνα.

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ασπρόμαυρο είναι ονειρεμένο!Αλλά έχω φτιάξει τα παλιά σου λαγουδάκια ήδη!Με βγάζεις εκτός προ'υ'πολογισμού,χρυσή μου κοπέλα!Χαχαχαχαχααχ.https://alekacraftaholic.blogspot.com/b/post-preview?token=Z18nKkUBAAA.y6frlSYCL86Yl4X9WJ-gvA.A83foLqF7r_JF6UbB71O5w&postId=2139792409905350551&type=POST

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι όταν κάποιος χρησιμοποιεί αυτά που ετοιμάζω :))
      Σ' ευχαριστώ πολύ Αλέκα μου!
      Φιλιά πολλά:*

      Διαγραφή
  8. Συγνώμη,αλλά δεν ξέρω γιατί δεν εμφανίζεται σωστά η σελίδα.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως γιατί το λινκ που άφησες είναι της προεπισκόπησης και όχι της δημοσίευσης; ;)

      Διαγραφή
  9. http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2014/04/decor-asylum.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα? Γιατί δεν μου τα εμφανίζει γαλάζια τα γράμματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια γράμματα καλό μου; Το λινκ προς τα εδώ; Γαλάζιο είναι!

      Υ.Γ. Προτιμούσα τον προηγούμενο τίτλο ;)

      Διαγραφή
    2. Ήθελα να φαίνεται ότι είναι δικά σου τα λαγούδια.Γι'αυτό το άλλαξα.

      Διαγραφή
  11. Είναι τόσο μα τόσο ωραία,όλα Δήμητρα...και το κακό είναι οτι είμαι χωρίς εκτυπωτή αυτή την περίοδο....τέλεια δουλειά άψογο αποτέλεσμα...τι να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Μαρία. Δεν είμαστε και κοντά να στα εκτυπώσω εγώ :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Τι ωραία που είναι όλα!!! Ευχαριστούμε Δήμητρα! Το τελευταίο είναι το αγαπημένο μου! Συγχαρητήρια και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Σοφία! Ελπίζω να σου φανούν κάπου χρήσιμα :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Δήμητρα όπως πάντα υπέροχα τα σχέδια σου, ο λαγός σου θα πάει στην μικρή μου να τον κάνει ότι θέλει.

    Σου στέλνω φιλιά, καλή μέρα εύχομαι και καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία!! Να πάει, να πάει και ελπίζω να της αρέσει! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  14. Μα τι υπέροχα όλα; Σίγουρα θα τα εκτυπώσω για να συνοδεύσουν τα πασχαλινά δώρα της οικογένειας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ χαίρομαι Ανναστέλλα. Ελπίζω να αρέσουν και στους αποδέκτες των δώρων σου!

      Διαγραφή
  15. Θα διαλέξω το μοντέρνο και το ρομαντικό στυλ...αλλά και το λευκό λαγουδάκι στο γκρι φόντο με τις κίτρινες λεπτομέρειες είναι πολύ ωραίο...ωχ μπερδεύτηκα...μάλλον τα θέλω όλα!!!Καλό ΠΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα διαθέσιμα είναι Ιωάννα, οπότε μην αγχώνεσαι! Ανάλογα και με τη διάθεσή σου, εκτυπώνεις ;)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχα όλα τους!Προσωπικά θα χρησιμοποιήσω το ασπρόμαυρο!
    Σε ευχαριστούμε πολύ Δήμητρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Βάσω! Το ασπρόμαυρο είναι κι εμένα το αγαπημένο μου.
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αφροδίτη!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  18. Ευχαριστούμε πολύ πολύ πολύ!! Το country σετ ήδη αποθηκεύτηκε για future use!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Κατερίνα! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  19. Σε ευχαριστούμε που μας σκέφτεσαι πάντα Δημητρούλα!
    Μου άρεσε πολύ το κίτρινο τελευταίο σετάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Δήμητρα!! Ελπίζω να σου φανεί κάπου χρήσιμο :)

      Διαγραφή