Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Ανοιξιάτικο παιχνίδι

 Ανοιξιάτικό παιχνίδι, ήτοι Spring Lovers Tag 


Η Νίκη από το Hook All Time, μου έκανε πάσσα την προηγούμενη εβδομάδα το Spring Lovers Tag κι επειδή  προσπαθώ να είμαι καλό παιδί και να μην κακοκαρδίζω κανένα, άλλη μία ανάρτηση με περισσότερες πληροφορίες για την αφεντιά μου! 

Αν βαρεθήκατε να με γνωρίζετε -ντροπή σας βεβαίως, βεβαίως- να σάς καλημερίσω σε αυτό το σημείο. "Την καλημέρα μου". Αν  πάλι έχετε υποψιαστεί πως είμαι και γαμώ τα παιδιά -αν δεν παινέψεις το σπίτι σου....- και θέλετε να με μάθετε λίγο παραπάνω, συνεχίστε την ανάγνωση!


Οι κανόνες του ανοιξιάτικου παιχνιδιού είναι οι ακόλουθοι:
1. Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε tag.
2. Απαντάμε στις ερωτήσεις και γράφουμε 3 επιπλέον δικές μας ερωτήσεις σχετικές με την άνοιξη.
3. Κάνουμε tag 10 κοπέλες ή όσες θέλουμε.
4. Τις ενημερώνουμε σχετικά.

Έχουμε και λέμε λοιπόν!


Όπως ανέφερα και πιο πάνω, η Νίκη. Σ' ευχαριστώ πολύ Νική που με σκέφτηκες!




Α. Οι ερωτήσεις του παιχνιδιού
1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου σχέδιο στα νύχια για την άνοιξη;
Κανένα! Γενικά προτιμώ τα ομοιόμορφα βαμμένα νύχια. Άντε να  βάλω και κάνενα διαφορετικού χρώματος μανώ σε ένα- δύο δάχτυλα. Αν με δείτε με πεταλουδίτσες και λουλουδάκια, να ανησυχήσετε!  

2. Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη;
Κανένα. Τα μαστ και τα μουστ είναι για θύματα. Ό,τι τραβά η διάθεση της στιγμής.

3. Ποιο χρώμα γενικά σε "εμπνέει" για την άνοιξη;
Το άσπρο, το οποίο είναι μία σχετικώς πρόσφατη αγαπή. Αλλά με βλέπω να εμπνέομαι και τον χειμώνα από το ίδιο χρώμα. Ένα χρώμα που όμως θεωρώ καθαρά ανοιξιάτικο είναι το κίτρινο

4. Αγαπημένο outfit για την άνοιξη;
Το ίδιο με το χειμώνα, σε πιο ελαφριές εκδοχές, ήτοι κολάν + μπλούζα 

5. Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ;
Μα κανένα... 

6. Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο;
 Όλα τα φρούτα καλά είναι! 

7. Ποια μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη;
Η μυρωδιά από τα ανθισμένα εσπεριδοειδή. Και για καλή μου τύχη, ο τόπος που διαμένω είναι γεμάτος από αυτά!

8. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών για αυτή την εποχή;
Έχω καιρό να βάψω τα νύχια μου, οπότε δεν μπορώ να απαντήσω. Πιθανώς πάντως το επόμενο μπογιάτισμα να είναι σε ένα πορτοκοραλί του Κορρέ. Κάτι με υβίσκο είχε να κάνει το όνομά του 

9. Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Μέχρι πριν λίγα χρόνια θα έλεγα το Πουλί του Παραδείσου. Πλέον μού αρέσουν πολλά όπως οι ντάλιες, οι νεραγκούλες, οι ορτανσίες. Το τριαντάφυλλο είναι το λιγότερο αγαπημένο μου πάντως. 

10. Τι συναισθήματα σε γεμίζει η άνοιξη;
Τώρα θα με θεωρήσετε άκρως περίεργη αν πω κανένα ιδιαίτερο; 

11. Την άνοιξη κάνεις κάτι που δεν κάνεις τους υπόλοιπους μήνες? Αν ναι, τι;
 Συγνώμη αλλά τι με περάσατε; Αποδημητικό πουλί;

12. Ποιο άρωμα βάζεις την άνοιξη;
 Το φυσικό μου!
 
13. Πες μου κάτι που νιώθεις την επιθυμία να το αγοράσεις αμέσως μόλις μπει η Άνοιξη!
 Διακοσμητικά για το σπίτι, όπως και τις υπόλοιπες 3 εποχές του χρόνου! 

14. Υπάρχει κάτι που σε αγχώνει με τον ερχομό της Άνοιξης?
Ναι! Η σκέψη πως το καλοκαιρι και οι ζέστες πλησιάζουν! 

15. 3 λέξεις που δηλώνουν τα συναισθήματά σου για την άνοιξη!
Φως, ημέρα, ήλιος. 

16. Πες ένα λόγο που δεν σ' αρέσει η άνοιξη.
Ακολουθείται από το καλοκαίρι! 

17. Αγαπημένο σου ανοιξιάτικο χρώμα.
Τους τελευταίους μήνες το μεντί 

18. Ποια χρώματα χρησιμοποιείς στο μακιγιάζ σου την άνοιξη;
Γήινα, όπως και τις υπόλοιπες 3 εποχές.


Β. Οι ερωτήσεις της Νίκης

1. Ένα γεγονός που το συνδέεις με την άνοιξη.
Το ότι χάνω ώρες νύχτας....
2. Ποιον προορισμό θα διάλεγες για ένα ανοιξιάτικο ταξίδι.
Σκωτία. Τον ίδιο προορισμό θα διάλεγα και τις υπόλοιπες 3 εποχές.
3. Κάνεις πικ-νικ τους ανοιξιάτικους μήνες;
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα. Απάντησα; Όχι ε; Με κάποια πράγματα έχω την σχέση "μακρυά και αγαπημένοι". Ένα από αυτά είναι και το πικ-νικ.
1. Αν η Άνοιξη ήταν ήχος, ποιος θα ήταν αυτός;
2. Αν η Άνοιξη ήταν γεύση, ποια θα ήταν αυτή;
3. Αν η Άνοιξη είχε υφή, πως θα ήταν αυτή;

Κλασσικά εικονογραφημένα, όποια θέλει παίζει! Εγώ θα κάνω πάντως την πάσα μου στα ακόλουθα κορίτσια:

Την  +Aleka Craftaholic από το Aleka Craftaholic
Τη  +lilia spoon -stories από το Spoon stories
Την +Christina Makri από το Art Decoration Crafting
Την +Ma Akamatra από το Akamatra
Την +Vasso D  από το i-messy και 
Την +Παραλίγο.. από το Παραλίγο 

Την ενημέρωση την έκανε αυτόματα το G+, αυτά είναι μεγαλεία!!!

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε!





φωτογραφία & cover: Decor Asylum

22 σχόλια:

  1. πολύ γέλασα με το αποδημητικό πουλί! Καλή εβδομάδα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα βρε Δήμητρα, είναι δυνατόν να αλλάζουμε επειδή αλλάζουν οι εποχές;;

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάλι γέλασα με τα περισσότερα! Με την καλή έννοια το λέω εννοείται!! Πρέπει να έγραφες πολύ ωραίες εκθέσεις στο σχολείο μου φαίνεται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα... πάντα μού έκοβαν 2 βαθμούς γιατί βαριόμουν να βάζω τόνους (!) ενώ στην 3η Λυκείου παραπονιόνταν πως γράφω καυστικά και μάλλον ακατάλληλα για 3 δέσμη :)
      Καλησπέρα Νίκη!

      Διαγραφή
  3. Χεχέ για αιγόκερω σε κόβω Δήμητρα.. δίκιο έχω? Ευχαριστώ για την πάσα αλλά είναι πολύ girly για την αφεντομουτσουνάρα μου το παιχνίδι! Πάντως οι απαντήσεις σου είναι δροσερές και απολαυστικές όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πολύ θα ήθελα να ξέρω τα χαρακτηριστικά των αιγόκερων Σοφία, έτσι για να πω κάτι, αλλά από ζώδια... μαύρα μεσάνυχτα! Λέων είμαι και από όσο έχει πάρει το αυτάκι μου, άκρως παρεξηγημένο ζωάκι!
      Όσο για το girly, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Εδώ κάποιες ερωτήσεις τις διάβαζα και τις ξαναδιάβαζα για να καταλάβω τι θέλει να πει ο ποιητής!

      Διαγραφή
    2. Είναι ζώδια του χειμώνα και με τόση απέχθεια προς το καλοκαίρι λέω δε μπορεί... αλλά τελικά ατυχής ο συσχετισμός! Λέων ε? Ουάου!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχα.. δεν ήξερα πως στους λέοντες άρεσε το καλοκαιρί...
      Τι να κάνουμε... είμαι λέων με άποψη :p

      Διαγραφή
  4. Το διασκέδασα...όπως κι εσύ!!
    Καλή εβδομάδα...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αννιώ.
      Καλά είναι τα παιχνίδια για να μαθαίνουμε λίγο καλύτερα τι "κρύβεται" πίσω από τις αναρτήσεις.
      Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις και ατάκες φοβερές Δήμητρα !!! Συγκρατώ τα "μαστ μουστ" και το "αποδημητικό"... χαχαχα!!! Μα γιατί τέτοια αρνητικότητα προς το καλοκαίρι...??! Στους περισσότερους συμβαίνει το αντίθετο... !!! Καλό σου βράδυ και καλή βδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω και γω βρε Ιωάννα. Από μικρή δεν το χώνευα το καλοκαιρί γιατί μισώ να ιδρώνω και ....γκκρρρρ... ιδρώνω πολύ. Αφού να φανταστείς κάθομαι και βλέπω κατακαλόκαιρο ταινίες με χιόνια και χειμώνες για να την βγάλω πέρα...χαχαχαχα
      Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  6. Το τριαντάφυλλο είναι και το δικό μου λιγότερο αγαπημένο λουλούδι.. αλλά τα πικνικ μου αρέσουν :)
    Καλή εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον συμφωνούμε στο 50% Lyriel!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  7. Λοιπόν, εκτός του ότι δεν σου αρέσει το καλοκαίρι, δεν βάζεις σχέδια στα νύχτα (αλλά κάνεις την τσαχπινιά να βάφεις με διαφορετικό χρώμα κάποια νύχια), ότι δεν είσαι απο αποδημητικό πουλί (πως σου 'ρθε! απίστευτη!) και ότι είσαι μια δυναμική λιονταρίνα... έμαθα τις νεραγκούλες! Πανέμορφο λουλούδι. Δεν είχα ξανακούσει αυτό το όνομα και δεν το είχα ξαναδει (εννοείται ότι το google-αρα)... Απολαυστική όπως πάντα! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω βρε Νίκη μου! Νομίζω πως από ένα σημείο και μετά (ηλικιακά & συναισθηματικά) κατασταλλάζουμε σαν χαρακτήρες και είμαστε ο εαυτός μας ανεξαρτήτως θερμοκρασιών & ηλιοφάνειας! Όπως πχ εγώ που κλασσικά κάθε καλοκαίρι είμαι ο γκρινιάρης εαυτούλης μου....χεχεχε
      Όσο για τις νεραγκούλες είναι όντως υπέροχες και κάνουν απίστευτα μπουκέτα! Πολλά φιλιά & καλημέρα :)

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ έστω και καθυστερημένα για το tag! Αχ βρε Δήμητρα τόσο χειμωνιάτικη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Χριστίνα!
      Όσο για το χειμωνιάτικη, τι να πω... έτσι ήμουν από μικρό ...ανάποδο!!! χεχεχε

      Διαγραφή
  9. Τώρα αν σου πω ότι διαβάζοντας όλα αυτά θέλω να πάω για πικ νικ... τι να πει κανείς άνοιξη είναι αυτή!! Θα το οργανώσω!! Απολαυστικές απαντήσεις όπως πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας και να περάσεις καλά και μακρυά από μένα...χεχεχε Καθένας με τις προτιμήσεις του Κατερίνα και πάλι καλά γιατί διαφορετικά θα ήταν πολύ βαρετά :)

      Διαγραφή
  10. Ευχάριστες και απολαυστικές οι απαντήσεις σου Δήμητρα! Θα χρειαστώ λίγο χρόνο και θα απαντήσω με χαρά! Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση^^ Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ που δέχτηκες Λίλιά μου! Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή