Έκτακτο Ανακοινωθέν: Καφές & κουβέντα


Έκτακτο ανακοινωθέν: Ο καφές σήμερα εκτάκτως σερβίρεται στο Άσυλο! Ελάτε για ροφήματα, βουτήματα και φυσικά κουβέντα!

Η Ζήνα σήμερις, λόγω ανωτέρας βίας, δεν θα μπορέσει να σας φιλοξενήσει για το καθιερωμένο παιχνιδάκι της Πέμπτης, οπότε σας φιλοξενώ εγώ! 

Οι περισσότεροι νομίζω πως γνωρίζετε ήδη τους "κανόνες" του παιχνιδιού αλλά αν θέλετε να φρεσκάρετε την μνήμη σας, ρίξτε μία ματιά εδώ. Εγώ απλώς θα ήθελα να παρακαλέσω να μην βάζετε απλώς έναν σύνδεσμο προς κάποια σας ανάρτηση χωρίς να λαμβάνετε μέρος στη συζήτηση. Το θέμα είναι να γνωριστούμε όλοι καλύτερα και να περάσουμε ευχάριστα κι όχι απλώς να αυξήσουμε τυχόν επισκεψιμότητα προς το ιστολόγιό μας :)

Αρκετό μπλα μπλα. Ώρα για την ερώτηση!

Και φυσικά, μην ξεχάσετε να αφήσετε και τον σύνδεσμό σας προς μία ανάρτηση δική σας ή κάποιου άλλου ιστολογίου που σάς άρεσε!



Έτοιμος ο καφές; Πάμε!

84 σχόλια:

  1. Λοιπόν ας κάνω εγώ την αρχή! Τα έχω με ένα παιδί κι ενώ η σχέση έχει αρχίσει στο πολύ χαλαρό και με ξεκάθαρες εξηγήσεις από την αρχή, το παλικάρι έχει αρχίσει να παίρνει πολύ ζεστά το θέμα. Εγώ πάλι, θέτε λόγω των αρχικών εκατέρωθεν δηλώσεων, θέτε λόγω αβύσσου της ψυχής, έχω βάλει κανονικότατο λουκέτο και δεν επιτρέπω κανένα βαθύτερο συναίσθημα. Επιπλέον, για λόγους που ακόμα δεν έχω κατανοήσει πλήρως, έχει αρχίσει να μου βγαίνει και η σκύλα από μέσα μου, οπότε συνεχώς απαντώ σε διάφορες δηλώσεις του περί αγάπης με πειράγματα (πρώτη και τελευταία φορά που πείραξα κάποιον για τα αισθήματά του και ακόμα όποτε το σκέφτομαι έχω τύψεις!). Σε μία τελευταία λοιπόν προσπάθεια το παιδί κι ενώ τού έχω μόλις πει πως δεν τον αγαπώ, μου λέει: "δεν πειράζει, εγώ σε αγαπώ αρκετά και για τους δυο μας και θα σε κάνω να με αγαπήσεις" Οπότε και η καλή σου και κοιτώντας τον στα μάτια του του απαντώ: Ποτέ δεν απέτρεψα κάποιον από υψηλούς και ευγενείς στόχους! Και μόνο που το γράφω ....Άουτςςςςςς! Καημένο παιδί.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε άπονη γυναίκα, βρε femme fatale ήταν απάντηση αυτή;!!!

      Διαγραφή
    2. Άσε Χριστινάκι...ακόμα νοιώθω τύψεις για αυτό το παιδί.....Αλλά όσο κι αν προσπάθησα δεν μου έβγαινε...

      Διαγραφή
    3. πωπω...τι σκυλα που ησουν? τι εγινε μετα???? οχι πες μου την αντιδραση του!

      Διαγραφή
    4. Χαμογέλαγε! Τι να κάνει ή να πει ο άνθρωπος;;; Αφού δεν με έβρισε και να σηκωθεί να φύγει (που άκρως δικαιολογημένος θα ήταν)... πάλι καλά! Αφού να φανταστείς μήνες μετά από την ατάκα μου... προσπαθήσαμε ξανά να γίνουμε ζευγάρι αλλά εγώ στην κοσμάρα μου!

      Διαγραφή
    5. Πρέπει όμως να του αναγνωρίσεις ότι είχε πολύ θάρρος αυτό το παιδί!

      Διαγραφή
    6. Το θάρρος το θεωρώ δεδομένο Χριστίνα από την στιγμή που επέλεξε να βγει μαζί μου....χεχεχεχε

      Διαγραφή
    7. Οοοο τον κακομοιρούλη!! Αλλά και τι να έλεγες αφού δε σου έβγαινε κάτι παραπάνω... Πιστεύω ότι τουλάχιστον ήταν ευγενικό!!

      Διαγραφή
    8. Πωπω τον άνθρωπο τι άκουσε!
      Αλλά εκεί ξαναπροσπάθησε! Τι του έκανες παιδί μου και τον ξετρέλανες;

      Διαγραφή
    9. Ευγενικό δεν ήταν Κατερίνα, ειλικρινές ναι, ευγενικό καθόλου...
      Ξέρω κι εγώ τι του έκανα βρε Μαργαρίτα! Είναι μάλλον κλασσική περίπτωση που όσο δεν δίνεις σημασία στον άλλον, τόσο κολλάει (κάτι που εγώ βέβαια δεν έχω κάνει ποτέ αλλά φαίνεται να ισχύει!)

      Διαγραφή
    10. χαχαχαχα Ασυλο σκέτο εισαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Παντως αν δεν κανει κλικ δεν κανει ρε παιδι μου, τι το ηθελε και αυτος ο παντερμος και το ζοριζε?

      Διαγραφή
    11. Το τι κουφά είχε ακούσει από μένα αυτό το παιδί δεν λέγεται Μάρω! Να περνάμε έξω από κατάστημα με έπιπλα και να κάθεται να χαζεύει και να κάνει νήξεις για αγορά σπιτιού και πόσο αξίζει να επενδύσεις σε ένα σπίτι κλπ κλπ κι εγώ να του λέω "μπαααα, εγώ μόλις μαζέψω λεφτά θα πάρω αυτοκίνητο, τι να το κάνω το σπίτι!".... Τριλαλαλα και τριλαλαλο!!!

      Διαγραφή
    12. Είσαι μοιραία γυναικα παιδι μου....καις καρδιές!!!!

      Διαγραφή
    13. Δεν ειχα βγει ακόμη το άσμα:
      Να σ'αγαπώ και για τους δυο, δε λέει... οπως λέει ο Μακρόπουλος χα χα!

      Διαγραφή
    14. Και να 'χε βγει, δεν το 'ξερα να του το έλεγα ως απάντηση!
      Ζήνα ναι, μία εγώ και μία η κόλαση :P

      Διαγραφή
    15. Εύστροφη και εύγλωττη! Κρίμα που δεν κατάφερε να σε κερδίσει το παιδί!AriadnefromGreece!

      Διαγραφή
    16. Μεγάλο τρελοκομείο είσαι θα επαναλάβω!

      Διαγραφή
    17. Βρε τον φουκαρά που να ήξερε που έμπλεκε χαχαχα

      Διαγραφή
    18. Εμ δεν ήξερε, γι αυτό κ επανήλθε....μάλλον δεν είχε καταλάβει την ατάκα καλά!

      Διαγραφή
    19. Λέτε τελικά για θέμα IQ να τον απέρριψα;;; χαχαχαχα

      Διαγραφή
    20. Ε μάλλον!!! Χεχε (λόξιγκα θα έχει ο φουκαράς)

      Διαγραφή
    21. Απονη καρδιά ,τον πέταξες στου δρόμου την άκρη...

      Διαγραφή
  2. καλημερα και χρονια πολλα! Δημητρουλα χιλια ευχαριστω για το εκτακτο, γτ η κορακλα μου ψηνεται στον πυρετο.

    δε θυμαμαι καμια ατακα δικη μου, αλλα του ξαδελφου μου. τον κυνηγαει μια κοπελα, τρελη κ παλαβη μαζι του. εχουμε βηει για ποτακι κ επιτελους η κοπελια τον ξεμοναχιαζει και αρχιζει να του μιλαει. ολη αυτην την ωρα ο ξαδελφος κοιτουσε ψηλα τον ουρανο. συνεχιζε αυτη να μιλαει για κανενα δεκαλεπτο κ ο ξαδελφος να κοιταει ακομα ψηλα. με τα πολλα του ζηταει η κοπελια να τα φτιαξουν (πωπω χρονια ειχα να χρησιμοποιησω την ατακα αυτη) και πριν απαντησει ο ξαδελφος πεταγεται αυτη..."Μα καλα τι κοιτας τοση ωρα ψηλα στον ουρανο?" για να ερθει η απαντηση... "Βλεπω μια χυλοπιτα που πεφτει!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα! Θεϊκή απάντηση!!!!! Και μετά λες εμένα σκύλα :p
      Πήρε το μήνυμα η κοπελιά ή κοίταζε κι αυτή μετά τον ουρανό περιμένοντας;;

      Διαγραφή
    2. oxi ενταξει το πηρε.... χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχα... Αυτή κι αν ήταν ατάκα. Αλλά ρε παιδί μου πολύ ψυχρή και άκαρδη.

      Διαγραφή
    4. Άντρες παιδί μου! Περαστικά Ζήνα μου στην κορούλα σου :)

      Διαγραφή
    5. Αχαχα τέλειος... Περαστικά στην κορούλα!!

      Διαγραφή
    6. χαχαχαχαχαχαχαχα εκεί όμως σηκώνει μπουγέλο με το ποτό:)

      Διαγραφή
    7. πω πω τον μισο τον ξαδερφο σου και δεν τον ξερω καν!

      Διαγραφή
    8. Για βρε Μάρω τον μισείς;;; Άπαιχτη η ατάκα του, εγώ γέλαγα πόση ώρα από όταν το διάβασα!

      Διαγραφή
    9. Ευχαριστώ για τις ευχές!

      Κ εγώ γελούσε...τη θεώρησαν πανέξυπνη ατάκα...εμ τον κυνηγούσε συνέχεια κ αυτή, αξιοπρέπεια μηδέν!

      Διαγραφή
    10. Χα χα, τουλάχιστον ειχε χιούμορ ο ξαδερφος!

      Διαγραφή
    11. Περαστικά σας! Καλά φοβερή η απάντηση του τύπου!AriadnefromGreece!

      Διαγραφή
    12. Χαχαχαχαχαχαχαχα πέθανα...

      Διαγραφή
    13. Έλα ,μωρέ ,κρίμα!!! Καμιά μας δε θα ήθελε πιστεύω να βρισκόταν στη θέση της...

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα κι από εμένα. Εγώ δεν έχω φλερτάρει πολύ λόγω του ότι "νοικοκυρεύτηκα" αρκετά νωρίς. Θυμάμαι όμως στην δεύτερη τάξη του λυκείου είμαστε με μια φίλη στο σούπερ μάρκετ και καθώς περνοδιαβαίνουμε τους διαδρόμους βλέπουμε έναν υπάλληλο στον διάδρομο με τα χαρτιά υγείας να τοποθετεί εμπόρευμα στα ράφια. Εγώ 1,72 ύψος η φίλη μου 1,78 και ο νεαρός μπουκιά και συχώριο που λέμε αλλά όχι πάνω από 1,65 ύψος. Μας άρεσε κι αφού βάλαμε στο καρότσι 5-6 πακέτα χαρτοπετσέτες και άλλες τόσες συσκευασίες χαρτιά υγείας θέλαμε να του πιάσουμε κουβέντα... Η φίλη μου ντροπαλή εγώ πάλι με σ όλα. Άσε της λέω καθαρίζω εγώ... "Μου πιάνετε σας παρακαλώ αυτή την συσκευασία με τα χαρτιά από το πάνω ράφι" του λέω... "γιατί δεν φτάνουμε'; συνέχισα ακάθεκτη. Ο καημένος γύρισε μας κοίταξε από πάνω έως κάτω, μάλλον μας μετρούσε, δεν έβγαλε κουβέντα από το στόμα του, έφερε ένα σκαλάκι που είχε πιο κει, ανέβηκε και μας την κατέβασε. Εγώ κατακόκκινη με την μλκ που είχα μόλις ξεστομίσει έσκυψα το κεφάλι να φύγω, η ψηλή φίλη μου κοίταγε τάχα αδιάφορα στο απέναντι ράφι και ο νεαρός γυρνώντας προς το μέρος μου μου είπε..."αυτό που έκανες δεν ήταν καθόλου ευγενικό ενώ έχεις τον Τρόντζο (παλιός μπασκετμπολίστας) δίπλα σου να βάλεις εμένα να σου κατεβάσω τα χαρτιά. Με είπες κοντό αλλά δεν πειράζει μάθε όμως πως για σένα θα μπορούσα και να ψηλώσω". Έκτοτε το άφησα το άθλημα (φλερτ) γιατί μάλλον δεν το είχα και περιορίστηκα στις ματιές όλο νόημα μέχρι που ήρθε στην ζωή μου ο Mr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, που την σκέφτηκες την αφορμή βρε Χριστίνα!!!!!! Πάντως ο νεαρός, κύριος και με το θάρρος της γνώμης του!!! Τελικά έγινε η γνωριμία ή φύγατε με μία χαρταποθήκη για το σπίτι;

      Διαγραφή
    2. Κοίτα να δεις που πήγες για καλό... χιχιχι Νομίζω ότι κάτι θα του είχε ξανατύχει για το ύψος του! Πολύ γέλασα πάντως!!

      Διαγραφή
    3. Ζήτησα συγνώμη Δήμητρα μου, του είπα πως δεν εννοούσα κάτι για το ύψος του και έφυγα...Ε ντράπηκα!

      Διαγραφή
    4. Αχ Χριστίνα καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς:)
      Και αυτός όμως Τρόντζο;;;; χαχαχαχα

      Διαγραφή
    5. χαχαχαχα θεος! προσκυνω!!!

      Διαγραφή
    6. Χριστίνα Τσάντλερ κάνε το όνομα σου!!! Σαν τον Τσάντλερ απο τη τηλεοπτικη σειρα

      Διαγραφή
    7. Και καλύτερα να μασάω Μαργαρίτα μου, τουλάχιστον τότε... και ναι Μάρω ΘΕΟΣ ήτανε... για τον Μάθιου Πέρι από τα φιλαράκια λες Ζήνα; Ωχ!!!

      Διαγραφή
    8. Χάου γιου ντούιν';;
      Χεχεχεχεχε

      Διαγραφή
    9. Ωραία ιστορία Χριστίνα! Ο τύπος ήταν κοντός αλλά ήταν πολύ μάγκας.. άκου εγώ για σένα θα ψήλωνα..

      Διαγραφή
    10. Άστο,δεν το'χεις!Χαχαχαχααχαχ

      Διαγραφή
  4. Νομίζω ότι η πιο κορυφαία ατάκα μου ήταν στα εργαστήρια της σχολής που σπούδαζα (ηλεκτρολογία χιχιχι 60 αγόρια και 5 κορίτσια στο τμήμα)! "Θα έρθεις να με βοηθήσεις λιγάκι γιατί ζαλίζομαι με τόσα καλώδια..?" Έκανα και ματάκια εννοείται... Πάντα έπιανε απλά το μόνο πρόβλημα ήταν ότι συνήθως δεν χρειαζόμουν βοήθεια και κατέληγα να ψάχνω να βρω τρόπους να διορθώσω τις πατάτες που μου φτιάχνανε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα! Ο επίλογος της παραγράφου σου άπαιχτος Κατερίνα! Μα 12 αγοράκια /κορίτσι!!!! Χαρέμι κανονικό για τις γυναίκες!!!

      Διαγραφή
    2. εμπαινε ρε Κατερινα!!!! Εκανες και ματακια ε? πονηρο κοριτσι!!!!

      Διαγραφή
    3. Κατερίνα ηλεκτρολογία σπούδασες;!!! Εμείς είμαστε οικογένεια ηλεκτρολόγων - ηλεκτρονικών! Εμ ήθελες βοήθεια, δεν ήξερες ότι εμείς είμαστε πιο μεθοδικές;

      Διαγραφή
    4. Καλη και η ατακα
      αλλά το μπράβο θα το πάρεις για την σχολή που επέλεξες χα α!

      Διαγραφή
    5. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για την ψήφο εμπιστοσύνης!! Χριστίνα μου και εμείς μία από τα ίδια είμαστε στην οικογένεια! Τελείωσα ΤΕΙ ηλεκτρολογίας και έκανα μεταπτυχιακό στις τηλεπικοινωνίες!!

      Διαγραφή
    6. Δηλαδή σας έπεφταν πάνω απο δέκα στην κάθε μια... αυτά είναι γούστα!

      Διαγραφή
    7. Έλαιο των θετικών επιστημών να μαζευομαστε!

      Διαγραφή
    8. Κι εσύ Ζηνάκι των θετικών είσαι;

      Διαγραφή
    9. Εγώ δεν είμαι των θετικών επιστημών αλλά αν ήξερα ότι θα ήμουν σε ένα τέτοιο τμήμα με τόσους άντρες θα άλλαζα γνώμη!!

      Διαγραφή
  5. Παλι θα αναγκαστω να πω προσωπικα πραγματα!!!! Αχ! Τι μου κανετε αχ!!!! Επειδη που λετε ειμαι πνευμα ανεξαρτητο (σε βαθμο αηδιας και δεν θελω σχολια για τους υδροχοους) οταν σπουδαζα δεν ηθελα λεφτα απο τους δικους μου και αναγκαστικα δουλευα. Προς το τελος του διδακτορικου τα πραγματα ειχαν ζορισει πολυ και η μονη δουλεια που βρηκα ηταν σερβιτορα σε ενα μπαρ και μαλιστα οχι και απο τα πολυ καλα που υπηρχαν...Επειδη ειμαι και ζορικο εκτος απο ανεξαρτητο βλημα, πηγαινα στη δουλεια με ζιβαγκο και τζην για να μην μπαινουν ιδεες στους θαμωνες...καταλαβαινετε... Ενα βραδυ που λετε εχει μπει μεσα ενας τυπος ο οποιος ειναι λιαρδα! Σκνιπα και τα συναφη. Ισα που μπορω να καταλαβω την παραγγελια του Ορεστη Μακρη και οταν τον σερβιρω, χαμογελαει ενα φανταστικα απαισιο και φαφουτικο χαμογελο και μου σερβιρει το "ωραιοτερο" κοπλιμαν της ζωης μου: "Χικ, τσουπαρ' μου, εισαι ομορφοτερη απο τις π....ανες". Οπως καταλαβαινετε, οποιαδηποτε αλλη ατακα και να μου ειχαν πει πριν και οτι και ακουσα στα χρονια που ακολουθησαν μετα, εχει σβησει απο την μνημη μου οριστικα! Ξερω σας σοκαρα αλλα για μενα η σουρεαλ ατακα του ηταν απο τα πραγματα που δεν θα ξεχασω οσο ζω και συνδεεται αμεσα με οτι εχω καταφερει στη ζωη μου μεχρι τωρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις τι λένε εε;; In vino veritas!!!!! Χαχαχαχαχαχα...
      Προφανώς ο τύπος μόνο τις εν λόγω κυρίες είχε για σύγκριση, οπότε και σου είπε την αλήθεια. Το ότι ξεκίνησε δε το κομπλιμαν με το τσούπαρ' δεν το σχολιάζω κάν!!!! Και σταφίδα και φαφούτης και π***** ...θεός!!!!
      Α ρε Μάρω με τα τυχερά σου!

      Διαγραφή
    2. Δόρυ κ άφησες αυτό το κελεπουρι να φύγει μέσα απο τα χερακια σου Μάρω μου? Αυτό το αγόρι με το υπέροχο χαμόγελο κ τη σέξυ ατάκα???? Όχι δηλ τι να πω τώρα για τους Υδροχοους?????

      Διαγραφή
    3. Χαχα τελικά όπως λένε το ντυμένο εξιτάρει περισσότερο...άσχετο αλλά το τσούπαρ είναι το τσούπρα;

      Διαγραφή
    4. Ξερω Δημητρα ξερω για αυτο και δεν το ξεχναω ποτε!!!! Ζηνα το αφησα αλλα δεν το ξεχνω! Χριστινα και το τσουπαρα μου το ελεγαν πολυ οι πατρινοι ως υπερθετικο του τσουπρα!

      Διαγραφή
    5. Αυτο μάλιστα, ειναι γκράντε κομπλεμάν! Δεν νομιζω να βρεθηκε εκτοτε αντρας να το ξεπερασει. Ε?

      Διαγραφή
    6. Και εγώ το ίδιο σκεφτόμουν! Η ατάκα νομίζω δεν ξεπερνιέται με τίποτα! Είναι για βραβείο τσουπαρ' μου!!

      Διαγραφή
    7. Πολύ καλό τσούπραμ. Σα να ακούω τον Μπάρμπα Γιώργο στον Καραγκιόζη! Νομίζω η ατάκα σου παίρνει το 10!Α και για να μη το ξεχάσω εδώ Υδροχόος!Κι όπως έλεγε ο πρώην μου "Τραβάς τις ειδικές περιπτώσεις!"AriadnefromGreece!

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν, μια που το σηκώνει η κουβέντα. Γκέι αγόρι μου την πέφτει όλο το βραδύ και στο τέλος μου ρίχνει την ατακα:
    -Για χάρη σου θα γίνω στρέιτ!
    Και του απαντώ:
    -μα τι ειναι αυτά που λες, δεν κάνει να καταπιέζεις την φύση σου. Περιμένε λίγο και θα σου πέρασει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ νομίζω πως όλα τα λεφτά είναι η απάντηση σου!! Τέλεια ατάκα για γρήγορες καταστάσεις!!

      Διαγραφή
    2. Σωστή!!! Το δε "θα σου περάσει" άπαιχτο!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχα. Τέλεια ατάκα!!!! Χαμομήλι να του δώσεις να στρώσει!

      Διαγραφή
  7. Λίγο άσχετο αλλά επειδή τώρα δε μου έρχεται κάποιο δικό μου αφορά παλιά συναδέρφισσα. Ψηλή, μελαχροινή. Μέσα σε λεωφορείο κύριος προσπαθεί να της πει να πάει πιο μπροστά και της φωνάζει " Παλληκάρι!!!!!"Κολακευτικότατο ε?AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άουτς! Αυτό πρέπει να πόνεσε!!!

      Διαγραφή
    2. Καλόοοοο!!! Μια ελπίδα είχε ο άνθρωπος να γίνει άντρας και την έχασε χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Ψηλή, μελαχρίνη... σαν την Μπελουτση ενα πράμα ή
      Ψηλή, μελαχρινή σαν τον Πρίντεζη... δεν μας το διευκρινησες χα χα!

      Διαγραφή
    4. Σαν τον Πρίντεζη....χαχαχαχαχαχα! Καλό!!!!

      Διαγραφή
  8. Δε τα κατάφερα χτες. Δε θυμάμαι όμως κιόλας και καμιά καλή ατάκα. Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δεν πειράζει, εγώ είχα άπειρες γενικά μιας και δούλευα νύχτα για χρόνια και τώρα δεν μου έρχεται ούτε μια.

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχα black out!! σκέψου τι έχεις ακούσει!!! :P

      Διαγραφή
  9. Γεια σας κι από εμένα!! Τώρα ανακάλυψα το "πηγαδάκι" με τις ερωτησούλες και είπα να έρθω να ακούσω κι εγώ!! Εγώ δε θυμάμαι καμία ατάκα καλή σε φλερτ, μόνο αστείες!! Αυτή που μου έρχεται στο μυαλό είναι όταν ήμουν πρώτο έτος που μου λέει ένας τύπος στο δρόμο "κοπελιά έχασα το κινητό μου...θα μου δώσεις το δικό σου??".....το βλέμμα απορίας μου πρέπει να τα είπε όλα!!!! (μα στέρεψε το πηγάδι των ιδεών τι να πω πια!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες και στο παιχνίδι Μαίρη! Το επόμενο είναι προγραμματισμένο για την Πέμπτη και στο ιστολόγιο της Ζήνας θα βρεις τις σχετικές λεπτομέρειες :)

      Όσο για τις ατάκες, σε κατανοώ απολύτα. Μερικές φορές κατόπιν εορτής έρχονται οι καλύτερες απαντήσεις!

      Διαγραφή
    2. Μηπως δεν ηθελε την συσκευη αλλά το νούμερο του κινητού σου?!

      Διαγραφή