Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014

← Βέλη →

Γιατί είναι πρωτότυπα, πλουμιστά, απλά, χρωματιστά, αναπάντεχα & σίγουρα διασκεδαστικά!


Είτε σε βάζο είτε στο πάτωμα, σίγουρα δεν περνούν απαρατήρητα.


Στην τραπεζαρία κάνουν ένα ασυνήθισμο διάκοσμο, ενώ 3 βέλη στον μπουφέ ή το κομοδίνο μπορούν εύκολα να φιλοξενήσουν τα κοσμήματα της ημέρας.

Τα βέλη πάνε ακόμα και στον τοίχο ως πόστερ ή φωτιστικά, ένω έχουν φτάσει ακόμα και στους γάμους ως παιχνιδιάρικη διακόσμηση της τούρτας!


Και τι θα λέγατε για δύο βιβλιοστάτες που τρυπάνε τα βιβλία;

Αν πάλι προτιμάτε μία πιο έμμεση αναφορά στα βέλη, υπάρχουν αρκετές εναλλακτικές με διάφορα μοτίβα που θυμίζουν το σχήμα τους (βλ. chevron, herringbone), όπως αυτά  τα μαξιλαράκια


ή αυτό το υπέροχο πάτωμα.

Πριν σάς ευχηθώ καλό Σαββατοκύριακο, σάς αφήνω με ένα δωρεάν αρχείο προς εκτύπωση, μεγέθους Α4 , με- τι άλλο;- βέλη, το οποίο και μπορείτε να κατεβάσετε σε μορφή high quality print pdf εδώ ή σε μορφή εικόνας (png ) εδώ.

Πως σάς φαίνονται λοιπόν τα βέλη στη διακόσμηση; Θα τα χρησιμοποιούσατε;

Καλά να περνάτε!
Την καλησπέρα μου





φωτογραφία cover: πηγή
φωτογραφία τούβλων: πηγή

44 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν :) Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  2. Τα δικά σου θα τα χρησιμοποιούσα σίγουρα Δήμητρα! Είναι τέλεια! Και μου άρεσε επίσης και ο βιβλιοστάτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία :) Όσο για τον βιβλιοστάτη, συμφωνώ απολύτως! Καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  3. ο Βιβλιοστάτης φοβερός!!!!

    Σε ευχαριστώ και για τις ευχές σου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεωργία & Χρόνια Πολλά κι από εδώ :)
      Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  4. Βέλη,λεπτή και όμορφη ιδέα και ειδικά ,η 2 και 3 είκόνα μου άρεσαν περισσότερο σίγουρα θα τοποθετούσα κάποια απο τις δύο στο σπίτι μου....καλησπέρα Δήμητρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία. Χαίρομαι που σού άρεσαν! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις

      Διαγραφή
  5. Χμμμ... βέλη. Σαν διακοσμητικό μάλλον δεν μου αρέσουν, Γενικά ότι είναι αιχμηρό με απωθεί ενώ σαν πόστερ ή σε ύφασμα όπως είναι το μαξιλάρι σου μου αρέσει. Καλό σ/κ Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε Χριστινάκι, εδώ δεν κόλλησες στον αχινό, στα παιχνιδιάρικα βελάκια θα κολλήσεις;; Πάντως αυτό με το "αιχμηρά" δεν το είχα σκεφτεί! Όπως και να έχει, γούστα είναι αυτά κι όλα σεβαστά! Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Δήμητρα. Να σου πω την αλήθεια ούτε που το είχα σκεφτεί σαν ιδέα, πρώτη φορά τα είδα ως διακοσμητικά. Δε με χαλάνε όμως, αν και σε ποστερ μου αρέσει πολύ! Η τούρτα πρωτότυπη ιδέα!!! :) Καλό Σ/Β

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελεάνα. Ναι, δεν είναι από τα συνηθισμένα διακοσμητικά αλλά εκεί νομίζω είναι και μέρος της ομορφιάς τους :) Όσο για την τούρτα, εγώ την έχω βάλει ήδη στα υπόψιν για όταν έρθει ο καιρός!

      Διαγραφή
  7. Εμένα μου αρεσαν τα βέλη με τα εντονα χρώματα στη δευτερη φωτογραφία. Οχι μόνο θα εβαζα βέλη αλλά εχω κανει στον αντρα μου χρόνιααααααα πριν ενα τοξο με βέλη για να βαλουμε στο σαλόνι. Δεν το εχω βαλει βεβαια ακόμα αλλά γιατί οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Ωωωω, εσύ λοιπόν την έχεις ήδη υιοθετήσει την ιδέα :D Να το βάλεις και να μάς το παρουσιάσεις! Καλή εβδομάδα να έχουμε

      Διαγραφή
  8. Βέλη!!!!! Μαξιλάρια και βιβλιοστάτης γιατί !!!!!!Πρωτοτυπίες και πάλι!!
    Καλό Σ/Κ φιλάκια


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Ο βιβλιοστάτης είναι όντως πολύ ιδιαίτερος και από την ώρα που τον είδα σκέφτομαι πως μπορεί να γίνει diy άνευ γνώσεων μεταλλουργίας!! Καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία ιδέα Δήμητρα!!!Ναι θα τα χρησιμοποιούσα στο σπίτι και σίγουρα θα εκτυπώσω τα δικά σου βέλη!!!Καλό ΠΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Ιωάννα κι ελπίζω το printable να στολίσει κάποιο μέρος του σπιτιού σου :) Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Δημητρα μου αρεσουν παααααρα πολυ! Μου εκανε κλικ αυτο που ειπες, οτι ειναι δηλαδη "αναπαντεχα"!! Πολυ ωραιος χαρακτηρισμος. Μοε ενδιαφερει πολυ σε ενα σπιτι να βρησκω αναπαντεχα και ταυτοχρονα καλογουστα πραγματα.

    Λοιπον περισσοτερο απ ολα μου αρεσουν οι πρωτες φωτογραφιες με τα αληθηνα βελη, τα οποια θα τα ηθελα ολα για να τα χρησιμοποιησω στη διακοσμηση. Επισης τρελαθηκα με τον......αναπαντεχο βιβλιοστατη!!!

    Τα φιλια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χρυσαυγή! Νομίζω πως είναι τέτοιες "πινελιές" που κάνουν ένα σπίτι "δικό μας". Όλοι έχουμε τα στάνταρτ διακοσμητικά, ενώ τέτοια κομμάτια σίγουρα δίνουν αυτό το κάτι παραπάνω σε έναν χώρο, είτε αυτό αφορά σε ασυνήθιστα αντικείμενα είτε σε χρώματα, είτε σε πρωτότυπες χρήσεις! Χαίρομαι πάντως που σου άρεσε η ανάρτηση.
      Καλή εβδομάδα & φιλιά :*

      Διαγραφή
  11. Πολυ, πολυ ωραια τα βέλη.
    Κατι πρεπει να κανω διοτι δεν έχω ουτε ενα διακοσμητικο βέλος στο σπίτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Εσύ με τα σχεδιαστικά σου, είμαι σίγουρη πως όλο και κάτι θα ετοιμάσεις ;)
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Δημοσίευση με βέλη!!!Πολύ όμορφη!!!Οι ιδέες σου κάθε φορά είναι σούπερ!!!
    Μου άρεσαν τόσο πολύ τα πολύχρωμα βέλη, ώσπου στο τέλος αποθήκευσα και τη φωτογραφία στον υπολογιστή για να την κάνω φόντο επιφάνειας!
    Να 'σαι πάντα καλά Δήμητρα μου και χαρούμενο Σαββατοκύριακο να περάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκο. Χαίρομαι που σε ξαφνιάζω ευχάριστα με τις αναρτήσεις του Ασύλου και που σού άρεσαν τόσο ώστε να βάλεις και φωτογραφία ως φόντο :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  13. Μικρή ήθελα να μάθω τοξοβολία...μαζί με τόσα άλλα δηλαδή...μου αρέσουν και τα αληθινά βέλη και θα τα στόλιζα άνετα αρκεί να ταίριαζαν! Σαν φωτιστικό είναι καταπληκτικό, κάπου έχω ένα τέτοιο DIY που θέλω κάποια στιγμή να φτιάξω. Επίσης μου άρεσε και η νυφιάτικη τούρτα! Καλό Σ/Κ Δήμητρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ακόμα θέλω να μάθω Λίλια....χεχεχε! Άμα το φτιάξεις, περιμένουμε, βεβαίως βεβαίως, φωτογραφίες!!! Όσο για την τούρτα, όπως είπα και παραπάνω, έχει μπει στα υπόψιν! Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. fobera! δεν τα ειχα κ πολυ σε εκτιμηση αλλα ειναι τελικα τελεια..ειδα τα πρωτα που δινουν και ενα bohemian τονο στο σπιτι....βεβαια οχι για το δικο μυ ακομα...θα πρεπει να τα εχω πολυυυυυ ψηλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ζήνα. Ναι, εσύ ειδικά θα πρέπει να περιμένεις λίγο ακόμη γιατί διαφορετικά βλέπω το σπίτι σου σε σκηνές από την Άγρια Δύση με μικρά ινδιανάκια να στοχεύουν στα πάντα!!!!

      Διαγραφή
  15. Ήδη έχω από το γιο μου βέλη ινδιάνικα με τη φαρέτρα τους και το τόξο και μάλιστα έλεγα πώς ν'αξιοποιηθούν...τώρα με τέτοιες ιδέες ποιος με πιάνει...Ευχαριστούμε για τα βελάκια σου!Πανέμορφα και θα χρησιμοποιηθούν οσονούπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πήρες ιδέες για το πως να τα χρησιμοποιήσεις Αλέκα!! Περιμένουμε να δούμε τι διακόσμηση θα δημιουργήσεις και πάλι :) Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Ωραία τα βελάκια, τα προτιμώ σε μαξιλάρια και αφίσες. Ευχαριστούμε για το printable!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαργαρίτα!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν :) Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  17. Αααα όλα κι όλα, το μόνο βέλος που εγώ ξέρω είναι αυτό του έρωτα ...άντε βαριά βαριά και του Ρομπέν των δασών:D
    Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Σωστή Σοφία, σωστή!! Το βέλος του έρωτα το καλύψαμε με την γαμήλια τούρτα, του Ρομπέν όμως...
      Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  18. Μ' αρέσουν πολύ οι πρωτότυπες ιδέες σου αλλά ακόμα περισσότερο θαυμάζω την έρευνα που κάνεις κάθε φορά για τα θέματα σου. Κυριολεκτικά καλύπτεις κάθε παράμετρο! Μπράβο και πάλι μπράβο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ματίνα. Προσπαθώ να κάνω ό,τι μπορώ χωρίς να γίνεται ανάρτηση σεντόνι :)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν τα βέλη! Καλησπέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  19. μια βόλτα ως το δωμάτιο του μικρού και θα βρω όλων των ειδών!
    ευχαριστούμε για τα αρχεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, ινδιάνος είναι ο μικρός σου Δήμητρα;
      Ευχαρίστησή μου πάντως για το printable :)

      Διαγραφή
  20. Τέλεια ανάρτηση Δήμητρα !!! Τόσες όμορφες εικόνες, τόσες ωραίες και δημιουργικές ιδέες !!! Μου άρεσαν όλες !!! Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιωάννα. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα βέλη ως διακοσμητικά! Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, να 'σαι καλά :) Καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  22. Αγαπώ πολύ τα βέλη! Έχω ήδη ένα διακοσμημένο και φτιάχνω και τέλειο diy με ξύλινη εκδοχή! Φανταστικό το θέμα σου Δήμητρα! Λες και ήσουν μέσα στο μυαλό μου αυτές τις μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται Κατερίνα...χεχεχε Και φυσικά, περιμένουμε την σχετική ανάρτηση με το diy σου! Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή