Κάθε κατεργάρης....

Πέρασε το Πάσχα, τελειώσαν οι διακοπές των παιδιών και όλοι σιγά σιγά αρχίζουμε να ξαναβρίσκουμε τους παλιούς γνώριμους καθημερινούς ρυθμούς μας. Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του λοιπόν και σκέφτηκα η πρώτη ανάρτηση της εβδομάδας να έχει να κάνει με γραφεία στο σπίτι.

Έχω και παλιότερα αναφέρει πως θέλω να κάνω μία ανακαίνιση στο γραφείο του Ασύλου, το οποίο εκτελεί και χρέη δωματίου φιλοξενίας, και καθώς ήρθε η ώρα της επιστροφής του πατέρα μου στην βάση του, το τελευταίο διάστημα όλο και χαζεύω φωτογραφίες σχετικών χώρων στο διαδίκτυο.

Γραφεία με χρώμα,
1  |  2  |  3

γραφεία σε γήινες αποχρώσεις
1  |  2  |  3

και γραφεία με λίγη δόση γκλάμουρ

1  | 

Το καλύτερο ήταν όμως την Παρασκευή που μάς πέρασε, όταν στα ιντερνετικά μου σεργιάνια, βρήκα πραγματοποιημένο & φωτογραφισμένο το γραφείο που σκεφτόμαι πως θα ήθελα στο Άσυλο. Μία απλή, γρήγορη και οικονομική κατασκευή, από το Burlap and lace
 Λιτό & χωρίς περιττά στοιχεία, νομίζω πως θα ταίριαζε με τις μαύρες βιβλιοθήκες που ήδη υπάρχουν στον χώρο.Πως σάς φαίνεται;

Αν σκέφτεστε κι εσείς μία ανανέωση του γραφείου του σπιτιού σας, κρατήστε στο μυαλό σας και τα κάτωθι σημεία:


Σωστός φωτισμός: τόσο φυσικός ή τεχνητός. Αν το δωμάτιο διαθέτει παράθυρο και μπορείτε να τοποθετήσετε το γραφείο μπροστά από αυτό, κάντε το. Διαφορετικά, φροντίστε να έχετε σωστό φωτισμό για να μην κουράζετε τα μάτια σας.

Σωστό κάθισμα: Ωραία τα ντιζαϊνάτα καθίσματα αλλά η θεωρία με την πράξη μπορεί να απέχουν έτη φωτός. Επενδύστε στην πιο ακριβή καρέκλα γραφείου που αντέχουν τα οικονομικά σας. Η μέση, η πλάτη & ο αυχένας σας θα σάς ευχαριστούν για αυτό. 

Όμορφη θέα: Αν δεν την διαθέτει από μόνο του το δωμάτιο, φτιάξτε την εσείς. Ένας όμορφος πίνακας ή φωτογραφίες των δικών σας και μερών που αγαπάτε είναι πολύ πιο ευχάριστα από έναν άδειο τοίχο και όσο πιο ευχάριστα νοιώθετε, τόσο καλύτερα κι αποδοτικότερα εργάζεστε.

Προσωπικά στοιχεία: Αισθανόμαστε πιο όμορφα όταν είμαστε περιτριγυρισμένοι από αντικείμενα που μάς αρέσουν. Μην μένετε στα βασικά ενός γραφείου. Διακοσμήστε το έπιπλο γύρω από την οθόνη με προσωπικά σας στοιχεία, στα χρώματα και σχέδια που σάς αρέσουν. Ακόμα κι ένα απλό βάζο με λουλούδια αποτελεί ένα υπέροχο διάλειμμα και ξεκουράζει το βλέμμα από την εργασία.

Λύσεις αποθήκευσης: Όσο ωραίο κι αν έχετε φτιάξει το γραφείο, η ακαταστασία σίγουρα δεν θα σάς βοηθήσει στην συγκέντρωση και μάλλον κάποια στιγμή θα σάς εκνευρίσει. Μαζέψτε έγγραφα, μικροαντικείμενα και λοιπά καλούδια σε όμορφα κουτιά και προνοήστε για  έναν καθαρό χώρο εργασίας. 

Τέλος, αλχημείες & πειράματα: Μέχρι να βρείτε το συνδυασμό που βολεύει εσάς καλύτερα, μην φοβηθείτε να αλλάξετε διάταξη στα έπιπλα, να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε στοιχεία. Πρώτα και πάνω από όλα, πρέπει εσείς να νοιώθετε όμορφα μέσα στον χώρο και μετά όλα θα είναι πολύ πιο ευχάριστα. Ακόμα και η εργασία.

Καλή εβδομάδα να έχουμε.

Την καλησπέρα μου





φωτογραφία cover: πηγή

53 σχόλια:

  1. Το τελευταίο γραφείο φωνάζει ΔΗΜΗΤΡΑΑΑΑΑ!
    Τι να πρωτο-πιάσω; Τα χρυσά πόδια; Τις αναζωογονημένες καρέκλες; Τα μοτίβα, πάνω στο μπλοκάκι και το tablet, το πορσελάνικο ζωάκι; Τον διαφανή δίσκο με τα καλούδια και τα αγαπημένα σου μοτίβα;
    Σου πάει γάντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, πως με καταλαβαίνεις, πως με καταλαβαίνεις!!!!!
      Το συγκεκριμένο γραφείο έχει ακριβώς ό,τι θέλω και μου αρέσει. Δυστυχώς στο δωμάτιο γραφείο του Ασύλου δεν έχω τέτοιο παράθυρο αλλά μπαλκονόπορτα, αλλά τι να κάνουμε...δουλεύουμε με αυτά που εχουμε :)

      Διαγραφή
  2. Δήμητρα,πανέμορφο το γραφείο που σκέφτεσαι.Τα χρυσά πόδια το κάνουν να φαντάζει και η λευκή γυαλιστερή επιφάνεια αντανακλά όλο το φως στο χώρο.Πολύ απλή κατασκευή ,αλλά γεμάτη γκλαμουριά και σικάτη.Τώρα για να μην ξεφεύγω και από το θέμα μου (βλ. χρώμα)τα βέλη που μας ζωγράφισες πιστεύω ότι θα του πήγαιναν πολύ.Εύχομαι γρήγορα να το αποκτήσεις και να το χαρείς.Οι συμβουλές σου άκρως χρηστικές ,επειδή πιστεύω ότι οι περισσότερές μας δε σκεφτόμαστε αυτά που πρέπει και που μας βοηθούν για το χώρο του γραφείου, αλλά αυτά που προτείνουν σχεδιαστέςτέτοιων επίπλων.Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνείς Αλέκα! Κι εγώ το βρίσκω λιτό αλλά σικάτο!
      Όσο για τις "συμβουλές" σκέφτηκα να τις συμπεριλάβω γιατί ωραίες, δεν αντιλέγω, είναι και οι φωτογραφήσεις και το design αλλά η καθημερινότητα είναι μεγάλη δύναμη που δεν αποφεύγεται, οπότε καλό είναι η ομορφιά να μην επιβαρύνει την πρακτικότητα, ειδικά σε τέτοιους χώρους. Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
    2. Το γραφειάκι νομίζω σαν να το είδα και στην ανάρτηση της Χριστίνας χθες.Πως σου ξέφυγε εσένα;Σ'έχω για πολύ παρατηρητική!

      Διαγραφή
    3. Στην ανάρτηση με τον δίσκο εννοείς Αλέκα; Δεν είδα κάποιο γραφείο! Εκτός κι αν έχω χάσει κάποια ανάρτηση της Χριστίνας! Πάω να δώ!

      Διαγραφή
    4. Στο σπίτι της blogger Sita εχθές.Στο παιδικό δωμάτιο...

      Διαγραφή
    5. Στην παρατηρικότητα Αλέκα παίρνεις 10 με τόνο!

      Διαγραφή
  3. Μου φαίνεται ότι θα βγει τέλειο έτσι όπως το σκέφτεσαι!! Ευχαριστούμε πολύ και για τις τέλειες συμβουλές για το Home Office!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως το χρειάζεται ο χώρος για να ανοίξει λίγο Κατερίνα, καθώς στον ένα τοίχο είναι μαύρες βιβλιοθήκες και στον άλλο μαύρη ντουλάπα, οπότε το λευκό επιβάλλεται! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφα! Το στυλ μου όμως είναι αυτά σε γήινες αποχρώσεις!

    Αναμενω να δω το δικο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου έχει πάρει το μάτι μου αναφορές σε εθνίκ, κάπου σε κόκκινα, τώρα στα γήινα.... πρέπει να έχεις φτιάξει ένα πολύ ενδιαφέρον σπιτικό καλό μου :)

      Διαγραφή
    2. αστο πονεμενη ιστορια!!! ειχα σε γηινες αποχρωσεις κ επειδη μεταφερθηκε στο σαλονι το γραφιο το αλλαξαμε σε μαυρο!

      Διαγραφή
  5. Λευκά με έντονα χρώματα και πολλούς χρηστικούς χώρους και πολύ αναπαυτικό κάθισμα. Αν υπάρχει κάνενα θα θεραπεύει και τη Λόρδωση ακόμα καλύτερα. Αγαπημένος χώρος το γραφείο, Δήμητρα ωραία η σκέψη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πρόληψη σίγουρα υπάρχουν αρκετά καθίσματα στην αγορά. Το κακό είναι όμως πως συχνά παραμελούμε το θέμα της σωστής καρέκλας στο γραφείο και συχνά οι σωστά σχεδιασμένες καρέκλες είναι και αρκετά ακριβές. Χαίρομαι πάντως που σου άρεσε η ανάρτηση Σοφία :)

      Διαγραφή
  6. Μεγάλο θέμα το γραφείο!Ποτέ δεν είναι τακτοποιημένο και για διακόσμηση ούτε λόγος...ένα λάπτοπ, ένα φωτιστικό που έχουμε χρόνια αλλά είναι πολύ καλό για να πεταχτεί, κόλλες εκτυπωμένες από την ανάποδη για πρόχειρα, μολυβοθήκη με τα άπαντα μέσα, cd player και ότι άλλο βολέψει!! Πολύ ζηλεύω τις φωτογραφίες αυτές που είναι σεταρισμένο ακόμη και το στυλό με την κορνίζα!!! Αλλά τελικά όλα μια ιδέα είναι, αν θέλεις το καταφέρνεις!! Η δικιά σου ιδέα είναι πολύ ωραία, να κοιτάξεις να έχεις μεγάλη επιφάνεια να απλωνεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι απλά όσο και πολύπλοκα Μαίρη και εγώ είμαι της φιλοσοφίας πως δουλεύουμε με όσα έχουμε. Όλα όσα περιγράφεις πως έχεις στο γραφείο μπορούν με ελάχιστο κόπο να μεταμορφωθούν! Το θέμα είναι να καταφέρνει κανείς να διατηρεί το γραφείο σε μία Α κατάσταση γιατί κακά τα ψέματα, ωραίες οι φωτογραφίες, αλλά όταν κάποιος εργάζεται ένα μικρό χάος πάντα δημιουργείται :) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  7. θελω τα γηινα! τωρα! ειναι τελεια! πωπω πρεπει να οργανωθω και να φτιαξω το κραφτ ρουμ οπωσδηποτε! δεν ερχεσαι μια βολτα αθηνα να πεις καμια ιδεα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα, τώρα;;; χεχεχε Όπου μπορώ να βοηθήσω πολύ ευχαρίστως αλλά μέχρι να έρθω Αθήνα, δεν στέλνεις καμία φωτό μπας και κατέβει καμία ιδέα κι εξ' αποστάσεως ;)

      Διαγραφή
  8. Εμένα μου είναι απωθημένο το γραφείο στο σπίτι όπως σας έχω αναφέρει και σε σχετική μου ανάρτηση για γραφεία. Στο σπίτι που μένω τώρα δεν έχω χώρο οπότε εξυπηρετούμαι ή στο γραφείο της εταιρείας ή στο τραπεζάκι του καθημερινού καθιστικού. Αν έπρεπε να επιλέξω βάσει χρωμάτων του σπιτιού θα πήγαινα στα γήινα αλλά η καρδιά μου λέει Δήμητρα αυτό που λέει και σένα, το λευκό το γυαλιστερό με τα χρυσά πόδια. Go for it my girl!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω Χριστίνα ... από την ανάποδη μάλλον θα έλεγα, καθώς και όταν ζούσα μόνη, έπρεπε πάντα να βρώ σπίτι με 2 υπνοδωμάτια καθώς τα βιβλία -που συνεχώς αυξάνονται- απαιτούν δικό τους δωμάτιο. Διαφορετικά θα με έβλεπα σε σκηνές καθημερινής βίας με διάφορους τόμους που θα υπήρχαν στο διάβα μου! Χαίρομαι πάντως που οι καρδιές μας συμφωνούν :D Καλημέρες!

      Διαγραφή
  9. Και εγώ αγαπώ το ανοιχτό χρώμα στο γραφείο και το τελευταίο είναι πανέμορφο λιτό
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Νικόλ!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  10. Λοιπόν, αυτό που σκοπεύεις να φτιάξεις είναι το πιο ωραίο απ' όλα νομίζω. Η λευκή γυαλιστερή επιφάνεια είναι που με τραβάει πολύ, φαίνεται ωραίο και καθαρό και όπως είπε και η Αλέκα, αντανακλά το φως. Καλή επιτυχία εύχομαι !! Α και επίσης η σωστή καρέκλα, ναι, είναι πολύ σημαντική...
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ περνάω μία φάση με λευκά έπιπλα Lyriel και δεδομένου πως όλα τα υπόλοιπα στο γραφείο είναι μαύρα, νομίζω πως θα "άνοιγε" λίγο το μάτι! Καρέκλα δεν έχω βρει ακόμα!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  11. Όντως πέρασα γρήγορα οι μέρες!
    Λάτρεψα το animal print και την κίτρινη καρεκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριάδνη. Το μικρό σκαμπώ είναι όντως πολύ χαριτωμένο. Όσο για την καρέκλα, αν και πολύ όμορφη, δεν ξέρω αν είναι κατάλληλη για πολύωρη εργασία (όχι πως θα κάθομαι εκεί με τις ώρες).

      Διαγραφή
  12. Λιτό και απέριτο το τελευταίο γραφείο με καθαρές γραμμές,θα έλεγα ότι είναι ιδανικό για σένα Δήμητρα και πολύ βολικό αφου δεν πιάνει πολύ χώρο ....την καλημέρα μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ με την περιγραφή σου Μαρία γιατί όντως ψάνχω κάτι ανάλαφρο για να ανοίξει το μάτι λίγο! Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  13. Α είναι πολύ όμορφο και είμαι βέβαιη ότι θα το φτιάξεις μια χαρά!
    Κι εμένα μου άρεσαν πολύ τα γήινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω να είναι και τίποτα δύσκολο Δήμητρα... αν και μερικές φορές αυτά τα απλά... έχουν όλο αναποδιές!
      Κι εσύ των γήινων εε;;; :)

      Διαγραφή
  14. Μου αρέσουν τόσο πολύ όλα !!!! Αν μπορούσα θα άλλαζα διακόσμηση στο γραφείο μου κάθε μήνα !!! Πολύ ωραία ανάρτηση Δήμητρα !!! Καλό σου απόγευμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε μήνα;;!!! Μπράβο Ιωάννα, εσύ ξεπερνάς και τη δική μου μούρλια που κάθε τρεις και λίγο βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια :D Χαίρομαι που σού άρεσαν πάντως! Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  15. Αν σου πω οτι εγώ ενθουσιάστηκα με τον τρόπο παρουσίασης; Αριστα και για την επιλογή αλλά κυρίως για την επεξεργασία των φωτογραφιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά! Προσπαθώ να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να είναι ευχάριστες τόσο από περιεχόμενο όσο κι από εμφάνιση οι αναρτήσεις! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια :)

      Διαγραφή
  16. Τέλειες συμβουλές!! Εμένα ο χώρος μου λείπει βέβαια αλλά αυτό μελλοντικά θα αλλάξει!! Καλή Πρωτομαγιά Δήμητρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Λίλιά μου!! Άντε με το καλό και ένα γραφείο όπως το έχεις σκεφτεί :) Καλά να περνάς. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  17. Πόσο με κέρδισαν αυτά τα άσπρα γραφεία με το πολύ το χρώμα!!!! Το DIY γράφειο είναι πραγματικά λιτό και ωραίο!! Μήπως να βάψω τα πόδια του δικού μου γραφείου ένα χρώμα?? :)) Όποτε βλέπω αυτά που ανεβάζεις με ξεσηκώνεις και μετά ο άλλος με προσγείωνει χαχαχαχα.
    Φιλιά, Καλή Πρωτομαγιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα βάψεις αν το έχει βαρεθεί ως έχει ή αν είσαι σε φάση ανανέωσης Ελεάνα! Χαίρομαι πάντως να σάς ξεσηκώνω δημιουργικά... Όσον για το Νεκ, δύο λέξεις... επιλεκτική ακοή...χεχεχε
      Καλά να περάσεις! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  18. Το γραφείο που επέλεξες είναι τέλειο Δήμητρα,λευκό,απλό,με πινελιά glamour τα χρυσά πόδια και στολισμένο με ορχιδέες που αγαπάς!!!Αν και μου αρέσουν τα γήινα,η πρώτη μου επιλογή είναι λευκό γραφείο με χρωματιστά αξεσουάρ!Καλημέρα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στα δικά μου μάτια έτσι ακριβώς είναι Ιωάννα, λιτό & τέλειο :)
      Όσο για τα χρωματιστά, φαίνεται να μάς έχει ξεσηκώσει όλες η Άνοιξη για τα καλά! Καλό μεσημέρι!!

      Διαγραφή
  19. ΜΟυ αρεσει και το χρωματιστο και το γηινο... πως συνδυαζονατι αυτα τα δύο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν "δουλεύει" στην φυσή γιατί να μην δουλέψει και στα γούστα μας και τη διακόσμηση;;
      Εγώ πάντως αν είχα γήινο γραφείο θα το "ανέβαζα" λίγο με πινελιές πράσινου ή ώχρας (λατρεμένο χρώμα) ή κοραλί!

      Διαγραφή
  20. Μου άρεσε πολύ το post. Έχεις έναν ιδιαίτερο τρόπο να παρουσιάζεις τα θέματα σου, μια φρέσκια προοπτική !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση. Καλό βράδυ & καλή Πρωτομαγιά :)

      Διαγραφή
  21. Εσένα μάτια σου σου ταιριάζει απόλυτα το λευκό με τα χρυσά πόδια. Απλό και σικάτο και φωνάζει Δήμητρα:D
    Πάντως την μια και μοναδική φορά που έστησα γραφείο προτίμησα το μαύρο. Τώρα αν κληθώ να το ξανακάνω - σταυρώστε όλες τα χέρια σας- δεν έχω ιδέα που θα κινηθώ, πάντως οι προτάσεις σου σίγουρα θα εκτιμηθούν. Την καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε... έχω τόσο αποκαλυφθεί Σοφία μου εε;;;
      Κι εμείς, μαύρο γραφείο είχαμε/ έχουμε (η πιο σωστά ένα μαύρο τραπέζι τραπεζαρίας, το οποίο είχε αγοραστεί όταν γύρισα Αθήνα και το κανονικό μου τραπέζι δεν χωρούσε!) Μετά από τόσα χρόνια όμως, είμαι έτοιμη για αλλαγή :)
      Δεν σε φοβάμαι εσένα! Έχεις γούστο, οπότε σίγουρα θα είναι όμορφο όταν το ξανακάνεις. Καλό βράδυ. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  22. Αχ βαχ!!!
    Ξύνεις πηγές! Το γραφείο μου αρχικά στήθηκε στον ξενώνα - βιβλιοθήκη, όπου έχει καταλήξει αποθήκη - σιδερωτήριο :(
    Και όλο ξεκινάω την εκκαθάριση και όλο τα παρατάω. Ευτυχώς το έβαλα στόχο του 2014, οπότε πριν εκπνεύσει ο χρόνος θέλω δε θέλω θα το τακτοποιήσω το θέμα!
    Όσο για την επιλογή σου πολύ εύστοχη! Αφού μπορείς να συνδυάσεις φυσικό φωτισμό και θέα, νομίζω ότι οτιδήποτε άλλο περισσεύει!
    Καλή Πρωτομαγιά! Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βάσω. Κι εμάς εκεί είναι το γραφείο, το οποίο όμως έφυγε (ως έπιπλο) γιατί είχε μπει, μέχρι προχτές, το κρεβάτι του πατέρα μου τον οποίο φιλοξενούσαμε! Τώρα για το θέμα αποθήκη, σε κατανοώ καθώς όλες οι ντουλάπες του γραφείου, είναι φίσκα από όσα δεν χρησιμοποιούμε συχνά!!
      Θέα έχει αλλά ζηλεύω και τα γραφεία που είναι μπροστά από μεγάλο παράθυρο!
      Καλές εκκαθαρίσεις και καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφες προτάσεις! Μου άρεσαν πολύ τα πρώτα με τα έντονα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, χαίρομαι που σού άρεσαν! Όσο για τα χρώματα, επιβάλλονται και λόγω εποχής :)

      Διαγραφή
  24. Xmmm είμαι πιο πολύ του πρώτου...λευκό με χρώμα!!Λάτρεψα και το χαλάκι ζέβρα!!
    Μαζί με κάποια στοιχεία από το τρίτο οπως πχ η lucite καρέκλα (που ξέρω ότι δεν σ'αρέσει αλλά εγώ τους έχω αδυναμία) θα ήταν το ιδανικό για εμένα γραφείο!!
    Επίσης θέλω το πόστερ με την παραλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο λευκό με χρώμα (+λίγο χρυσό) και στο χαλί ζέβρα μαζί σου κι εγώ! Όσο για τις lucite καρέκλες, απλώς του Λουί είναι που δεν με ενθουσιάζουν, όχι όλες γενικά :)
      Για το πόστερ, καλοκαιράκι έρχεται, πάρε μηχανή στα χέρια και ποτέ δεν ξέρεις τι όμορφα τοπία μπορούν να ξεδιπλωθούν μπροστά στα μάτια σου :)

      Διαγραφή