Το ντεκουπάζ πέρασμά μου

Κατά καιρούς δοκιμάζω τα χέρια μου σε διάφορες τεχνικές χειροτεχνίας, εν μέρει λόγω περιέργειας κι εν μέρει λόγω κεφιού. Έτσι λοιπόν, το ντεκουπάζ δεν θα μπορούσε να λείπει από τους πειραματισμούς μου για δημιουργία και αυτή η ανάρτηση έχει να κάνει με -τι άλλο;- Πασχαλινα αυγά.

Κι όταν λέω αυγά, εννοώ πολλά αυγά! Από μικρά ξύλινα έως φυσικά στρουθοκαμήλου κι όλα φυσικά αλά ντεκουπάζ.

Πρώτα, πρώτα τα μικρούλια ξύλινα


Μετά τα φυσικά κότας


Και τέλος τα μεγάλα στρουθοκαμήλου.

Το κοκόρι




Των επιστολών

Το μουσικόφιλο


Και το ποιητικό


Και για να έχετε μία ιδέα μεγέθους, ορίστε οι μεταξύ τους διαφορές


Και να τα όλα μαζί.


Νομίζω πως δικαιούμαι να λέω πως έχω συλλογή από αυγά και φαίνεται να το είχα πάρει πολύ ζεστά το θέμα ντεκουπάζ εκείνη την περίοδο (2010).

Κάθε χρόνο η συλλογή ήταν σταθερή αναφορά στην Πασχαλινή διακόσμηση του Ασύλου.  Φέτος δεν έχω αποφασίσει ακόμα και τα αυγά παρόλο που βγήκαν, έχουν μέχρι στιγμής μόνο φωτογραφηθεί, χωρίς να έχουν πάρει τη θέση τους στο Πασχαλινό ντεκόρ!

Εσείς τι λέτε;

Την καλημέρα μου.


44 σχόλια:

  1. Όλα τα αυγουλάκια μικρά-μεγάλα είναι φανταστικά,ξεχωρίζω τοκοκόρι, με τα φτερά και τα φυσικά της κότας....την καλημέρα μου Δήμητρα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία! Το κοκκόρι είναι από τα αγαπημένα μου (και η πλευρά με τα φτερά).

      Διαγραφή
  2. Λέω ότι κακώς το άφησες το ντεκουπάζ. Πολύ όμορφα όλα, ξεχωρίζω του ποιητή!
    Έχεις ταλέντα πολλά Δήμητρα, μπράβο!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω Μαργαρίτα αλλά μου "πέρασε". Καλό ήταν όσο κράτησε, έφτιαξα και διάφορα πράγματα αλλά δεν ξετρελάθηκα κιόλας. Ίσως με ξαναπιάσει κάποια στιγμή στο μέλλον! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  3. E τι να πούμε τώρα! Μικρά, μεσαία, μεγάλα...ΥΠΕΡΟΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Χριστίνα. Σ' ευχαριστώ πολύ :) Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  4. M΄αρέσει ότι έχει να κάνει με γράμματα,επιστολές,γραμματόσημα,σφραγίδες,αλλά και αυτά με τις πεταλούδες είναι πολύ,πολύ όμορφα!!!Άντε Δήμητρα,στόλισε τα στο σπίτι,είναι όλα υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν θέλω να στολίσω και φέτος το Άσυλο με αυτά Ιωάννα. Θα δείξει :)
      Πολλές καλησπέρες!

      Διαγραφή
  5. Πέρασμα δεν το λες, σπουδή στο ντεκουπάζ ναι. Είναι πανέμορφα όλα! Ειδικά εκείνο του ποιητή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε άμα είναι να κάνουμε κάτι, το κάνουμε ...πολύ! Χεχεχε Να 'σαι καλά Δήμητρα, σ' ευχαριστώ. Εκεινή η ιδέα σου του πικ νικ ακόμα τριγυρίζει στο μυαλό μου ;)

      Διαγραφή
  6. Ε ναι...πέρασμα δεν το λες,συμφωνώ με την Luna ,αυτό σκέφτηκα κι εγώ!Είναι παιδί μου σαν να κάνεις κάθε μέρα ντεκουπαζ και να του έχεις πάρει τον αέρα!!!Τόσο μα τόσο όμορφα!!!Μπράβοοοοοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως πέρασμα ήταν Λαμπρινή γιατί από τότε δεν το έχω ξαναπιάσει το ντεκουπάζ!!!
      Σ' ευχαριστώ πάντως. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Κάτω τα χέρια απ' το κοκόρι! Είναι δικό μου! Μπράβο Δήμητρα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, πολύ μού άρεσε η δήλωσή σου Σοφία!! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  8. Πουλάκι μουυυυυυυ σιγά που δεν θα είχες κάνει!!!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε... όχι τελικά ούτε αυτό μου ξέφυγε! Καλησπέρες :*

      Διαγραφή
  9. Πολύ ομορφα και μεγάλη παραγωγη!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυτάλαντο κορίτσι μου εσύ!! Τα έκανες όμορφα και αυτά!! Όλα μου αρέσουν δεν ξέρω τι να διαλέξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, είδες;; Μία εγώ, η πολυτάλαντή, κι ο άλλος ο Οδυσσέας, ο πολυμήχανος... χεχεχε Φιλιά Λιλιά μου :*

      Διαγραφή
  11. Μεγάαααλη συλλογή έχεις Δήμητρα και φυσικά πανέμορφη ..
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Νικόλ μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
  12. Ψηφίζω κόκορα!!! Τον λάτρεψα!! Συμφωνώ με Λαμπρινή και Δήμητρα πέρασμα δε το λές... :)) Γιατί είπαμε σταμάτησες??? Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κοκόρι κι εσύ Ελεάνα ε;; Κοίτα δημοτικότητα το πτηνό! Το σταμάτησα γιατί δεν με τράβαγε :) Καλησπέρα :*

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτικά τα αυγά σου! και γιατί καλε το αφησες το ντεκουπαζ αφου κάνεις τετοια αριστουργηματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μάχη. Το άφησα γιατί δημιουργία με το ζόρι, δεν γίνεται και όσον αφορά το ντεκουπάζ δεν ενθουσιάστηκα! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  14. Απίθανα τα αυγουλάκια σου, πολύ όμορφη δουλειά!!
    Νομίζω πάντως και γω ότι το χες με το ντεκουπαζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ράνια! Το 'χα δεν το 'χα, η αλήθεια είναι πως ομορφαίνει και τα πιο απλά αντικείμενα. Τώρα γιατί δεν κόλλησα μαζί του, ποιος ξέρει να μου πει κι εμένα! :)

      Διαγραφή
  15. ...Εγώ η άσχετη να ρωτήσω κάτι και παρακαλώ μην με πάρετε με τις πέτρες ή εν προκειμένω με τα αυγά, γι' αυτό άλλωστε έβαλα το άσχετη!
    Τα αυγά της κότας και της στρουθοκαμήλου, δεν θα αδειάζεις σωστά; Έχουν μέσα το περιεχόμενο τους! Είναι βρασμένα; πως κρατάνε και δεν βρωμάνε ή οτιδήποτε;
    Αν και μου αρέσουν όλα, θα διάλεγα το μουσικόφιλο γιατί ξέρω πως θα αρέσει στην αγάπη!

    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι, να ρωτάς ευθέως και όποιος τολμήσει να σε στεναχωρήσει στο Άσυλο θα έχει να κάνει μαζί μου!
      Όσο για τ' αυγά, είναι άδεια! Αυτά της κότας τ' αδειασα εγώ, ενώ της στρουθοκαμήλου τα πήρα ήδη άδεια :) Σε διαφορετική περίπτωση δεν θέλω ούτε να σκέφτομαι τι ...άρωμα θα είχαν!
      Πολλές καλησπέρες :*

      Διαγραφή
    2. Καλά πουλάνε αυγά στρουθοκαμήλου άδεια? Εγώ δεν έχω πετύχει πουθενά ουτε γεμάτα. Θα αρχίσω να τα ψάχνω... κοιτα τι μου έκανες.... :))

      Διαγραφή
    3. Πουλάνε ή τουλάχιστον το 2010 πουλούσαν! Εγώ τα πήρα από ηλεκτρονικό κατάστημα με είδη ντεκουπάζ :)

      Διαγραφή
  16. Πολύ σοφιστικέ αυγά! Τέλεια είναι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλα υπέροχα και φυσικά ξεχώρισα το τέλειο μουσικό αυγό!! Πολλά μπράβο! Θέλω το μουσικό και στη φετινή διακόσμηση χιχιχι!! Κάνω και διακρίσεις τρομάρα μου! Ότι και αν επιλέξεις είμαι σίγουρη ότι θα είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα Κατερίνα! Περιμένω να στεγνώσουν και τα αλά μανικιούρ αυγά που ετοίμασα το πρωί και θα δούμε :) Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  18. Δεν μπορούμε να σε ''πιάσουμε'' πουθενά !Και ζωγραφική και ντεκουπάζ και χιουμορίστα και άμα μάθω ότι είσαι και ψηλή ξανθιά και γαλανομάτα να πάω να κάνω χαρακίρι.Τι υπέροχα αυγά είναι αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, όχι βρε Αλεκάκι, μάζεψε τα σπαθιά σου!

      Διαγραφή
  19. Είσαι χρυσοχέρα!Πολύ όμορφα τα αυγουλάκια και τώρα το Πάσχα είναι ένα όμορφο ντεκόρ.Με ο,τι πάντως και να καταπιάνεσαι είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία... ακόμα κι απ' αυτόν τον υπολογιστή!
    Να 'σαι καλά Δήμητρα μου και πάντα τέτοια!Χαρούμενη καλημέρα!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δημιουργία πάντα βοηθάει Νίκο, εντός ή εκτός υπολογιστή! Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :)

      Διαγραφή