Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014

Στεφάνια επί χάρτου

Τι λέτε αυτή την φορά να το πάμε λίγο ανάποδα το όλο θέμα κι αντί για τους συνηθισμένους προλόγους και λεκτικές παρουσιάσεις του περιεχομένου της εν λόγω ανάρτησης, να ξεκινήσω από τον επίλογο και γενικότερα να τα γράψω όλα αντίστροφα; Συμφωνείτε ε;; Καλώς!


Καλή Πρωτομαγιά να έχουμε. Εγώ σίγουρα πάντως πολύ θα χαρώ που, έστω και για μία μέρα, δεν θα χρειαστεί να βρεθώ μπροστά σε έναν υπολογιστή.

Καλά να περνάμε και να νοιώθουμε όμορφα με όσα ασχολούμαστε, τουλάχιστον ως χόμπυ. Ακόμα κι όταν οι καταστάσεις μάς βγάζουν εκτός εαυτού, ακόμα κι όταν οι συμπεριφορές μάς στεναχωρούν, ακόμα κι όταν οι πράξεις είναι γεμάτες θράσσος

Αυτή την εβδομάδα είδαν πολλά τα μάτια μου και αρκετές φορές έμεινα με το στόμα ανοιχτό και τα μάτια γουρλωμένα, ενώ η πίεσή μου, από τον εκνευρισμό, θύμιζε θερμοκρασίες Άργους, τον μήνα Ιούλιο και 12 το μεσημέρι! Λίγο τα χαλάζια και οι κεραυνοί που παίζανε με το ρεύμα και καίγανε διάφορες συσκευές, λίγο τα θέματα δουλειάς, λίγο τα θέματα του διαδικτύου που λειτούργησαν ως ανώμαλη προσγείωση στις πραγματικές όψεις, δεν θέλω και τίποτα παραπάνω για να αρχίσω τις εκρήξεις!

Εναλλακτικοί  τίτλοι  της παρούσας ανάρτησης: "Θα τον πετάξω κλωτσιδών εξώ!"/ "Λαλαλαλα, τα νεύρα μου" / "&^$#$)ΗΦ&#@)!!"/ "Ομμ, ομμμμ, ομμμμμμ λέμε!"

Σήμερα σκέφτηκα να το πάρω πιο χαλαρά κι αντί για ανάρτηση να ετοιμάσω μερικά δωρεάν αρχεία προς εκτύπωση. Αυτό το σκέφτηκα εγώ, γιατί ο υπολογιστής μου έκανε άλλες σκέψεις και πιο συγκεκριμένα βάλθηκε να καταστρέψει κάθε μου προσπάθεια στο να γίνω ένας πιο ήρεμος και καλός άνθρωπος. Άνοιγα το Illustrator για να φτιάξω τα αρχεία, πήγαινα να τα σώσω, crash! Πάμε ξανά. Άνοιγα το Illustrator για να φτιάξω τα αρχεία, πήγαινα να τα σώσω, crash!Και πάλι! Άνοιγα το Illustrator για να φτιάξω τα αρχεία, πήγαινα να τα σώσω, crash! Τελικά, κατάφερα να σώσω μόνο αυτά τα τρία!
 

Πρωτομαγιά αύριο, κι αν σκοπεύετε να την περάσετε μέσα κι δεν έχετε προνοήσει για το σχετικό στεφανάκι, σάς έχω τρία στεφάνια επί χάρτου, όλα σε παστέλ χρώματα, για να στολίσετε το σπιτικό σας!


 Το γαλάζιο, που μπορείτε να κατεβάσετε εδώ

Το ροζουλί που μπορείτε να κατεβάσετε εδώ

 και το πολύχρωμο (το οποίο πρέπει να κράσαρε ίσα με 8 φορές!) εδώ


Την καλησπέρα μου


40 σχόλια:

  1. Χαλάλι τα κρασαρίσματα Δήμητρα εγώ αυτό θα πάρω που ναι και τζαναμπέτικο και με εκφράζει. Πανέμορφα όλα και σε ευχαριστούμε! Με το καλό να πιάσεις το Μάη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλέον ναι, χαλάλι Σοφία, εκείνη την ώρα όμως, το τι βρίσίδι έφαγε ο καημένος ο υπολογιστής δεν λέγεται :)
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Ωχ ωχ!! Πάντως κι εγώ το τζαναμπέτικο θα προτιμήσω! Τι, τζάμπα να πάει τόσο παίδεμα;;;
    Πάρε βαθιές ανάσες, προφανώς δεν μπορείς να τα βάλεις με τον καιρό αλλά όλα τα υπόλοιπα που σε τσάτισαν άστα να πάνε στον αγύριστο! Με το καλό να πιάσεις τον Μάη όπως λέει και η συνονόματη Σοφία!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω τα δυσάρεστα να έφυγαν μαζί με τον Απρίλη Σοφία μου!!
      Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Πωπω νεύρα! Ποιος σε πείραξε κορίτσι μου; Δεν ξέρω πόσες φορές κράσαρε ο υπολογιστής σου αλλά τα στεφάνια σου είναι εκτυφλωτικά! Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά Δήμητρα και καλή Πρωτομαγιά ... Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε Χριστίνα! Ποιος με πείραξε; Η πιο σωστή απάντηση θα ήταν, πέραν του καιρού & του υπολογιστή, άτομα που δεν γνωρίζω και κακώς χαλάστηκα! Χαίρομαι που σού άρεσαν τα στεφάνια. Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  4. Και εγώ το πολύχρωμο θα πάρω Δήμητρα,γιατί αν και λέμε να πιάσουμε το Μάη σε κανένα αγρό,είναι υπέροχο!!!Κάνε υπομονή Δήμητρα αύριο είναι Πέμπτη Πρωτομαγιά,ξεκούραση και μετά έρχεται η τέλεια Παρασκευή με πολλές υποσχέσεις ξεκούρασης και χαράς το ΣΚ!!!Καλά να περάσεις Δήμητρα,καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ Ιωάννα! Και όντως αυτό το μίνι διαλειματάκι της Πρωτομαγιάς ήρθε γάντι :)
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Και εγώ το τσαναμπέτικο θα προτιμήσω. Αντε η αυριανή μέρα να σε ανταμείψει για τις ταλαιπωρίες σου Καλή Πρωτομαγιά!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ! Όντως βοήθησε η μία μέρα αποχής :)
      Καλό μήνα :*

      Διαγραφή
  6. Μη νευριάζεις θα κάνεις ρυτίδες ;) χαχαχα δώσε τόπο στην όργη είσαι ανώτερος άνθρωπος εσύ!! Μάλλον που ο Απρίλιος ήθελε τα μπινελίκια του για να βγεί!! Ευχαριστούμε για τα χρωματιστά σου στεφανάκια!! Φιλιά Πολλά και Καλό Μήνα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα... βγήκε βγήκε με πολλά μπινελίκια Ελεάνα! Ελπίζω ο Μάης να είναι μπινελικοφρί! ;)
      Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. αχ αυτο το πολύχρωμο που κράσαρε 8 φορές θέλω εγώ! γιατί για μάζεμα λουλουδιών δεν με κόβω, σε καμια παιδική χαρα θα την βγάλω πάλι! Φιλάκια πολλά και προς Θεού, μη τον πεταξεις έξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα βρε κορίτσι και τα υπόλοιπα κρασάρανε...χαχαχαχα!
      Ελπίζω όπου κι αν πέρασες την Πρωτομαγιά να ήταν όμορφα :)
      Όσο για πετάγμα.... αφού σάς μιλώ από εδώ, ακόμα στην θέση του είναι ο υπολιστής!

      Διαγραφή
  8. Δημητρούλα εχεις κανένα να σου φτιαξει το πιει καλη μου????????? Χαχαχαχα

    Όλα υπέροχα!!!! Θα προτειμησω το τελευταιο που σε παγίδεψε να το βάλω δίπλα σε αυτό που μου έφτιαξε το Νεφελακι μου στον παιδικό! Θα γίνει σουπερ η κουζίνα μου!!!!!!!

    Με το καλό να ερθει ο νεοςμηνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστο Ζηνάκι...μαζί με τον υπολογιστή, τι γκρίνια άκουσε και ο επισκευαστής...δεν λέγεται!!! Χαχαχαχαχα
      Ωωω, πολύ χαίρομαι που θα κάνει παρέα στη δημιουργίας της πριγκίπισσάς σου!
      Καλό μας μήνα!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Δημητράκι!!!!!!! Ποιο να διαλέξωω;;; Να η απορία !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Αριάδνη! Όποιο και να επιλέξεις, αν το κριτήριο είναι τα κρασαρίσματα, και τα μονόχρωμα άντε να είναι πίσω με ένα-δυο... χεχεχε Καλημέρες :)

      Διαγραφή
  10. Xaxa κι εγώ, το ατίθασο και αντιδραστικό θα προτιμήσω!
    Θα πάμε βεβαια μια εκδρομούλα κάπου εδώ τριγύρω και θεωρητικά θα φτιάξουμε κανονικό λουλουδένιο στεφάνι, αλλά επειδή μας βλέπω να τεμπελιάζουμε και να λιαζόμαστε αραχτοι, είναι πολύ πιθανό να χρειαστούμε το σχέδιό σου!
    Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα! Ελπίζω να πιάσατε τον κανονικό Μάη και το στεφάνι επί χάρτου να ήταν το πλαν Β!
      Καλό μας μήνα :)

      Διαγραφή
  11. Και τα τρια σχέδια μου αρέσουν Δήμητρα,αλλά και εγω θα προτιμήσω το πολύχρωμο...καλό Μάη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία. Σ' ευχαριστώ πολύ. Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Δήμητρα......το τζαναμπέτικο έχει ρέντα μου φαίνεται !!!!
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι φαίνεται Μαρία! Μάλλον η αναφορά περί πολλαπλών κρασαρίσματων, έπαιξε θετικό ρόλο στην δημοτικότητά του!
      Καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  13. Να θέλεις να τα εκτυπώσεις και τα 3 και να σου έχει χαλάσει ο εκτυπωτής..μη σου τύχει!!! Καλό μήνα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε που θέλω να το σκέφτομαι ...αυτό θα ήταν το κερασάκι στην τούρτα για μένα την Τετάρτη!!!
      Ελπίζω να έφτιαξε το μηχάνημα :) Καλό μήνα Μαίρη!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα! Μοσχοβόλησαν τα στεφανάκια σου αν και είναι στο χαρτί!! Ευχαριστούμε πολύ πολύ για το κουράγιο σου και την υπομονή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κατερίνα! Σ' ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  15. Βρε το άτιμο τον εκτυπωτή να έχει άποψη! Εμένα όλα μου αρέσουν! Θα τα ραντίσω και με άρωμα και θα είμαι η καλύτερη της πόλης χαχαχα φιλιά κοριτσάρα μου, κοίτα να περνάς καλά και σε ευχαριστούμε για τις εκτυπώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Λίλιά μου! Ωραία η ιδέα του ραντίσματος, αρκεί να γίνει από την ανάποδη για να μην σου τρέξει το μελάνι και έχεις μετά ...σουρεαλιστικά στεφανάκια...χεχεχεχε
      Φιλιά & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  16. 8 φορές το άτιμο; τόσο πείσμα!
    Σ' ευχαριστούμε Δήμητρα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 8 το συγκεκριμένο...αν βάλουμε και τα άλλα, δεν ξέρω κι εγώ πόση ώρα το πάλευα το άτιμο!
      Ευχαρίστησή μου συνονομάτη! Καλό μας μήνα :)

      Διαγραφή
  17. Μωρέ μου,μη μου στεναχωριέσαι! Όσο για τον εναλλακτικό τίτλο της ανάρτησης εγώ κρατάω τον "&^$#$)ΗΦ&#@)!!" έτσι μπας και ξορκίσουμε σήμερα πρωτομηνιά οτιδήποτε μας ''χαλάει''.Ευχαριστούμε άλλη μια φορά που μας σκέφτηκες με τα στεφανάκια σου.Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασε Αλεκάκι..τώρα είμαι καλά :) Λες να βοήθησαν τα μπινελίκια...χεχεχεχεχε
      Όσο για τα στεφάνια, ευχαριστήσή μου! Καλό μήνα :*

      Διαγραφή
  18. Δήμητρα σου εύχομαι Καλό μήνα και Καλή Πρωτομαγιά!!
    Ευχαριστούμε πολύ που μας σκέφτηκες με τα στεφάνια!!! Εγώ επειδή είμαι αναποφάσιστη, θα τα πάρω και τα τρία!!! χαχαχα
    Πολλά φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν & τα τρία!! Καλό μήνα να έχουμε.
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  19. Καλό μήνα χωρίς ... κρασαρίσματα και τζαναμπετιές! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά αυτό το τελευταίο, ξαναπές το!! Καλό μήνα :)

      Διαγραφή