8+1 χαρούμενες γλάστρες

 Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις ημέρες που πέρασαν. Να ξεκουραστήκατε, να γελάσατε πολύ και να γεμίσατε τις μπαταρίες σας. Βουρ στην άνοιξη λοιπόν, με φρέσκο μυαλό και μπόλικη διάθεση ανανέωσης, ξεκινώντας από το μπαλκόνι και πιο συγκεκριμένα από τις γλάστρες, με 8+1 ιδέες για την diy διακόσμησή τους.


1. Νέον διάθεση
Πιο έντονα χαρούμενες γλάστρες από τις νέον που προτείνει το Hello bee δεν νομίζω να βρείτε και σίγουρα θα φέρουν χαμόγελα και στον πιο μουντό χώρο της βεράντας ή του σπιτιού

2. Στην τύχη
Εξίσου χαρούμενο είναι και το γλαστράκι του Clever nest , το οποίο όμως έχει και μία δόση τύχης στην όλη διαδικασία αφού κάθε φορά σίγουρα το χρώμα θα στάζει διαφορετικά

3. Αλά μανικιούρ
Αναφέρθηκε στα σχόλια των αλά μανικιούρ αυγών μου. Το έψαξα και το βρήκα και όντως το αποτέλεσμα είναι εξίσου εντυπωσιακό. Δείτε το στο Home- Dzine  - άκρως κατάλληλο για αποθήκες μανώ, λόγω των ποσοτήτων που απαιτούνται-

4. Υπέροχα υφάσματα
Λίγο υπέροχο ύφασμα και ένα απλό γλαστράκι μεταμορφώνεται στο Under the sycamore . -με τέτοια υπέροχα γλαστράκια ακόμα και απλό γρασίδι θα φαινόταν υπέροχο μέσα τους-

5. Με ρομαντική διάθεση
Για τα ρομαντικά πλάσματα, οι γλάστρες στο A beautiful mess στολίζονται με δαντέλες και μοιάζουν τόσο μα τόσο ονειρεμένες

6. Με νόημα
Λίγη άσπρη μπογιά, ένας ανεξίτηλος μαρκαδόρος και έτοιμη μία γλάστρα με άκρως προσωπικό μήνυμα στο Inspirations by D

7.Θα έχουμε πάντα το Παρίσι
Αν και προσωπικά δεν τρελάθηκα κιόλας από την πρωτεύουσα της Γαλλίας, κατανοώ πως για πολλούς είναι θεϊκή και η γλώσσα της χώρας πρωταγωνιστεί σε διάφορες επιχειρήσεις ντεκουπάζ, όπως και αυτή του Halcyon days

8.Ντεγκραντέ
Το Design sponge το έκανε σε χάρτινα ανακυκλώσιμα ποτήρια αλλά με λίγη μπογιά και μία άσπρη βάση, μπορείτε να πετύχετε το ίδιο διαβαθμισμένο αποτέλεσμα και στις δικές σας γλάστρες.

9. Σικάτο χιούμορ
Λίγο χιούμορ ποτέ δεν έβλαψε κανένα και κάθε σπίτι που σέβεται τον εαυτό του θα πρέπει αποδεικνύει πως η σοβαροφάνεια δεν αποτελεί χαρακτηριστικό του. Το χιούμορ όμως, όπως δείχνει και το Nest of posies, είναι απαραίτητο και όταν συνδυάζεται και με λίγο χρυσό, τότε η επιτυχία είναι εγγυημένη!


Πως σάς φαίνονται; Ποια είναι η αγαπημένη σας; Έχετε διακοσμήσει με κάποιον τρόπο τις δικές σας γλάστρες;

Την καλημέρα μου

45 σχόλια:

  1. Μου άρεσε πολύ η ιδέα με το μαρκαδόρο! Νομίζω μπαίνει στη λίστα για diy αρκεί να βρω ένα λευκό μαρκαδόρο χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λευκό μαρκαδόρο; Μαύρες είναι οι γλάστρες σου; Υπάρχουν λευκοί αλλά δεν τους βρίσκεις εύκολα! Λες να έκανε το διορθωτικό σε μορφή στυλό; Την καλησπέρα μου Κατερίνα :)

      Διαγραφή
    2. Αν θυμάμαι καλά μία είναι η μαύρη και οι άλλες καφετιές!! Βρήκα λευκό σε 1-2 μαγαζιά που θα επισκεφτώ σύντομα πιστεύω!!

      Διαγραφή
    3. Ωραία!! Αναμένουμε τα αποτελέσματα Κατερίνα :D

      Διαγραφή
  2. Οι γλαστρούλες με το ύφασμα και η τελευταία φωτο μου άρεσαν ιδιαίτερα Δήμητρα...ωραίες και πρωτότυπες ιδέες για να διακοσμήσουν τις βεράντες μας και τα μπαλκόνια(στα υπόψιν)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο ύφασμα είναι όντως υπέροχο. Όσο για τις τελευταίες είναι οι αγαπημένες μου, κυρίως για το χιούμορ τους! Χαίρομαι που σού άρεσαν Μαρία. Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Δήμητρα...ωραίες οι ιδέες που μας έβαλες...μου άρεσε η γλάστρα ΄΄ στην τύχη΄΄ και η τελευταία με την χιουμοριστική διάθεση...ιδίως αυτή είναι τέλεια για μικρά φυτά εσωτερικού χώρου.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία & Χρόνια Πολλά! Ναι, οι τελευταίες έχουν κάνει απίστευτο συνδυασμό φράσεων και φυτών ;)
      Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Δήμητρα! Μαρκαδόρος με τις μπάντες! Και μπορώ να φανταστώ και πως θα βγαινε κατι τέτοιο απ τα δικά σου τα χέρια. Μήπως να πιάσεις τα μαρκαδοράκια σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σοφία! Χρόνια Πολλά :) Μαρκαδόρος λες; Ίσως σε κάτι όπως οι τελευταίες. Δυστυχώς τα μαρκαδοράκια μου δεν είναι κατάλληλα για τίποτα άλλο πέραν χαρτιού :) Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Χρονια πολλά ασυλακι! Τρελαινομαι για τις γλαστρες με το υφασμα και γελασα με την τελευταια φωτο! Εχουμε τελειωσει με τα φυτευματα στο μπαλκονι, μολις μπει το αυτοματο ποτισμα σε λειτουργια και καθαρισω και τα μαρμαρα θα ασχοληθω και με τις γλαστρες του εσωτερικου χωρου! Ευχαριστουμε για τις τελειες ιδεες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά! Σε βρίσκω πανέτοιμη!! Εγώ ούτε που έχω ξεκινήσει το μπαλκόνι..κλάψ κλαψ...!
      Περιμένουμε φωτογραφίες!!! Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη. Βρε θηρίο βρήκες τις γλαστρες με τα μανό, δεν παίζεσαι! ,
    Κοίτα αυτή με το Παρίσι νομίζω ειναι μεταφορά εικόνας και ελπίζω να το καταφέρω καποια στιγμή, ειναι το επόμενο project!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ράνια & Χρόνια Πολλά! Ναι την βρήκα αλλά φαίνεται να θέλει πολλά μανώ :)
      Αυτή με τα γαλλικά όντως είναι μεταφορά εικόνας αλλά επειδή όπως έλεγε και η δημιουργός τους δεν της έβγαινε πολύ καλά πάνω σε γλάστρα, νομίζω πως κάλλιστα μπορεί να γίνει και με ντεκουπάζ. Περιμένουμε φωτογραφίες από τις δημιουργίες σου :))

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσουν όλες ακόμη κι αυτές με τις δαντέλες... το πως θα τις φτιάξω το ξέρω το πως θα διατηρήσω τα λουλούδια μέσα σε αυτές δεν ξέρω...3 ορτανσίες μου καταστράφηκαν τις τελευταίες 15 ημέρες...σνιφ κλαψ! Λέτε να φταίει ότι το μπαλκόνι είναι στον 6ο και φυσάει αρκετά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα! Οι ορτανσίες από όσο ξέρω, θέλουν ψυχρά κλίματα και καθόλου απευθείας ήλιο. Κι εγώ μία που έχω, προσπαθώ να την κρατήσω με νύχια και δόντια στο ζεστό και υγρό κλίμα της Αργολίδας. Αντιθέτως σε χωριό στα βουνά -Καρυά- τέλη Αυγούστου ήταν φορτωμένες με λουλουδιά σε τεράστια πυθάρια αλλά το βράδυ σήκωνε κι ένα ζακετάκι...

      Διαγραφή
  8. Νομίζω πως είναι μία ιδέα αντί να στολίζω με λουλούδια τις γλάστρες (που καταστρέφω anyway) να στολίζω τις ίδιες τις γλάστρες!!! :)) Αυτές με τη δαντέλα μου άρεσαν, τo είχα σκεφτεί πάνω στα ασημένια γλαστράκια αλλά νομίζω πως δείχνει εξίσου όμορφο και στις κεραμικές. Με τράβηξε όμως και αυτή με το ύφασμα είναι πολύ χαρουμένη!!
    Χρόνια Πολλά Χριστός Ανέστη Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελεάνα και Χρόνια Πολλά :)
      Οι δαντέλες δείχνουν όμορφες αρκεί να υπάρχει αντίθεση με το χρώμα της γλάστρας προκειμένου να φαίνονται τα σχέδιά τους. Όσο για το ύφασμα, το συγκεκριμένο είναι υπέροχο :)

      Διαγραφή
  9. Ψηφιζω τις υφασματινες (με αυτο ακριβως το υφασμα) και τις χιουμοριστικες χωρις δευτερη σκεψη!!! Δεν παιζονται! Τις υφασματινες θα μπορουσαμε να τις φτιαξουμε και να τις χρησιμοποιησουμε ως κασπω μεσα στα οποια θα μπουν γλαστρακια διοτι αν αρχιζουμε και τις ποτιζουμε δεν το βλεπω καλα το υφασμα. Οι χιουμοριστικες μιλησαν στην ψυχη μου με τη μια!!!

    Οσο για αυτες με τα πετσετακια.... να και κατι που δεν ειχαν σκεφτει οι γιαγιαδες μας! Χαχαχα

    Εισαι απαιχτη με τις ιδεες σου που τις ψαχνεις, τις συλλεγεις, τις ταξινομεις και τις προβαλλεις τοσο ομορφα!

    Σε φιλω κοπελια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χρυσαυγή. Ναι, έχεις δίκιο για τα κασπώ εκτός κι αν υπάρχει κάνενα σπρέι αδιαβροχοποίησης, αλλά καλύτερα όπως λες για να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο :) Οι χιουμοριστικές έχουν απίθανο συνδυασμό φυτού -φράσης!
      Χαίρομαι που σού αρέσουν οι αναρτήσεις και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά!!!!
    Πολύ ωραίες ιδέες για τις γλαστρούλες! Μου άρεσαν πολύ αυτές με το ύφασμα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα και Χρόνια Πολλά! Τελικά φαίνεται πως αυτές με το ύφασμα έχουν πολλούς "οπαδούς" :)

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και πάλι Δήμητρα με τις ξεσηκωτικές σου ιδέες !!! Εχω υφάσματα έχω γλάστρες βουρ για δημιουργία...όταν επιστρέψω....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Νικόλ! Ωωω, υπέροχα, περιμένουμε φωτογραφίες από τα αποτελέσματα :)) Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  12. Αχ εμένα μου άρεσαν όλες Δημητράκι μου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα καλύτερα Αριάδνη γιατί έτσι έχεις πολλές επιλογές ;) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και καλά σαν ολάνθιστες στολισμένες γλάστρες!!!!
    Καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κυριακή! Χρόνια Πολλά & πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  14. Καλημερούδια και Χρόνια πολλά Δήμητρα! Πέρασες καλά;
    Χαίρομαι που επιμένεις στα χρώματα:)
    Αν ήταν όμως να προσπαθήσω κάποια, από τς προτάσεις σου, αυτή θα ήταν η τελευταία.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Μαργαρίτα! Ευχαριστήθηκα ύπνο αυτές τις μέρες!! Εσείς;
      Όσο για τα χρώματα, Άνοιξη βλέπεις... :)
      Η τελευταία νομίζω είναι από τις πιο όμορφες, να τη δοκιμάσεις! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Δήμητρά μας!!!
    Βλέπω επανήλθες δριμύτερη με ακόμη περισσότερες προτάσεις!
    Ψηφίζω την τελευταία, αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω και τα υφάσματα!
    Μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Βάσω!
      Επανήλθα "δημήτερη" που έλεγε και κάποιος...χεχεχε!
      Το ύφασμα νομίζω πως είναι όπως είπε και η Χρυσαυγή, καλύτερα να γίνει σε κασπώ. Η τελευταία... για μένα τουλάχιστον άπαιχτη ως σκέψη!
      Περιμένω ειδικά από εσένα- λόγω συγγενών- σχόλιο για την σημερινή ανάρτηση ;)
      Φιλια :*

      Διαγραφή
  16. Μου άρεσαν τα υφάσματα,(μιας και ζωγραφικές έχω κάνει αρκετές) και βρήκα την ιδέα με τα προσωπικά μηνύματα απίθανη!! Είναι και πρακτική!Ειδικά αν θες να τη πετάξεις στο κεφάλι κάποιου και να τον στολίσεις ταυτόχρονα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε μανία με το πέταγμα γλαστρών σε αρσενικά κεφάλια!!! Πωπωπωπωπω.... χεχεχεχεχεχε
      Και πότε με το καλό θα μάς παρουσιάσεις τις ζωγραφικές σου καλό μου;;; Άντε να βάζουμε και φωτογραφίες από εγχώριους δημιουργούς!!! Σμουτς!

      Διαγραφή
  17. Αχ αυτή με τα υφάσματα πόσο όμορφη είναι! Να χαζεύεις την γλάστρα αντί για το λουλούδι!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία! Ό,τι πρέπει ακόμα και για την πιο απλή πρασινάδα ;) Καλημέρες!

      Διαγραφή
  18. Όλες οι γλάστρες είναι υπέροχες,η μία καλύτερη από την άλλη Δήμητρα!!!Τελικά θα με παρασύρεις και θα αγοράσω γλάστρες για να στολίσω και λουλούδια (που συνήθως δεν επιβιώνουν στα χέρια μου)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Ιωάννα! Κι αφού οι γλάστρες σου θα είναι στολισμένες, βρες και ένα ανθεκτικό και απλό φυτό και νομίζω θα είσαι εντάξει :)

      Διαγραφή
  19. τις νεον γλαστρες τις εκανα κ εγω! υπεροχες προτασεις κουκλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ, πρέπει να έχουμε μητρώο με τα δικά μας diy για να βάζουμε δικές μας φωτογραφίες και όχι ξενικές!!!! Καλημέρα Ζηνάκι :)

      Διαγραφή
  20. Όλες υπέροχες!Αυτές όμως με το χρυσαφί χρώμα και τα υφάσματα είναι ''τρέλα''!Κι επειδή η τρέλα με συνοδεύει ΠΑΝΤΑ ,μπαίνουν καρτερικά στη σειρά τους για diy...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αλέκα!! Χαίρομαι που βρίσκεις ιδέες στο Άσυλο!! Περιμένουμε φυσικά και τις σχετικές αναρτήσεις κατόπιν της δημιουργίας!!! :*

      Διαγραφή
  21. Επειδής το χω το καρναβάλι μέσα μου, μου άρεσε πολύ το αλά μανικιούρ και με το σφουγγάρι.
    Ίσα που μόλις ξεμπλέξω θα δοκιμάσω να "ντύσω μια γλαστρούλα μου" με τις νερομπογίες μου:-)
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίες αυτές με τα μανώ βρε Σοφάκι αλλά θέλουν ολόκληρη αποθηκή για μία γλάστρα! Τώρα με τις νερομπογιές σου, κάντο καλύτερα σε κασπώ, μην έχεις τίποτα ατυχήματα κατά το πότισμα!

      Διαγραφή
  22. λάτρεψα τις υφασμάτινες και τη λευκή με το μαρκαδόρο! αν και αυτή που θα χρειάζεται περισσότερο ένα φυτό στα χέρια μου είναι αυτή με το "I will survive" μήνυμα, να παίρνει όση περισσότερη θετική ενέργεια το καημένο! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή