Το γουδί, το λάδι & η μέντα

Οι καλύτερες αγορές γίνονται όταν ερωτεύεσαι!

Κι ακριβώς αυτό ήταν όταν, κατά την χτεσινή εξόρμηση στα μαγαζιά για το δώρο του αρραβώνα κι ενώ το τελευταίο είχε ήδη επιλεχθεί, το μάτι μου έπεσε σε αυτό το γουδί σε ένα από τα ράφια του καταστήματος!

Γουδί δεν είχα και κάπου βαθιά μέσα στο μυαλουδάκι μου είχα βάλει μία υποσημείωση πως έπρεπε κάποια στιγμή να σταματήσω να κοπανάω μυρωδικά μέσα σε αλουμινόχαρτα και μεμβράνες. Προσθέστε σε αυτή την σημείωση και την απόφασή μου να ετοιμάσω φέτος Πασχαλινά τσουρέκια, ακολουθώντας αυτήν την συνταγή της Σοφίας, δεν χρειαζόμουν κι άλλη δικαιολογία για να το πάρω στα χέρια και να δηλώσω- με ύφος που δεν έπαιρνε ερωτήσεις και παρόλα τα έκπληκτα βλέμματα του καλού μου & του μπαμπά μου- να προστεθεί κι αυτό στον λογαριασμό! Το γεγονός δε πως, παρόλο που είναι γνωστής εταιρείας, είχε αρκετά χαμηλή τιμή + την έξτρα έκτπωση από το κατάστημα, έκανε το "γλυκό να δέσει". 



Έτσι σήμερα το πρωί, έκοψα ένα κλωναράκι μέντας, έβαλα κι ένα σφηνάκι ελαιόλαδο και το έστησα στον πάγκο για φωτογράφηση. Την ανάρτηση για διακόσμηση στην κουζίνα -έναν χωρό που συχνά ξεχνάμε να διακοσμήσουμε- θα σάς την χρωστάω, εντάξει;



Εννοείται πως δεν πρόκειται να μπει σε κάποιο ντουλάπι! Και παρόλη την Mr. Monk πλευρά μου που θέλει τακτοποιημένους (βλ. άδειους) πάγκους κουζίνας, λέω να κάνω μία εξαίρεση και να το έχω σε μία άκρη. Έτσι για να το χαζεύω και ίσως να παρακινούμαι περισσότερο για γαστρονομικές αλχημείες.

Εσείς ερωτεύεστε αντικείμενα για το σπίτι; Έχετε κάποιο αγαπημένο κουζινικό αξεσουάρ;

Καλή εβδομάδα να έχουμε!
Την καλημέρα μου





φωτογραφίες: Decor Asylum

Σχόλια

  1. Βρε τι όμορφες σαλτσούλες θα ετοιμάσεις τώρα για να δοκιμάσουμε!! Χρήσιμο εργαλείο Δήμητρα και το πήρες και ντιζαϊνάτο!! Αγαπημένα αντικείμενα ε? Ουου πολλά! Το μικρό μου φουρνάκι για ντονατς και μίνι κεκάκια, η ξύλινη κουτάλα μου που έχει δεινοπαθήσει στα χέρια μου,το μιξεράκι χειρός που απορώ πως δουλεύει ακόμα και πολλά άλλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε εσύ δικαιολογήσε Λίλια με όλες τις κουταλοϊστορίες σου :) Την κουτάλα σου πάντως κάποια στιγμή να την βάλεις σε κορνίζα στην κουζίνα, ως ενθύμιο!!
      Το γουδί πάντως θα εγκαινιαστεί με μαστίχα!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αριάδνη! Είχα όμορφο μοντέλο ;)

      Διαγραφή
  3. Αυτο ειναι φετιχ. Δεν ειναι απλο αντικειμενο.
    Καταπληκτικη φωτογραφηση.
    Με γεια το γουδιιιιιι!!!!!!!
    Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα. Υποθέτω πως όταν κανείς κάθεται και στήνει "σκηνικό" για να το φωτογραφίσει, μπορείς να το πεις και φετίχ Χρυσαυγή :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ! :*

      Διαγραφή
  4. Δήμητρα καλημέρα!!! Το γουδί σου είναι υπέροχο, είναι πραγματικό στολίδι για την κουζίνα και θα είναι κρίμα να κρυφτεί σε κανένα ράφι. Σου εύχομαι λοιπόν καλά κοπανίσματα!!!:D
    Όσο για αγαπημένα αντικείμενα αυτή την περίοδο είναι τα 5 μαχαίρια του σεφ με τον ξύλινο κορμό βάση που μου πήρε προ μηνών το μωρό μου. Πάντως πριν από αυτό και μακράν η λατρεία μου είναι μια πήλινη γάστρα που είχα αγοράσει και μου έχει ψήσει ονειρεμένα πράγματα! Δυστυχώς η γάστρα και όλα μου τα κουζινικά αξεσουάρ έμειναν στην Ελλάδα, το αμάξι είχε χώρο για λίγα ρούχα και τον σκύλο (με την προίκα του). Σε φιλώ και εύχομαι τα καλύτερα και τα πιο νόστιμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκέφτηκα κι εγώ Σόφια, όσον αφορά το γουδί! Και η συνταγή σου για τα τσουρέκια θα το εγκαινιάσει :)
      Τι προικιά είχε το σκυλούδιό σου;;; Σκοπεύετε να το παντρέψετε εκεί στα μακρυά;;;
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Αχ Σοφία μου θύμισες τη πρώτη φορά που στείλαμε το αυτοκίνητο Κύπρο! Εγώ Ελλάδα να το φορτώνω και εκείνος Κύπρο να φωνάζει να μη το τιγκάρω! Βέβαια από τότε έχω στείλει άλλες τρεις φορές φορτώτική... δε παλεύομαι σε κάτι τέτοια!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα, όχι και να τον παντρέψουμε βρε Δήμητρα, χτύπα ξύλο!!!
      Τα προικιά του είναι τα πράγματα που μας έδωσαν όταν τον υιοθετήσαμε, φυσικά, κρεβάτι, παιχνίδια, πετσέτες, πιατικά, το σκυλο/νοικοκυριό του τελοσπάντων:D
      Ελεάνα μου κι εμένα τέτοια μου έλεγε όταν του ετοίμαζα τα πράγματα που θα μετέφερε το καμάρι μου, μαζί με το "έλα μωρέ θα πάρουμε κι από εκεί!"... άντρες!!!

      Διαγραφή
  5. Τέλειο!!!!!!!! Το αγαπησα! καλές και νόστιμες δημιουργίες!!!
    Καλώς ή κακώς τα δικά μου ερωτοχτυπήματα με κατι τέτοια αξιολατρευτα πραγματάκια συμβαίνουν επαναληπτικώς, αδιακρίτως και σφόδρα! Εχω μια λατρεία στις τσαγιέρες και ο μεγαλυτερος ερωτας μου ειναι μια κατακόκκινη αγαπη που χωράει μία κούπα ακριβώς! Προσωπική υποθεση μεταξύ εμού και της κόκκινης! Καταλαβαίνετε... δεν μπορώ να εκθέσω περισσοτερα... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, σε καταλαβαίνω απόλυτα! Κι εγώ παθαίνω ερωτοχτυπήματα πολύ συχνά αλλά καθώς είμαι στο γραφείο συνέχεια δεν βγαίνω έξω για ψώνια και γλυτώνουμε. Τσαγιερά εε; Πρέπει να μάς παρουσιάσεις τον κόκκινο έρωτά σου κάποια στιγμή ;)

      Διαγραφή
    2. χμ... λες, ε??? καλή ιδέα! :-)

      Διαγραφή
  6. Μεγειές μεγείες!! Καλά μαγειρέματα εύχομαι, γεμάτα έμπνευση! Αχχ έχω και εγώ ένα αγαπημένο γουδάκι που πήρα από τα Ζαγοροχώρια τα περασμένα Χριστούγεννα!! Περιμένουμε φωτογράφιση το τσουρέκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ με αγαπημένο γουδί;; Ωραία!!!
      Όσο για τις φωτογραφίες των τσουρεκιών από την επόμενη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  7. Τον καταλαβαίνω απόλυτα αυτόν τον έρωτα με την πρώτη ματιά.....πολύ καλά έκανες και τον έβαλες στην καρδιά σου και στην κουζίνα σου......καλά μαγειρέματα.....
    εμένα ο δικός μου έρωτας είναι μια πήλινη γάστρα που μου την έκανε δώρο η κουμπάρα μου πριν 25 χρόνια ,σε μια βόλτα μας σε ένα πανηγύρι. μου την δώρισε πράγματι με την καρδιά της....ότι έχω ψήσει είναι νοστιμότατο.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία, σ' ευχαριστώ πολύ :) Είναι ωραίοι τέτοιοι έρωτες γιατί γεμίζει το σπίτι ομορφιές προσωπικές! Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  8. αχ ερωτευόμουν μέχρι που ήρθαν τα παιδιά! έκτοτε το σπίτι είναι ΜΟΝΙΜΩΣ βομβαρδισμένο! έχω βαρεθεί να μαζεύω! και επειδή και εγώ έγω mr.monk πλευρά, φαντάζεσαι το ντελίριο που παθαίνω που οι πάγκοι είναι πάντα γεμάτοι με όοοοοοτι μπορεις να φανταστεις: βραστηρες, αποστηρωτές, μπιμπερό, καφετιέρες (μα πως να αντέξεις αλλιώς τα ξενύχτια) και οτι άλλο μπεμπεδογκατζετακι θες! προτιμώ να μετακομίσω παρά το μάζεμα που ρίχνω καθημερινά!

    περιμένουμε τις νέες γαστρονομικές σου περιπέτειες με το νέο αξεσουάρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχχχ, σε καταλαβαίνω! Εδώ ο καλός μου, που είναι και μεγάλος, και παρατάει πράγματα δώθε κείθε και τρελαίνομαι, φαντάζομαι πως θα είναι με τα παιδιά!!! Για αυτό κοιτάζω το απολαύσω τώρα που δεν έχουμε ακόμα μπόμπιρες γιατί μετά... κλάψε με!!!
      Καλό βράδυ να έχεις & κουράγιο!!

      Διαγραφή
  9. Γουδί και γουδοχέρι άπαιχτα! Πολύ ωραία φωτογράφιση! Τώρα το μόνο που απομένει είναι τα γκουρμέ μαγειρέματα ... Καλό βράδυ Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπααα Χριστίνα, δεν είμαστε των γκουρμέ μαγειρεμάτων. Απλό, καλό, γευστικό φαγάκι...:)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  10. ...γουδί έχω βέβαια... αλλά το δικό σου το λάτρεψα!!! Μου αρέσει πάρα πολύ!!!
    Καλό βράδυ!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όμορφο το άτιμο, όπως συχνά συμβαίνει με όλα τα απλά πράγματα :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  11. Μου θύμησες πως επιτέλους πρέπει κάποια στιγμή να πάρω ένα ο γουδί!! Μου αρέσει αυτό το άσπρο χρώμα του!
    Αγαπημένο αξεσουάρ... μη πάρεις τίποτα από τη κουζίνα μου, με σκότωσες..
    Μηχανή espressο, γάστρα, κόκκινη vintage ζυγαριά, έρωτας με τη πρώτη ματιά δε ξέρω πάντως ήταν από αυτά που έκατσα κάτω (που λέει ο λόγος) σα μικρό παιδί και είπα τα θέλω τα θέλω τα θέλω!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία ζυγαριά θέλω κι εγώ αλλά δεν έχω κάτσει να ψάξω! Η δική σου ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα, να μας την παρουσιάσεις ;)
      Εγώ πάλι από την μεριά μου, με εξαίρεση το γουδί, ότι άλλο έχω στην κουζινά, το έχω για πρακτικούς και μόνο λόγους και κανένα συναισθηματικό! Την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή
  12. Πρώτα θα σου πω οτι το γουδί κάνει "θαύματα"και είναι ένας καλός λόγος να το χρησιμοποιείς συχνά στην κουζίνα σου ...δίνει άρωμα και άλλη γευση ότι και να κοπανίζεις μέσα του...η αγορά του φάνηκε να είναι χρησστική και έξυπνη....όσο για το ξεχωριστό και αγαπημένο μου αντικείμενο στην κουζίνα μου θα έλεγα το μίξερ....γιατί κερδίζω χρόνο και με απαλάσσει απο πολύ κόπο.....την καλημέρα μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνω την αρχή με την μαστίχα για τα τσουρέκια Μαρία και βλέπουμε :)) Μίξερ ε; Με το γούστο που έχεις, σε φαντάζομαι με κάποιο ρέτρο Kitchen Aid :))
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  13. Ωραίες φωτογραφίες Δήμητρα! Εγώ αγαπώ τις τσαγιέρες παρότι σπανίως πίνω τσάι. Συνήθως τις μετατρέπω σε γλάστρες :-) Καλήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τσαγιέρες έχουν απίστευτα σχέδια αλλά δεν μ'αρέσει καθόλου το τσάι -ούτε και κανένα άλλο ζεστό ρόφημα- όποτε αν είχα και εγώ για γλάστρες με βλέπω να τις χρησιμοποιούσα :) Καλημέρα Σοφία!

      Διαγραφή
  14. οκ φιλεναδα ...το ειδαμε...καμια συνταγη χρυσοχερα μου????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπααα, τις συνταγές τις αφήνω στις γκουρμεδίστας της παρέας :p

      Διαγραφή
  15. Υπέροχο,χρηστικό και ντιζαινάτο το γουδί,μεγειά Δήμητρα!!!Έρωτες μπα,αγάπες έχω τα τσίγκινα κουτιά από ταξίδια και όχι μόνο.
    Α και ο mickey με τη minie γαμπρός και νύφη(αλατοπίπερο) αποτελούν αναπόσαστο κομμάτι της κουζίνας μας( και απορώ πως έχουν γλιτώσει από τα χεράκια του Φραγκίσκου που έχει αδυναμία στον mickie)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ιωάννα! Ωραία επιλογή για συλλογή τα τσίγκινα κουτιά!! Ωχχ ο καημένος ο Μίκυ, μοναχούλα την βλέπω την Μίνι όταν τον ανακαλύψει το ζουζούνι σου!

      Διαγραφή
  16. Τέλεια αγορά!! Και υπέροχες φωτογραφίες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ματίνα! Καλή εβδομάδα να έχεις :)

      Διαγραφή
  17. Αγαπημένο αξεσουάρ στην κουζίνα μου είναι ένα ρετρό vintage εμαγιέ τσαγιερό(έτσι το αποκαλούσε η γιαγιά μου).Το είχε φέρει η ίδια της μετά από ταξίδι στη Γερμανία για να επισκεφτεί τον ξενιτεμένο γιο της και την οικογένειά του.Πάντως και το δικό σου είναι super duper!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορισμένες λέξεις έχουν άλλη...αισθητική και μία από αυτές είναι το "τσαγιερό" το οποίο κι εγώ το προτιμώ από την "τσαγιέρα"! Καλό βράδυ Αλεκάκι. Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Γουδί όνειρο κι ακόμη πιο ονειρεμένη η φωτογράφιση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις