Τετάρτη, 7 Μαΐου 2014

Το χρυσάφι του φτωχού

Ο λόγος φυσικά για τον μπρούτζο και τη δυναμική του επάνοδο στη διακόσμηση του σπιτιού τα τελευταία χρόνια.


Την εμμονή μου με το χρυσό στη διακόσμηση την έχετε μάθει πλέον καλά. Αλλά δεν χρειάζεται πάντα το ευγενές αυτό μέταλλο για να δώσουμε λίγη λάμψη στους χώρους μας ή φυσικά η πάντα πρακτική λύση του χρυσού χρώματος σε σπρέι, ειδικά αφού ο μπρούτζος έχει έρθει ξανά στο προσκήνιο και πρωταγωνιστεί σε διάφορες δόσεις στο σπίτι. 

Αν λοιπόν θέλετε κι εσείς να βάλετε λίγο "φτωχό χρυσάφι" στους χώρους σας, ξεκινήστε απλά, με  μικρές πινελιές διακοσμητικών όπως κηροπήγια & αξεσουάρ. 




Μερικά μπρούτζινα κασπώ σίγουρα δεν θα περάσουν απαρατήρητα, όπου κι αν τοποθετηθούν κι ό,τι κι αν περιέχουν



Λάμπες και φωτιστικά από μπρούτζο είναι πάντα μία καλή επιλογή που θα φωτίσει διπλά κάθε γωνία ή δωμάτιο 



Και το ίδιο βέβαια ισχύει και για τους καθρέπτες με μπρούτζινη κορνίζα, κομμάτια τόσο διαχρονικά που άμεσα μεταμορφώνουν τον χώρο.


Αν πάλι είστε σε πιο τολμηρή διάθεση, προτιμήστε ένα μπρούτζινο τραπεζάκι σαλονιού. Με ελάχιστη διακόσμηση πάνω του, σίγουρα θα δείχνει άκρως κομψό.


Ενώ τέλος, αν είστε σίγουροι για την αγάπη σάς για το συγκεκριμένο μέταλλο, επενδύστε σε πιο μόνιμες επιλογές, όπως χερούλια κουζίνας, βρύσες και πόμολα.



Με τόσα φινιρίσματα και επίπεδα λάμψης, ο μπρούτζος σίγουρα θα βρει ένα μέρος στο σπίτι σας. Εξάλλου, γερνάει τόσο όμορφα που είναι κρίμα να μην έχετε έστω ένα κομμάτι συνοδοιπόρο στη ζωή σας. Κι αν φύγει σε λίγα χρόνια από την μόδα, είναι σχεδόν βέβαιο πως και πάλι θα επανέλθει.

Τι λέτε;

Την καλησπέρα μου





φωτογραφία cover:πηγή

57 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Εγώ τώρα που είδα τις φωτογραφίες, ζήλεψα αλλά στο σπίτι έχω μόνο inox-ασήμι....
    Υπάρχει περίπτωση να....???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και υπάρχει! Οι εποχές που ήταν είτε το ένα είτε το άλλο, έχουν περάσει και πλέον μάλιστα θεωρείται μόδα ο συνδυασμός χρυσού & ασημί. Εγώ τον τίμησα ως συνδυασμό τα Χριστούγεννα και μπορείς να πάρεις μία ιδέα στο Χριστουγεννιάτικο Άσυλο
      Το θέμα είναι να βρεις ισορροπία ανάμεσα στα δύο μέταλλα κι αν έχεις και κάτι που συνδυάζει και τα δύο -όχι αναγκαστικά στην λάμψη τους αλλά στο χρώμα τους π.χ. ένα ύφασμα με ώχρα & γκρί- μπορεί να λειτουργήσει κι ως συνδετικός κρίκος.
      Δοκίμασε να συγκεντρώσεις μερικά ίνοξ/ασημί διακοσμητικά και βάλε αναμεσά τους χρυσά κοσμήματα για να δεις πως σου φαίνεται :)
      Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  2. Δήμητρα μου καλημέρα! Όπως πάντα χρήσιμες και ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου. Προσωπικά αυτό που μου αρέσει στον μπρούτζο είναι που κοκκινίζει ελαφρώς. Με τον κίτρινο χρυσό από την άλλη ποτέ δεν είχα καλές σχέσεις, για να καταλάβεις μέχρι και τον βαφτιστικό σταυρό της μικρής τον πήρα σε λευκόχρυσο. Οφείλω ωστόσο να παραδεχτώ πως η κουζίνα με τις χρυσές λεπτομέρειες με εντυπωσίασε και επίσης τα κασπώ και τα κηροπήγια άνετα θα τα τολμούσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία! Εσύ μάλλον είσαι περισσότερο του χαλκού αλλά νομίζω πως αν δώσεις μία ευκαιρία και στο κίτρινο χρυσό ή τον μπρούτζο, με μέτρο φυσικά, ίσως σε εκπλήξει ευχάριστα. Είναι πολύ ζεστά και τα δύο και πάντα μιλάμε για πινελιές, όχι για υπερβολές :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Λοιπόν καλή μου Δήμητρα, δεν το 'χουμε τόσο πολύ με τον μπρούντζο, αλλά σε μερικά(απ' όσα είδαμε τώρα) δε θα 'λεγα όχι, όπως τα κηροπήγια ή το διακοσμητικό στον τοίχο(με την τραπεζαρία).Δεν ξέρω αν μαυρίζουν εύκολα και σύντομα, ώστε να θέλουν κάθε τρεις και λίγο καθάρισμα(σε σύγκριση με το αλουμίνιο) ή αν υπάρχουν κι εδώ ποιότητες... και ποιότητες!
    Φεύγω, γιατί σε ζάλισα..!:-)
    Χαρούμενο απόγευμα να περάσεις!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νίκο. Νομίζω, όπως είπα και παραπάνω, πως ο μπρούτζος αξίζει μία ευκαιρία. Όσο για το μαύρισμα, "γερνάει" με όμορφη πατίνα και γίνεται θαμπός αλλά όχι κι από την μία μέρα στην άλλη. Φυσικά υπάρχουν και πολλά αντικείμενα που ενώ φαίνονται μπρούτζινα στην ουσία έχουν απλώς μία στρώση μπρούτζου.
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα ανάρτηση!! Το χρυσό προσθέτει αναμφίβολα elegance νότες στο σπίτι. Αλλά κι εδώ (όπως και σε όλα) ισχύει το μέτρον άριστον. Κι εγώ εντυπωσιάστηκα από τη κουζίνα. Το χρυσό στα πόμολα έδεσε αρμονικά με το γκρι. Θα το κρατήσω στα αρχεία μου ως πρόταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως λες κι εσύ, όλα με μέτρο γιατί διαφορετικά και το πιο όμορφο καταντά κιτς -αν και για αυτό υπάρχουν οπαδοί :)
      Πάνω στο γκρι κάνει υπέροχη αντίθεση, χαίρομαι που σού άρεσε. Καλό απόγευμα Αλεξάνδρα!

      Διαγραφή
  5. Τα κασπώ τα τσιμπάω και μπαίνουν στο πρόγραμμα των projects to make! Καλησπέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω, ωραία! Περιμένουμε φυσικά φωτογραφίες από το diy! Βεβαίως, βεβαίως! Καλό απόγευμα Σοφία

      Διαγραφή
    2. Σοφία βγάλε τα κουτιά του καφέ!!! :))

      Διαγραφή
  6. Εγώ πάλι με τον μπρούτζο έχω σχέση αγάπης-μίσους! Αγάπης γιατί έχω αρκετά μπρούτζινα διακοσμητικά αραδιασμένα στις σκούρες καφέ βιβλιοθήκες του καθημερινού μας καθιστικού, διακοσμητικά που είναι στην πλειοψηφία τους παλιά και μίσους γιατί ποτέ δεν μπορώ να πετύχω το σωστό γυάλισμα τους και συνήθως είναι θολά και "στενοχωρημένα". Τελευταία μου προσπάθεια ήταν να τα γυαλίσω με οικολογικό τρόπο τρομάρα μου με αλάτι και λεμόνι. Εμένα μου αρέσουν όλες σου οι προτάσεις Δήμητρα μα όλες! Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδιά, επειδή κι εγώ αγαπώ τα μπρουτζινα και χαλκινα αντικείμενα έχω γλυτώσει πολλά χημικά και πολύ τρίψιμο με την εξής συνταγη: δυνατό ξιδι, μπόλικο αλάτι και αλεύρι τόσο που να έχει μορφή κρέμας και να στέκεται πάνω στο αντικείμενο για λίγα λεπτά. Μετα σαπούνισμα με υγρό πιάτων ,ξεπλυμα κι έτοιμα.
      Μήπως κανείς ξέρει τιποτα ανάλογο για τα ασημικά; ( Μη φρικάρετε, δεν τα' χω όλα μαζί)

      Διαγραφή
    2. Οδοντόπαστα Νίκη, βάζεις την οδοντόπαστα και λίγες σταγόνες νερό και το τρίβεις καλά με ένα μαλακό σφουγγάρι η πανί και το αφηνεις λίγο, μετα απλά τα ξεπλένεις.

      Διαγραφή
    3. Θα τα δοκιμάσω κορίτσια...ευχαριστώ για τις συμβουλες :)

      Διαγραφή
    4. Τυχερή, τυχερή Χριστίνα! Εγώ δεν έχω τίποτα μπρούτζινο στο Άσυλο και είναι ένα από τα μέταλλα που θέλω να ενσωματώσω. Είχα δει το πιο υπέροχο -στα μάτια μου- vintage μπρούτζινο πουλί στο ebay και λέω άστο θα το παραγγείλω αύριο...κι όπως μαντεύεις... κάποιος με πρόλαβε! Το ωραίο είναι πως στο πατρικό, πέραν ενός τεράστιου δίσκου που πάντα σκέφτομαι πως θα έκανε μια χαρά τραπεζάκι, δεν υπάρχει τίποτα άλλο μπρούτζινο καθώς η μητέρα μου ήταν του ασημιού!!! Πάντως εκτός από την παραπανώ συνταγή για γυάλισμα, κάπου διάβασα και για... κέτσαπ!!! Δεν ξέρω αν δουλεύει αλλά ίσως αξίζει να δοκιμάσεις. Καλημέρα

      Διαγραφή
    5. Νίκη κι εγώ την συνταγή που λέει η Ελεάνα ήξερα αλλά υπάρχει και μία με αλουμινόχαρτο, όπου σε μία κατσαρόλα βράζεις ένα λίτρο νερό, με μία κουταλιά σόδα κι ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο. Μόλις πάρουν βράση τοποθετείς μέσα το ασημένιο αντικείμενο για 10 δευτερόλεπτα και το αφαιρείς με τσιμπίδα. Υποτείθεται πως και πάλι λάμπει... Αν το δοκιμάσω θα σου πω αν όντως δουλεύει!

      Διαγραφή
    6. Ευχαριστώ για τις συμβουλές κορίτσια, θα τις δοκιμάσω!
      Η κέτσαπ κάνει δουλειά στα μπρούτζινα λόγω του ξιδιού περιέχει.

      Διαγραφή
  7. Παλιότερα που είχα το σαλόνι μου σε άσπρο-μαύρο είχα αρκετά μπρούτζινα διακοσμητικά. Μετά από ολική ανακαίνιση όμως πριν μερικά χρόνια, είμαστε πλέον με ενιαίο χώρο όπου φαίνονται τα ίνοξ της κουζίνας, υπάρχει και μια μπορντούρα επίσης ίνοξ σε κάποια πλακάκια στο δάπεδο, βάλε το ασημί της τηλεόρασης γύρω-γύρω και άλλα σχετικά, οπότε όλα τα μπρούτζινα τα χάρισα. Υφάσματα και νήματα μπορεί να κρατώ απόθεμα, σε άλλα είδη όμως δε μπορώ να μαζεύονται πολλά-πολλά. Έχω και μια εμμονή με τους μικρούς χώρους που δε μπορώ να βλέπω πολλές διαφορετικές υφές και χρώματα...
    Στο μπάνιο όμως δεν αντιστάθηκα. Έβαλα μπρούτζινα σποτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σε καταλαβαίνω με όλα αυτά που μαζεύονται. Κι εμένα με πιάνει ώρες ώρες να θέλω να τα πετάξω όλα αλλά ποτέ δεν θυσιάζω διακοσμητικά αντικείμενα γιατί με τις αλλαγές που κάνω τόσο συχνά, όλο και κάτι χρειάζεται.
      Και πάλι θα πω πάντως πως νομίζω πως αυτά τα μέταλλα μπορούν να συνδυαστούν αλλά αν δεν είναι του γούστου σου, σεβαστό & αποδεκτό! Όσο για τα σποτάκια, ωραία επιλογή καθώς ο μπρούτζος είναι διαχρονικό μέταλλο για φωτιστικά. Καλημέρα Δήμητρα :)

      Διαγραφή
  8. Μ'ολα αυτά τα μέταλλα,τα πάω καλά και τα προτιμώ στην διακόσμηση,περισσότερο τον μπρούτζο και τον κασσίτερο...όσο για το καθάρισμα(τρομάζω και μόνο στη σκέψη)όλε ςοι προτάσεις σου είναι πολύ καλές!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καθάρισμα, βράστο Μαρία μου. Και πλαστικό να είναι ένα αντικείμενο μπορεί να σε παιδέψει αν το θέλει...Πάντως τα μέταλλα, όταν χρησιμοποιούνται με μέτρο, δίνουν άλλη ζεστασιά στον χώρο. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφες προτάσεις Δήμητρα !!! Και η αλήθεια είναι ότι, ενώ μου αρέσει το αριστοκρατικό ύφος που δίνει στον χώρο, πάντοτε καταλήγω στην safe επιλογή του inox !!! Μου φαίνεται ότι μερικά κασπώ που χρειάζομαι, θα τα πάρω μπρούτζινα !!! Καλό σου απόγευμα και σ' ευχαριστούμε για τις ωραίες ιδέες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το inox είναι από τα πιο δημοφιλή υλικά στην Ελλάδα και σίγουρα αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για sleek χώρους. Ειδικά τώρα που υπάρχουν και ως επιφάνειες που αντιστέκονται στις δαχτυλιές, τα πράγματα πλέον είναι πολύ πιο εύκολα. Πάντως εγώ στην θέση σου θα δοκίμαζα να παντρέψω το ψυχρό του inox με τη ζεστασιά του μπρούτζου. Νομίζω πως θα έκαναν ένα υπέροχο συνδυασμό :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  10. αχ τώρα εθιξες τον μεγαλο καημο μου, θέλω να κανω την κρεβατοκάμαρα χρυσο και φουξ, καταλαβαίνεις ποιος φερνει αντιρρήσεις ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Μάχη πρέπει να συμμαχήσεις με την Αλέκα, η οποία επίσης έχει μία ιδιαίτερη αγάπη στο φουξ :)
      Πάντως σαν να το ακούω... "Φουξ;;; Τι γκεουλίστικα πράγματα είναι αυτά!!!" (ναι, ναι, το ξέρω... ποτέ δεν είπα πως ο καλός μου είναι πολιτικαΛι -έμφαση στο Λ- κορέκτ!) Σε καταλαβαίνω λοιπόν απόλυτα!!!! Κουράγιο :)

      Διαγραφή
  11. Η αλήθεια είναι ότι ότι λάμπει δεν με εμπνέει να το βάλω σπίτι μου, όμως σε λίγο μπρούτζο δεν θα έλεγα όχι στην αντικέ του όμως απόχρωση, όπως αυτή η υπέροχη μπαταρία μπάνιου, τα κασπό αλλά και τα σφυρίλατα κηροπήγια!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι του πιο shabby chic στυλ Ράνια και είναι πιο αρμονικές οι αντικές υφές που λες, που δείχνουν και πιο vintage και ρομαντικές :)
      Όσο για τα κηροπήγια, από την στιγμή που είδα την φωτογραφία, τα γλυκοκοιτάζω! Καλημέρα.

      Διαγραφή
  12. Αγαπημένο υλικό σε τόσες όμορφες εκδοχές που σίγουρα κάτι θα ταιριάζει σε κάθε σπίτι!
    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Νίκη! Και ναι, με τόσα φινιρίσματα που έχει, σε μικρές δόσεις μπορεί να μπει σε κάθε χώρο. Αρκεί βέβαια να το τολμήσουμε :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  13. Και ο μπρούτζος καλά κρατεί στο σπιτικό μου.Αλλά τον πάντρεψα με ασημί ματ λεπτομέρειες.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι ο άνθρωπος για την φίλη/φίλο "Ανώνυμο" που αναρωτιόνται αν ταιριάζουν Αλέκα!!! Αναμένουμε φωτογραφίες, βεβαίως βεβαίως (τίποτα δεν είναι τελικά να μου λες, όλο ζητάω...χεχεχε)
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  14. Σου έγραψα ένα κατεβατό και έτσι απλά μου το έσβησε.. :/
    Μπρούτζινα ναι στη ματ υφή τους όμως, δεν αντέχω τα χρυσά και ότι γυαλίζει εκτός αν είναι Χριστούγεννα που του δίνω και καταλαβαίνει!! Παρόλο που είδα πως το χρυσό ζεσταίνει περισσότερο το χώρο και ίσως να ταίριαζε καλύτερα με τα μαύρα επιπλά μου.
    Λάτρεψα τα κασπω και περιμένω να δω τη θα κάνει η Σοφία μπας και πάρω ιδέα! Είναι ονειρό μου να αποκτήσω ένα μεγάλο καθρέφτη όπως αυτόν δίπλα στη μπανίερα!! Φιλιά Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος στο έσβησε καλό μου; Να τον μαλώσω!!!
      Μπορείς να δοκιμάσεις πάντως αναμέσα στην πλειοψηφία των ματ, να βάλεις κι ένα δύο αντικείμενα γυαλιστερά. Νομίζω πως θα εκπλαγείς ευχάριστα :)
      Ναι, κι εγώ περιμένω το diy της Σοφίας!!! Όσο για τον καθρέπτη, τι να σου πω, όσο κι αν λάτρεψα το όλο σκηνικό της φωτογραφίας (έχω κι ένα θέμα λατρείας με τις ελεύθερες μπανιέρες), άλλο τόσο σκέφτομαι τον εαυτό μου με το άζαξ και το πανί στο χέρι μέσα στην μπανιέρα να προσπαθώ να βγάλω τα άλατα από τον καθρέπτη!!!!
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  15. Είναι όλα υπέροχα!
    Μου αρέσει πολύ το μπρούτζινο, αν και δεν έχω τίποτα στο σπίτι μου εκτός από ένα κηροπήγιο.
    Θυμάμαι η μαμά μου είχε πολλά στο πατρικό μας...
    Καλό ξημέρωμα, φιλάκια πολλά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Lyriel! Εσύ τουλάχιστον έχεις κι ένα κηροπήγιο... εγώ που τον εκθεάζω και δεν έχω τίποτα; :)
      Αλλά θα άλλαξει αυτό, που θα μου πάει!
      Φιλιά:*

      Διαγραφή
  16. πανέμορφες εικόνες!!! Ζηλεύω όταν βλέπω τέτοια σπίτια!!!
    καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι εικόνες Κωνσταντίνα. Ελπίζω να αντλούμε έμπνευση από αυτές και να τις φέρνουμε στα δικά μας μέτρα , κάνοντας έστω και την πιο μικρή αλλαγή που μπορούμε προς ένα σπιτικό που μιλάει σε εμάς :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  17. Υπέροχος ο μπρούτζος και φανταστικές οι προτάσεις σου!
    Προσωπικά έχω μόνο ένα κομμάτι που συνδυάζει μπρούτζο και ασήμι και αυτό υπήρξε δώρο! Πάντως ακόμη και ως εναλλακτική του χρυσού, παραμένει μία τσιμπημένη εναλλακτική σε σχέση με τα inox.
    Ευτυχώς, έχω τη χαρά να τον θαυμάζω στην πεθερά μου, η οποία φρόντισε με περισσή φροντίδα κομμάτια πολλών δεκαετιών.
    Καλημερούδια και από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ τυχερή Βάσω. Εγώ δεν έχω κανένα στον κοντινό μου κύκλο που να έχει μπρούτζινα διακοσμητικά!
      Τώρα το θέμα τιμής, είναι ολόκληρη ιστορία, όχι μόνο για τον μπρούτζο αλλά για πολλά πράγματα σε αυτή την χώρα.
      Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  18. αγαπω μπρουντζο κ στο σπιτι κ στα κοσμηματα. μου αρεσει πολυ αυτη η λαμωη που ειναι σαν παλιο χρυσο! υπεροχος ο στρογγυλος καθρεπτης!!!

    πως τον καθαριζεις ομως??? εδω ειναι το προβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ο μπρούτζος έχει πολλές υφές και ο πεπαλαιωμένος έχει υπέροχη πατίνα Ζήνα.
      Όσο για το καθάρισμα, διάβασε παραπάνω σχόλια για σπιτικές λύσεις :)

      Διαγραφή
  19. Τα μπρούτζινα τα αγαπώ ιδιαίτερα και η παλαιότητα τους "πάει". Πέρα από μικρά μεμονωμένα κομμάτια έχω και ένα κρεβάτι αντίκα από μπρούτζο, που είναι κόσμημα!
    Καλό απόγευμα Δημητρούλα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωω...ζηλεύω!!! Πρέπει να είναι υπέροχο Λίλια. Πότε θα μάς παρουσιάσεις το σπίτι σου είπαμε;;;;;
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ είναι εκπληκτικό και το αγαπώ πολύ γιατί ήταν της γιαγιάς μου!!
      Θα σας το παρουσιάσω μετά την ανακαίνιση που έχω σκοπό να κάνω :P να βάλει το σπιτάκι μου τα καλά του. Καληνύχτα!!!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχες φωτο!!! Αν και μικρότερη το αποστρεφόμουν τώρα μου αρέσει και το φοράω κιόλας! Ποιός εγώ? Το έβρισκα καρακιτς αλλά τώρα μου αρέσει και σίγουρα μετά την ανάρτηση αυτή θα το τιμήσω και στο σπίτι. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα καθώς η αγάπη μου για τα "χρυσά" είναι καινούργια (χρόνια οπαδός των ασημένιων γαρ)!
      Πολύ χαίρομαι πάντως που θα τον σκεφτείς και για το σπίτι. Φιλιά :)

      Διαγραφή
  21. σου έχω πει πόσο αγαπώ το μπρούτζο και το χρυσό??στο λέω τώρα!! τέλεια ανάρτηση με υπέροχες φωτογραφίες Δήμητρα!! Μπρούτζο κ χρυσό θέλω να βάλω στο σπίτι που φτιάχνουμε και σε συνδυασμό με λευκά-κρεμ έπιπλα πιστεύω θα δέσει τέλεια!!!ακόμη και τα χερούλια στις πόρτες θέλω να τα βάλω μπρούτζινα, ελπίζω να μην έχουμε διαφωνίες!! η μαμά μου έχει πολλά και τα στολίζει συνέχεια κ μ αρέσουν πολύ πολύ!!! μου φαίνεται ότι δίνουν πολύ στο χώρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη Μαίρη για τον συνδυασμό που σκέφτεσαι και ελπίζω όντως να μην έχεις διαφωνίες :)
      Και φυσικά, ελπίζω να έχουμε και ματιές στο νέο σου σπιτικό μέσω του ιστολογίου σου!
      Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  22. E λοιπόν εσύ με εκφράζεις απόλυτα!! Μια με τις δαντέλες μια με τα χρυσά, τελικά έχουμε πολύ κοντινό γούστο! Και χαίρομαι ιδιαίτερα, διότι εγώ αυτά δεν ξέρω πως να τα ψάχνω, ενώ εσύ κάνεις τέλεια έρευνα και μου τα δίνεις όλα έτοιμα!! Εύγε, keep up the great work! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι όταν βρίσκω ομοϊδεάτες στα θέματα διακόσμησης Ματίνα :)
      Και φυσικά, χαίρομαι που απολαμβάνεις τις αναρτήσεις του Ασύλου! Καλό απόγευμα :*

      Διαγραφή
  23. Απο τα λατρεμένα μέταλα....αν και προτιμώ λίγο πιο πολύ τον χαλκό επειδή δίνει εκείνες τις ζεστές κόκκινες αποχρώσεις...μου αρέσουν πολύ τα μπρούτζινα στο μπάνιο ....ίσως στο μέλλον. νασαι καλά με τις ιδέες που μας δίνεις.
    Καλό σ/κ.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ο χαλκός είναι υπέροχος όπως λες Μαρία για την ζεστασιά του κι ο μπρούτζος για την λάμψη του. Εύχομαι κάποια στιγμή να αποκτήσεις το μπάνιο που ονειρεύεσαι (μεγάλο απωθημένο για εμένα). Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  24. Πολύ μου αρέσει και ιδιαίτερα στις φθαρμένες-λερωμένες εκδοχές του και όχι τόσο στα γυαλιστερά!! Νομίζω πρέπει να επενδύσω σε κάτι άμεσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μ'αρέσουν όλες οι εκδοχές του Κατερίνα οπότε μαζί σου κι εγώ στην αναζήτηση "επένδυσης"! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  25. καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!! ήθελα να σασ ρωτήσω μήπωσ ξέρετε που θα βρώ τραπεζάκι σαλονιού σαν τησ φωτογαφίας.
    απλό τετράγωνο!! ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή