Τρίτη, 1 Απριλίου 2014

Αυγά με άποψη

Ωωω ναι, ακόμα και τα αυγά μπορεί να έχουν άποψη!

Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε καταστάσεις "ρούφα τ' αυγό σου" αλλά σε diy διακοσμημένα αυγά για το Πάσχα.

Όπως τα υπέροχα κι απλά διακοσμημένα αυγά με μαύρο μαρκαδοράκι από το Obviously sweet

Ή αν προτιμάτε κάτι πιο λαμπερό, τα -εν μέρει- χρυσά αυγά του Sugar and charm

καθώς και τα αντικέ ασημί αυγά του Just crafty enough, το μυστικό υλικό των οποίων είναι.... ταντάααα... το αλουμινόχαρτο!

Αλλά επειδή ξέρω πόσο σάς αρέσουν τα χρώματα, υπάρχουν τα αυγά washi tape του Lovely indeed,

η χρωματιστή εκδοχή των χρυσών από το Ambrosia creative,


αλλά και τα αυγά αλά μανικιούρ του Henry happened

Ποια τεχνική είναι η αγαπημένη σας; Έχετε κάποιο ξεχωριστό τρόπο να διακοσμείτε τα αυγά; Και τελικά...

η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;;

Την καλημέρα μου

54 σχόλια:

  1. Axxx μου αρέσουν πολύ τα παστέλ με το χρυσό!Τέλεια!!
    Αλλά γενικά είμαι παραδοσιακή οπότε θα επιλέξω κόκκινοοοοοο!!
    Καλό Μήνα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κόκκινα μπορεί να είναι αυτά που θα τσουγκρίσεις, ενώ τα χρωματιστά αυτά με τα οποία θα διακοσμήσεις ;)
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Νομιζω πως αυτα μ αρεσουν καλύτερα από τα κλασσικα κόκκινα!Ειδικά αυτά με το χρυσό είτε συνδυασμένο με το άσπρο είτε με χρώμα.Γενικότερα το χρυσό είναι πολύ γιορτινό γι αυτο και μ φαινεται πολύ καλύτερο από τ κλασσικο κόκκινο που ξεβάφει κιολας
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσαν πολύ τα λευκά-χρυσά (και η λευκή πορσελάνινη αυγοθήκη!) Εξάλλου αυτά είναι διακοσμητικά, ενώ τα παραδοσιακά κόκκινα για τσούγκρισμα
      Καλό μήνα Νάσια :)

      Διαγραφή
  3. Ο επίλογος σου όλα τα λεφτά:)
    Δεν έχω κάποιο ξεχωριστό τρόπο να τα διακοσμώ αλλά αν έπρεπε να επιλέξω θα διάλεγα τα λευκά με τα φύλλα χρυσού.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαντήσεις δεν βλέπω Μαργαρίτα όμως στον επίλογο!!
      Μαζί σου κι εγώ με τα αυγα. Καλό μας μήνα :*

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες προτάσεις για τα ωραία αυγουλάκια,μιας και είμαστε κοντά στο Πάσχα Δήμητρα...μου αρέσουν ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Μαρία :) Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα, θεοπάλαβό μου!!!!!!!!!!
    Όντως οι δημιουργίες που παραθέτεις έχουν "άποψη" και μάλιστα μακράν!
    Στον επίλογό σου δυστυχώς και δεν μπορώ να απαντήσω... ακόμα!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεοπάλαβο;; Μα γιατί;; Εγώ είμαι αγγελούδι :p
      Οι δημιουργοί τους πάντως τα έκαναν να φαίνονται πανεύκολα...
      Όταν έχεις απάντηση, περιμένω ;) Φιλιά & καλό μας μήνα!

      Διαγραφή
  6. :)) Τα μεγάλα πνεύματα τα ξέρεις?? ;) Έφτιαξα τα αυγά μου (τα ψεύτικα) το Σ/Κ και μερικά έχουν κάτι από αυτά που προτίνεις!!! Τα αληθινά θα είναι κόκκινα, αγόρασα και τη βαφή. Καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω, περιμένουμε να δούμε τα αυγά σου Ελεάνα! Καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  7. Πάντα έχεις όμορφες και ιδιαίτερες προτάσεις!!!Διαλέγουμε τα μαυρόασπρα αλλά και άσπρα με το χρυσό για λίγη...γκλαμουριά !!!Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας αρέσουν οι προτάσεις μου κορίτσια! Την καλησπέρα μου και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Τέλειες ιδέες! Θέλω να δοκιμάσω οπωσδήποτε αυτά με το αλουμινόχαρτο!
    Πολλές φορές έχω διακοσμήσει αυγά με ακρυλικά χρώματα. Ταμπονάρισμα με σφουγγαράκι, μόνο που παίρνει χρόνο καθώς κάνεις μία-μία πλευρά μέχρι να στεγνώνει το χρώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ακρυλικά ε; Ωραία ιδέα Δήμητρα! Εγώ λέω φέτος να δοκιμάσω τα αλά μανικιούρ!
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  9. Μόλις χθες πήραμε την παραδοσιακή κόκκινη βαφή.Ο Έλλην για ν' αλλάξει τις παραδόσεις του, πρέπει να περάσουν πολλά χρόνια ακόμα.Μπορώ να πω όμως πως από οπτικής άποψης, το αποτέλεσμα των παράξενων(για μένα) βαμμένων αυγών είναι εκπληκτικό.Τελικά καλή μου Δήμητρα σκέφτομαι, μέχρι που μπορεί να φτάσει το απύθμενο μυαλό του ανθρώπου..!
    Η υπέροχη δημοσίευσή σου είχε δεν είχε μ' έβαλε σε πασχαλινούς ρυθμούς!χαχααα!
    Χαρούμενο κι ευτυχισμένο μήνα να περάσετε!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νίκο. Δεν νομίζω πως χρειάζεται να εγκαταλείψουμε το παραδοσιακό κόκκινο για να έχουμε και τα πιο μοντέρνα πολύχρωμα ή ζωγραφιστά. Τα κόκκινα για τσούγκρισμα, τα χρωματιστά για διακόσμηση! Χαίρομαι πάντως που μπήκες σε πασχαλινούς ρυθμούς :) Καλό μας μήνα!

      Διαγραφή
  10. Όλα μου αρέσουν!!! ¨οσο για την ερώτηση σου όόόόλο και κάτι ακούγετε στην πιάτσα!!! Καλό μήνα!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν βγει ετυμηγορία, να μού την πείτε Κατερίνα :) Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Μ αρέσουν πολύ τα λευκά με το φύλο χρυσού (έμαθα να το χρησιμοποιώ αφού πρώτα "στραβώθηκα" με τους αχάτες) και τα άλλα σε παστέλ χρώματα πάλι με το φύλλο χρυσού. Ποιος είμαι πια ο Μίδας; Πολύ όμορφα και τα υπόλοιπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους ετοίμασες;; Είναι τόσο δύσκολο; Δεν το εχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Δεν έβαζες καλύτερα υγρό φύλλο χρυσού; Δεν θα ήταν πιο εύκολο;
      Όπως και να έχει, τώρα που το έμαθες, σειρά έχουν τα αυγά ;)
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  12. Μα είναι όλα καταπληκτικά!
    Πως μπορεί να διαλέξει κανείς?
    Εχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια με τις φωτογραφίες σου!

    Φιλιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χρυσαυγή! Διαλέγουμε ένα σχέδιο για κάθε χρόνο...χεχεχεχε ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Τα πιο αγαπημένα μου είναι μια σειρά από ζωάκια αυγά που έφτιαξα όταν ο γιος μου ήταν πολύ μικρός. Ακόμα κάνω συλλογή από αυγά Πασχαλινά διαφόρων τύπων. Απλά είναι δύσκολο να τα αποθηκεύεις.AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία συλλογή Αριάδνη! Έχω κι εγώ φτιάξει κάποια αυγά και όντως κάθε Πάσχα τα προσέχω σαν κόρη οφθαλμού. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  14. Όλα είναι τόσο υπέροχα !!! Καλό σου βράδυ και καλό μήνα, Δήμητρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Ιωάννα. Καλημέρα & καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Το γράφω πάλι , μου αρέσουν και μένα τα χρυσά αλλά επειδή μου θυμίζουν χρυσαύγουλα πάω με τα παρδαλοαύγουλα .Καλό μήνα , χαρούμενο με φιλάκια χρωματιστά, άμα βρεις το σχόλιό μου φέρτο πίσω..

      Διαγραφή
    2. Εμένα πάλι μ' αρέσουν και οι δύο εκδοχές στο χρυσό... εμμονές γαρ..
      Καλό μήνα Νικόλ & καλημέρα :*

      Υ.Γ. Το σχόλιό σου μάλλον έγινε undercover γιατί ούτε στο dashboard βλέπω κάποιο άλλο πέραν αυτών των 2... κοινώς το έφαγε η μαύρη τρύπα του διαδικτύου ... κλαψ!

      Διαγραφή
  16. "ρούφα το αυγό σου...." καλό!!!! Μου αρέσουν τα ασπρόμαυρα και τα παστέλ με χρυσό ααα και τ' αυγά απ' το χωριό. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, κορυφαίο το "τ'αυγά απ' το χωρίο" Καλημέρα, καλό μήνα και φυσικά... φιλιά :*

      Διαγραφή
  17. Δεν ξέρω βρε παιδί μου, αυτό με τη κότα και το αυγό ακόμα με προβληματίζει!
    όσο για τις προτάσεις σου εμένα μου αρέσουν όλα! Ανάλογα το σερβίτσιο , το τραπεζομάντιλο και τη διάθεση θα αλλάζω και τα αυγά μου! Καταπληκτικές προτάσεις Δήμητρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσένα Λίλιά μου ε;; Μεγά θέμα αυτό με το αυγό και την κότα!
      Πόσα αυγά σκοπεύεις να ετοιμάσεις καλό μου που θα τα αλλάζεις ανάλογα με το σερβίτσιο, το τραπεζομάντηλο και τη διάθεση;;; Οο Χαράς το κουράγιο σου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Χαχα! Υπεροχα! Απλα αν τα ειχα ετσι δε θα ηθελα να τα χαλασω για να τα φαω...οποτε αστα κοκκινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά Ζηνάκι δεν τα φτιάχνουμε για να τα φάμε αλλά για να τα κοιτάμε! Τα κόκκινα ας πάνε στο βωμό του τσουγκρίσματος ;)

      Διαγραφή
  19. Υπέροχες όλες οι ιδέες Δήμητρα,αλλά περισσότερο μου αρέσουν τα ασπρόμαυρα αυγά, τα χρυσά-χρωματιστά αυγά, αλλά και τα άσπρα-χρυσά αυγά,στα οποία παρεπιμπτόντως το πρώτο είναι λευκό με χρυσή υδρόγειο πάνω ή μου φαίνεται;Πάντως και εγώ αν και "αυγουλού"(θα μπορούσα να τρώω αυγό κάθε ημέρα), δε θα μπορούσα να φάω αυτά τα ιδιαίτερα αυγουλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μ' αρέσει όταν κάποιος προσέχει μία λεπτομέρεια! Ναι, χάρτης είναι Ιωάννα κι από πίσω του ένα κουνελάκι :)
      Ούτε εγώ σκοπεύω να τα φάω πάντως, να τα διακοσμήσω θέλω !!
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  20. Ειναι ολα υπεροχα!!! Νομιζω οτι θα διαλεγα τα τελευταια με την τεχνικη marble. Φετος λεω να πειραματιστω για να δω τι θα κανω...
    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένουμε να μας δείξεις τα αποτελέσματα των πειραμάτων σου Μαρία, βεβαίως βεβαίως!Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  21. Washi tape και μανικιουρτζίδικα (θα τα δοκιμάσω και τα δύο)! Καλό μήνα και καλό Πάσχα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλούς πειραματισμούς Σοφία :) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  22. Το ένα πιο όμορφο από το άλλο! Έκανα scroll στις φωτογραφίες και έλεγα α... αυτό είναι καλύτερο... όχι αυτό ... μμμμ τελικά θα διαλέξω την τελευταία πρόταση γιατί Πάσχα χωρίς φως και χρώματα δεν είναι Πάσχα!

    Όσο για τον επίλογο σου, σου έχω απάντηση...
    Οπως ανέφερε ο δρ Κόλιν Φρίμαν από το Τμήμα Μηχανικής Υλικών του Πανεπιστημίου Σέφιλντ, «επί μακρόν επικρατούσε η άποψη ότι το το αβγό προηγήθηκε, ωστόσο έχουμε πλέον τις επιστημονικές αποδείξεις στα χέρια μας που δείχνουν περά από κάθε αμφιβολία ότι χωρίς την κότα αβγό δεν θα υπήρχε». (δες εδώ... http://www.tovima.gr/science/article/?aid=342988).
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό κι αυτό Νίκη, λίγο χρώμα είναι απαραίτητο καθώς στην τελική, Άνοιξη έχουμε!

      Όσο για το καυτό ερώτημα, ο HECToR όμως δεν απάντησε που βρέθηκε η κότα; Έπεσε από τον ουρανό; Ο μόνο τρόπος που θα μπορούσε να ισχύει η άποψη του Δρ. Φρίμαν είναι αν ο πρόγονος της κότας, γεννούσε νεοσσούς και κάποια στιγμή, γέννησε και την κότα, όπως την ξέρουμε τώρα, η οποία με την σειρά της γέννησε το αυγό! Που 'σαι ρε Δαρβίνε όταν σε χρειαζόμαστε...χεχεχε

      Σ' ευχαριστώ πάντως πολύ πολύ για την απάντηση αλλά και για το λινκ
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  23. Μου αρέσουν όλα και μια που δεν πολυτρώω αυγά, είναι τέλεια έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι ότι πρέπει για τρελά διακοσμημένα αυγά Ειρήνη :) Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  24. Αυγά με άποψη!
    Και επειδή δεν είμαι του κόκκινου αυγού, ψηφίσω τα classy με το χρυσό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εγω παλι γιατί εχασα αυτή την ανάρτηση; μα δεν σας προλαβαινω....χα, χα!
    τα χρυσα, που σαν χρωμα δεν το προτιμώ, με ενθουσιασαν.....!
    Συνήθως τα αυγουλάκια μου ειναι κόκκινα , με την κλασική μπογιά όμως περυσι για πρωτη φορά έβαψα μοβ, μα καραμοβ λέμε και ήταν τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωβ εε; Πολύ προοδευτική σε βρίσκω Ράνια! Κι αν τα ετοιμάσεις και φέτος, το χρυσαφί θα τους ταίριαζε μούρλια ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Πολύ trendy αυγά!!!! Σούπερ ουάου!!! Όλα είναι καταπληκτικά!!!
    Καλό μήνα
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Ελπίζω να πήρες κάποιες ιδέες και για τα δικά σου αυγά :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  27. Έλα μου ντε!! Μεγάλο ερώτημα μας έβαλες με το αυγό και την κότα!!
    Εγώ βάφω παραδοσιακά τα αυγουλάκια μου με χρωματάκια! Μου άρεσε όμως πολύ η ιδέα με τους μαρκαδόρους και τα σχέδια! Θα το τολμήσω φέτος αρκεί να βρω άσπρα αυγά (γιατί είμαι και της τελευταίας στιγμής χιχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή