Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014

Ιδέες για ένα όμορφο γεγονός

Ένα όμορφο γεγονός, όταν διαδραματίζεται σε ένα εξίσου όμορφο περιβάλλον, η χαρά είναι διπλή!

Και όχι, δεν παντρεύομαι! Αλλά ένας δικός μας άνθρωπος (βλ. κουνιάδα μου) αρραβωνιάζεται, οπότε σκέφτηκα και ένα moodboard για τη διακόσμηση του τραπεζιού να τής ετοιμάσω αλλά και να το μοιραστώ μαζί σας για τυχόν περισσότερες ιδέες.

Αλλά πριν τις εικόνες τα βασικά. Οι αρραβώνες θα γίνουν σε στενό οικογενειακό κύκλο, κοινώς εμείς κι εκείνοι, σύνολο 21 νοματέων, καθιστοί σε τραπέζι μήκους 7μ και πλάτους 1,3μ !  Αρχικές ιδέες της κουνιάδος για διακόσμηση σε μωβ- λαχανί εξορίστηκαν δια παντός από την μητηρ της και γενικώς τα πολύ έντονα χρώματα δεν θα τύχουν και μεγάλου ενθουσιασμού, ενώ υπάρχει προτίμηση σε παλ και γήινα, άντε και λίγο ασημί ή χρυσαφί. Μέχρι στιγμής, φαίνεται να έχει γίνει δεκτό ένα στήσιμο με λευκό τραπεζομάντηλο,  ράνερ στην μέση, βάζα με λουλούδια και κεράκια ρεσώ. Τα πολλά τζέρτζελα αποκλείονται και το ροζ έχει συνδυαστεί αυστηρώς με βαφτήσια.

Αλλά επειδή άλλο τα λόγια και άλλο εικονές, ας περάσουμε στις λεπτομέρειες.

Η βάση

Το λευκό τραπεζομάντηλο ήταν η πρώτη και μοναδική επιλογή όλων και από εμένα δεν θα λάβει καμία ψήφο μομφής. Αλλά, για να γίνουν τα πράγματα λίγο πιο ενδιαφέροντα, εγώ προτείνω κι ένα ράνερ στην μέση  που και θα "χωρίζει" το κομμάτι της διακόσμησης από αυτό του φαγητού και θα δίνει έξτρα χρώμα & υφή στο όλο σύνολο.
2  |  3

Οι ανθοσυνθέσεις

Δεδομένου ότι ένα βασικό ζητούμενο είναι η απλότητα και οι χαμηλές ανθοσυνθέσεις, νομίζω πως τα βασικά γυάλινα τετράγωνα βάζα είναι ανίκητα!

2  |  3

Ενώ, όσον αφορά τα λουλούδια, η αγάπη μου για τα ταπεινά γαρύφαλλα σε μεγάλους αριθμούς είναι δηλωμένη εδώ και καιρό! Με κυρίαρχο το λευκό, μερικές πινελιές από απαλά ροζ/σομόν γαρύφαλλα ή νεραγκούλες θα δείχνουν απίθανα, ενώ για μια μικρή αναφορά στο αρχικό λαχανί, συνθέσεις από άσπρα γαρύφαλλα με λίγες πράσινες ορχιδέες σιμπίτιουμ.

2  |  3  |  4  |  5

Ο φωτισμός

Φυσικά από ένα τέτοιο γεγονός δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα κεριά και ειδικότερα τα ρεσώ. Λαμβάνοντας όμως υπόψη το μήκος του τραπεζιού καθώς και προκειμένου να αποφευχθεί μία σειρά βάζων που στην τελική καταντά και βαρετή, ασημί ή χρυσά ρεσώ θα τοποθετηθούν ανάμεσα στα βάζα, εκ των οποίων άλλα θα φέρουν κεράκι κι άλλα ένα -δύο άνθη από αυτά των βάζων. 

1  |  2  |  3

Νομίζω πως όλα τα παραπάνω μπορούν να συνθέσουν ένα απλό, λογικό στα έξοδα μα και συνάμα σικάτο τραπέζι, χωρίς μεγάλες υπερβολές και κατάλληλο για αρραβώνα. Εσείς τι πιστεύετε; Θα καταφέρω λέτε να πείσω όσον αφορά το ροζ;

Την καλησπέρα μου.


53 σχόλια:

  1. Δήμητρα είναι όλα τέλεια. Κατά τη γνώμη μου δεν χρειάζεται ούτε να προσθέσεις ούτε να αφαιρέσεις κάτι. Απλά και απέριττα. Άλλωστε less is more!! Καλησπέρα και από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νίκη! Χαίρομαι που συμμερίζεσαι την ιδέα μου, κι εγώ νομίζω πως δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω ή λιγότερο :) Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Πεθαίνω με το lime στα βάζα! Σε φέτες ή ολόκληρα (οπως σε προηγούμενη σου ανάρτηση) δίνουν τρομερή φρεσκάδα στο χώρο! Υπέροχα όλα τα τραπέζια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία είναι τα lime αλλά δεν νομίζω πως θα βρουν την θέση τους σε αυτό το τραπέζι, παρόλη την φρεσκάδα και ομορφιά τους -μπήκαν λόγω βάζου & μπουκέτου! Την καλησπέρα μου Σοφία!

      Διαγραφή
  3. Πολύ εκλεπτυσμένο το γούστο σου Δήμητρα,νομίζω οτι θα είναι ιδανικό για την περίπτωση ...λιτό αλλά με στυλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ νομίζω πως είναι απλό και όμορφο, χωρίς πολλές φανφάρες. Την καλησπέρα μου Μαρία :*

      Διαγραφή
  4. Για το lime θα συμφωνήσω κι εγώ,άλλη εικόνα δίνουν με το ροζ-μωβ!Οι νεραγκούλες είναι υπέροχες και τις προτιμώ και στον κήπο μου,οπότε θα προτείνω αυτές για λουλουδικό.Όσο για το runner ,έχεις απόλυτο δίκιο,ξεχωρίζει ιδανικά το τραπέζι στους απαιτούμενους χώρους.Δείξε τις φωτογραφίες και είμαι σίγουρη ότι δε θα χρειαστεί να πείσεις κανέναν.Φιλιά! Και στις χαρές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεμένα λουλούδια οι νεραγκούλες Αλέκα και νομίζω πως κάνουν υπέροχα μπουκέτα. Και η σκέψη μου για το ράνερ ήταν ακριβώς αυτή που γράφεις :) Δυστυχώς τα lime δεν θα συμπεριληφθούν... Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω με τη Σοφία για το lime αλλά και τα λεμόνια μέσα στα βάζα (έτσι όπως τα είχα δεί στην ανάρτηση σου)!! Μου άρεσε όμως και η τελευταία πρόταση ροζ φούξια και χρυσό!! Πολύ chic επιλογή.. Φοβάμαι ότι το πολύ παλ ίσως γίνει και αδιάφορο, ανάλογα βέβαια και με το χώρο που θα γίνει το τραπέζι, αν για παραδείγμα είναι σε ένα σπίτι με βαριά σκούρα έπιπλα θα είναι ιδανικό. Μετά το σερβίτσιο, είναι τελείως άσπρο ή μηπως έχει κάποια χρώματα που ίσως μπορεί να ταιριάξει με την υπόλοιπη διακόσμηση. Είμαι σίγουρη πάντως πως θα βγεί τέλειο!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελεάνα, ο χώρος είναι σε νεοκλασσικό στυλ κι εκεί που θα στηθεί το τραπέζι υπάρχει και ένας πορτοκαλί τοίχος, ο οποίος κάνει τα πράγματα λίγο πιο περίπλοκα στα χρώματα εξού και τα παλ και προκειμένου να αποφύγουμε τα τελείως άσπρα (δεδομένου του άσπρου τραπεζομάντηλου). Το σερβίτσιο και λοιπά δεν είναι πρόβλημα καθώς είναι σε γήινα χρώματα. Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Λευκό τραπεζομάντηλο+ μπεζ ράνερ+ χρυσά ρεσώ = διαχρονική και σικάτη επιλογή!!!
    Σου αρέσουν οι ορτανσίες? Έχουν υπέροχα, απαλά χρώματα και ίσως ταίριαζαν με αυτές τις χρωματικές επιλογές. Ότι και να διαλεξετε θα είναι όμορφο και εύχομαι να περάσετε υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Άννα! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τον συνδυασμό που προτείνεις και οι ορτανσίες είναι από τα αγαπημένα μου λουλούδια! Με δόντια και νύχια κρατώ μία στο κλίμα του Άργους :)
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου. Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Εγώ βασικά μπερδεύτηκα!! :(
    Με το τραπεζομάντηλο συμφωνώ λευκό εννοείται...και για runner θα επέλεγα μάλλον μπεζ...αν έβαζα πράσινα-σομόν λουλούδια!
    Λίγο πιο ρουστίκ δηλαδή!
    Αντίστοιχα αν επέλεγα ροζ λουλούδια και κανένα φούξια (νεραγκούλα ή παιώνια) για τσαχπινιά θα έβαζα ασημί ή χρυσό!Ανάλογα με πιάτα-μαχαιροπήρουνα!Αν τα μαχαιροπίρουν η το πιάτο έχει χρυσό,θα πήγαινα με χρυσό runner και αντίστοιχα για το ασημί!
    Για έναν ρομαντικό αρραβώνα προτιμώ το ροζ-ασημί-φύξια...και για έναν πιο ρουστί το πράσινο-σομόν-χρυσό!
    Ελπίζω να βοήθησα!χαχαχα!!
    Υγ...το ροζ γτ να παραπέμπει σε βαφτίσια??Είναι το χρώμα που χρησιμοποιέιται κατά κόρον σε γάμους-αρραβώνες...δηλαδή η μαμά της νύφης τι χρώμα προτείνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί μπερδεύτηκες καλό μου; Μήπως σε μπέρδεψαν οι φωτογραφίες;
      Τα πιάτα είναι ουδέτερα (με ένα απαλό μπεζοπράσινο σχέδιο περιμετρικά) όποτε δεν μας περιορίζουν στο χρώμα. Το θέμα είναι ο πορτοκαλί τοίχος αλλά και η αποφυγή των τελείως λευκών λουλουδιών που με το λευκό τραπεζομάντηλο θα παραέδειχναν ... άβουλα! Το φούξια, όσο και να μού αρέσει δεν βλέπω να επιλέγεται για χρώμα :)
      Τώρα για το ροζ... τι να σου πω! Υποθέτω πως η πεθερά μου έχει βαρεθεί να το βλέπει συνέχεια σε βαφτίσια και μάλλον έχει στο μυαλό της κάτι που να φέρνει σε κουφετί έκρηξη ;)
      Όσο για το χρώμα αλλά και τα λουλούδια που πρότεινε η ίδια .... κόκκινα τριαντάφυλλα...............

      Διαγραφή
    2. Οχιιιιιιιιιιιιι κόκκινααααααααααα!
      Εκτος κι αν έχετε χρυσά μαχαιροπήρουνα και το συνδυάσεται με χρυσα ρεσό!
      Το κόκκινο είναι το αγαπημένο μου χρώμα (μαζί με το λευκό) αλλά για λουλούδια αρραβώνα δεν θα τα επέλεγα!
      Πολύ βαρύ και κυριλέ!Εκτός κι αν τον κάνετε μεγαλοπρεπή και αριστοκρατικο!
      Η ώρα η καλή!

      Διαγραφή
    3. Yg...πάντως και λευκά να είναι τα άνθη,αν βάλεις μπεζ runner και χρυσές λάμψεις σε ρεσώ θα είναι πανέμορφο!
      http://www.bridalguide.com/sites/default/files/article-images/planning/wedding-reception/wedding-color-palette-ideas/preston-bailey-ivanka-trump-wedding-4.jpg

      http://www.stylemotivation.com/wp-content/uploads/2013/09/20-Pure-White-Wedding-D%C3%A9cor-Ideas-for-Romantic-Wedding-13.jpg

      Διαγραφή
    4. Ακριβώς αυτό το ροζ/σομόν του 1ου συνδέσμου έχω στο μυαλό! Κάτι ανάμεσα σε απαλό ροζ-πορτοκαλί! Σ' ευχαριστώ για τον σύνδεσμο :)

      Διαγραφή
  8. Ωραίες ιδέες! Αυτο μου θυμίζει οτι δεν εχω ανεβασει ακομα κανενα απο ολα τα DIY που εκανα στο δικο μου γαμο! Τρέχωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ανέβασε για να πάρουμε κι εμείς καμία ιδέα!! (και ντροπή σου που δεν το έχεις κάνει ήδη :p )

      Διαγραφή
  9. χμ... πορτοκαλί τοίχος με κόκκινα τριαντάφυλλα στο τραπέζι, δε βαραίνει πολύ; ελπίζω και εύχομαι να τους πείσεις για τις ιδέες σου που τις βρίσκω άψογες. είναι κρίμα να λείψει λίγο λευκό+λιλά, μακάρι τουλάχιστον να πουν το ναι σε μια χρωματική σύνθεση σαν αυτή της φώτο δίπλα στο "απλά τετράγωνα βάζα". το ράνερ εννοείται είναι απαραίτητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και παραβαραίνει και γενικά -εγώ τουλάχιστον- τα τριαντάφυλλα και ειδικά τα κόκκινα δεν τα βλέπω με καθόλου καλό μάτι. Θα δείξει πάντως Δήμητρα καθώς σήμερα μάλλον θα γίνει η "σύσκεψη" για την παρουσίαση των ιδεών!

      Διαγραφή
  10. Ναι ναι ροζ και φουξ παρακαλώ! Αντε με το καλό! AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το ροζ θα δείξει Αριάδνη, το φούξια δεν το βλέπω καθόλου! Να 'σαι καλά. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες όλες οι ιδέες !!! Ιδιαίτερα μου άρεσαν τα τετράγωνα βάζα και οι νεραγκούλες που δεν τα συναντούμε τόσο συχνά σε τέτοιου είδους τραπέζια !!! Ενώ για τα χρώματα μάλλον ανάμεσα σε safe μπεζ ή χρυσό runner θα κατέληγα για να ταιριάζει με το φόντο του πορτοκαλί τοίχου !!! Καλό σου βράδυ, Δήμητρα, και καλά "ξεμπερδέματα" !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα κι αυτό με τα ξεμπερδέματα ξαναπές το καθώς οι δικοί μας άνθρωποι είναι τελικά και οι πιο "δύσκολοι πελάτες" :)
      Όσο για τις νεραγκούλες είναι απίστευτα όμορφες! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  12. Ωραιος συνδυασμος ! σικ και αριστοκρατικος...αχ τη καυμενη τη κουνιαδα που δεν την αφησατε να βαλει τα χρωματα της!!! χα χα ...επιμελησου Δημητρα και ολα θα ειναι τελεια! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαίρη. Ο συνδυασμός της κουνιάδας ήταν όντως ζωηρός και ασυνήθιστος αλλά για να λέμε και την αλήθεια με τον πορτοκαλί τοίχο ως φόντο παραγινόταν χρωματιστό το όλο σκηνικό! Ελπίζω πάντως να καταλήξουμε σε κάτι που θα ευχαριστεί όλους και κυρίως την μέλλουσα νύφη :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Καταρχήν με το καλό τα αρραβωνιάσματα! και στα δικά σου! όλες οι προτάσεις σου είναι μια και μια! θα ήθελα μια χάρη όμως, ένα tutorial για το πως μονταρεις τις φωτο σου! είναι απίστευτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μάχη και σ' ευχαριστώ εκ μέρους της κουνιάδας μου :) Εγώ τα έκανα τα αρραβωνιάσματα και τώρα είμαι χαλαρή! Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες.
      Όσο για το tutorial για τις φωτογραφίες, μάλλον θα σε στεναχωρήσω καθώς δεν χρησιμοποιώ κάποιο online προγραμμά αλλά Photoshop για τις εικόνες & Illustrator για τα γραφικά και έχω πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να μάθω να τα χειρίζομαι καλά και ένα tutorial πάνω σε αυτά μάλλον χρειάζεται ολόκληρο ιστολόγιο. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Λοιπόν Δήμητρα μου, μου αρέσουν πολύ τα τετράγωνα βάζα και οι νεραγκούλες . Θέλω λίγο φούξια γιατί έχεις δίκιο!Χρειάζεται κάτι με ένταση.
    Χρυσό runner ή έστω μπεζ που είναι κομψό.
    Πολλά πολλά ρεσώ σε χρώμα χρυσό και ίσως διαφορετικού μεγέθους και σχήματος για να μην δείχνουν συνηθισμένα!
    Σαν πρώτη εικόνα είναι όνειρο. Είμαι σίγουρη ότι θα έχετε μια υπέροχη βραδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λίλιά μου! Το φούξια δύσκολο το βλέπω, το ροζάκι -σομόν προσπαθώ να "περάσω" για να αποφύγω το σκέτο λευκό-μπεζ. Πολύ μου άρεσε η ιδέα σου για διαφορετικού μεγέθους/σχήματος ρεσώ!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  15. Εγώ είμαι υπέρ του ροζ! <3
    Πολύ ωραίες ιδέες! Να ζήσουν κιόλας, με το καλό!

    Πολλά φιλιά!
    Αντζελίνα - http://www.just-angelina.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αντζελίνα :) Να 'σαι καλά!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  16. Yπέροχοι συνδυασμοί χρωμάτων και υλικών! Με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  17. Οι συνθέσεις που επέλεξες είναι πολύ όμορφες, εμένα με έπεισαν για ροζ. Αλλά με πορτοκαλί τοίχο; Δεν μου πολύ πάει.
    Μήπως πιο πράσινο καλύτερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό λέω για ροζ-σομόν, σαν μία πολύ απαλη εκδοχή του πορτοκαλί αλλά και όχι τελείως λευκό.Έχεις δει κάτι γαρύφαλλα που έχουν μία υποψία χρώματος μόνο στις άκρες; Το πράσινο με το πορτοκαλί μού παραπάει σε λουλουδένιες καταστάσεις και δεν μου κάνει τόσο "ανάλαφρο". Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. emena παλι που θα μου αρεσε λαχανι με μωβ ειμαι τρελη????

    φοβερες ιδεες! ρανερ ευκολα μπορεις να χρησιμοποιησεις το περιτυλιγμα για τα λουλουδια...ειχα τετοιο πορτοκαλι στα τραπεζια του γαμου μου :)

    καλα να περασετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι καθόλου τρελή καθώς ο δίδυμο είναι υπέροχο αλλά αν το σκεφτείς και με ένα πορτοκαλί φόντο... παραγίνεται σαλάτα το όλο θέμα.
      Όσο για το ράνερ, αναγκαστικά θα πάμε σε κάποια τέτοια λύση καθώς δεν υπάρχει τρόπος να βρούμε έτοιμο ράνερ 7 μέτρων μήκους, εκτός κι αν βρεθεί στην εταιρεία που έχει αναλάβει το τραπέζι.
      Σ' ευχαριστώ πάντως για την πρόταση ;)*

      Διαγραφή
  19. Χμμμμ....
    Πολύ ωραίες οι ιδέες σου Δήμητρα!Λυπάμαι μόνο για τις ενστάσεις, οι οποίες είναι σχεδόν αναπόφευκτες σε τέτοια γεγονότα!
    Προσωπικά και με αφορμή τον πορτοκαλί τοίχο, θα προτείνω κάτι σχετικά ανατρεπτικό, το οποίο ωστόσο σε δεύτερη ανάγνωση δίνει ένα ιδιαίτερο και εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
    Συνδυσμός πορτοκαλί,φουξ και λευκού.
    Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν διαφωνώ για την ένταση του αποτελέσματος που προτείνεις Βάσω αλλά μου φαίνεται πως ο πορτοκαλί τοίχος είναι ήδη έντονος από μόνος του και η δική μου σκέψη ήταν να χαμηλώσω λίγο την ένταση του όλου σκηνικού!
      Όσο για τις ενστάσεις, αναμενόμενες Βάσω, γιατί όπως και να το κάνεις κι άγχος υπάρχει αλλά και επιθυμία για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. Κατ αρχάς θα συμφωνήσω ότι όλα είναι υπέροχα! Ο πορτοκαλί τοίχος η αλήθεια είναι ότι σε περιορίζει λόγω του έντονου χρώματος...λευκό τραπεζομάντηλο θα έβαζα κι εγώ με ένα ράνερ λινό σε απομίμηση λινάτσας και σαν λουλούδια θα χρησιμοποιούσα ντάλιες σε πορτοκαλί αποχρώσεις για να δέσουν με τον τοίχο και πολύ πρασινάδα για τα πιάτα. Οι τόνοι του χρυσού που θα έδεναν με τόσα γήινα θα ήταν τα κηροπήγια και τα βάζα (φυσικά diy) βαμμένα με σπρέι... Γενικά τα λουλούδια θα τα κινούσα στους τόνους του πορτοκαλοπράσινου. Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα. Ναι, χρωματικά θα ταίριαζαν τα πορτοκαλοπράσινα λουλούδια αλλά το ζητούμενο -από πλευρά μου- είναι να γίνει πιο ανάλαφρο το σκηνικό και να μειωθεί λίγο η ένταση του πορτοκαλί τοίχου εξού και η σκέψη για απαλά ροζ-σομόν λουλούδια ή έστω μερικά άνθη απαλής ανοιχτοπράσινης ορχιδέας. Ντάλιες εε; Πολύ ωραία επιλογή!!!
      Όσο για το diy μάλλον το αποφεύγουμε σε αυτήν την περίπτωση καθώς δεν νομίζω πως θα εκτιμηθεί αν και με έβαλες σε σκέψεις μήπως ετοιμάσω ένα για να το δουν και στην πραγματικότητα!! Φιλιά:*

      Διαγραφή
  21. Μου άρεσε πάρα πολύ! Έτσι μου ρχεται να ετοιμασω τραπέζι για φίλους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα κάνεις Αριάδνη! Εξάλλου δεν χρειάζονται αφορμές για τραπεζώματα με φίλους :)

      Διαγραφή
  22. Βρίσκω πανέμορφες και γλυκύτατες τις ιδέες σου Δήμητρα. Τυχερή η κουνιαδα σου που έχει τέτοια στυλίστρια δίπλα της! Και δε νομίζω λίγο ροζάκι στα λουλούδια να ενοχλήσει.
    Για τα γραφικά σου δεν έχω λόγια πάλι!!!
    Η ώρα η καλή στα παιδιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ανναστέλλα. Σ'ευχαριστούμε για τις ευχές :)
      Όσο για τις ιδέες, γνωρίζεις πολύ καλύτερα από εμένα νομίζω πως μερικοί πελάτες είναι πιο δύσκολο να πειστούν ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  23. Κατ'αρχάς με το καλό για την κουνιάδα σου και τον αρραβωνιαστικό της!!!Και στα δικά σου Δήμητρα!!!Υπέροχες ιδέες,όπως πάντα!!!Μ'αρέσει πολύ το μπεζ ράνερ στην πρώτη φωτογραφία,τέλειες οι νεραγκούλες και όλα αυτά δένουν υπέροχα με το λευκό τραπεζομάντηλο και με χρυσαφί ρεσώ!!!Το ροζ χρειάζεται για να δώσει χρώμα και ένα ρομαντικό ύφος στο τραπέζι.Μ'αρέσουν τα λεμονάκια μέσα στο τετράγωνο βάζο με τα λουλούδια(στη δεύτερη φωτογραφία)!!!Καλές δημιουργίες και καλά να περάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ ευχαριστώ για τις ευχές σου Ιωάννα! Τα δικά μου -τα αρραβωνιάσματα- τα έκανα ήδη :)
      Κι εγώ πάντως πιστεύω πως οι παραπάνω συνδυασμοί μπορούν να δώσουν ένα υπέροχο αποτέλεσμα! Καλό μεσημέρι :)

      Διαγραφή
  24. Μου αρέσουν οι προτάσεις σου και νομίζω πως το ράνερ επιβάλλεται! Τώρα για τα ροζ λουλούδια η γνώμη μου είναι πως ίσως δεν ταιριάζουν με τον πορτοκαλί τοίχο! Ίσως θα έπρεπε να πας σε συνδυασμό με άσπρα και πράσινα λουλούδια για πιο φρέσκο και ήσυχο αποτέλεσμα χρησιμοποιώντας πχ χρυσάνθεμα και γυψοφίλη! Τυχερή η κουνιάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα για το ράνερ Κατερίνα! Όσο για τα λουλούδια, τα θέλω ροζ σομόν..ένα χρώμα σαν πολύ απαλό πορτοκαλοροζ (βλ. παραπάνω σύνδεσμο στα σχόλια). Δεν ξέρω γιατί το άσπρο-πράσινο, όσο κι αν μ'αρέσει σαν συνδυασμός, τόσο δεν τον "βλέπω" στον συγκεκριμένο χώρο! Ωραία πάντως και τα χρυσάνθεμα και η γυψοφίλη, σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα

    Σας γράφω γιατί διάβασα τώρα την ανάρτησή σας και ενθουσιάστηκα γιατί είναι πολύ κοντά σε αυτό που σχεδιάζω για το γάμο μου. Τα τραπεζομάντηλα θα είναι λευκά με μπεζ ράνερ (σαν το τραπεζομάντηλο της 1ης φωτογραφίας) και οι συνθέσεις που θα τοποθετηθούν πάνω θα έχουν λευκά και σομόν τριανταφυλλάκια. Θα βάλω και κεράκια ρεσώ γύρω-γύρω (ωραία η ιδέα για χρυσά ρεσώ). Στην εκκλησία θα χρησιμοποιήσω χρυσό ύφασμα (θα έλεγα περισσότερο ότι μοιάζει με μπεζ που χρυσαφίζει) ενώ ο υπόλοιπος στολισμός θα έχει σομόν και λευκά λουλούδια. Μου φαίνεται πολύ ωραίος συνδυασμός αλλά αναρωτιέμαι αν θα είναι εξίζου καλό και στην πράξη. Πήρα κουράγιο και πολλές ιδέες από την συζήτησή σας. Ελπίζω να ήταν πολύ όμορφος ο αρραβώνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!

      Νομίζω πως έχεις κάνει μία πολύ κομψή και διαχρονική επιλογή για τον στολισμό! Τα ρεσώ αν τα βάλεις σε χρυσό ή ακόμα κι ανακατεμένα χρυσά & ασημί, θα δώσουν και την έξτρα λάμψη που ποτέ δεν βλάπτει και σίγουρα ταιριάζει σε μία δεξίωση γάμου!!! Όσον αφορά τα λουλούδια, αν θέλεις περισσότερο χρώμα επέλεξε μεγαλύτερο αριθμό σομόν και αντίστροφα λευκών αν θέλεις ένα πιο ουδέτερο αποτελέσμα. Τώρα βέβαια αυτό εξαρτάται και από το στυλ της σύνθεσης και φυσικά τα τυχόν συνοδευτικά φυλλώματα.

      Χαίρομαι που η συζήτηση σου έδωσε ιδέες και με το καλό ο γάμος :) Εύχομαι να είναι όπως ακριβώς τον έχεις σκεφτεί (κι αν κρίνω από την περιγραφή σου θα είναι!).
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιό σου. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή